Baarin kannatusmaksut
Onko tämä aihe joka kuuluu tänne käsiteltäväksi? Juttu ei liity mitenkään BDSM:ään, kinky-kulttuuriin tai edes seksuaalisuuteen (ainakaan suoraan) ja on helppo arvata mille raiteille keskustelu helposti ajautuu.
Lainaus käyttäjältä: Routalempi - 06.10.2021, 13:51Onko tämä aihe joka kuuluu tänne käsiteltäväksi? Juttu ei liity mitenkään BDSM:ään, kinky-kulttuuriin tai edes seksuaalisuuteen (ainakaan suoraan) ja on helppo arvata mille raiteille keskustelu helposti ajautuu.Kyllä kuuluu. Sukupuolten moninaisuus kuuluu myös tuohon listaan, ja siihen liittyy suoraan.
Lainaus käyttäjältä: fido - 06.10.2021, 14:59Lainaus käyttäjältä: Routalempi - 06.10.2021, 13:51Onko tämä aihe joka kuuluu tänne käsiteltäväksi? Juttu ei liity mitenkään BDSM:ään, kinky-kulttuuriin tai edes seksuaalisuuteen (ainakaan suoraan) ja on helppo arvata mille raiteille keskustelu helposti ajautuu.Kyllä kuuluu. Sukupuolten moninaisuus kuuluu myös tuohon listaan, ja siihen liittyy suoraan. Varmistan vain: siis sinustako oikeasti pelkkä transsukupuolisuus ilman minkäänlaista varsinaista seksuaalista kohdepoikkeavuutta on kinkysateenvarjon alle kuuluva asia? Itse pidän ainakin tätä melko kummallisena näkemyksenä, ja uskoisin että niin pitää moni muukin.
Siis ei kinkysateenvarjon alle. Mutta eikös tänne Baariin kuulu muitakin sateenvarjoja, kuin seksuaalinen monimuoitoisuus. Esim se edellä mainittu sukupuolten monimuotoisuus? Onko tämä Baari siis vain ja ainoastaan kinkyfoorumi?
Lainaus käyttäjältä: fido - 06.10.2021, 16:31Siis ei kinkysateenvarjon alle. Mutta eikös tänne Baariin kuulu muitakin sateenvarjoja, kuin seksuaalinen monimuoitoisuus. Esim se edellä mainittu sukupuolten monimuotoisuus? Onko tämä Baari siis vain ja ainoastaan kinkyfoorumi?Ainakin itse olen liittynyt tänne sillä oletuksella, että tämä on kinkyfoorumi. Sivuston nimi oli kuitenkin BDSM-baari eikä esimerkiksi monimuotoisuusbaari. Toki täällä saa toki puhua muistakin aiheista. Ehkä tässä hämäsi sitten se, että se vapaamuotoinen keskustelu on pruukannut olla Baaritiskin puolella.
Lainaus käyttäjältä: fido - 06.10.2021, 16:31Siis ei kinkysateenvarjon alle. Mutta eikös tänne Baariin kuulu muitakin sateenvarjoja, kuin seksuaalinen monimuoitoisuus. Esim se edellä mainittu sukupuolten monimuotoisuus? Onko tämä Baari siis vain ja ainoastaan kinkyfoorumi?Ainakin itse olen liittynyt tänne sillä oletuksella, että sivuston ydinidea on olla kinkyfoorumi. Sivuston nimi oli kuitenkin BDSM-baari eikä esimerkiksi monimuotoisuusbaari. Toki täällä saa toki puhua muistakin aiheista. Ehkä tässä hämäsi sitten se, että se vapaamuotoinen keskustelu on pruukannut olla Baaritiskin puolella.