Uskomattoman hienoja ideoita, kiitokset kaikille lahjoittaneille
Itse olen senverran ujo, etten kehtaa edes punastua julkisella paikalla. Toisinsanoen, jos kehtaan imeä kaverini kyrpää (ja hän minun) aurinkoisella terassilla ihan siitä ilosta, että konservatiiviset amerikkalaisturistit saavat kauhistella suomen menoa, niin tuskin naisen kanssa naiminen yltäisi mihinkään henkisille kynnyksille. Mainittakoon, että joko olemme kaverini kanssa liian heteroita, tai vain liian huonoja ottamaan suihin koska kummallakaan ei edes ottanut eteen
Asiaan.
Painoton tila, syväsukellus oli oiva idea. Myöskin, vesivastuksen kanssa olisi luultavasti vähemmän hullunkurisen näköistä sätkimistä kuin aidosti painottomassa, eli vastuksettomassa tilassa
Tämä vedenalainen maailma odottaa mahdollisuutta, ja sopivaa subia mielestäni kokemisenarvoiseen sessioon.
Melkein missä tahansa ulkona. Tarkoittaa käytännössä sitä, että on vain bonusta jos joku sattuu näkemään, mutta olisi kyllä hienoa panna kaiken huomion keskipisteenä, mutta ei välttämättä aihepiirin tapahtumassa. Hankaluuden tällaisiin julkisissa paikoissa (kuten keskellä toria) tapahtuviin sessioihin tuo vain se, ettei alaikäisten tilanteen näkeminen ole missään tapauksessa suotavaa.
Tarkemmin pohdittuani, jos ajatellaan että aihepiirin tapahtumassa (messuilla, kinkymiitissä) pitäisi nousta estradille, niin sen pitäisi olla sitten fistingiä, kultaisia suihkuja ja anaaliseksiä. Anaaliseksi vaniljaisena elementtinä jo siksikin, että porukan hitainkin ymmärtää, että siellähän harrastetaan seksiä
Teurastamo oli ajatuksena itselle ehkä etäisin, mikä tietysti tarkoittaa sitä että se voisi olla ihan käytännössä itselleni mahdollinen; koska kiinnostus aihetta kohtaan olisi lähinnä akateeminen, nimim. "kaikkea pitää kokeilla". En ollut kuunaan tullut ajatelleeksikaan, mitä kaikkea erilaista ja hienoa ihmiset voivatkaan himoita. Ja erilaisuus on rikkautta.
Toisinaan minua harmittaa, että vaikka voisin leikkiä olevani sub, koska ei kaiken tarvitse aina olla vakavaa niin aidosti alistuvaa minusta ei saa millään. Tätä on joskus kokeiltu, ja lähinnä kaikki "kiusoitteluksi" tarkoitettu on merkitty muistiin ja tilit on tasattu myöhemmin, tilaisuuden tullen. Subina oleminen on periaatteessa helppoa ja jännittävää, käytännössä tylsää kuin leipä.
Omassa kokemuksessani olennaista on kokemuksen kokonaisvaltainen suunnittelu ja toteuttaminen, pienine tai suurempine improvisaaioineen. Kun kaikki menee hienosti ja Narttu laulaa oopperan pääroolia täsmälleen suunnitelmieni mukaisesti... ah, mitä joku väsynyt siemensyöksy pystyy tarjoamaan sen rinnalla? Väsynyt, hikinen, punertava ja autuaan onnellinen Narttu on tämän Herran suurin nautinto.
Kylläpä rönsyili, pahoittelen.