Kirjoittaja Aihe: ”Juha K on täällä, vältelkää sitä” - näin toimii rikkinäinen puhelin  (Luettu 3818 kertaa)

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Tiedätkö mikä on rikkinäinen puhelin? Wikipedia kertoo seuraavaa:

”Rikkinäinen puhelin, juoruämmä tai juoru on lasten seuraleikki. Leikkijät kokoontuvat riviin tai jonoon, ja toisessa päässä oleva kuiskaa haluamansa viestin seuraavalle. Tämä kuiskaa sen eteenpäin, kunnes päästään rivin tai jonon loppuun. Lopuksi viimeinen kertoo, mitä hän kuuli, ja ensimmäinen paljastaa liikkeelle laskemansa viestin. Usein viesti on muuttunut matkan varrella huomattavasti”.

Tällä kertaa osui omalle kohdalle, tuossa otsikossa on suora lainaus Turun Baletin viime miitistä. Tämä on saanut alkunsa minun ja exän erosta. Ylipäätään ihmetyttää, että tällaista  kahden ihmisen välistä asiaa tarvitsee ruveta ruotimaan, saati että minusta on tehty suunnilleen joku vaimonhakkaaja ja ihmisen hahmoinen lihansyöjäkasvi sen seurauksena.

Ja teille juoruämmille; saitte mitä halusitte. Ei tarvitse vältellä minua enää tai varoitella muita jos tulen miittiin. Kuka haluaisi olla mukana skenessä, missä tehdään tällaista? Kuka haluaisi olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka tekevät tällaista?

 ”Turvallisemman tilan periaatteet: Älä pilkkaa, ivaa, halvenna, sysää syrjään tai nolaa ketään puheillasi, käytökselläsi tai teoillasi. Pitäydy ulkonäön arvostelusta, juoruilusta ja stereotypioiden ylläpitämisestä. Älä tee oletuksia ulkonäköön tai toimintaan perustuen".
« Viimeksi muokattu: 14.04.2022, 13:05 kirjoittanut Juha K »

MrA

  • Vieras
Sitä on liikkeellä laajemminkin. Valitettavasti. Sääliksi käy näitä joita manipuloidaan, yleensä ilman että he edes sitä tajuavatkaan.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Skene on täynnä myrkyllisiä ihmisiä. Toisaalta juurikin niitä vaarallisia tyyppejä, joilla on seuranaan oma hovi. Ja sitten niitä kunnollisia tyyppejä, joiden maine pilataan.

Juha K vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja harmittaa ihmiset, jotka tällä tavoin pilaavat toisen maineen.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 695
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Mikä tahansa yhteisö, missä on enemmän kuin yksi jäsen, sisältää enemmän tai vähemmän p*skan puhumista. Ei tämä scene tai yhdistykset eroa tuosta millään tavoin. Itse jotenkin ajattelen, että ihmiset pystyvät muodostamaan omia mielipiteitään ja muodostamaan käsityksiä ja toimimaan niiden mukaan. Osa ei sellaiseen toimintaan kykene, ja pääsääntöisesti tämä on sama joukko ihmisiä, kenen mielipiteellä ei ole sitten minulle väliä.

Tarkemmin kun mietin, niin osa onnistuu tuossa paskan puhumisessa ihan keskenäänkin ja itselleen.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Nyt tietämättä yhtään mitä on tapahtunut ja miten minä kyseisenä eksänä siihen liityn, mutta kun minut nyt täällä mainittiin, voin vain kommentoida että alkaa tosissaan väsyttää se, että juoruilun määrä ikävä kyllä on vakio. Jos jollain on jotain kysyttävää tai joku asia mietityttää, niin kummaltakin meistä saa tulla kysymään suoraan. Minäkään en pure kuin luvan kanssa.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Voi tsiisus mitä roskaa . Halaus. Tunnen sut js tiedän miten oikeasti hyvä ihminen olet :love:

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Juorujen levittely ja mustamaalaus on kyllä ankeimmasta päästä perseenpaskaa.
Olen pahoillani puolestasi, Juha, ja jos olisin kuullut tällaista supistavan, olisin kysynyt että miksi mitä varten hä.

Näin savustetaan hyviä tyyppejä pois skenestä.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Juorujen levittely ja mustamaalaus on kyllä ankeimmasta päästä perseenpaskaa.
Olen pahoillani puolestasi, Juha, ja jos olisin kuullut tällaista supistavan, olisin kysynyt että miksi mitä varten hä.

Näin savustetaan hyviä tyyppejä pois skenestä.

Nimenomaan. Ja jopa ikärasismia näkisin tässä. Ihminen joka on oikeasti ihminen ja hyvä sellainen nähdään jollain  tapaa uhkana tjtn. Wtf ???
« Viimeksi muokattu: 15.04.2022, 05:01 kirjoittanut telle »

AdultMaster

Juorujen levittely ja mustamaalaus on kyllä ankeimmasta päästä perseenpaskaa.
Olen pahoillani puolestasi, Juha, ja jos olisin kuullut tällaista supistavan, olisin kysynyt että miksi mitä varten hä.

Näin savustetaan hyviä tyyppejä pois skenestä.

Nimenomaan. Ja jopa ikärasismia näkisin tässä. Ihminen joka on oikeasti ihminen ja hyvä sellainen nähdään jollain  tapaa uhkana tjtn. Wtf ???


Niinpä.  Tällainen käytös on täälläkin tuttua vuosien takaa, kissa pöydälle. Toki se kohdistui minuun täysin ventovieraiden Kellarin Erkkien taholta. Ja vailla mitään totuuspohjaa.

Sen takia en ole tänne itsekään vuosiin juurikaan yhtään mitään kirjoittanut. Kauan, kauan sitten olin kova kirjoittelemaan, jopa pidimme foorumia. Muutama Kellarin Erkki voi pilata paljon. Minut oikeasti tuntevat tietävät mitä olen. Ja kinkyelämä jatkuu edelleen tosi vilkkaana ilman että täällä käyn ottamassa lokaa niskaani. Se riittää. Enää en tunne mitään mielenkiintoa osallistua täällä mihinkään. Tämä oli poikkeus. Katsotaanpa, herääkö samat, kateelliset Erkit taas kellareistaan tähän kommenttiini.

JuhaK, tsemppiä!

Ninuiitti

  • Vieras
Tää on kyl niin käsittämätöntä. Jos hyvää tyyppiä haluu vältellä, niin sit neuvo toimii. Näissä piireissä on tunetusti vaikka mitä kerta toisensa jälkeen töppääjää ja sitten SINUSTA varotellaan. :o  En vaan ymmärrä. Oot kuitenkin ihmisluotettavuudessa skenessäkin aika pirun korkeella, näissä huhuissakaan ei vissiin oo mitään selitystä että miksi sua pitäisi vältellä? Kai joku selkee syy pitäisi olla? Ihan perseestä tämmönen.

Pip

Tiedän aloittajan tunteen. Minusta on varoiteltu naiselle, jonka kanssa olen jo toiminut. Tämä siis vain esimerkkinä (tämä nainen suosittelee minua edelleen kaikille). En jaksa edes aloittaa kaikista varoittelijoista, jotka ovat minusta varoitelleet.

Sen verran pitää sanoa, että olen kyllä tehnyt muutamia virhearviointeja, mutta ne on käyty kokijan kanssa yleensä kahden kesken läpi.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Kai joku selkee syy pitäisi olla? Ihan perseestä tämmönen.
Kateus ja kiima, tohon jos lisätään katkeruus niin sitten voikin jo valita syitä.

Kumikuono

Kehityshäiriöisiä sekä katkeria ihmisiä on joukossamme aina, niitä jotka eivät onnistuneet tai saanneet sitä mitä halusivat, niitä joilla moraali antaa siinä kohtaa periksi.. On myös kehityshäiriöisiä joilta yksinkertaisesti puuttuu empatia kyky ja kyky asettua toisen rooliin... Josta sitten seuraa häikäilemätöntä valheiden levittämistä, kostoa, oman edun tavoittelua. Jotkut ihmistyypit saavat nautintoa siitä, kun onnistuvat sotkemaan toisten elämät.

Näitä ihmistyyppejä ja kehityskulkuja on ihmisissä ollut aina kautta historian. Olisi hyvä kun onnistuisimme kasvattamaan lapsemme hyvässä ympäristössä jne... Mutta todellisuus on toinen, osa kasvaa rikki tai rikkinäisessä perheessä ja osa heistä ehkä näkee asiat ja kasvaa ehkä ihmisiksi, jotka huomioivat toisia paremmin ja osa taas kasvaa kieroon. Varmaan fifty-sixty, miten käy... Mutta, juu, ihmisluontoon kuuluu kehityshäiriöt, katkeruus, kostot jne. Valitettavasti.

MissHugofvck

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 80
  • Ryöväriruhtinatar
  • Galleria
Samaistun. Kinkypiireissä on näköjään niin kauhean kiva levitellä täysin valheellisia kertomuksia, niin täälä Oulussakin. Pidetään me päät pystyssä ja kertomukset rehellisinä, onneksi voimme kertoa oikeat tapahtumat niille jotka kuuntelevat.

Sindex

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 750
  • Galleria
Mielestäni Juha K:ssa ei ole mitään välteltävää. En ole koskaan tuntenut oloani epämukavaksi hänen seurassaan, en bileissä, en laivan hytissä, en nuotiolla tai viereisessä sängyssä. Omituista kommentointia hänestä.