Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 60111 kertaa)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #150 : 23.06.2022, 13:16 »
Mietin, mitä annettavaa, käytän nyt tuota termiä ottamatta kantaa sellaisen olemassaoloon, alfasubilla on vaikkapa TrueMasterille, tai Dominoivalle ylipäänsä.

Mitä siis saa, kun on ansainnut tuon alistumisen.

Vuosikausien vainon.

Kylläpä nyt on jotain hampaankolossa ja paljon.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #151 : 23.06.2022, 13:29 »
Tämä on oikeastaan huvittava ketju kaikkine määrittelyineen.

Törmäsin tuohon alfasub-käsitteeseen hetki sitten ja minä taas en koe, että alfasub on Ms.M:n kuvaama määritelmä siitä, miten miten minä näen ko. käsitteen ja mitä se sisältää.

Truumassun määritelmää en edes viitsi kommentoida.

Niin no, itse koen itseni alfa-subiksi.Se on käsitteenä aika laaja-alainen ja monenlaisia mahtuu sen alle. Jotkut minua kutsunee vaikeaksi, kukkahattutädiksi jne. Itse kutsun itseäni alfa-subiksi, jos nyt jotenkin tulee itsensä määritellä BDSM:n kontekstissa.

Eikö nämä määrittelyt pitäisi tulla ulkoapäin. Niiltä ihmisistä joiden kanssa on ollut tekemisissä.
Itse näkee itsensä aina jossain määrin epätodellisessa kuvassa.

Eli en saa määritellä mihin “kategoriaan“ kuulun bdsm kontekstissa, vaan sen tekee ne joiden kanssa olen ollut suhteessa/sessioinut? You got to be kidding me...

Ei kai siinä mikään ongelma ole jos haluaa määritellä itsensä.
On kaksi vaihtoehtoa. Se mitä kuvittelee ja se mitä on oikeasti.
Uskottavuus tekojen ja olemuksen suhteen, kenelle se on tärkeää, kenelle taas ei.

Saanhan minäkin olla vaikka Aku Ankka, jos tunnen itseni onnelliseksi siinä määrittelyssä.
Mutta ihan turha minun on mennä esim vaatimaan muilta että näkisivät minut Aku Ankkana  ja kohtelisivat myös sen mukaan, koska vain minä tunnen olevani sellainen. Muiden silmissä saatan olla ihan jotain muuta. Näin True-oikeasti.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #152 : 23.06.2022, 15:29 »
Tämä on oikeastaan huvittava ketju kaikkine määrittelyineen.

Törmäsin tuohon alfasub-käsitteeseen hetki sitten ja minä taas en koe, että alfasub on Ms.M:n kuvaama määritelmä siitä, miten miten minä näen ko. käsitteen ja mitä se sisältää.

Truumassun määritelmää en edes viitsi kommentoida.

Niin no, itse koen itseni alfa-subiksi.Se on käsitteenä aika laaja-alainen ja monenlaisia mahtuu sen alle. Jotkut minua kutsunee vaikeaksi, kukkahattutädiksi jne. Itse kutsun itseäni alfa-subiksi, jos nyt jotenkin tulee itsensä määritellä BDSM:n kontekstissa.

Eikö nämä määrittelyt pitäisi tulla ulkoapäin. Niiltä ihmisistä joiden kanssa on ollut tekemisissä.
Itse näkee itsensä aina jossain määrin epätodellisessa kuvassa.

Eli en saa määritellä mihin “kategoriaan“ kuulun bdsm kontekstissa, vaan sen tekee ne joiden kanssa olen ollut suhteessa/sessioinut? You got to be kidding me...

Ei kai siinä mikään ongelma ole jos haluaa määritellä itsensä.
On kaksi vaihtoehtoa. Se mitä kuvittelee ja se mitä on oikeasti.
Uskottavuus tekojen ja olemuksen suhteen, kenelle se on tärkeää, kenelle taas ei.

Saanhan minäkin olla vaikka Aku Ankka, jos tunnen itseni onnelliseksi siinä määrittelyssä.
Mutta ihan turha minun on mennä esim vaatimaan muilta että näkisivät minut Aku Ankkana  ja kohtelisivat myös sen mukaan, koska vain minä tunnen olevani sellainen. Muiden silmissä saatan olla ihan jotain muuta. Näin True-oikeasti.

Käsittääkseni en vaadi, että muut minut näkisivät ns.alfa-subina. Minulle se on ihan sama miten muut minut näkevät/kokevat. Sen sijaan, jos joku haluaa olla dominoiva minulle, silloin minulla on oikeus vaatia häneltä tiettyjä ominaisuuksia.

En ymmärrä sitä, miksi alfa-subi tuntuu olevan niin uhkaava käsite joillekin täällä. Enkä ymmärrä sitäkään, että jos joku kertoo kokevansa olevan sellainen, pyritään hänen kokemustaan väittämään vääräksi ja vähättelemään.




Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #153 : 23.06.2022, 15:40 »
Käsittääkseni en vaadi, että muut minut näkisivät ns.alfa-subina. Minulle se on ihan sama miten muut minut näkevät/kokevat. Sen sijaan, jos joku haluaa olla dominoiva minulle, silloin minulla on oikeus vaatia häneltä tiettyjä ominaisuuksia.
Eikös tämä oikeus valita seuransa ole ihan kaikilla? Ei kenenkään tarvitse lähteä epämieluisan kumppanin matkaan vastoin tahtoaan.
Lainaus
En ymmärrä sitä, miksi alfa-subi tuntuu olevan niin uhkaava käsite joillekin täällä.
Tuskinpa on. Ei kannata mieltään pahoittaa mokomasta.
Lainaus
Enkä ymmärrä sitäkään, että jos joku kertoo kokevansa olevan sellainen, pyritään hänen kokemustaan väittämään vääräksi ja vähättelemään.
Niin. Sitä on kyllä havaittavissa aika usein. Kuulostaa jokseenkin tutulta.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #154 : 23.06.2022, 15:53 »
Käsittääkseni en vaadi, että muut minut näkisivät ns.alfa-subina. Minulle se on ihan sama miten muut minut näkevät/kokevat. Sen sijaan, jos joku haluaa olla dominoiva minulle, silloin minulla on oikeus vaatia häneltä tiettyjä ominaisuuksia.
Eikös tämä oikeus valita seuransa ole ihan kaikilla? Ei kenenkään tarvitse lähteä epämieluisan kumppanin matkaan vastoin tahtoaan.
Lainaus
En ymmärrä sitä, miksi alfa-subi tuntuu olevan niin uhkaava käsite joillekin täällä.
Tuskinpa on. Ei kannata mieltään pahoittaa mokomasta.
Lainaus
Enkä ymmärrä sitäkään, että jos joku kertoo kokevansa olevan sellainen, pyritään hänen kokemustaan väittämään vääräksi ja vähättelemään.
Niin. Sitä on kyllä havaittavissa aika usein. Kuulostaa jokseenkin tutulta.

Avasin nyt uuden ketjun tälle aiheelle, niin ei tämä sinun ketjusi mene sivuraiteelle.

Kiitos vielä kerran asiallisista vastauksistasi.

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #155 : 24.06.2022, 00:54 »
.. Stereotypioista.. Truemaster: ei jousta, -anna juurikaan siimaa, -muuta mielipidettään, -joudu perustelemaan näkemyksiään, -on periksiantamaton, -ei ole subin/kenenkään manipuloitavissa, -ei ole väärässä, -ei loukkaannu mistään, -ei ota itseensä, -on kaiken yläpuolella, -edustaa ylintä auktoriteettia, -on äärimmäisen sivistynyt, - omaa tietysti myös korkeimman äö :n, -aina kaikki langatkäsissä, -ei epäröi, -ei kadu, -ei koskaan näytä heikkoutta, epäröintiä, osaamattomuutta, tilannetajuttomuutta, peukaloa kämmenellä...  Truemassu on lisäksi  komea, rikas ja menestyvä, sekä fyysisti että henkisesti äärettömän vahva -kaikien ihailema karismaattinen persoona josta myös huokuu kunniotus ja henkilönpalvonta. Truemassu sanoo aina viimeisen sanan  :)) Näistä on oikea truemassu tehty.. Kerrosten alla on myös se tunteva ja inhimillinen puoli -harva sen saa kokea; nähdä Truemasterin kyyneleen ;)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #156 : 24.06.2022, 08:04 »
Ja se kysymys tässä oli?

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #157 : 25.06.2022, 21:19 »
Teoreettinen, mutta hyvin tärkeä kysymys: Jos TrueMasterin perheessä on lapsi(a) niin vastaako TrueMaster opettajien Wilma-viesteihin?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #158 : 26.06.2022, 08:43 »
Teoreettinen, mutta hyvin tärkeä kysymys: Jos TrueMasterin perheessä on lapsi(a) niin vastaako TrueMaster opettajien Wilma-viesteihin?
Nyt täytyy kyllä sanoa, etten tiedä muiden kuvioista. Tämä on varmaankin todella yksilöllistä ja liittynee enemmän yksilön elämäntilanteeseen ja kodin sisäiseen dynamiikkaan, kuin dominoivuuteen sinänsä.

Joku voi haluta olla kiinni pintatilanteessa ja valvoa yksityiskohtien tarkkuudella, toinen käyttää pataljoonatussia ja vetelee suuria linjoja puuttumatta pikkuasioihin. Molemmissa tapauksissa olennaista lienee kuitenkin se, että lapsen hyvinvoinnista pidetään huolta.

Itse olen lähettänyt viestejä varmaankin yhden käden sormilla laskettavan määrän. Naisväki on pääosin hoitanut sen puolen.


fido

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #159 : 26.06.2022, 16:28 »
Tarvitseeko olla poly tahi promiskuiteeti viimesen päälle ja olla haaremin omistaja, että voi päästä truemastereiden jaloon kiltaan?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #160 : 26.06.2022, 21:37 »
Tarvitseeko olla poly tahi promiskuiteeti viimesen päälle ja olla haaremin omistaja, että voi päästä truemastereiden jaloon kiltaan?
Ei todellakaan. Haaremi on hauska asia, mutta ei mikään edellytys. Osalla on enemmän kumppaneita, osalle yksi ja oikea on paras suhdemalli.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #161 : 07.07.2022, 09:18 »
Jos nyt mietitään millaisen paskamyrskyn yleensä saa jos ilmaisee olevansa TM voittaja....
Onkohan oleellista/jotenkin palkitsevaa noiden latenttien tunnistaa itsensä?
Nyt myös kiinnostaa jos joku latentti nyt kokee suurta yhteyttä, niin vaikuttaako tuo muuten kuin kyseisen yksilön egoon?
Tänään sain tiedon, joka toi konkreettisesti esiin kuinka palkitsevaa on olla TrueMaster. Jokin aika takaperin kuulin yhdestä meikäläisestä, joka haki jäsenyyttä kinky-yhdistyksessä. Fiksu, akateeminen kaveri, joka täytti kriteerit mennen tullen. Kukaan ei yllättynyt hylkäyksestä, koska olemme vääränlaisia kinkyjä. En ajatellut asiaa sen pidemmälle, samapa tuo.

Tänään kuitenkin tuli ilmi, että saastutamme myös ihmiset ympärillämme, mikä on todella mielenkiintoista. Jo se, että on suhteessa kaltaiseeni, riittää syyksi evätä jäsenyys yhdistykseen, joka kirkasotsaisesti valehtelee ”edistävänsä seksuaalista tasa-arvoa, olevansa suvaitsevainen, jossa kukaan ei väitetysti katso pahasti toimitpa miten tahansa”.

Erityisen koomiseksi asian tekee se, että samainen daami on aiemmin ollut kyseisen seuran jäsen, mutta jäänyt koronan vuoksi pois odottelemaan parempia aikoja.

Tällaista se todellisuus on. Riippumatta siitä, kuinka hyvä ja nuhteeton, ketään koskaan provosoimaton ihminen olet, saatat joutua paarialuokkaan niin että heilahtaa ja syyksi siihen riittää yhteinen koti TrueMasterin kanssa.

machiya

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 9
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #162 : 07.07.2022, 09:53 »
Tänään kuitenkin tuli ilmi, että saastutamme myös ihmiset ympärillämme, mikä on todella mielenkiintoista. Jo se, että on suhteessa kaltaiseeni, riittää syyksi evätä jäsenyys yhdistykseen, joka kirkasotsaisesti valehtelee ”edistävänsä seksuaalista tasa-arvoa, olevansa suvaitsevainen, jossa kukaan ei väitetysti katso pahasti toimitpa miten tahansa”.

Let me guess, the reason for rejection was "wE dOn'T fEeL sAfE aRoUnD yOu :-[ :-[ :-[ "

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1384
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #163 : 07.07.2022, 10:01 »
Niin tätä päivää.
Pitäisikö masinoida jonkun yhdistyksen hallituspaikkojen aktiivinen haltuunotto, jotta saataisiin ainakin joku asiaperusteisiin kriteereihin pohjautuva yhdistys-(: ?

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #164 : 07.07.2022, 11:35 »
Ainahan voi perustaa oma yhdistys jos tuntuu että muut ei vastaa tarpeita.