Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 60674 kertaa)

Pip

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #255 : 20.07.2022, 00:26 »
Meitä pilkkaamaan se tosiaan aikoinaan otettiin käyttöön, ihan puhtaaasti. Kiusaamismielessä sitä täällä käytettiin kovasti nokkelin eri kirjoitusasuin, mitä suvaitsevaisempi ihminen sitä hauskempaa asian kanssa oli.

TrueMastereille tyypillisesti itse päätin että en taivu moiseen suvaitsemattomuuteen ja koulukiusaamiseen joten ilmoitin olevani TRUEMASTER, samoihin aikoihin Snadi ilmoitti olevansa TrueMaster. Muut meikäläiset pääosin poistuivat baarista, tai ainakin lakkasivat postaamasta.

IKRM
Tämä on historian vääristelyä. Aiemmin oli ollut jo jonkinlaista kiistelyä, mutta kun vilivilperi (tai vastaava nikki) tuli kertomaan, miten kuuluu sessioida, eikä mikään muu tapa ole hyväksytty, niin truumasterit ottivat tämän ohjenuorakseen ja alkoivat halveksia kaikkia muita, joilla oli vähänkään erilainen toimintatapa. Jatkuvat hyökkäykset truumastereiden taholta vielä syvensivät tätä kuilua, sekä heidän tapansa tulkita miten muut toimivat. Täysin siis irrelevantteja asioita. Olen minäkin ottanut kunnianimekseni puuhapete, jolla minua truumastereiden osalta solvattiin.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #256 : 20.07.2022, 06:53 »
Itse aloin epäillä että saattaisin olla TM, kun osallistuttuani keskusteluun chatissa, joku totesi: "Täällä haisee truumaster." Olin jo aiemmin kiinnittänyt huomiota erityisesti IKRM:n kimpussa hyörivään kiusausrinkiin, ja millaisella rauhallisuudella tämä lapsellisiin hyökkäyksiin suhtautui.

Raivokkain huutelija on muuten sittemmin vaatinut pääsyä joukkoon. Taitaa olla vaihtamassa takaisin huuteluun, kun ovi ei auennut.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2022, 07:10 kirjoittanut Von »

belladonna

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #257 : 20.07.2022, 08:10 »
Näin feministinä ja silleen sinänsä ymmärrän pejoratiivisten termien haltuunoton noin konseptina. Disclaimerinä myös, että  kun nämä alkusodat truuppien ja puuhapetein välillä käytiin, en ehkä ollut varmaan vielä syntynytkään (kovin monta kertaa). Se oli varmasti verinen taisto, papat.

Silti... jotenkin se, että joku jossain interwebsissä vuonna nappi ehkä huuteli jotain ja kirjoitti jonkun sanan hassusti, ja sen seurauksena joku ja joku ja joku kolmaskin jossain interwebsissä omaksui sen hassusti kirjoitetun sanan identiteetikseen ja piti siitä internetissä foorumilla kiinni seuraavat kymmenen (?) vuotta... eeeeeeii ihan kuulosta "antaapa rakkikoirien räksyttää, mies tekee mitä tekee eikä hetkahda väkäleukojen volinasta" -lähestymiseltä.  O:-)  :love:

Tämä meni nyt tasapuolisesti molemmille puolille taistelulinjaa.

Itsekin olen joskus hetken interwebsissä pitänyt virtuaalista karkkikauppaa, mutta kyllästyin ja kasvoin siitä aika äkkiä irti. Mulla on sittemmin ollut muuta tekemistä. Olen muun muassa roikkunut köysissä, opetellut solmuja ja opetellut käsittelemään juuttia. Kiirettä pitänyt, siinä ei niin ehdi karvastella jotain, mitä joku sanoi ehkä joskus jossain.  ;)

EDIT: Piti olla kyssärikin:

Jos laajempi kinky-yhteisö yleisesti hyväksyisi True Masteriuden neutraalisti yhtenä tapana olla kinky, ja True Masterit toteaisivat yleisesti kuten Snadi tässä edellä, että olkoot muut rauhassa kinkyjä kukin tyylillään, ja muiden tekemisen katseleminen nenänvartta pitkin on ollut omaa aiempaa ymmärtämättömyyttä, niin söisikö se True Masteriudelta pohjan? Vai onko siitä jo muodostunut sellainen identiteetti, mihin on kiintynyt jopa irrallaan lähtösyistä?

(Mikä BTW on minusta aivan ok, ja tunnistan itsellenikin joidenkin johonkin tarpeisiin ja joistain lähtökohdista luomieni identiteettien kanssa käyneen juuri näin.)
« Viimeksi muokattu: 20.07.2022, 08:42 kirjoittanut belladonna »

belladonna

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #258 : 20.07.2022, 08:32 »

Raivokkain huutelija on muuten sittemmin vaatinut pääsyä joukkoon. Taitaa olla vaihtamassa takaisin huuteluun, kun ovi ei auennut.

Epäilen, että ovi on kuvainnollinen, mutta kysyn silti:
Missä se on? Kuka sitä pitää kiinni?

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 774
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #259 : 20.07.2022, 09:18 »

Raivokkain huutelija on muuten sittemmin vaatinut pääsyä joukkoon. Taitaa olla vaihtamassa takaisin[/i] huuteluun, kun ovi ei auennut.

Epäilen, että ovi on kuvainnollinen, mutta kysyn silti:
Missä se on? Kuka sitä pitää kiinni?

 Suurella valtatiellä ei ole portteja.
Siihen yhtyvät tuhannet pikkutiet.
Kun astut portittoman portin läpi,
voit vapaasti seilata
taivaan ja maan välillä


Miten sitten tästä portista käydään sisään?
Vanhat viisaat sanovat, että portin läpi tulevat asiat ovat arvottomia ja kaikki mitä saadaan aikaan muiden avulla, tuhoutuu lopulta.

Se on vähän kuin yrittäisi nostattaa aaltoja tuulettomalla merellä tai leikata tervettä miestä. Häntä, joka takertuu muiden puheisiin ja yrittää ymmärtää asioita omien selitysten avulla, voi verrata idioottiin, joka yrittää lyödä kuuta kepillä tai raapia kutiavaa jalkaansa kengän päältä. Mahdotonta mikä mahdotonta!

 -Mietiskele tätä.
 

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #260 : 20.07.2022, 09:19 »
Lainaus käyttäjältä: belladonna
Silti... jotenkin se, että joku jossain interwebsissä vuonna nappi ehkä huuteli jotain ja kirjoitti jonkun sanan hassusti, ja sen seurauksena joku ja joku ja joku kolmaskin jossain interwebsissä omaksui sen hassusti kirjoitetun sanan identiteetikseen ja piti siitä internetissä foorumilla kiinni seuraavat kymmenen (?) vuotta... eeeeeeii ihan kuulosta "antaapa rakkikoirien räksyttää, mies tekee mitä tekee eikä hetkahda väkäleukojen volinasta" -lähestymisestä.  O:-)  :love:
Alkuun TM oli varsin spesifi termi, jolla viitattiin miespuoliseen D ihmiseen, joka on hieman täynnä itseään ja omahyväisyyttään. Tyyppiin, joka sotkeutuu keskusteluihin nenänvarttaan pitkin, erityisesti kysymyksen ollessa softimmasta BDSM:stä. Tai bileläpsyttelystä, switchaamisesta yms.
Lainaus
Jos laajempi kinky-yhteisö yleisesti hyväksyisi True Masteriuden neutraalisti yhtenä tapana olla kinky, ja True Masterit toteaisivat yleisesti kuten Snadi tässä edellä, että olkoot muut rauhassa kinkyjä kukin tyylillään, ja muiden tekemisen katseleminen nenänvartta pitkin on ollut omaa aiempaa ymmärtämättömyyttä, niin söisikö se True Masteriudelta pohjan?
Emme me muuksi muutu ulkomaailman asenteista riippumatta. Olisihan se somaa olla hyväksytty osa koko kinky-yhteisöä sen pienimpänä vähemmistönä.
Lainaus
Vai onko siitä jo muodostunut sellainen identiteetti, mihin on kiintynyt jopa irrallaan lähtösyistä?
Olemme mitä olemme, emmekä muuksi muutu. Otettuamme identiteetin haltuun alkoivat tietyt tahot kasata kevyen ivalliseen slurriin kaikkea mahdollista paskaa. Täällä foorumillakin yksi asiantuntija vertaa meitä avoimesti hyväksikäyttäjiin, rasisteihin, seksisteihin ja natseihin.

Kaikkien maailman syntien kippaaminen TM paskasankoon, maalasi meistä sairasta ja kieroutunutta kuvaa, arvioni mukaan taustalla erityisesti katkerat, kateelliset, mustasukkaiset, sekä näitä tukevat sokeat ja yksinkertaiset idiootit jotka ilman ensimmäistäkään omaa ajatusta ulvoivat lauman mukana.

Kaikki tämä loputon demonisointi ja sen eskaloituminen canceloinniksi, perheenjäsenten syrjinnäksi ja jopa viranomaisten käyttöön lyömäaseen sai lopulta mitan tulemaan täyteen ja päätin tuoda äänemme kuulu kuuluville.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #261 : 20.07.2022, 09:26 »

EDIT: Piti olla kyssärikin:

Jos laajempi kinky-yhteisö yleisesti hyväksyisi True Masteriuden neutraalisti yhtenä tapana olla kinky, ja True Masterit toteaisivat yleisesti kuten Snadi tässä edellä, että olkoot muut rauhassa kinkyjä kukin tyylillään, ja muiden tekemisen katseleminen nenänvartta pitkin on ollut omaa aiempaa ymmärtämättömyyttä, niin söisikö se True Masteriudelta pohjan? Vai onko siitä jo muodostunut sellainen identiteetti, mihin on kiintynyt jopa irrallaan lähtösyistä?

Minulle itselleni ei ole mitenkään merkityksellistä hyväksyykö ns kinky-yhteisö Minut tai tapani elellä.

Mitä tulee muitten tekemisiin ja olemisiin, niillä ei myöskään ole juurikaan merkitystä Minulle. Jokainen on mitä on ja tekee mitä tekee ja se on ihan niitten oma asia. Arvioin ihmiset ihmisinä ja tekojensa summana, valtaosa ns kinkypiireissä liikkuvista on sellaisia etten halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan ihan vaan sen vuoksi että seura tekee kaltaisekseen joten kannattaa seuransa huolella valita.

Sillä onko kinky-yhteisöllä mielipide TrueMasteriudesta tai ei, ei myöskään ole minkäänlaista merkitystä. Eikä silläkään onko TrueMasteriutta olemassa vai ei.

Se, että olen täällä foorumilla asioista kirjoitellut, johtuu vain ja ainoastaan siitä että ilman kirjoituksiani täällä olis (ollut) todella yksipuolista kirjoittelua bdsm-leikkimisestä, asioilla on kuitenkin toinenkin puolensa, ja sekin on hyvä esille tuoda. Jokainen toki oman tapansa valitsee, ja seuransa jossa sitä toteuttaa, on kuitenkin hyvä että ne joille tämä on muuta kuin leikkimistä sen tiedon ja ymmärryksen jostain saavat.

IKRM

belladonna

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #262 : 20.07.2022, 09:28 »

Raivokkain huutelija on muuten sittemmin vaatinut pääsyä joukkoon. Taitaa olla vaihtamassa takaisin[/i] huuteluun, kun ovi ei auennut.

Epäilen, että ovi on kuvainnollinen, mutta kysyn silti:
Missä se on? Kuka sitä pitää kiinni?

 Suurella valtatiellä ei ole portteja.
Siihen yhtyvät tuhannet pikkutiet.
Kun astut portittoman portin läpi,
voit vapaasti seilata
taivaan ja maan välillä


Miten sitten tästä portista käydään sisään?
Vanhat viisaat sanovat, että portin läpi tulevat asiat ovat arvottomia ja kaikki mitä saadaan aikaan muiden avulla, tuhoutuu lopulta.

Se on vähän kuin yrittäisi nostattaa aaltoja tuulettomalla merellä tai leikata tervettä miestä. Häntä, joka takertuu muiden puheisiin ja yrittää ymmärtää asioita omien selitysten avulla, voi verrata idioottiin, joka yrittää lyödä kuuta kepillä tai raapia kutiavaa jalkaansa kengän päältä. Mahdotonta mikä mahdotonta!

 -Mietiskele tätä.

Huu. Minäpä mietin, sinä suloinen kirsikankukkarunopoika.  :love:

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #263 : 20.07.2022, 09:39 »
Suosittelen tutustumaan ihmiseen itseensä foorumipersoonan ja kirjoitettujen sanojen sijaan.

belladonna

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #264 : 20.07.2022, 09:54 »
Lainaus käyttäjältä: belladonna
Silti... jotenkin se, että joku jossain interwebsissä vuonna nappi ehkä huuteli jotain ja kirjoitti jonkun sanan hassusti, ja sen seurauksena joku ja joku ja joku kolmaskin jossain interwebsissä omaksui sen hassusti kirjoitetun sanan identiteetikseen ja piti siitä internetissä foorumilla kiinni seuraavat kymmenen (?) vuotta... eeeeeeii ihan kuulosta "antaapa rakkikoirien räksyttää, mies tekee mitä tekee eikä hetkahda väkäleukojen volinasta" -lähestymisestä.  O:-)  :love:
Alkuun TM oli varsin spesifi termi, jolla viitattiin miespuoliseen D ihmiseen, joka on hieman täynnä itseään ja omahyväisyyttään. Tyyppiin, joka sotkeutuu keskusteluihin nenänvarttaan pitkin, erityisesti kysymyksen ollessa softimmasta BDSM:stä. Tai bileläpsyttelystä, switchaamisesta yms.
Lainaus
Jos laajempi kinky-yhteisö yleisesti hyväksyisi True Masteriuden neutraalisti yhtenä tapana olla kinky, ja True Masterit toteaisivat yleisesti kuten Snadi tässä edellä, että olkoot muut rauhassa kinkyjä kukin tyylillään, ja muiden tekemisen katseleminen nenänvartta pitkin on ollut omaa aiempaa ymmärtämättömyyttä, niin söisikö se True Masteriudelta pohjan?
Emme me muuksi muutu ulkomaailman asenteista riippumatta. Olisihan se somaa olla hyväksytty osa koko kinky-yhteisöä sen pienimpänä vähemmistönä.
Lainaus
Vai onko siitä jo muodostunut sellainen identiteetti, mihin on kiintynyt jopa irrallaan lähtösyistä?
Olemme mitä olemme, emmekä muuksi muutu. Otettuamme identiteetin haltuun alkoivat tietyt tahot kasata kevyen ivalliseen slurriin kaikkea mahdollista paskaa. Täällä foorumillakin yksi asiantuntija vertaa meitä avoimesti hyväksikäyttäjiin, rasisteihin, seksisteihin ja natseihin.

Kaikkien maailman syntien kippaaminen TM paskasankoon, maalasi meistä sairasta ja kieroutunutta kuvaa, arvioni mukaan taustalla erityisesti katkerat, kateelliset, mustasukkaiset, sekä näitä tukevat sokeat ja yksinkertaiset idiootit jotka ilman ensimmäistäkään omaa ajatusta ulvoivat lauman mukana.

Kaikki tämä loputon demonisointi ja sen eskaloituminen canceloinniksi, perheenjäsenten syrjinnäksi ja jopa viranomaisten käyttöön lyömäaseen sai lopulta mitan tulemaan täyteen ja päätin tuoda äänemme kuulu kuuluville.

Kiitos tästä vastauksesta.
Minusta on aidosti mielenkiintoista lukea sinun jäsenneltyä kuvaustasi siitä, miten nämä tapahtumat ja tämä 'ilmiö' sinun perspektiivistäsi ovat edenneet. Kuulostaa melkoiselta eskaloitumiselta; nenänvartta pitkin esitetystä näsäviisastelusta vainoon.

Kerrot itsesi ja perheesi kokeneen kiusaamista ja häiritsemistä arjessa, internetin ulkopuolella, ja koet sen olevan seurausta räväkästä presenssistäsi internetin keskustelufoorumilla. Tämä on aivan yksiselitteisesti tuomittavaa ja väärin. On yksi asia räksyttää netissä ja aivan toisen levein asia vetää nettikinat ns. tosi elämään ja sotkea niihin asianomaisten läheisiä.

Mä en tunne sua, enkä ketään muitakaan asianomaisia, eikä mulla näin ollen ole mitään tietoa siitä, kuinka totuudenmukainen tulkintasi ja kokemuksesi nettipresenssistäsi johtuvan kiusaamisen ulottumisesta arkeesi ja läheistesikin elämään on. Eipä mulla toisaalta ole näillä tiedoin perustetta myöskään epäillä kertomaasi, hullumpiakin juttuja on kyllä tapahtunut. Näin ollen haluan ilmaista myötätuntoni tapahtuneesta.

Mielestäni tällainen todellisia arvojasi avaava ja purkava ketju on oikein hyvä idea. Toivottavasti se auttaa purkamaan ennakkoluuloja.

Mukavaa kesän jatkoa. En oo ihan varma, pystynkö tuleen sinne kahville, mutta olisi kyllä hauskaa siellä jatkaa tutustumista sun todelliseen persoonaan.

Mä luulen, että taidan näitä myöten taas vaipua foorumilta poistuneiden ja/tai ainakin postaamasta lakanneiden nukkuviin riveihin. Pitäkääpäs tupa pystyssä ja liput korkealla.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #265 : 20.07.2022, 11:56 »

Raivokkain huutelija on muuten sittemmin vaatinut pääsyä joukkoon. Taitaa olla vaihtamassa takaisin huuteluun, kun ovi ei auennut.

Epäilen, että ovi on kuvainnollinen, mutta kysyn silti:
Missä se on? Kuka sitä pitää kiinni?


Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #266 : 20.07.2022, 12:00 »

Raivokkain huutelija on muuten sittemmin vaatinut pääsyä joukkoon. Taitaa olla vaihtamassa takaisin huuteluun, kun ovi ei auennut.

Epäilen, että ovi on kuvainnollinen, mutta kysyn silti:
Missä se on? Kuka sitä pitää kiinni?

Ei kukaan. Jos haluaa olla TrueMaster, niin senkun vaan ryhtyy sellaiseksi. Eihän TrueMaster kenenkään muun hyväksyntää tarvitse.

elanor

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 324
  • You can't take the sky from me
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #267 : 20.07.2022, 12:33 »
Alkuun TM oli varsin spesifi termi, jolla viitattiin miespuoliseen D ihmiseen, joka on hieman täynnä itseään ja omahyväisyyttään. Tyyppiin, joka sotkeutuu keskusteluihin nenänvarttaan pitkin, erityisesti kysymyksen ollessa softimmasta BDSM:stä. Tai bileläpsyttelystä, switchaamisesta yms.
Kaikkien maailman syntien kippaaminen TM paskasankoon, maalasi meistä sairasta ja kieroutunutta kuvaa, arvioni mukaan taustalla erityisesti katkerat, kateelliset, mustasukkaiset, sekä näitä tukevat sokeat ja yksinkertaiset idiootit jotka ilman ensimmäistäkään omaa ajatusta ulvoivat lauman mukana.

En tiedä asiasta, mutta voisin kuvitella tähän asioiden sotkemiseen johtaneen, että oman tavan väittäminen ainoaksi oikeaksi on kai yksi hyväksikäyttäjien tapa hämärtää käytöksensä ongelmallisuutta. Kaikki, jotka esittää oman tapansa ainoana oikeana, ei tietenkään ole hyväksikäyttäjiä. Osa hyväksikäyttäjistä kuitenkin ilmeisesti nimenomaan koittaa saada uhrinsa uskomaan, että heidän menettelynsä on hyvää ja oikein ja muiden tapa on huonoa, tyhmää ja lapsellista eikä oikeaa kinkyä ollenkaan. Sikäli näiden kahden piirteen suora yhdistäminen toisiinsa on virheellistä päättelyä, mutta tää on mun mielestä myös hyvä syy sille, miks "minun tapani on oikeampi kuin teidän" -puhetyyliä on fiksua välttää näissä asioissa ylipäätään. Sillä voidaan ajaa ihmisiä tekemään asioita, joita eivät oikeastaan halua. Semmoisia hmisiä siis, jotka ei vielä oikein tunne itseään ja rajojaan, ja joilla on suuri miellyttämisenhalu. Niinkuin vaikka subeilla usein on, kun hommaan monesti vähän niinkun kuuluu että haluaa olla Hyvä Subi.

belladonna

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #268 : 20.07.2022, 12:53 »
Alkuun TM oli varsin spesifi termi, jolla viitattiin miespuoliseen D ihmiseen, joka on hieman täynnä itseään ja omahyväisyyttään. Tyyppiin, joka sotkeutuu keskusteluihin nenänvarttaan pitkin, erityisesti kysymyksen ollessa softimmasta BDSM:stä. Tai bileläpsyttelystä, switchaamisesta yms.
Kaikkien maailman syntien kippaaminen TM paskasankoon, maalasi meistä sairasta ja kieroutunutta kuvaa, arvioni mukaan taustalla erityisesti katkerat, kateelliset, mustasukkaiset, sekä näitä tukevat sokeat ja yksinkertaiset idiootit jotka ilman ensimmäistäkään omaa ajatusta ulvoivat lauman mukana.

En tiedä asiasta, mutta voisin kuvitella tähän asioiden sotkemiseen johtaneen, että oman tavan väittäminen ainoaksi oikeaksi on kai yksi hyväksikäyttäjien tapa hämärtää käytöksensä ongelmallisuutta. Kaikki, jotka esittää oman tapansa ainoana oikeana, ei tietenkään ole hyväksikäyttäjiä. Osa hyväksikäyttäjistä kuitenkin ilmeisesti nimenomaan koittaa saada uhrinsa uskomaan, että heidän menettelynsä on hyvää ja oikein ja muiden tapa on huonoa, tyhmää ja lapsellista eikä oikeaa kinkyä ollenkaan. Sikäli näiden kahden piirteen suora yhdistäminen toisiinsa on virheellistä päättelyä, mutta tää on mun mielestä myös hyvä syy sille, miks "minun tapani on oikeampi kuin teidän" -puhetyyliä on fiksua välttää näissä asioissa ylipäätään. Sillä voidaan ajaa ihmisiä tekemään asioita, joita eivät oikeastaan halua. Semmoisia hmisiä siis, jotka ei vielä oikein tunne itseään ja rajojaan, ja joilla on suuri miellyttämisenhalu. Niinkuin vaikka subeilla usein on, kun hommaan monesti vähän niinkun kuuluu että haluaa olla Hyvä Subi.

Tämä. Muutenkin se, että dude on hieman täynnä itseään ja omahyväisyyttään ja rehvastelee kovasti omalla mulkkuudellaan (tai mulkullaan) on kyllä jokaiselle täyspäiselle subille keltalippu. Mutta toisaalta kyllä myös asia, jonka kanssa nyt myös kyllä kieltämättä saa myös vaan tottua elämään mikäli nyt D-setien kanssa haluaa leikkiä ylipäätään. Ja haluaahan sitä. On ne niin lutuisia ja kuumiksia mulkeroita monet lopulta kuitenkin.   :love:

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #269 : 20.07.2022, 13:02 »
Onneksi on vielä niitä, ilmeisesti ’vähemmän täyspäisiä’ joille tällaiset itseään täynnä olevat mulkut ovat parasta mitä voi löytää. Muillahan ei oikeastaan seuranhakumielessä ole väliä.

Ja toinen juttu on, että onko tässä yhteydessä hyväksyttävää leimata ihmisjoukko jonkun yksittäisen perseilijän vuoksi, eli onko se kiellettyä ainoastaan ’hyvien ihmisten’ suosimien ihmisryhmien kyseessä ollessa?