Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 60662 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #345 : 24.07.2022, 14:41 »
Miten True Master suhtautuu jos kumppanilla on huono päivä, ei huvita tai ei vaan jaksa/pysty ?
Ei siis mitään kiukuttelua tai brättäilyä vaan oikeasti raskas päivä takana, vittumainen esimies töissä ärsyttänyt, lapset oksennelleet ympäri kämppää, koira kakannut matolle, mitä tahansa .
Ja kumppani ihan puhki.

Löytyykö sympatiaa ja ymmärrystä?

Niin ja sori jos kysyn tyhmiä.
Oikeasti vaan kiinnostaa nämä ja nyt kun kerrankin saa kysyä.
Tämä on jossakin määrin tilannesidonnainen asia. Lähtökohtaisesti kyllä, mutta tilanne, dynamiikka, suhteen luonne ylipäätään määrittävät kuinka paljon tällaiselle annetaan painoarvoa. 24/7/365 suhteessa huonoille päiville on enemmän tilaa ja ymmärrystä, kun taas sessiosuhteessa vähemmän. Toki myöskin jälkimmäisessä asia huomioidaan, mutta eri tavalla.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2265
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #346 : 24.07.2022, 14:44 »
Ole hyvä, ei kestä kiittää. Toivottavasti tämä palaute auttaa avaamaan silmiäsi sille, minkälaisessa ideologiassa olet mukana.

Ei, jatkan mielummin oman tieni kulkemista, kuten sinäkin.
En olettanutkaan, että mikään muuttuisi vain sillä, että kehottaa ajattelemaan.

Sen sijaan haastan sinut ja kaikki muutkin SJW:t avaamaan ketjun ”Kysy SJW:ltä” jossa vastaatte avoimesti, suoraan ja rehellisesti kaikkiin asiallisiin kysymyksiin. Kenties sen kautta voisi hälventää ennakkoluuloja ja oikaista virheellisiä käsityksiä.

Uskon että myös tähän määrittämääsi ryhmään kuuluu varsin erilaisia yksilöitä, joten en näe ainakaan itse tarpeellisena perustaa moista ketjua, koska en voi vastata kaikkien puolesta. Yhtä lailla edustan vihesvassarifeministisuvakkihuoria, mutta en voi vastata heidän kaikkien puolesta kysymyksiin.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 704
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #347 : 24.07.2022, 14:51 »
Minä perustin moisen ketjun ja toivon siihen mielipiteitä puolesta ja vastaan. Haluaisin oppia ymmärtämään, että mistä lähtökohdista ja miksi, osa ihmisiä kokee omat ideologiat niin oikeina, että toisenlaista näkökulmaa olevien tapaa toimia ja valuta omassa omassa elämässään omat roolinsa, jne, on lupa pitää huonompia ja asioina joita vastaan pitää taistella.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #348 : 24.07.2022, 15:14 »
Pisteet siitä. Toivottavasti siitä saadaan valoa pimeyteen sekä ymmärrystä ja hyväksyntää toisiamme kohtaan.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #349 : 24.07.2022, 16:10 »
Vaaditaanko truumasterilta "huoneenlukutaitoa", eli pitääkö pystyä sosiaalisessa tilassa aistimaan/lukemaan kenestä löytyy esim sub-"energiaa", tai ketkä top, ketkä bottom jne.?
Jollakin tasolla kyllä. Kuitenkaan en ole ihan niin taitava, että pystyisin vilkaisulla kertomaan ihmisistä ihan kaikkea.
Ja silti TruuMaster on loistava ihmistuntija?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #350 : 24.07.2022, 16:23 »
Kyllä.

Onko tällä monomaanisella jankkaamisella mitään muuta tarkoitusta kuin haastaa riitaa ja/tai heitellä kakkaa ja toivoa, että jotakin tarttuu?

Edit: lisätty viimeinen virke.

Rama

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #351 : 24.07.2022, 18:33 »
Vaikka mielestäni asioiden kyseenalaistamisesta syntyy toisinaan mielenkiintoisempaa keskustelua kuin pelkästä selkääntaputtelusta ja itsekkin sitä toisinaan harrastan, niin en henkilökohtaisesti näe erityistä kyseenalaistamista vaikka siinä että snadi uskoo olevansa erinomainen ihmisasiantuntija. Tässä ketjussa on esitetty kysymyksiä, joihin snadi vastaa uskoakseni suhteellisen rehellisesti kuinka kokee itsensä ja true master-identiteettinsä (vaikka varsinkin näin tekstimuodossa on toisinaan vaikea erottaa milloin ollaan tosissaan, milloin vitsaillaan ja milloin vaan huudatetaan). Tämähän ei itsessään sisällä mitään tosiasiallista informaatiota joka riittäisi kertomaan meille onko asia todellisuudessa näin vai ei, vaan kertoo vain siitä miten henkilö itse näkee ja kokee itsensä, mikä juuri on oman identiteettikäsityksensä avaamista ulkopuolisille. Me sitten muodostamme tämän varsinaisen tiedon perusteella sitten kukin omat käsityksemme, joka henkilöstä riippuen voi olla lähempänä tai kauempana sitä miten kohde itsensä kokee.

Sama juttuhan se on jos joku kokee vaikka jonkun alistuvan identiteetin todellisuudessa erilaiseksi kuin alistuva itse. Kuinka tarpeellista ulkopuolisena oman näkemyksensä esiintuominen on on sitten ihan toinen ja tilannekohtainen juttu, sekä omat että muiden käsitykset ovat asioita joihin toinen voi vaikuttaa äärimmäisen rajallisesti jos nyt ollenkaan.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #352 : 24.07.2022, 18:52 »
Kyllä.

Onko tällä monomaanisella jankkaamisella mitään muuta tarkoitusta kuin haastaa riitaa ja/tai heitellä kakkaa ja toivoa, että jotakin tarttuu?

Edit: lisätty viimeinen virke.

En ole haastamassa riitaa.

Olen lähinnä vain katsonut, mitä reaktioita aiheuttaa se, kun TruuMasterin näkemyksiä haastaa.

Ilmeisesti menneisyyden takia, en ole saanut juuri yhtään asiallista vastausta, kun aloin kysymään siitä miten TruuMaster voi kertoa toisen ihmisen olevan tai ei olevan jotain pelkän foorumikirjoittelun perusteella.

Olen lukenut ketjua mielenkiinnolla, mutta olen hieman pettynyt siihen, että haastamiseen vastataan ylimielisyydellä ja rivienvälistä vittuilemalla.

En tiedä, olisiko pitänyt viljellä kommentit täyteen hymiöitä, että TruuMaster olisi ymmärtänyt minun olevan aidosti kiinnostunut kuulemaan, miten TruuMaster arvioi ihmistä pelkän foorumikirjoittelun perusteella. En kuitenkaan koe, että se olisi minunlaista kommunikaatiota, olla pelkkää hymiötä ja nöyristellä ihmiselle/ihmisille, joille minulla ei ole mitään syytä nöyristellä.

Tästä nouseekin kysymys, osaako TruuMaster olla puolueeton ja objektiivinen?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #353 : 24.07.2022, 21:51 »
Lainaus
Tästä nouseekin kysymys, osaako TruuMaster olla puolueeton ja objektiivinen?
Kyllä, osaamme olla puolueettomia ja objektiivisia tilanteen niin vaatiessa. Ainakin siinä määrin kuin se on ylipäätään on kenellekään mahdollista. Meistä jokainen on kuitenkin vain ihminen (uskoisin niin, yhtä kyllä epäilen alieniksi, mutta siitä en ole satavarma) ja sen kautta subjektiivisesti maailmaa tarkasteleva entiteetti. Kuka tahansa joka väittää kykenevänsä olemaan 100% objektiivinen joko valehtelee itselleen, muille tai ei yksinkertaisesti ymmärrä koko käsitettä.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #354 : 24.07.2022, 22:14 »
Tässä ketjussa on esitetty kysymyksiä, joihin snadi vastaa uskoakseni suhteellisen rehellisesti kuinka kokee itsensä ja true master-identiteettinsä (vaikka varsinkin näin tekstimuodossa on toisinaan vaikea erottaa milloin ollaan tosissaan, milloin vitsaillaan ja milloin vaan huudatetaan).
Olet tulkinnut kirjoituksiani kokolailla hyvin. Olen koko ajan ollut mahdollisimman avoin ja vastaillut kysymyksiin itselleni epätyypillisellä avoimuudella. Toki huumorilla höystettynä, mutta kuitenkin. Brutaali rehellisyys on yksi vahvuuksistani (ja heikkouksistani), minkä uskon heijastuvan myös kirjoituksistani ketjussa.

En itse koe päässeeni erityisen helpolla, koska olen luontaisesti (julkisesti) vaitonainen itseeni ja identiteettiini liittyvistä yksityisistä asioista. Olen haastanut itseni ja asettautunut alttiiksi kritiikille ja kyseenalaistamiselle silläkin uhalla, että paskaa tulee niskaan tuutin täydeltä. Suurimmaksi osaksi juttu on kuitenkin pysynyt melko fiksulla tasolla, mikä on ollut kokemuksena positiivinen yllätys.

Roviolle raahaajiakin on alle 10% mikä on odotettua vähemmän. 🤔

onez

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #355 : 24.07.2022, 23:03 »
Ideologioista, SJW touhuista ja niiden järjettömyydestä voi halutessaan avata vaikka oman ketjunsa. Siellä voi sitten vääntää niistä aiheista.
Ei näköjään voi, vaikka kuinka asiallisesti keskustelisi. Voisko tänkin ketjun lukita koska vastakkainasettelu jne  ::)


Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #356 : 25.07.2022, 07:31 »
Voisko tänkin ketjun lukita koska vastakkainasettelu jne  ::)
Uskoisin, että voisi ja en edes protestoisi. On eri asia löytyykö siihen järkevää perustetta.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #357 : 25.07.2022, 08:54 »
Ei näköjään voi, vaikka kuinka asiallisesti keskustelisi. Voisko tänkin ketjun lukita koska vastakkainasettelu jne  ::)

Tässä ketjussa keskustelu on ollut pääosin hyvin asiallista.

Vaatimus tämän ketjun lukitsemisesta vastakkainasetteluun vedoten voitais ulottaa samalla sitten koko baarin foorumiin, että sulkea pitäis koska vastakkainasettelu.

Tässä oikeastaan tiivistyykin koko turvallisen tilan ideologia. On vain yksi oikea totuus, kaikki keskustelu pitää kieltää, ja kaikkien pitää olla samaa mieltä kuin virallinen totuus.

IKRM

Henuli

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1098
  • That's a horrible idea.. what time?
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #358 : 25.07.2022, 09:32 »
Tämän ketjun lukeminen on ollut erittäin mielenkiintoista ja ajatuksia herättävää. Kiitos suuresti tästä ^-^

Onko TrueMasterille väliä kumppanin/lelun/vinkulelun poliittisesta ideologiasta, olettaen ettei hän sitä tuo kovaan ääneen joka tilanteessa esille saatikka yrittä käännyttää muita omaan ideologiaan?

raato

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #359 : 25.07.2022, 09:35 »
Loistoketju! Kiitos tästä. Rohkea ja kunnioitettava veto pistää itsensä tällä tasolla likoon. Arvostan!

Muutamia kysymyksiä tulikin heti mieleen ihan tätä lukemalla. Pahoittelen nöyrästi, jos nämä on jo aiemmin kysytty. En ole vielä ehtinyt lukea koko ketjua läpi. Tapani mukaan häsellän kuitenkin jo kyselemään pari tarkentavaa kysymystä tähän väliin.

Onko TrueMasterit aina woke-ideologialle allergisia?

Onko TrueMastereille tyypillistä omata jokin muu maailmankuva, jonka voi tiivistää yksinkertaiseen muotoon? Onko TrueMastereille esimerkiksi tärkeää se, että yksilö ottaa vastuun omasta itsestään tasavertaisena muiden kanssa, vaikka yksilölle olisi kertynyt keskivertoa enemmän haasteita elämäänsä?

Onko TrueMastereilla usein ymmärrystä muiden haasteille (esimerkiksi mt-ongelmat, sairaudet, neuroepätyypillisyys tms.) vai tekevätkö tällaiset asiat ihmisestä jo lähtökohtaisesti TrueMasterin silmiin epätasa-arvoisen ja jos, niin miten se ilmenee?