Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 60113 kertaa)

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #510 : 08.09.2022, 11:11 »
En viitsi nyt laajentaa pow-wow-ketjua, joten kysyn täällä. Tämä on asia, jonka vuoksi suhtaudun moniin TrueMasteriksi itseään kutsuviin henkilöihin varauksella. Osaa teistä kunnioita paljonkin, mutta olisi vähän asiatonta nyt alkaa määritellä ketä kunnioittaa ja ketä ei.

Foorumikäytöksen ja osittain sen ulkopuolisenkin käytöksen perusteella saa sen kuvan, että osa TM:stä ei oikein siedä suoraa puhetta. En tarkoita nyt "brättäilyä", selkeää vittuilua, sarkasmia tai purkauksia jotka ovat ihan täysin kohtuuttomia. Enkä tarkoita myöskään minun ja IKRM:n kiistoja chatissa (IKRM on cool). Tarkoitan nyt sellaista, että kysyy TM:n mielestä epämiellyttäviä kysymyksiä tai haastaa TM:n näkemyksiä niin yhtäkkiä sieltä tuleekin jotain egon buustaamaa suoraa vittuilua. Näitä tilanteitahan on ollut foorumilla vuosien saatossa useita (tarkoitan yleisesti, en nyt viittaa itseeni). Jos ajattelen itseni kaltaista alistuvaa,  joka näkee 24/7-alistumisen mahdollisuutena mutta on elämässä kokenut asioita joiden vuoksi on kehittänyt selviytyjä-mentaliteetin ja herkän paskanjauhantatutkan, niin kovin herkkähipiäiselle ihmiselle alistuminen on ihan red flag. Herkkähipiäiseltä Masterilta voi saada joko väärällä tavalla selkäänsä tai sitten hän menettää valtansa. Tämähän on ihan perusvaltapeliä, se joka menettää malttinsa häviää.

Mikä se oli se kysymys? No kaikki TM:thän eivät näin foorumilla minun nähdäkseni käyttäydy, mutta osa itseään TM:ksi kutsuvista henkilöistä näin käyttäytyy. Niitä kysymyksiä on oikeastaan kaksi:
1. Onko TrueMasterille herkkähipiäisyys sellainen ominaisuus, josta pitää kasvaa pois? Vai onko se positiivinen ominaisuus?
2. Jos unohdetaan foorumikäytös niin tuleeko TM:n sietää alistuvaltaan tarvittaessa suoraakin palautetta?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #511 : 08.09.2022, 12:24 »
Mikä se oli se kysymys? No kaikki TM:thän eivät näin foorumilla minun nähdäkseni käyttäydy, mutta osa itseään TM:ksi kutsuvista henkilöistä näin käyttäytyy. Niitä kysymyksiä on oikeastaan kaksi:
1. Onko TrueMasterille herkkähipiäisyys sellainen ominaisuus, josta pitää kasvaa pois? Vai onko se positiivinen ominaisuus?
2. Jos unohdetaan foorumikäytös niin tuleeko TM:n sietää alistuvaltaan tarvittaessa suoraakin palautetta?
Mainioita kysymyksiä. Katsotaanpa, saako niihin vastattua millään järjellisellä tavalla.

1. Herkkähipiäisyyden määritelmä on todella subjektiivinen, mutta sikäli kun sillä tarkoitetaan jatkuvaa mielensä pahoittamista kaikesta, niin sellainen ei passaa TM ihmisille ollenkaan. Jos meille tyypillinen ominaisuus on sanoa suoraan mitä ajattelemme, olisi suorastaan naurettavaa, ellei meille saisi puhua suoraan (kuvaamiesi parametrien puitteissa).

2. Kaikissa ihmissuhteissa niin BDSM kuin vanilja, kommunikaatio on menestyksen edellytys. Ellei alistuva saa kertoa suoraan mikä mättää, ovat katastrofin ainekset kasassa. Luonnollisesti asiat käsitellään kunkin suhteen dynamiikan/protokollien mukaan. Palautteen perusteella asioita voidaan kehittää. Tämä liittyy olennaisesti TM:n toimintaperiaatteeseen, jossa vinkulelun hyvinvointi on aivan keskeisessä roolissa, kaiken A ja O.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #512 : 08.09.2022, 16:45 »
Tämähän on ihan perusvaltapeliä, se joka menettää malttinsa häviää.

Onko tämä nyt se alfasubijuttu, high maintenance? Eikö tuossa pelissä sekä voittajan että häviäjän titteli ole "eksä"?

Kuulostaa painajaismaiselta, koska:

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #513 : 08.09.2022, 20:43 »

Ymmärrettävää miksi aioit kysyä tätä ensin ihan toisessa ketjussa, tuntuu tuo roppu palavan ja suiralalla henkilöön menevällä vastauksella lähtevän liikkeelle monet muutkin. Ja ties millä uhittelulla ja oman pitkälliseen kaikkien tietämään taustaansa vedoten polkea kritiikin antajat suohon, eivät edes annettua kritiikkiä vaan sen antajan. Reipasta ja hyvää keskustelua kertekaikkiaan.

En ihan saanut kiinni ajatustasi, mutta olen pahoillani jos muotoilin tekstini tavalla joka sai sinut tuntemaan sen olevan henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan. Se ei ole sellaiseksi tarkoitettu. En halunnut kirjoittaa kysymystäni toiseen ketjuun, koska siellä se olisi ehkä lisännyt vaan ennestään rapsakkaa tunnelmaa. Ja toisaalta eihän True Masterit ole siellä luvannut vastailla vaan täällä.

Tämähän on ihan perusvaltapeliä, se joka menettää malttinsa häviää.

Onko tämä nyt se alfasubijuttu, high maintenance? Eikö tuossa pelissä sekä voittajan että häviäjän titteli ole "eksä"?

Mä en oo alfasubi, vaan ihan tavallinen ghettosubi eli suulas ämmä joka vaan peittelee väkivaltaista parisuhdettaan väittämällä sitä BDSM-valtasuhteeksi. Eiköhän se oo tullut vuosien varrella foorumilla selväksi. Tykkään myös mauttomista vaatteista. Alfasubit on semmosia boss ladyja, en oo semmonen.

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 289
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #514 : 08.09.2022, 21:01 »

Ymmärrettävää miksi aioit kysyä tätä ensin ihan toisessa ketjussa, tuntuu tuo roppu palavan ja suiralalla henkilöön menevällä vastauksella lähtevän liikkeelle monet muutkin. Ja ties millä uhittelulla ja oman pitkälliseen kaikkien tietämään taustaansa vedoten polkea kritiikin antajat suohon, eivät edes annettua kritiikkiä vaan sen antajan. Reipasta ja hyvää keskustelua kertekaikkiaan.

En ihan saanut kiinni ajatustasi, mutta olen pahoillani jos muotoilin tekstini tavalla joka sai sinut tuntemaan sen olevan henkilökohtainen loukkaus sinua kohtaan. Se ei ole sellaiseksi tarkoitettu. En halunnut kirjoittaa kysymystäni toiseen ketjuun, koska siellä se olisi ehkä lisännyt vaan ennestään rapsakkaa tunnelmaa. Ja toisaalta eihän True Masterit ole siellä luvannut vastailla vaan täällä.

Tämähän on ihan perusvaltapeliä, se joka menettää malttinsa häviää.

Onko tämä nyt se alfasubijuttu, high maintenance? Eikö tuossa pelissä sekä voittajan että häviäjän titteli ole "eksä"?

Mä en oo alfasubi, vaan ihan tavallinen ghettosubi eli suulas ämmä joka vaan peittelee väkivaltaista parisuhdettaan väittämällä sitä BDSM-valtasuhteeksi. Eiköhän se oo tullut vuosien varrella foorumilla selväksi. Tykkään myös mauttomista vaatteista. Alfasubit on semmosia boss ladyja, en oo semmonen.

Voi ei, ei, ei ja olihan siellä tuo jos. Et missään nimessä loukannut minja rahtuakaan, kuten totesit et ehkä saanut ajatuksestani kiinni. Älä huoli, ajatuksistani joko saa kiinni tai ei saa, tälläkin kertaa myös saajia lienee useampia.

Tuo perusvaltapeli kuuluu vaniljaan ja siellä sen lupputulos on vainaja ja leski, ellei sitä eksä titteliänsaada aikaan ajoissa. Vain se määrittää missä kohtaa toinen lakkaa menemästä yläpuolelle kun toinen tekee jotain. D/s dynamiiksassa tämä on toisin, ellei muuta niin D viehltää pelin poikki, ellei ole ihan samanlainen kusipää kun nämä ehdottomat hc -no limits- vaniljat.

-HPM

"On tulessa sieraimet hevosien
Ja kylät ne poltetaan maahan
On seipäissä hahmoja ihmisien
Ja ovimies viittoo "tulkaahan"
Kun me kaadumme, tulette mukana te
Jotka sormeakaan ette nostaneet
Kun me kerroimme teille: "On määränä tuho
Ja kunnia, valta ja maailma uus."
Ole julmempi muita, ole moraaliton
Ole puhdas kuin parkittu nahka
Ole kova ja kiiltävä kuin öinen taivas
Ole pyhä kuin loputtomuus"

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #515 : 10.09.2022, 19:00 »
Avoin kysymys kaikille TrueMastereille

Arvoisat TrueMasterit..
Haluaisin selvennyksen teidän toimintaanne koska on aivan yleisessä tiedossa se että te osaatte asianne.
 Yhtä hyvin on yleisessä tiedossa että kaikki teistä  ei kenties ole gynekologeja niin TrueMasterilta yksi vilkaisu riittää koska tunnette läpikotaisin myös naisten penetroitavissa olevien aukkojen 3 kpl anatomian....

Tiedustelenkin seuraavaa koska viime aikoina on noussut esiin useita väittämiä ettette te hallitsisi hommianne ....

Mutta koska kaikki ns.kulukumulukut  ja nöösipoijjaat eivät selkeän todennettavasti hallitse hommaa ja koska ne oljankorret on jo poikki sekä kaverille kilautettu niin nyt he pyytelevät yleisöltä apuja.
 Nyt he ovat ihan ihmeissään naisten kanssa ja kaipailevat vinkkejä tyyliin ..eli kuka? mitä? missä ?häh???? 

Tiettävästi heille nainen on niin mystinen olento että seuranhaluilmoitusten" kopsujen ja plagiaattien kantaisä" on se  Olawi 47 w.


Kysymykset:
Koska elokuvateattereissa ja HBO:lla pyörii tuo Elvis elokuva niin  eiväthän he mitään naismaailman Elviksiä ole...????
Mikäs on  Truumastereiden yleinen mielipide tähän väitteeseen että Olawi 47w tyyppinen mies olisi seksuaalinen Elvis ???

Naisten anatomiaan liittyvä jatkokysymykseni kaikille TrueMastereille kuuluukin näin:

Vain kuusi liikettä ja TrueMasterin omat jalat tukevasti maassa...
Naisen anatomiaa tarkasteltaessa siellä etupuolella  hivenen piilossa on sellainen pienenpieni noin pippurimarjan kokoineen nappula.

Osaavatkos TrueMasterit ilman penetrointia ja käsin koskettelua siis takaapäin vain yhtä apuvälinettä hyväksikäyttäen kuudella liikkeellä käynnistää naisen niin että se nappula  samantien seisoo koko komeudessaan tinasotilaan lailla kooltaan kasvaneena kuin raavain salibodari  ...?????
Osaavatko TrueMasterit kertoa että onko nainen silloin virallisessa vai epävirallisessa märkätilassa???





Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #516 : 10.09.2022, 19:59 »
Nyt oli kyllä sellaista tajunnanvirtaa, ettei meinaa perässä pysyä. Katsotaan saisiko tästä jotakin koherenttia keksittyä.
Kysymykset:
Koska elokuvateattereissa ja HBO:lla pyörii tuo Elvis elokuva niin  eiväthän he mitään naismaailman Elviksiä ole...????
Mikäs on  Truumastereiden yleinen mielipide tähän väitteeseen että Olawi 47w tyyppinen mies olisi seksuaalinen Elvis ???
Kuten useimpiin asioihin, jotka eivät meille sinällään kuulu, on mieliipide tähänkin EVVK.
Lainaus
Naisen anatomiaa tarkasteltaessa siellä etupuolella  hivenen piilossa on sellainen pienenpieni noin pippurimarjan kokoineen nappula.
Mikä se semmoinen on? En ole ikinä kuullutkaan.
Lainaus
Osaavatkos TrueMasterit ilman penetrointia ja käsin koskettelua siis takaapäin vain yhtä apuvälinettä hyväksikäyttäen kuudella liikkeellä käynnistää naisen niin että se nappula  samantien seisoo koko komeudessaan tinasotilaan lailla kooltaan kasvaneena kuin raavain salibodari  ...?????
Realistisesti asiaa tarkastellen joudun vastaamaan kieltävästi. Riittävän vahvan kokemustaustan omaaville hahmoille kehittyy ymmärrys siitä, ettei nainen ole mikään triangeli, jota tietyllä tavalla törkkimällä saa aina samanlaisen äänen.

Pikemminkin kuvaisin naista monimutkaiseksi, hienovaraiseksi kosketinsoittimeksi, joita ei ole kahta samanlaista ja osa koskettimistakin saattaa olla piilossa tai jopa vaihtaa paikkaa soittokertojen välissä. Joskus jopa niiden aikana.

Jokainen, joka väittää saavansa kaikki naiset laukeamaan, kenet tahansa kiihottumaan sormia napsauttamalla tai muuta vastaavaa paskaa, ei yksinkertaisesti tiedä mistä puhuu.
Lainaus
Osaavatko TrueMasterit kertoa että onko nainen silloin virallisessa vai epävirallisessa märkätilassa???
Tähän tarkoitukseen TrueMasterit ovat kehittäneet salaisen testausmetodin, joka paljastaa kosteuspitoisuuden tilanteen niin vaatiessa. Siitä en ikävä kyllä voi kertoa enempää.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #517 : 11.09.2022, 18:05 »
Tällä kertaa kysymys tuli käyttäjältä, joka haluaa pysytellä anonyyminä. Olen muuttanut kirjoitusasua identiteetin suojaamiseksi.

Kysymykseni koskee ns. Dark Triad luonteenpiirteitä, joita ovat psykopatia, narsismi ja machiavellismi. Haluaisin kysyä kokevatko TrueMaster identifioituvat omaavansa keskivertoa enemmän näitä piirteitä?

Haluan kuitenkin tähdentää, ettei näiden piirteiden omaaminen tarkoita samaa kuin niiden mukaan toimiminen. Jokaisessa näitä piirteitä on, enemmän tai vähemmän.

Tässä vielä linkki suuntaa-antavaan kyselyyn, jota ei kannata ottaa liian vakavasti:


https://openpsychometrics.org/tests/SD3

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #518 : 11.09.2022, 20:30 »
Lainaus käyttäjältä: Anonyymi
Kysymykseni koskee ns. Dark Triad luonteenpiirteitä, joita ovat psykopatia, narsismi ja machiavellismi. Haluaisin kysyä kokevatko TrueMaster identifioituvat omaavansa keskivertoa enemmän näitä piirteitä?
Kysymys on mielenkiintoinen, joskin hivenen pelottava. Saatan jo kuulla kuinka hyvien ihmisten riveissä jaetaan leimakirveitä, soihtuja ja heinähankoja kunnon roviokekkereihin. Pidän kuitenkin kiinni valitsemastani linjasta ja vastaan tähänkin niin avoimesti kuin suinkin. 

Perstuntumalta sanoisin, että mielestäni Dark Triad luonteenpiirteiden korostuminen TM ihmisten parissa on todennäköistä. En pidä meitä sarjamurhaavina sosiopaatteina, mutten myöskään kautta linjan tosi kivoina ja joviaaleina tyyppeinä.

Itsessäni tunnistan useitakin triadin määritelmiin kuuluvia ominaisuuksia ja olen pohtinut niiden vaikutusta elämääni ja ihmisiin ympärilläni aika paljon. Pääasiassa tarkastelen asiaa pyrkien minimoimaan negatiivisia vaikutuksia lähimmäisilleni. Eettisyys on minulle muutenkin tärkeä arvo ja ohjenuora.

Kysyjää varmasti kiinnostaa myös omakohtainen arvio itsestäni, joten nostan muutamia havaintoja omista pimeistä ominaisuuksistani. Onpa sitten vihaajillakin jotakin vihattavaa.

Machiavellismi
Tästä löytyy piirre, jonka tunnistan; häikäilemättömyys tai määrätietoisuus tilanteen sitä vaatiessa. ”Teen sen minkä täytyy” on pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Joskus se saattaa tarkoittaa sitä, että kyyti on kylmää. Reipas annos kyynisyyttä, skeptisyyttä ja ripaus perustavanlaatuista epäluottamusta kanssaihmisiin löytyy myös.

Psykopatia
Aiemmin olen (muistaakseni) viitannut alhaiseen empatiakykyyni, joka saattaa joissakin tilanteissa olla heikkous. Se ei ole järin imarteleva ominaisuus, mutta sen kanssa on eläminen. Toisaalta tästä on hitokseen etua, kun sattuu olemaan sadisti.

Narsismi
Olen kyllä melko itsetietoinen (ja riittoinen) heppu. Toisaalta silloinkin, kun tarkastelen asioita mahdollisimman objektiivisesti, olen kyllä aika kova tekijä kaikessa mihin tosissani ryhdyn. Tähän sopiikin vanha pohojalaanen sanonta: ”On vaikia olla nöyrä, kun on ihan helevetin hyvä”.


HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 289
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #519 : 12.09.2022, 14:26 »
Tuon kysymyksen sisältvän keskustelun tuolta CNC-ketjusta tänne, mihin se kuuluu.

Siellä taipuu rautalanka, eikä illuusioiden ja harhojen kyseenastaminen ole koskaan pahitteeksi.

Mikä on TM-filosofian ja elämänkatsomuksen kautta suhtautuminen turvasanaan, turvasanattomuuteen ja CNC:hen, joko jatkuvana tai sessiokohtaisesti. Onko se tila johon TM pyrkii, olennainen määre sille että TrueMasteriuden määritelmät täyttyvät?

-HPM

"Eläimet puhuvat täällä
Aivan lähellä unta
Lähellä yön mustaa
Täältä eivät muistot pakene
Avoimen portin pielessä
Seisoo tuntematon olento
Ihmisenmuotoinen, voimakas
Luista tehty ja hymyilee
Sinut on kutsuttu todistamaan
Unohtamaan muistojen voima
Laskeutumaan kuiluun
Ja tuomaan sieltä sieluntäysi elävää tulta
Mutta minä haluan tietää
Mitä sanojen takana on
Tämän huoneen seinien takana
Syvällä lumessa, kivessä, jäässä
Otan varusteeni ja käyn
Minun kirjani ja minun lihani
Eivät osaa luovuttaa
Tämän kylmyyden edessä
Ja kuuntele tähteinvälistä laulua
Että kuinka minä sinua rakastan
Kuuntele tähteinvälistä laulua
Että kuinka minä sinua rakastan
Kuuntele tarkoin onko se totta
Sanojen takana, musiikin reunalla
Viipyvät vieraiden äänet
Outojen kasvien tuoksulla
Ei pääse tästä eteenpäin
Mutta tässä lähteminen
On vasta edessä, vain lupaus
Ja lumi joka peittää ruumiit
On unessa naisen naurua
Ja kuuntele tähteinvälistä laulua
Että kuinka minä sinua rakastan
Kuuntele tähteinvälistä laulua
Että kuinka minä sinua rakastan
Kuuntele tarkoin onko se totta"

Nyt en raaskinut lainausta lyhentää.


Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #520 : 12.09.2022, 15:38 »
Lainaus käyttäjältä: HuulillaPiirrettyM
Mikä on TM-filosofian ja elämänkatsomuksen kautta suhtautuminen turvasanaan, turvasanattomuuteen ja CNC:hen, joko jatkuvana tai sessiokohtaisesti. Onko se tila johon TM pyrkii, olennainen määre sille että TrueMasteriuden määritelmät täyttyvät?

-HPM
Tämä on hyvä kysymys, koska aiheeseen liittyy varmasti paljon ennakko-oletuksia ja virheellisiä käsityksiä.

Turvasana on erittäin hyvä työkalu kommunikaation tueksi kanssakäymisessä subin kanssa. Se toimii paniikkinappulana, kun tilanne perkelöityy sietämättömäksi. Valtaosassa BDSM suhteitani on turvasana ollut käytössä koko kuvion ajan. Erityisen tärkeänä pidän sitä uuden kumppanin kanssa toimittaessa.

Joskus tulee sessiosuhteessakin eteen sellaisia asioita, joita ei voi turvasanan kanssa toteuttaa ja sellaisiin poikkeusjärjestelyihin suhtaudun suurella vakavuudella. En kuitenkaan pidä turvasanattomuutta erityisenä tavoitteena tai merkkinä suhteen ’paremmuudesta’.

CNC on toimintamalli joka ei sovi kaikille, eikä kaikkiin suhteisiin. Se on psykologisesti vaativaa ja tuo mukanaan kovan vastuun D:lle. Lisäksi luottamuksen on oltava todella tukevalla pohjalla. Pidän tärkeänä myös rajojen tarkkaa määrittelyä, jotta osapuolet tietävät mitä suostumus pitää sisällään. CNC ei siis tarkoita ’avointa shekkiä’ tehdä mitä tahansa, kuten osa tuntuu kuvittelevan. En suosittele tätä vasta-alkajille.

Onko CNC sitten tavoiteltava olotila tai TM suhteita määrittelevä tekijä? Ei ole. Suhteita on yhtä monenlaisia kuin ihmisiä niissä ja jokaisen dynamiikka on erilainen. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.


Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #521 : 12.09.2022, 20:45 »
Vinkkaan vaan et se virallinen Pimpparaudan= Triangelin soittaja oli itse Tracy Lords...


Elokuva on Cry Baby ja samassa bändissä soittavat myös Ricki Lake sekä Johnny Depp.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #522 : 17.09.2022, 09:53 »
Tekaisin joutessani gallupin selvittääkseni hieman onko kovinkin yleistä, etteivät käyttäjät tohdi kysyä askarruttavista asioista peläten saavansa paskaa niskaansa. Tässä ketjussa sitä ei ihan hirveitä määriä ole ollut jaossa (toki onhan se vaara olemassa), mistä päätellen sitä saattaa olla tyrkyllä jossakin muualla.

Omasta nahastaan huolehtiminen on viisautta, enkä pidä huolta lainkaan aiheettomana. Paskasateita on nähty niin usein, että säätieteilijätkin ovat lopettaneet niiden ennustamisen ja korvanneet sen pahvilapulla jossa lukee: ”Paskasateen todennäköisyys millä tahansa hetkellä noin 100%.”

Onneksi tähän on olemassa ratkaisu. Kysymykset voi laittaa suoraan minulle yksityisviestillä ja voin anonymisoida tekstin ennen julkaisemista. Jos taas huolestuttaa, että paskaa tulee minulta, voi käyttää ketä tahansa luotettavana pitämäänsä käyttäjää bulvaanina viestin välittämiseen.

Kuunlilja

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #523 : 17.09.2022, 10:50 »
Mä olen kysynyt ihan siksi koska mua on kiinnostanut tietää.

Ennen olin tosi varovainen viesteissäni koska pelkäsin paksamyrskyä.
Nyt kun kerran olen lähtenyt Baarista ja huomasin että maailma ei kaatunutkaan siihen.
Musta on paluuni jälkeen tullut rohkeampi ja uskallan paremmin sanoa jos on jotain sanottavaa.
En enää pelkää paskamyrskyjä koska sillä ei ole enää mitään merkitystä.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 701
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #524 : 17.09.2022, 11:29 »
^toi on aika hyvä oppi vähän kaikkeen. Tosiasiassa kun kuitenkaan ei voi miellyttää kaikkia, niin kun elää elämänsä niin, että miellyttää itseään ja ehkä sopivassa määrin niitä itselle läheisiä niin muilla ei ole paskankaan väliä. Varsinkaan jonkun tälläisen sivuston hyypillä ja heidän mielipiteillään. (Tälleen asian vierestä kommentoituna)