Kirjoittaja Aihe: Rsyke ry: Fetish Club - halloween vs metamorphosis 22.10.2022 @ Mixei, Tampere  (Luettu 13252 kertaa)

Tanuki

Tulossa ollaan!!!!

Mutta. Voihan. Vaatekriisi.

Bilenoviisina päässä lyö täysin tyhjää. Kun haluaisi panostaa, miksei vähän irrotellakin kun nyt siihen olisi hauska tilaisuus, mutta kun mitään ei tule mieleen kun ei ole juuri minkään sortin ensikäden kokemusta tai havaintoja kiinnostavasta (päitä sitten tämän teeman mukaisesta) pukeutumisesta. Enkä varmaan ole ainoa tätä pohtiva aloittelija.

Ideoita?
Ehdotuksia?
Mitä te muut aiotte tai haluaisitte nähdä tai pistää päällenne?

Fetishpari

Liput ostettu  :love: Jos haluat bileissä tulla tutustumaan niin laita yv:tä 🖤

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 694
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Mä aion olla super paha koska yleensä olen kitti. Eli pukeudun pahikseksi.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Jos on normaalisti pikkuinen kissabrätti kakara niin pitäiskö siis tänne pukeutuakin aikuisesti?
Vetää kokomusta pitsinen pitkä leninki päälle, pitsihansikkaiden kera ja ottaa joku kärsivä pehmo kaulapannan jatkeeksi? Jos näin niin öö, mä tarviin kengät ja ne hansikkaat. Ja jonkun joka pitää mua pystyssä koska hienommat korkkarit ja minä on yleensä kuperkeikka. ::) Toisaalta, se leninki päällä ei vois leikkiä mitään pienten nurkkauksessa, joten.. Toki vaihtoehto B ois pukeutua niin kiltiksi kun vaan osaa. Sellaseks tosi enkeliks joka ei koskaan oo tehnyt mitään pahaa ja tottelee ihan kaikkea ja kaikkia. Otan muita ideoita vastaan, pää lyö vähän tyhjää..

Pikkupöllö

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • Pöllö, kissa, nainen - yhtäkaikki hiiret varokoon
  • Galleria
Jos on normaalisti pikkuinen kissabrätti kakara niin pitäiskö siis tänne pukeutuakin aikuisesti?
Vetää kokomusta pitsinen pitkä leninki päälle, pitsihansikkaiden kera ja ottaa joku kärsivä pehmo kaulapannan jatkeeksi? Jos näin niin öö, mä tarviin kengät ja ne hansikkaat. Ja jonkun joka pitää mua pystyssä koska hienommat korkkarit ja minä on yleensä kuperkeikka. ::)
Aikuinen, mutta ilman korkeita korkoja, jotkut kohtuumatalat juhlakengät.

Tai koira kissan sijaan.
Enkeli kuulostaa myös hauskalta. Oikein herranterrttu.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 694
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Jakkupuku, beiget mattapintaiset semipaksut sukkikset ja Ecco tms kengät olis kyllä aika HC aikuisuutta  >:D

Countess

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 774
  • Välineurheilija
  • Galleria
    • Turun Baletti
Piletit ja hotla sorted, saavumme! :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Soon hyvä. Reilu neljännes lipuista onkim menny jo.

Jalo

Mukava nähdä tapahtumatuotannon elpyvän kulkutautiepidemian (korona) ja muutenkin vaikeiden aikojen jälkeen.

Lippu taskussa ja bilefiilis päällä. Toivotaan, ettei työvuoropaholainen syö tätäkin rentoutumismahdollisuutta.

Erityiset kehut, ihan aidosti hemmetin hyvästä, mainoskuvasta.

-J


JaneTs

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 39
  • pinkki is best
  • Galleria
tulossa köllöttelemään nutkaan

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Isosti harkinnassa ☝️
Teema on  ainakin vinkeä...

Laurentzia41

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 166
  • Switch BBW-seikkailijatar
  • Galleria
Omg, miä oon sittenkin aikuinen. Nimimerkillä eco-kengät ja paksut sukkapöksyt on aika jees  :)) Mutta beige on jo liian hc miunkin makuun  ::) ??? Lippu kuitenkin jo takataskussa  :love:

Braid_Brat

Kiinnostaisi kauheesti, mutta en oo vielä toistaseks koskaan ollu missään kinky-bileissä, enkä tiiä uskallanko mennä yksin   :-[

Pip

Kiinnostaisi kauheesti, mutta en oo vielä toistaseks koskaan ollu missään kinky-bileissä, enkä tiiä uskallanko mennä yksin   :-[
No, tuohon helpottaa paljon, jos lähdet vaikka kanssani (tai jonkun muun aktiivin) kanssa kahville ja näet, kuinka pelottavia pervoja me oikeasti olemme, niin varmasti uskallat osallistua. Yleisesti ottaen pervobileet ovat turvallisimpia, joihin voit osallistua, koska kukaan ei tee sinulle mitään, mitä et itse halua. Minun kyydissäni pääset turvallisen siiven alla osallistumaan bileisiin, mutta vain jos itse haluat sen siiven turvan. Olet turvassa joka tapauksessa, miten tahansa valitsetkin.

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 628
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
Liput kyyti ja hotla bookattu. Jukkis tulee tikkareiden kanssa :).