Kirjoittaja Aihe: Chatin henki  (Luettu 19916 kertaa)

mastervsop

  • Vieras
Chatin henki
« : 13.09.2012, 12:54 »
En tiedä onko moni huomannut piirrettä jonka olen itse pannut merkille jo noin vuosi sitten tässä baarin chatissa mutta sanoisin että trendi on ollut huolestuttava viihtyvyyden kannalta.
Toki moni nyt ihmettelee että paraskin puhuja chatin/skenen kauhukakarana mutta kuka sitä nostaisi kissan pöydälle paremmin kuin itse ? Pistäkää myös merkille että lähes koko talven ja kevään olin itse poissa jos ei nyt koko foorumista niin chatista ainakin ja syy oli kutakuinkin sama.
Keskustelut on ajautuneet ihan samalle ryvettyneelle tasolle kuin Suomi24ssa josta kaikki sai tarpeekseen kun tämä perustettiin.
Ihmekkös tuo kun muutama vanha mätäpaise sieltä tännekkin on valunnut joita ei skenessä tapaa muutenkuin chatin välityksellä ja ehkä jopa hyvä niin ainakin omasta mielestä koska voipi olla että livautan sanan säilälläkin aika ilkeästi kun luulet tulevasi lyömään kättä päälle ja naureskelemaan koko asialle.
It takes more than that to make me change my mind of you onced you've crossed the line of good taste.

Mielestäni jos ei ole BDSM Baarin aihepiiristä kutakuinkaan mitään sanottavaa niin sitten on myös turha alkaa jaarittelemaan jonnijoutavaa scheissea tyyliin käyttöautokeskustelut, lastenhoito, asuinolot yms..ymmärrän toki jos jollain on niin suppea "fetissi" ei siinä mitään mutta silloin kannattaa muutenkin katsoa peiliin onko se tuulipuku tai kuluinut jakkutakki päällä sängyssäkin ja kuinka kinkyä se on mutta loppupeleissä se ei tee muuta kuin täyttää ruutua turhalla scheisella mistä voi keskustella muilla palstoilla.

♠ Se että ajat Alfa Romeolla siviilissä käyttöpelinä ei tee susta Alfa urosta saatikka harrastajaa (taikka kuten opastin samanlailla ex-appea uusista  XJ-Jaggeistaan, sainhan mä vitusti pisteitä kun toinen läntännyt yli miljoonan mummoa pöytään joka toinen vuosi ja saman verran euroissakin ja mä silti en pitänyt niitä muutakuin pakollisina käyttövessoina ja alkoholisti ex-appea joskus niitten kanssa mun ryyppykuskina).
Taasen mitä pidän harrastuksena :
Itse olen ajanut Alfallakin rataa kilpaa ja niitä paskoja on perheessä ollut kolmattakymmentä ja edelleen se eka isoisän Musta mafiapirssi on museoautona kotona 89th mittarissa...kertonee siis meidän perheen fetissistä autoharrastuksena, niitä paskoja on ihan liikaa kahdelle miehelle ja ne sitoo itseä.
Mutta on Motorsport ammattikin ollut joten olen ns. loppuunpalanut aiheesta enkä siis hae moisia keskuteluja täältä enkä koe niiden tänne kuuluvan.

Joten Klaukkalalaiset, Keravalaiset, Riihimäkeläiset ja muut radan varrella majailevat "Stadilaiset" jotka asutte joko yksinhuoltajina taikka muuten vaan omassa aikaansaamassanne sotkussanne ei kannata ottaa tästä hirveemmin itseensä kuitenkaan minkäs te omalle mielikuvituksettomuudellenne ja rohkeuden puutteelle voitte ..harmaassa massassa on helppo olla onnellinen(?), ja mä oksennan  moisessa.
Näillä samoilla ihmisillä on myös tuttua tapa rohkaistua porukassa.. yksi nostaa päätään kun joku pyytää vaihtamaan aihetta tai kertoo vähän ytimekkäämmin että toinen puheenaihe kiitos niin kaikki lampaat rohkaisee itsenä ja määkii kuorossa kerrankin elämässään rohkeana, joskus livenä tällaisista tapauksista saa sitten lukea lööpeistä kun on joku innostunut pistään nipun tällaisia tonttiin sen koommin miettimättä seurauksia.
Itseasiassa sillä laumaantumisella on nimikin ja koulukiusaus muodostuu juuri tästä.

Noh summa summarun tällä viikolla vihdoin itsellä siis keitti ylitse, olen nyt vajaan vuoden seurannut tätä chatin poukkoilua chatbotteineen ja S24ksi muodostunutta trendiä ja kun huomautin tästä sekä heitin pyynnön että no more autokeskustelua kun se oli se viimeinen pisara niin siitähän lähti muutama kelkkaan piikittelemään jotka itse ennen valittanut samasta jopa. Tulos oli yksi ehkä jopa lopullisen särön saanut tärkeämpi ystävyys, kaksi Chat modea pysyvät ohitettavana plus moni muu jonka enään on turha tulla kättään tarjoamaan sovinnon eleenä luullen että se kuittaantuu sillä livenä..
Asioita en tässä enempää kaunistele enkä raivoa...sanon ne jonkun mielestä särmikkäästi mutta nyt on mielestäni korkea aika sille että sanon ne kuten tuntuu.

Paskaa on turha raappia katosta luullen ettei kattoon jää jälkiä.

♠ MasterVSOP ♠





kide

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #1 : 13.09.2012, 13:10 »
Mielestäni jos ei ole BDSM Baarin aihepiiristä kutakuinkaan mitään sanottavaa niin sitten on myös turha alkaa jaarittelemaan jonnijoutavaa scheissea tyyliin käyttöautokeskustelut, lastenhoito, asuinolot yms..ymmärrän toki jos jollain on niin suppea "fetissi" ei siinä mitään mutta silloin kannattaa muutenkin katsoa peiliin onko se tuulipuku tai kuluinut jakkutakki päällä sängyssäkin ja kuinka kinkyä se on mutta loppupeleissä se ei tee muuta kuin täyttää ruutua turhalla scheisella mistä voi keskustella muilla palstoilla.

Joskus kaipaan itsekin ihan aiheeseen liittyvää chat-keskustelua - ehkä parhaat BDSM-keskustelut olenkin käynyt aikoinaan yksityisesti siellä paljon parjatussa S24:n kinky chatissa. Mun käsitys on se, että Baarin chat (ja varmaan moni muukin) on enimmäkseen ihan tavallinen jutustelupaikka paljolti toisensa livenäkin tuntevien kesken.

Jatkuvaa chatissa idlausta en ymmärrä - onko tarkoituksena kopioida keskustelut tai muuten vaan tarkkailla mitä muut juttelevat?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #2 : 13.09.2012, 13:20 »

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #3 : 13.09.2012, 13:27 »
Jatkuvaa chatissa idlausta en ymmärrä - onko tarkoituksena kopioida keskustelut tai muuten vaan tarkkailla mitä muut juttelevat?
Taikka venaa jotakuta, taikka odottaa sitä omaankin kiinnostuksen kohteeseen liittyvää keskustelua, tekeekin juuri sillä hetkellä jotain muuta jne jne syitä on niin monta kuin idlaajiakin.
Mutta se että noita joku viittisi jotenkin toisia tarkkailla, muut kuin modet, on kyllä aika hassu ajatuskin minusta.

Minustahan tuo chatti on foorumin liittyvä juttu = foorumin käyttäjät voivat siellä halujensa mukaan keskustella asioista...joskus ne liittyy autoihin ja joskus siihen uusimpaan kumihuppuun, mutta eipä tuo toimi jos "pakotetaan" keskustelemaan jostakin aiheesta vaikka se kuinka kaikkia kiinnostaisi. Oletin että täällä oltaisiin vähän avarakatseisempia kuin ns normipiireissä, mutta asia taitaakin olla juuri päinvastoin (ainakin joidenkin osalta)  :-\

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #4 : 13.09.2012, 13:34 »

Keskustelut on ajautuneet ihan samalle ryvettyneelle tasolle kuin Suomi24ssa josta kaikki sai tarpeekseen kun tämä perustettiin.


On melko imartelevasti sanottu, että keskustelu on pudonnut samalle tasolle kuin Suomi24ssa. Täällä on onnistuttu alittamaan tuo taso.

IKRM

katti

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #5 : 13.09.2012, 13:39 »
Eikö chat juuri olekin pulinaboksi ja foorumin puoli asiallisempaa keskustelua varten? MrJuten kanssa samaa mielipuolta,että vapaus on mukava asia sätissä eikä mikään pakotettu juttelu.

Mää en ymmärrä jatkuvaa rähisemistä.

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 620
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #6 : 13.09.2012, 13:43 »
Hmm.. en ole tämän chatin aktiiviikäyttäjä, mutta jokasessa chatissa missä on vakituisia käyttäjiä on sama ilmiö: ei sitä itse aiheesta jaksa vääntää tuntitolkulla joka päivä. On siis luontevaa, ja oikeutettua, että myös arkisista asioista puhutaan.

Omalla vastuulla on se, että tuo mukaan keskusteluun niitä aiheita jotka kiinnostavat ja joista haluaa juuri silloin jutella, ja toivoa, että joku samanhenkinen sattuu olemaan paikalla.

Chat, palsta ja yhteisö olemme me.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #7 : 13.09.2012, 13:47 »
Mun mielestä on vaan kiva että chatissa jutut rönsyilee, ja koska aika monet tyypit tuntee IRL niin ei jaksa olla koko ajan puhumassa kinkyjä, elämään kun mahtuu aika paljon muutakin sisältöä. Viihdettä ja ajantappamistahan tuo chat on enempi kuin mikään informaatiokanava.
Ja siltikin että jutut rönsyilee, miltei joka kerta kun chatissa käyn niin aina jossain vaiheessa jokunen kinkykin keskustelunaihe siellä käydään läpi, mutta tosiasia on että kun siellä on juteltu jo kaikesta monta kertaa niin harva jaksaa enää toistella niitä samoja vanhoja juttuja. Privasti keskustellaan sitten asioista mistä ei halua koko chatin saavan tietää.

ps.ärsyttää muuten perusoletus että chatissa ollaan etsimässä seuraa, moni tunkee privaan ehdottelemaan ja kyselemään yksityisiä asioita kysymättä ensin esim. ylellä että sopiiko häiritä.  >:(

Tatu

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #8 : 13.09.2012, 14:17 »
Itse idlailen aikapaljon johtuen siitä ettei ole yleensä mitään minua kiinnostavaa aihetta/keskustelua. Joskus harvoin niitäkin on mutta valitettavan vähän.

Jokuu kohta kuitenkin kommentoi että miksi en aloita niitä keskusteluita niin ne ei yleensä hirveen kummoisiksi ala...

molinay

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #9 : 13.09.2012, 14:41 »
Hei,

Todellakin yllättävältä taholta tuli tämän topicin avauspuheenvuoro, mutta aihe hyvä.

BDSM-baarin chat ihan peruschattina on ihan ok, mutta kinky/bdsm chattinä vitsi. Ja mielipiteeni ei ollenkaan tarkoita että chatissa keskustelevat eivät olisi kinkyja tms. Chatin juttujen taso vaan ei ole useinkaan kovin häävi vaan suorastaan lapsellinen. Ed. syystä itsekkin usein vaan idlailen.

En sitten tiedä onko skenellä (lue jäsenillä) edes tarvetta mihinkään BDSM.ään liittyvään vaan liippaavaan isompaan keskusteluun/chattiin vai onko niin että se riittää että voi jutustella omien tuttujen kanssa ja heittää pikkutuhmaa läppää.

Jos minä saisin päättää niin näkisin että täällä olisi vähintään kaksi chattia. Voisi olla yleinen chathuone ja sen lisäksi joku muu (en ole miettinyt sen pidemmälle). Voisin jopa suositella, niin kuin eräällä ulkomaisella saitilla, että voisimme pitää chatissa jonkinmoisia ajatuksenvaihto- ja oppimiskeskusteluja. Tämä tapahtuisi niin että chatissa olisi pj joka esittelisi aiheen ja toimisi pj.nä / sheriffinä keskustelun ajan. Aihe ja ajankohta voisi olla tiedossa etukäteen foorumilla jne...

- Molinay

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #10 : 13.09.2012, 15:12 »
Chatti on kyllä paljon parempi paikka, jos siellä on vain muutama henkilö hiljaa odottamassa, että joku sanoo jotain kinkyä. Ne harvat hiljaakin olevat kide olisi ajamassa pois, jotta eivät tallettaisi tietoja ylös.
Jos haluaa keskustella kinkystä aiheesta, keskustelee siitä. Jos jotakuta toista kiinnostaa keskustella aiheesta, hän varmasti liittyy keskusteluun. Kaikki eivät kuitenkaan halua keskustella chatissä julkisesti, joten turha odottaa monia ihmisiä henkilökohtaisissa asioissa läheltäliippaavista aiheista kovinkaan avointa ja innokasta  keskustelua ylessä. Toisekseen aihe voi olla kiinnostava, mutta henkilöl, jonka kanssa siitä joutuisi puhumaan, ei ole. Silloinkin moni on mielummin hiljaa.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #11 : 13.09.2012, 15:18 »
Ja moni aihe on niiin moneen miljoonaan kertaan jo läpi käyty...ettei paljon jaksa olla kommentoimassa jatkuvasti.*** Mikä kinkybaari tää on?? Miks tääl ei puhuta kinkyjä?Häh?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #12 : 13.09.2012, 15:32 »
Privassa käydään parhaimmat keskustelut.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #13 : 13.09.2012, 15:45 »
.Mää en ymmärrä jatkuvaa rähisemistä.

En minäkään.

Nepo juurikin on mutta yhtälailla on nää muut avautumiset...on sitten kyse mistä vaan.

Toisaalta itselle seksi on niin laaja-alaista että siittä riittää juttua..läppänäkin ja puhun siitä avoimesti ja ääneen. Moni pelkää siten myös että puhun kahdenkeskisistä kokemuksista julki. No näin se Ei mene kohdallani. Privassa on ne mehukkaimmat herutukset ja kahdenkesken muutenkin.

Leccaren kannan ymmärrän hyvinkin mutta senkin suon miulummin kuin sen että peitetään omat asiat sillä mitä pilttiä se äidin pikku paskapää siellä nyt sotkee pitkin lattiaa.. onkos se oma ukko kusipää, auto pitäis vaihtaa rahat aika mikään ei riitä päläpälä..ikuista valivalivali ja narinarinari joka onneksi harvoin nostaa päätään kunnolla.

Avaudutaan privassa... tietäisitte joskus paljonko itselle avaudutaan privassa asioista josta A mua ei kiinnosta B en tiedä edes avautujaa ...

Ja hoh siunakkoon jos menen sanomaan että en ole rekisterölinyt jotain tyyppiä bileissä vaikka sää seisoit mun vieressä... ja kun sanon vilpittömästi että en niin olen kusipää ja ties mitä ja sitä kostoa haudetaan kunnes sille omasta mielestä saadaan tilaisuus.

Aidosti I don't need this Shit.

Eikä mua kiinnosta jos jonkun äijä vaikka hakkais toisen kilon biiteiksi ja lapset siihen perään tai siitä on pelko ja näin tapahtuisi..Sanoin kiihdyksissäni joskus itsekkin että perkele pitääkö teidät kaikki hakkaa kilon kappaleiksi ennekuin te alatte kuuntelemaan ??
Ja tokihan siinä oli pikku efekti kotona kun nuoruudesta on tuttuja jotka Alibin sivuilla moisilla teoilla on patsastellut. Sou.. mä tunsin ko hemmot ennen veritekoja enkä sen koommin ole tapaillut.
Toki voin sen sanoa joo ai se oli se chatissa kyllä se siitä jutteli..johon kaikki että mikset tehnyt mitään vaikka tiesit ?
No kun ei ollut mun sotkuni ja en tiennyt kuin virtuaalisesti lähinnä olisi replyni.

Tällaisille olen sanonut kyllä toisaalta lähde haneen sieltä maksoi mitä maksoi..niin minäkin tein.
Oli kaverit ihmeissään kun erosin ja eräskin tuttu totes että heitit sitten about XX milliä euroissa meneen..totesin vaan että mun ja lähipiirin hyvinvoinnille ei ole hintalappua sen arvioin ihan itse ja raha sitä ei tuonut ikinä.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #14 : 13.09.2012, 15:51 »
Privassa käydään parhaimmat keskustelut.

+1