Kirjoittaja Aihe: Chatin henki  (Luettu 19963 kertaa)

tallipoika

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #45 : 14.09.2012, 10:28 »
Joop. Käytännössä näyttää että kun et oo henk.koht. tunnettu chatissa, niin jäät ulkopuolelle. Tai sit en vaan osaa.   :(

Mitäpä tuota enempää itkemään. Jätän chatin vähemmälle niin kaistaa säästyy niille jotka sen arvoiseksi katsotaan.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #46 : 14.09.2012, 11:40 »
Minäminäminäminäminä!!Minäpäs!

Joo se ollaan sussa huomattu..astuinko varpaillesi? Nro3 taisi juuri löytyä...

mastervsop

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #47 : 14.09.2012, 12:07 »
Kyllä on asiaa. 25% tämän ketjun viesteistä on aloittajalta. Ei sinne chattiin ole pakko tulla kenenkään jos ahdistaa noin kovasti.

Minusta chatin henki on hyvä lukuunottamatta kommentteja henkilöiltä, jotka ovat tehneet kaikkea maailmassa, tietävät kaiken ja ovat aina oikeassa ja kun eivät ole ja huomaavat jäävänsä paitsioon uhkailevat väkivallalla. Tosin senkin asian kanssa on jo tottunut olemaan niin eipä se juuri haittaa.  :)

Juu niinhän minä olen tottunut että sinä se olet kärkäs aloittamaan väkivallalla vihjailun ja muun vittuilun, en vaan tiedä miten ihmeessä sen toteuttaisit livenä ja sen olen sulle maininnutkin kun ethän saa juostua kiinni saatikkoa ole tarpeeksi nopea osuaksesi esim minua lähellekkään. Ja tämä alkoi kaikki sen jälkeen kun totesin että me eiolleeikinäätavattu ja sä protestoit että seisoit jossain bileissä mun seurueen vieressä....ja aloit väittämään asioita joita aivoni ei ollut rekisteröinyt todellakin outoa käyttäymistä koittaa määräillä mun pääkoppaani tuolla tavoin. Ou Yeah. Taisi ottaa koville kun kaikki ei ollutkaan jee jee kiva nähda ihmisiä vaan rehellisiä.

Ja on paljon asioita mistä en tiedä yhtään mitään..MotoX, jalkapallo, yleisurheilu, jefu ja jääkiekko esim. jutelkaa vaikka niistä..ai mutta...noh jääköön sanomatta.  >:D

xlmamma ja joo ei jatkossakaan tarvii tulla livenä tunkemaan itseäsi tykö.


« Viimeksi muokattu: 14.09.2012, 12:34 kirjoittanut VSOP »

xlmamma

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #48 : 14.09.2012, 12:16 »
Kummallista henkilökohtaistamista sanoisin. Omassa kommentissani puhuin monikossa henkilöistä.
En ole missään maininnut kohdistavani mielipidettäni yksittäiseen henkilöön.

Mutta niinhän sitä sanotaan, että se koira ärähtää johon kalikka kalahtaa.

Enkä ole ketään väkivallalla uhannut, minua on kyllä uhattu.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #49 : 14.09.2012, 12:23 »
Kummallista henkilökohtaistamista sanoisin. Omassa kommentissani puhuin monikossa henkilöistä.
En ole missään maininnut kohdistavani mielipidettäni yksittäiseen henkilöön.

Mutta niinhän sitä sanotaan, että se koira ärähtää johon kalikka kalahtaa.

Enkä ole ketään väkivallalla uhannut, minua on kyllä uhattu.

Älä saivartele viittauksesi osuu kyllä ja käyttäymismallisi... itse heitit eräänkin kerran että itse olen nyrkillä tapettava pieni paska... ihan omia sanojasi.. juurikin turun bileitten jälkeen jatkoa en jaksanut enään lukea kysyin vaan miten meinaisit pystyä siihen että pääset edes liki ?

Sitä odotellessa.... 10-4 ?

PS kävikös mielessä että ehkä sä kuitenkin livenä rikoit jo ensimmäisen bileitten etikettisäännön kun me väittämäsi mukaan  tavattiin. Toivottavasti jatkossa muistat sen.


"Omalta osaltani jätän viestiketjun kommentoinnin tähän, olen sanottavani sanonut ja annan aloitteeni hakea omaa muotoaan."

-VSOP-

xlmamma

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #50 : 14.09.2012, 12:30 »
En yhäkään ymmärrä miksi yleinen komenttini aiheeseen aiheuttaa tällaisen hyökkäyksen henkilökohtaisesti minuun.  :o
Eipä minun silti tarvitse kaikkien maailman ihmisten ajatuksia ymmärtääkään.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #51 : 14.09.2012, 12:32 »
Tämä ketju saa aina vaan naurettavampia piirteitä.
Älkää jaksako valittaa, jos chat ja chattaajat ovat mielestänne idiootteja niin miksi siellä pitää roikkua?
Ihme narinaa..ei voi käsittää.

Fixx

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #52 : 14.09.2012, 13:21 »
onko chatin henki valtaamassa fooruminkin? Kutsutaanko eksorkisti paikalle?

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #53 : 14.09.2012, 13:26 »
onko chatin henki valtaamassa fooruminkin? Kutsutaanko eksorkisti paikalle?

http://www.youtube.com/watch?v=0iS59iV2Ffs

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #54 : 14.09.2012, 15:39 »
Tässä ketjussa moni on kehuskellut idlaavansa... Voisitteko ystävällisesti kirjautua pois kun ette käytä BDSM-baaria, niin ehkä heillä, jotka haluavat oikeasi kirjoitella foorumille, ei tulisi niin hemmetisti virheilmoituksia, ettei sivusto ole tavoitettavissa? Mitä enemmän sivustolle on yhtä aikaa sisäänkirjautuneita ihmisiä, sitä huonommin se toimii! >:(

Elizabeth

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #55 : 14.09.2012, 15:50 »
Tuo sama virheilmoitus tulee, vaikkei täällä olisi samaan aikaan, kuin viisi ihmistä sisällä. Ei se nickien idlailu siihen vaikuta.

Itse saatan idlata hetken chatissa, jos vaikka galleriassa tulee vastaan hieno kuva ja sitä kommentoin tms.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Chatin henki
« Vastaus #56 : 14.09.2012, 15:53 »
Mitä ideaa on syyllistää jäseniä tämän foorumin toimimattomuudesta.

Elizabeth

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #57 : 14.09.2012, 15:59 »
Samaa asiaa ihmettelen, kuin Lady Whip.

Tämä foorumi jumii tasan tarkkaan chat integraation takia, kuten olen kahdesti jo aikaisemmin maininnut. Jokin siinä integraatiossa aiheuttaa palvelimen muistin älytöntä ylikuormitusta. Tiedän tämän muihin harrastuksiin liittyviltä sivuilta. Kummassakin on päädytty vaihtamaan chat ja tällä on ongelma ratkennut.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #58 : 14.09.2012, 16:09 »
Mitä ideaa on syyllistää jäseniä tämän foorumin toimimattomuudesta.

Ainakin joillakin nettisivuilla on kehotettu ihmisiä kirjaautumaan ulos kun ei enää aio sinä päivänä mitään kirjoittaa tai lukea, koska liian moni sisäänkirjautunut ihminen aiheuttaa teknisiä ongelmia. Mutta myönnän, että en tiedä mitään nettisivustojen toimintaperiaatteesta, joten voin olla väärässäkin että sama ongelma koskisi myös BDSM-Baaria. Elizabeth kirjoitti, että jo viisikin sisäänkirjautujaa aiheuttaa täällä ongelmia, joten todennäköisesti vika on jossakin muualla. Pyydän anteeksi.  :-[
« Viimeksi muokattu: 14.09.2012, 16:28 kirjoittanut Kettu vinossa »

Elizabeth

  • Vieras
Vs: Chatin henki
« Vastaus #59 : 14.09.2012, 16:13 »
Kettu vinossa, tämä ongelma on sangen kiusallinen, kunnes se hoidetaan pois päiväjärjestyksestä. Toivon todella, että näin yksinkertainen työ tehtäisiin ripeästi. :)