Kirjoittaja Aihe: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?  (Luettu 37266 kertaa)

bemad

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #30 : 15.04.2011, 21:10 »
  Minä olen suvaitsematon. Inhoan homoja ja lesboja aika monessakin tapauksessa, jos kyseessä on yllä mainitsemasi ilmiö.
Miksi?

  Inhosin sitäkin, että menit puolustelemaan naisten eturyhmiä sanomalla, että miehet
ovat huonotasoisia naisiin nähden. Miksikö? Siksi, että kuulun itse miehiin, jotka lukevat itsensä ihmisiksi. Kenellekään (varsinkaan epäihmismäisellä) naisella ei ole varaa tulla sanomaan minulle, että olen riittämätön. Jos tulee niin ei muuta kun niskapersotteella lähimpään roskalaatikkoon.

 

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #31 : 15.04.2011, 21:24 »
  Minä olen suvaitsematon. Inhoan homoja ja lesboja aika monessakin tapauksessa, jos kyseessä on yllä mainitsemasi ilmiö.
Miksi?

  Inhosin sitäkin, että menit puolustelemaan naisten eturyhmiä sanomalla, että miehet
ovat huonotasoisia naisiin nähden. Miksikö? Siksi, että kuulun itse miehiin, jotka lukevat itsensä ihmisiksi. Kenellekään (varsinkaan epäihmismäisellä) naisella ei ole varaa tulla sanomaan minulle, että olen riittämätön. Jos tulee niin ei muuta kun niskapersotteella lähimpään roskalaatikkoon.
Kuulostat rutinoituneelta.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #32 : 15.04.2011, 22:38 »
Kaikilla on ennakkoluulonsa ja ihmisille on ominaista pitää sitä mitä itse tekevät oikeana ja normaalina. Minusta on normaalia ja tervettä että haluan olla miehen orja, mutta mutta alistuvia miehiä pidän vähän...no, pervoina. Sehän ei kerro mitään mitään alistuvista miehistä vaan minusta. Mutta miksi pitää välittää muiden mielipiteistä? Minun ja meidän tapaamme on arvosteltu ja pidetty vääränä (ei turvasanoja jne.) mutta minua ei juuri kiinnosta mitä muut ajattelevat.  En tarvitse muiden hyväksyntää ja toivon ettei kukaan tarvitse minun hyväksyntääni kinkyilylleen. Ei panemiseen mitään vertaistukea tarvita  ;)

swan

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #33 : 16.04.2011, 02:37 »
  En tarvitse muiden hyväksyntää ja toivon ettei kukaan tarvitse minun hyväksyntääni kinkyilylleen. Ei panemiseen mitään vertaistukea tarvita  ;)

Tekis mieli sanoa aamen, mutta sittenkin olen niin tuen kipee. Panemiseen sitä vasta tukea tarviikin, imho.

Vakavasti: en ole niin mukana ko. aiheessa eli Kinkyjen Sisäpiirissä, että tajuaisin aloitusviestin syvällisesti. Joskus tosin tulee tunne, että olen ulkopuolinen ja vieras tälläkin skenellä. Onneksi jaksaa vielä vähän ajatella ja todeta, että oispa joskus elämää muuallakin kuin vain verkossa ja teksteissä.  t. lapamato

bemad

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #34 : 16.04.2011, 06:13 »
Minusta on normaalia ja tervettä että haluan olla miehen orja, mutta mutta alistuvia miehiä pidän vähän...no, pervoina. Sehän ei kerro mitään mitään alistuvista miehistä vaan minusta. Mutta miksi pitää välittää muiden mielipiteistä?

   "Mielipidekulttuuri" on noussut sen tuloksena, kun ihmisen ei ole tarvinnut
niin paljon perustaa kaikista faktoista. Teollinen kehitys, sokerinen yltäkylläisyys ja veljeyden/sisaruuden kadottaminen ilmentävät aikaamme, joten ihmisiä ei voida pitää oikeastaan minään luomakunnan ihmeinä tai sivistyneinä olentoina, johon heillä olisi kosminen potentiaali...

  Sivistysyhteiskuntaamme voi ihastella, mutta alkanut rakennelma uhkaa jäädä katoavaksi torsoksi, koska ei nykyihminen sillä kauheasti tee. Tärkeintä olisi saada aikaan tehokkaampi luokkayhteiskunta, joka palvelisi yleisiä arvoja. Veikkaankin, että Kiinan malli, jossa sanellaan sallitut asiat tulee yleistymään muuallakin maailmassa, joskin ehkä kuitenkin paikallisemmilla ehdoilla.

 Sisällä olevan ying/yang energiat ovat selkeästi useimmilla meistä aika lailla ulkoista sukupuolta myötäileviä, joten herkkyyden ja haavoittuvaisuuden taipumus, joka on femiiniä, halutaan monasti monopolisoida naispuolisiin olentoihin. Naiset haluavat miehisiä miehiä, joissa on vain vähän femiiniä alistuneisuutta, koska siten he pystyvät parhaiten täydentämään heitä omasta ylifemiinipositiostaan. Nykynaiselle paras saalis on hiukkasen avuton adonis, jolle antaa femiinistä turvaa ja läheisyyttä. Sitten kun tulee femiinisiä miehiä ne tietenkin muodostavat pienen likaisen kysymysmerkin miehekästä paria hakeville naisille. 

  Tasapainoisessa kulttuurissa ihmismiehillä ja naisilla olisi taju elää sisäisesti enemmän ristiin, ja tavoitella kokonaisuutta. Aikanaan kun naisen kropassa oleva nuppu siirtyy elämässään eteenpäin ja syntyy vaikkapa tälle planeetalle miehen kehossa ihmetys tulee olemaan valtava. Nuppu elää todennäköisesti siinä vaiheessa yksin, joutuu työttömyysputkeen ja miettii miksi naiset ovat niin julmia häntä kohtaan tai miksei saa olla enää sellainen kuin on. Viimeistä asiaa minäkin mietin, tosin vasta nyt...
 
Kullannupun tulevaisuutta ei saa tärvätä.

bemad

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #35 : 16.04.2011, 06:29 »
  Minä olen suvaitsematon. Inhoan homoja ja lesboja aika monessakin tapauksessa, jos kyseessä on yllä mainitsemasi ilmiö.
Miksi?

  Inhosin sitäkin, että menit puolustelemaan naisten eturyhmiä sanomalla, että miehet
ovat huonotasoisia naisiin nähden. Miksikö? Siksi, että kuulun itse miehiin, jotka lukevat itsensä ihmisiksi. Kenellekään (varsinkaan epäihmismäisellä) naisella ei ole varaa tulla sanomaan minulle, että olen riittämätön. Jos tulee niin ei muuta kun niskapersotteella lähimpään roskalaatikkoon.
Kuulostat rutinoituneelta.
 
  Kuullostat koneelta. Kuullostat moottorisahalta. Kuullostat isolta WOLKSVAGEN TOURANILTA. Jippijaijee!!!!

I-me

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #36 : 16.04.2011, 12:51 »
Meinasin alkaa lainailla vastaukseen ja totesin että olisin joutunut niin monta poimimaan että vastaan ilman kohdistuksia mihinkään viestiin..

Onko ahdasmielisyyttä ja suvaitsemattomuutta se jos ei ole kiinnostunut samoista asioista kuin toiset? Olemme toki ihmisiä ja jokaisella on omat mielenkiinnon kohteet. Toiset urautuvat omiin kuvioihin niin etteivät uudet kasvot kiinnosta, toiset taas saalistavat "tuoretta lihaa" hullunkiilto silmissä. Eikö meillä jokaisella ole oma tapamme jolla tekemällä (tai tekemisen kohteeksi joutumisella) on meille tyydyttävin vaikutus? Ei ole olemassa absoluuttista oikeaa tai väärää tapaa, on vain tapa joka minulle sopii ja minulle toimii. Etsiessäni sopivaa vastakappaletta, suhteeseen, sessioon, ystäväksi, etsin sellaista jonka ajatusmaailma ja toimintamalli sopii omaani, enkä silloin välttämättä ole kiinnostunut sellaisesta ihmisestä jonka näen kiinnostuneen aivan eri asioista..

Toisaalta olen kuitenkin utelias ja oppimishaluinen. Hyvänä esimerkkinä pukeutumisessa kumi, en kiihotu siitä itse juurikaan. Kaunis asukokonaisuus kiinnittää toki huomioni vaikka se olisi valmistettu tillilihasta. Kuitenkin olen utelias kumifriikkien (enkä nyt käytä mitenkään loukatakseni tätä sanavalintaa) kiinnostuksesta asuihinsa, onko syynä vain tunne iholla, hengittämättömyys, tuoksu?? Ja lukemalla keskusteluja täällä (ja muilla foorumeilla) saan käsitystä siitä mikä asiassa toisia viehättää. Osaltaan tämä uteliaisuus ja sittemmin tieto voi herättää oman mielenkiintoni kokeilla myös.. Ja sama pätee moneen muuhunkin asiaan.

En kuitenkaan edelleenkään ole kiinnostunut läheskään kaikesta kinky-nimikkeen alle sijoittuvasta. En koe tarvetta kokeilla kaikkea, en silti halua rajoittaa muiden tapaa tehdä, nähdä ja kokea. Kukkikoon kaikki kukat vaan, muttei välttämättä minun takapihallani..  ;)

Guide-Master

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #37 : 17.04.2011, 16:27 »
Olen tästä aiheesta ihan viime aikoina jutellut ja juttelen taas.
Eli mikä on se mikä saa ahdasmielisyyden ja vain sen että mun kanta on ainoa esiin. Onko se että ei ole kuin se oma pienen pieni fantasia minkä haluaa toteutta vai onko se jostain opittua. Itse ajattelen että jos haluaa tämän avoimena pitää, niin pitää hyväksyä se että tämä on ihmissuhde ja se että ei vaan ihan kaikkien kanssa se toimi.
Kun miettii sitä, miksi se noin on, niin itse joudun siihen menemään että ainoa millä on mitään merkitystä on se että toista arvostaa. Siihen millä arvostus taas hankitaan on vain musta yksi keino, se on että malttaa omat asiansa sivuun laittaa ja malttaa kuunnella ja opetella miten toiseen eri asiat vaikuttaa.
Se mitä eniten täällä olen ihmetellyt on se että mahdollisimman paljon eri kumppaneiden kanssa kokeilua, itse tossa mietin millä ihmeellä sitä voi edes tutustua tolla tavalla toiseen. Se tietenkin että jos pelkää toisen läheisyyttä, on silloin helpompi vaihtaa sitä kenen kansa on ”tätä olen itsekin harrastanut”, suurin vihollinenhan ei ole se toinen vaan ihan oma itsemme

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #38 : 17.04.2011, 16:43 »
ainoa millä on mitään merkitystä on se että toista arvostaa. Siihen millä arvostus taas hankitaan on vain musta yksi keino, se on että malttaa omat asiansa sivuun laittaa ja malttaa kuunnella ja opetella miten toiseen eri asiat vaikuttaa.

Hienosti sanottu. Tämä on opettelussa ja aina ei suju niin kuin haluaisi sen menevän.
Paljon on pyydetty anteeksi ja paljon tullaan vielä pyytämään.

Se, että tietää miten pitäisi toimia on eri asia kuin miten käytännössä toimii.

Ihmiset ovat yksilöitä. Se mikä minulle on päivänselvää ja kuuluu omaan maailmakuvaani, saattaa jollekin toiselle olla täysin käsittämätöntä eikä hän ymmärrä alkuunkaan miten voin ajatella tai elää sillä tavalla mitä teen.

Vaikeaa on hyväksyä sellainen asia jota ei ymmärrä. 

Terveellistä on kuitenkin opetella hyväksymään sitäkin, joka ei kuulu oman ymmärryksen sisälle. Koska se on jonkun toisen maailma ja sitä pitää kunnioittaa sellaisenaan.

submit

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #39 : 20.04.2011, 20:32 »
Se mitä eniten täällä olen ihmetellyt on se että mahdollisimman paljon eri kumppaneiden kanssa kokeilua, itse tossa mietin millä ihmeellä sitä voi edes tutustua tolla tavalla toiseen. Se tietenkin että jos pelkää toisen läheisyyttä, on silloin helpompi vaihtaa sitä kenen kansa on ”tätä olen itsekin harrastanut”, suurin vihollinenhan ei ole se toinen vaan ihan oma itsemme

Alotetaan uusi keskustelu aiheesta täällä: http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=post;board=42.0

Lady Whip jo aloittelikin uutta ketjua aiheesta, Minkälaisen vallan alla subit haluaisivat olla?: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=455.0

Mr.Inathu

Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #40 : 21.04.2011, 08:57 »
Itselleni ei ole olemassa oikeaa tai väärää kinkyilyä. Jotenkin koko ajatus on täysin oman filosofiani vastainen. Minulle kinky on yleissana, joka kuvaa seksuaalisviritteistä toimintaa, jota henkilö itse pitää "valtavirrasta" poikkeavana ja tavalla tai toisellä "perverssinä" toimintana.

Itselleni ensimmäinen ajatus tullessani tänne baariin oli "Ei taas..." Siis taas käytetään termiä BDSM-yleisnimityksenä kinkyilylle, vaikka itselleni BDSM on varsin rajoittunut osa kinkyä. Mutta eipä siitä sitten sen enempää, se on nyt BDSM-baari ja sillä sipuli :D

Oman näkemykseni mukaan fetishi tai toimintatapa lakkaa olemasta "kinkyä" henkilölle tilanteessa jossa se on arkipäiväisesti rutinoitunut, eikä enää herätä henkistä "kihelmöintiä". Siinä vaiheessa kun toiminnasta ei enää saa kicksejä. Samoin jokin ihan vaniljainen juttu voi antaa kovallekin pervolle yllättävät fiilarit ja muuttua kinkyksi hänen näkökulmastaan katsottuna.

Yritän siis sanoa, että omasta mielestäni on olemassa yhtä monta erilaista kinkyn määritelmää kuin on olemassa ihmisiä. Ajattelen kinkyä ikään kuin pahvilaatikkona, jonka kyljessä lukee isoin ystävällisin kirjaimin: "KINKY".
Jokaisella meistä on oma laatikkonsa, mutta se mitä laatikossa säilytetään onkin jo täysin ihmisestä kiinni... Eivätkä kaikki meistä ole vielä edes uskaltaneet kurkistaa laatikkoonsa saati sitten oikein penkoa ja tutkistella mitä kaikkea jänskää sieltä löytyykään ;)

-Mr.Inathu

submit

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #41 : 21.04.2011, 10:14 »
Itselleni ensimmäinen ajatus tullessani tänne baariin oli "Ei taas..." Siis taas käytetään termiä BDSM-yleisnimityksenä kinkyilylle, vaikka itselleni BDSM on varsin rajoittunut osa kinkyä. Mutta eipä siitä sitten sen enempää, se on nyt BDSM-baari ja sillä sipuli :D

Hehe. Joo, ei ole nimen keksiminen helppoa. Toki kinky on laajempi termi kuin BDSM. Mutta edellinen kirjainhässäkkä kertoo kuitenkin siitä, mikä on foorumin keskeisin aihealue. BDSM+F olisi toki kattavampi.

Nick

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #42 : 21.04.2011, 18:28 »
Kannattaa vähän suodattaa näitä juttuja. Tässäkin on nähtävissä jakautuminen kahteen ryhmään, todellisuuteen ja virtuaalitodellisuuteen. Minusta ensimmäistä ei ole järkevää arvioida jälkimmäisen ja vain siellä eläneen, mukaan.

Smooth

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #43 : 22.04.2011, 01:04 »
Kannattaa vähän suodattaa näitä juttuja. Tässäkin on nähtävissä jakautuminen kahteen ryhmään, todellisuuteen ja virtuaalitodellisuuteen. Minusta ensimmäistä ei ole järkevää arvioida jälkimmäisen ja vain siellä eläneen, mukaan.

Älä nyt. Todellisuus voi olla melko metkaa ja peittoa intensiteetiltä  "virtuaalielämän" mennen tullen.

Nick

  • Vieras
Vs: Kinkypiirien ahdasmielisyys, suvaitsemattomuus?
« Vastaus #44 : 22.04.2011, 10:37 »
Älä nyt. Todellisuus voi olla melko metkaa ja peittoa intensiteetiltä  "virtuaalielämän" mennen tullen.

Viittasin tuossa kahteen asiaan; suvaitsemattomuus ja jyrkät näkökulmat nousevat netissä helpommin esiin, varsinkin kun sanaton viestintä puuttuu. Toisena seikkana siihen että porukkaa mahtuu myös niitä joilla todellisuus hämärtyy ja jutut sen myötä.