Kirjoittaja Aihe: Kinkybileiden dresscodesta ja kinkypukeutumisesta - mitä se kenellekin on?  (Luettu 33041 kertaa)

Hasse.W

  • Vieras
Minusta        kannattajat ovat valmiita syyllistämään aina eri mieltä olevia. >:( >:( >:(
Kuten edellinen kirjoittajakin.
Jos asioista ei voida keskustella vaan kommentit       kannattajilta ovat tätä tasoa.
 ”Jos ei dresscode bileet miellytä pysykää kotona, kuten on ennenkin todettu on tämä maa täynnä dresscode vapaita bileitä.”

Jos asia otetaan esille niin ”kumituijat” alkavat heti potkimaan pihalle eri mieltä olevia.
”Vanhat pierut” korostavat että onhan noita       bileitä.
Koska he itse pääsevät sisälle asussa kuin asussa, olemalla jo kaikkien kavereita/tuttuja.
 Eikä     ole heille mitenkään ajankohtainen asia.


Mitä tästä oikeasti seuraa?
Jatkuva vittuilu ja mollaus       kannattajilta palstoilla kun kyseessä on vain keskustelu.
Eivät mitkään päätökset vaan mielipiteiden vaihto puolesta ja vastaan.

Olen ainakin itse lukenut tarpeeksi monta kertaa ”pysy poissa” ja ” jos ei pukeudu ei ole kunnollinen vieras”. Joten en kyllä tule kovin helpolla pilaamaan teidän oikeiden kinkyjen kekkereittä.
Sillä vaikka puen millaiset vaateet päälleni olen ihmisenä sama, se jota ei halutta porukkaan.
Mutta ei ilmaisia lounaita ole en myöskään osallistu läheskään 100% toimitaan.
Vaan anna viisaampien (siis niiden jotka pukeutuvat oikein) tehdä päätökset ja katson sivuta.
Toisaalta ei voi myöskään osallistua suunniteluun ja rakentamiseen kunnolla koska ei ole nähnyt toimintaa oikeasetti.

n33

  • Vieras
Minusta        kannattajat ovat valmiita syyllistämään aina eri mieltä olevia. >:( >:( >:(
Kuten edellinen kirjoittajakin.


Oletan että tarkoitit tuolla kommentilla minua? En ole kaikkien kaveri ja vanha tuttu, enkä koe kyllä olevani mikään vanha pierukaan. En syyllistä ketään kommentissani, kokemukseni perusteella DC:stä yleensä kitisee ja valittaa ne joita eivät fetissi/sm pukeutuminen kiinnosta ja vaikka kuinka siviilikuteistakin saisi jotain DC:n täyttävää aikaiseksi, he eivät siltikään ole menossa bileisiin vaan kitinä on periaatteellista. Olen käynyt bileissä ja klubeilla sekä epävirallisilla miiteillä vuodesta 2005 ja koko tämän ajan DC:stä valitetaan. Itse olen päättänyt, vaikka en pidäkään juhlapukeutumisesta, kunnioittaa DC:tä ja olen yrittänyt kaikkeni täyttääkseni sen. Joskus elämä vain asettaa rajoituksia ja olen ollut kiitollinen siitä ettei DC- tarkastajat ole kieltäneet sisään pääsyä. Minä sentään yritän rajoituksista huolimatta.

Ja totuushan on, että Suomessa järjestetään myös paljon DC- vapaita tilaisuuksia ja kuten aiemmin sanoin, niissäkin hyvin harva tulee siviilit päällä juhlimaan. Minun mielipiteeni perustuu omaan kokemukseeni ja siihen mitä olen bileissä ja muissa tilaisuuksissa nähnyt :) Ei minun mielipiteeni ole koskaan ehdoton, enkä minä hauku ketään, kerron vain mielipiteeni joka ei ole tarkoitettu henkilökohtaiseksi loukkaukseksi.

TragedyForYou

  • Vieras
Siis miksi tämä on AINA näin vaikeaa??
Suomessa on paljon, tai no, ainakin Helsingin kaikki klubit ja bileet ovat ilman DC:tä. Eikö ihmiset äänestä jaloillaan jos DC ärsyttää?  ::)
Marttyyriksi on ihan turha heittäytyä.
Valinnanvaraa on, siispä rutina on ihan turhaa. Kaikille löytyy jotain!

Hasse.W

  • Vieras
…...joka ei ole tarkoitettu henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. n33

Ei se ole henkilökotainen loukkaus vaan esimerkki tyypillistä suhtautumisesta asiaan.
Kun kuuluu        kannattajiin.
Ja nuo ”kumituijat” ja vanhat pierut kyllä löytyy kun lukee aiheesta käytyjä keskusteluja.

Olen ihan oikeasti äänestänyt jaloillani enkä ole tullut juhliin vaikka olen ollut mukana tekemässä niitä jotten pilaisi teidän kaltaistenne tunnelmaa.


   TragedyForYou  ".....Suomessa on paljon, tai no,....."

Käsitys suomesta  >:( >:( >:(

LeatherM

…...joka ei ole tarkoitettu henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. n33

Ei se ole henkilökotainen loukkaus vaan esimerkki tyypillistä suhtautumisesta asiaan.
Kun kuuluu        kannattajiin.
Ja nuo ”kumituijat” ja vanhat pierut kyllä löytyy kun lukee aiheesta käytyjä keskusteluja.

   TragedyForYou  ".....Suomessa on paljon, tai no,....."

Käsitys suomesta  >:( >:( >:(

Mitä hittoa sulla Hasse on meitä vanhoja vastaan, tai kumituijaa? Itse en iästäni huolimatta ole kaikkien tuttu, enkä siten väitteesi mukaan voi sivuuttaa DC:tä jos sellainen on järjestäjän taholta asetettu. Muuten kyllä vanha pieru, sitä on turha kiistää.
Sinunko mielestäsi järjestäjällä ei ole oikeutta määritellä juhlaansa sopivaa pukukoodia? Minä puolestani pidän sen noudattamista hyvänä käytöksenä.

Ja noita pukukoodittomia klubeja on ollut myös ainakin Turussa ja Tampereella, voin kokemuksesta suositella.

submit

  • Vieras
Oulussakin on ollut viime vuonna pari klubia, joissa asu oli vapaa. Nyt voi olla vähän aikaa hiljaisempaa, koska alkaa olla aktiiveista uupelo, joten Oulun seudun kinkyjen kannattaa aktivoitua jos sosiaaliset kinkyaktiviteetit kiinnostavat ;)

PS. Toivon, että "kumituijilla" ei viitattu Kumituijaan, joka on lämmin persoona ja toiminut mm. SMFR:n puheenjohtajana ja palkittu vuoden kinkyteko -palkinnollakin. Sori, jos jotakln häiritsee tällaisista "seurapiiriasioista" muistuttaminen, mutta väärinkäsitysten välttämiseksi parasta selventää kyseisen nimisen henkilön olemassaolo, joka toki tuli LeatherM:kin viestistä ilmi :)

Peace and Love <3

misuli_n

  • Vieras
« Viimeksi muokattu: 19.07.2011, 23:02 kirjoittanut misuli_n »

Hasse.W

  • Vieras
En ole niin sisäpiirissä että muistaisin jokaisen pervon nimeltä joten vaaitsin sanani huonosetti.
”Kumituija” ei ole todellinen henkilö vaan kielikuva.
Joka kuvaa henkilöä jolle kumi on ainoa oikeaa ja ehdoton materiaali.

 ”Vanhapiru” on taasen henkilö joka tunnetaan/tunnistetaan yleissetti eikä sillä ole oikean iän kanssa mitään tekemistä.

Kirjoitukseni eivät koske mitään juhli/bileitä vaan näitä keskusteluja mitä aiheesta käydään.
Näissä keskusteluissa on aina nuo samat leirit havaittavissa.
Asioitta ei koskaan mietitä/keskustella yhdessä avoimesti vaan viimeistään kolmas kommentti on ”pysy poissa”    …...  kannattajien taholta kuorossa.

Anteeksi KumiTuija , nimimerkki ei liity asiaan mitenkään. :-[ :-[ :-[



Ps. Olen oppinut jo että …..... kirjoittaminen tai sanominen johtaa aina vaikeuksiin.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
En löytänyt täältä muuta dresscode-keskustelua niin laitan tänne:

Tuolla aiemmin kun jotkut miettivät ettei kinky bileisiin kannata mennä ss-univormussa, niin rakkaan naapurimaamme Ruotsin Dekadance bileisiin ainakin saa (kunhan hakaristit on peitetty). Kyllähän vormut nyt tunnistaa ilman hakaristejäkin niiksi "pahoiksi" natsivormuiksi. On pitänyt monta kertaa mennä noihin bileisiin kun kaveri asuu Tukholmassa, mutta aina tullut jotain. Jospa tänä kesänä ehtisi pyörähtämään...

Tuolta nettisivulta pääsee katsomaan bilekuvia kun on ensin rekisteröitynyt.

http://www.dekadance.se/news.php?page=1175584679745586


Sindex

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 745
  • Galleria
Yksi DC/sisäänpääsykriteereistä voisi olla "kinky-skenen kokemus vuosissa". Jos paikalle ilmestyy henkilö joka on ollut skenessä iät ajat, ja kenet suurinpiirtein kaikki tuntevat, pitäisi sen riittämän vaikkei asu niin kauheesti kinky olisikaan (toki asun pitää olla siisti, remontti-farkut ja hikiläntti-t-paita ei käy) Eiköhän parinkymmenen vuoden kinky-kokemus ole jo asianosaille selvittänyt mistä näissä jutuissa on kyse, vaikka päällä olisikin se t-paita ja farkut. Suomennettuna=pärstäkerroin-asu.

mä olen kyllä eri mieltä. Mun mielestä kaikille pitää olla samat säännöt.


Tarkennan vähän lausumaani:
Bileissä iholle luvatta käyvät ääliöt ja darkkarissa muiden päälle runkkaavat puskajussit pääsevät sisälle jos asu on DC:n mukainen, viksusti minglailevat jäävät oven ulkopuolelle ellei päällä ole mustaa nahkaa, kumia tai pvc:ta.
(väri mainittu tässä siksi että se on yleensä vallalla kinky-bileissä... heiiii, ot, pannaan pystyyn bileet joihin ei saa tulla mustissa rytkyissä  :P )

Minä olen ollut kinkyjen bileissä, joissa oli musta vaatetus kielletty. Eli sekin on jo kokeiltu  ;D ;D

Hra K

Vanhat virret soivat kauneiten. Dress code on puhututtanut jokaisella foorumilla useita kertoja ja taasen on tullut kertauksen aika.
Mitähän sanoisi tällä kertaa? Ymmärretävästi kyseessä on ristiriitatilanne kun haluttaisiin osallistua tiettyihin alan ihmisten, sinänsä
vapaaehtoisiin, tapahtumiin mutta ei kaikilla ehdoilla, joita järjestäjä on asettanut.

Kuten Submit jo viittasikin, niin tapahtumien pukeutumisvaatimuksella haetaan kahta ihan eri juttua:
1-turvallisuutta
2-tunnelmaa

Kumpaakaan asia ei täysin auta, mutta on monesti katsottu sen verran edulliseksi tapahtumalle, että tähän on päädytty.
Mikäli keskustelua haluttaisiin oikeasti viedä eteenpäin, niin voisi vaikkapa joku arvon DC-vastustajista esittää vaihtoehtoisen tavan
luoda nuo edellä mainitut asiat. Dress code -puolustuksen kannat kun ovat jo keskustelussa jotensakin selvillä.

Asioita voidaan ihan hyvin tehdä toisinkin - dc on yleinen mutta ei esiinny kuitenkaan läheskään kaikissa tapahtumissa. Minusta
kummankin tyyppisillä tapahtumilla on paikkansa ja välillä on hyvä miettiä, että millaisia tapahtumia haluaisimme jatkossa.
Meitä vartenhan niitä järjestetään.

 K

Hasse.W

  • Vieras
”Mikäli keskustelua haluttaisiin oikeasti viedä eteenpäin, niin voisi vaikkapa joku arvon DC-vastustajista esittää vaihtoehtoisen tavan
luoda nuo edellä mainitut asiat. ”Hra K

Mitään asiallista keskustelua ei aloiteta tähän tyyliin arvon …...... kannattajat. >:(
Mutta ainahan voidaan jatkaa vanhalla nokittelu linjalla.
 Jolla ei kyllä sada ainakaan mitään hyvää aikaan.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Sähköpamppu jokaiselle osallistujalle loisi tunnelmaa ja turvallisuutta.

swan

  • Vieras
..
Kuten Submit jo viittasikin, niin tapahtumien pukeutumisvaatimuksella haetaan kahta ihan eri juttua:

1-turvallisuutta
2-tunnelmaa

Tämä.

En ole fettari kaiketi,mutta vaatteita ja pukeutumista vastaan ei ole mitään. Kun ois fyffee ja aikaa  enempi,niin  kylläpä varmasti panostaisi rytkyihin enempi.
 Jokaisella tyylinsä ja joskus se olis kallistakin,mutta kirppiseltäkin löytyy.

 Lainakuteissa on aavistuksen nöyryyttäväkin olla,hoh.

Norja

  • Vieras
.. haetaan kahta ihan eri juttua:
1-turvallisuutta
2-tunnelmaa
Tämä.


Edellämainittuja asioita voidaan "hakea" myös alituisella DC-vatkaamisella. Totuushan on, että tutussa ja turvallisessa tyytymättömyydessä on jotakin kiihottavaista, joka on omiaan luomaan tunnelmaa varsinkin silloin kun ei  itse ole mahdollisuudessa tai edes halua osallistua koskaan nk. "bileisiin".  Tuskin esim. joku masokisti myötätuntoa foorumeilla kaipaisi. Ruoskaa ja halveksuntaa ynnä ylenkatsetta, siitä ne pitävät, siitä. ;)