Kirjoittaja Aihe: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?  (Luettu 9599 kertaa)

Rivopunkkari

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 96
  • Diagnoosi: Keskivaikea puremishäiriö.
  • Galleria
Miks jotkut Masterit ei kestä sitä, että toisilla on julkisesti suurempi muna kuin heillä? Aina kumminkin löytyy parempi, suurempi, älykkäämpi. Nuorempi, komeampi, ehkä jopa keskustelutaitoinen?

Miksi ei osata keskittyä omiin hyviksi katsomiinsa puoliin, vaikkevät niitä(kään) kaikki ehkä oikeiksi tavoiksi asioiden tekoon katso? Piiskan heiluttelun ja äkseeraamisen lomassa pitää keskittyä muiden lyttäämiseen, kiusantekoon, erilaisuuden pilkkaan ja jos ei muuten huomata, nostaa kateus päätään ja alkaa kilpailu, vaikkei asioita voi edes arvottaa keskenään?  Ja jos kilpakumppani vielä kehtaa omata hyvän itsetunnon, eikä jaksa kiinnostua aiheesta ?

Pitäisikö meidän subien tukea heikkoitsetuntoisten Mastereiden itsetuntoa kehumalla heitä säännöllisesti? Pari positiivista sanaa uudesta piiskasta taikka seksikkäistä hartiakarvoista voisi saada ihmeitä aikaan. Kehu Masteri päivässä? Perustetaanko ketju, jossa saa kehua myös Mastereita? Ja myös Masterit toisiaan?

LadyMask

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #1 : 29.12.2012, 00:36 »
 :popcorn:

Masterit !

Hartiakarvat nyt esiin.     :love:

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #2 : 29.12.2012, 00:47 »
Mun köysiä saa kehua, annan myös kosketella niitä valvotuissa olosuhteissa  >:D
Karvoja omistan ikävän vähän joten noissa ei ole kehumista kellekkään, enkä ole edes päässyt tekemään (vielä) kypärävertailua....mutta olettaisin että edelleen venailen köysille niitä kehuja...ne on pidempiä ja parempia kuin muilla  >:D

Viimeiseen kymysykseen, tietysti pitäisi. Kehuuhan se M/D persoonakin sitä subiaan hyvän toiminnan johdosta?
Nyt sitten kaikki subit se pylly esiin, että keretään piiskaamaan ja äkseeraamaan....pitää noita nillitysviestejä kirjoitella vielä monta tänäkin iltana....

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #3 : 29.12.2012, 01:08 »
Miks jotkut Masterit ei kestä sitä, että toisilla on julkisesti suurempi muna kuin heillä? Aina kumminkin löytyy parempi, suurempi, älykkäämpi. Nuorempi, komeampi, ehkä jopa keskustelutaitoinen?

Keskustelutaitoinen muna?  :o

Pip

Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #4 : 29.12.2012, 01:58 »
Sanotaan näin, ettei mulla ole mitään tarvetta levitellä Pipittimen kokoa. Se on juuri sopiva mulle. Ne, jotka on sen kokeneet tietävät sen koon, eikä silläkään ole väliä. Mun ikäisellä miehellä ei ole mitään tarvetta päteä sen koolla, ajan pienikokoista autoa ja mulla on itsetunto kohdallaan. Mitä muuta elämältä tarvitaan (autovertaus liittyi siihen, että tarvitsen sitä joka päivä, eli ei ole statussymboli)
?

Wibbe

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #5 : 29.12.2012, 06:08 »
edit:poistettu yhteiskuntarauhan säilyttämiseksi
« Viimeksi muokattu: 29.12.2012, 15:26 kirjoittanut Wibbe »

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #6 : 29.12.2012, 07:11 »
edit: (kommentti poistettu)

Huomasin ettei minulla ole tähänkään ketjuun enää mitään kommentoitavaa  :) 
miksiköhän...  ::)

« Viimeksi muokattu: 30.12.2012, 22:18 kirjoittanut Herra_Jack »

balthazar

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #7 : 29.12.2012, 09:47 »
Lieko tuo sitten tervettä itsetuntoa, vai sen täydellistä puutetta kun en suostu luokittelemaan itseäni Masteriksi(tm) :)

Eipä silti, en suostu luokittelemaan itseäni subiksikaan, vielä vähemmän switchiksi. Mutta nautin kyllä monenlaisesta koheltamisesta enemmän tai vähemmän vaatteissa :)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #8 : 29.12.2012, 11:29 »
Eiköhän meitä ihmisiä ole niin montaa lajia sekä miehissä että naisissa.
Joku osaa olla kohtelias ja kunnioittava, huomioida tasapuolisesti kaikkia riippumatta ihmisen sosiaalisesta statuksesta, ryhmään kuulumisesta tai kuulumattomuudesta, ulkonäöstä jne.

Toiset taas ovat töykeitä ja karkeita järjestään kaikille. Riippumatta peniksen koosta (tai pillun ulkonäöstä)

Ei naispuolisilla D-ihmisillä ole sen helpompaa tämän asian suhteen. Heidät kyllä nostetaan jalustalle helpommin kuin miespuoliset D:t, mutta mukavampaa on ansaita tämä arvonnousu siitä johtuen, että on sen todella ansainnut omalla käytöksellään, kuin siitä että pillu on hyvän näköinen ja vartalo kaunis. Silloin ei tarvitse lähteä kehumaan ja uhoamaan missään joukossa ulkonäöllisillä seikoilla.

Jokaisella D-ihmisellä on epävarmuuden hetkiä juontaen juurensa ehkä juuri itsetuntoon jossa säröä. Miten sitten tämä heikko hetki näkyy ulospäin. Pitääkö sitä hakea uhon kautta korostaen penistä vai onko vain parempi mennä sisäänpäin ja miettiä itsekseen.

Enemmän haluaisin ihmisiltä armollisuutta. Sitä,että ei oltaisi liian ankaria sekä itseä että muita kohtaan. Ilmeisesti tämän taidon oppii vasta vanhemmiten kun elämä on nähty monelta puolelta eikä epätoivoista tarvetta enää kiinnittyä mihinkään.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #9 : 29.12.2012, 11:48 »
Miks jotkut Masterit ei kestä sitä, että toisilla on julkisesti suurempi muna kuin heillä? Aina kumminkin löytyy parempi, suurempi, älykkäämpi. Nuorempi, komeampi, ehkä jopa keskustelutaitoinen?

Keskustelutaitoinen muna?  :o

Muna taitaa olla metafora masteriudelle  :)

kide

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #10 : 29.12.2012, 12:46 »
Jos ei olis Mastereita, elämä ois vitun paljon tylsempää. Truumasterit rulettaa   ;D

Riverlady

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #11 : 29.12.2012, 15:01 »
Omia näkemyksiäni switchinaisena, jolle Dommeilu on luontevampaa muttei välttämättä 'parempaa'... Oikean vastapuolen kanssa ja kun hard limitsit on sovittu, kaikki käy  ;D

En ole tavannut tositaiseksi yhtään subia joka
A.  Ei kärsi joko huomionkipeydestä (aivan luonnollista ja hyväksyttävää), subius on eräs tapa hakea huomiota ja saada sitä.
B. Omaa heikkoa itsetuntoa jollakin elämän osa-alueella (yöeensä se on ulkonäkö) ja tämä ilmenee kohdassa A mainittuna huomionkipeytenä.
C. Käsittelisi omia traumojaan alistumisen kautta. Esim rikkonainen perhe, lapsuuden ajan traumoja, ongelmallista isä-lapsi suhdetta, raiskauskokemuksia, pahoinpitelyitä, hyväksikäyttöä, henkistä väkivaltaa kotona, koulukiusamaista jne.. ja kaikki nämäkin voivat ilmetä myös huomionkipeytenä/takertumisena.

Piiiitkän vaniljaliiton jälkeen olen päässyt kinkyilemään vasta häviävän lyhyen ajan Herra_Jackiin verrattuna, monta kertaa "vain" kertasessioissa esim. välimatkasyistä. Olen päässyt kunnolla vasta yhden (ei baarilaisen) sub / switchimiehen pään sisään, jossa ikävä kyllä ei ollut kovin paljon nähtävää. Häneen pätivät kohta A ja moniin muihin kuulemiini tarinoihin verrattuna vähäiseen koulukiusaamiseen perustuva kohta C. Kohta B:täkin hänessä oli peiteltynä, koska kerran sanoin että hänen kroppansa kiihottaa mua sellaisenaan eikä "vain" kinkyn kautta, niin hän kertoi olevansa helpottunut.

Itseäni ei johdata mun aika harvoin tapahtuneeseen subbailuun huomionkipeys, sen saan tyydytettyä muuta kautta. Ulkonäköni nykyisellään ei ole mulle mikään ongelma ja jos jotain ongelmia esiintyy, teen niille parhaani ja se riittää. C-kohtaan liittyen taas koin kerran yllärin, kun hyvin menneen subbailuni jälkeen huomasin, etten ollut pariin päivään ahdistunut eräästä isosta, verbaalitasolla liikkuneesta lapsuuden- ja nuoruudentraumastani, joka on varjostanut myöhempää elämääni paljon ja elämänvalintojani jonkin verran. Lo and behold, angsti ei ole palannut vieläkään!! Katharsis tapahtui  :) En ala selostaa yksityiskohtia traumasta enkä sessiosta, enkä hae jatkossa vastaavaa katharsista koska painavin taakka lähti jo, mutta omalta kohdaltani voin sanoa että tuollaistakin voi kohtaaminen D:n kanssa saada aikaan :)

Koska olen ollut useammin sessio-D:nä, olen tuon session jälkeen, kolikon molempiin puoliin tutustuttuani, alkanut tuntea yhä suurempaa vastuuta mutta myös vallantunnetta. Hard limitsit sovitaan eikä niistä lipsuta, mieltymykset keskustellaan, D (minä tai joku toinen) harkitsee limittien rajoissa miten edetään ja kuinka paljon improvisoidaan, 'suorittaa' jälkihoidon kuin nainen tai mies, mutta muuten D calls the shots.

Kuten tässä ketjussa jo aiemmin mainittiin myös Masterit tarvitsevat sitä huomiota, Subit sitä saavat jatkuvasti ja vaikka tämä palveluammatti onkin, niin itseäni ainakin ilahduttaa kovastikin subin osoittama pyyteetön huomio joka tulee ilman käskytystä

Näkökulmani on sessioDommen, mutta kyllä mulle riittää, että subi tekee kuten käsketään. Lepertelyt ulkonäöstäni ja skarpista sanankäytöstäni on tehty jo aiemmin ja sessiossa D:n saama huomio = se totaalinen huomio, jonka otan silloinkin kun sitä ei meinata antaa. Samalla saa subikin kaipaamansa huomion ja pääsee olemaan askartelun kohteena. Win-win.

Sessioissa ja myös niiden ulkopuolella on muistettava, että kohteliaisuutta ja kiitollisuutta voi osoittaa myös niin että jättää huomauttamatta jostain ei-täydellisestä asiasta. Jos D:n muna ei ole suorastaan iso, mutta kuitenkin toimiva medium jota pikkasen joutui änkeämään, niin miksi mä siitä olisin valittanut?

Onko mulla Dommena kuitenkin huono itsetunto, jos palataan viestiketjun otsikkoon? Väitän, että Dommena olen käsitellyt silleen "mutkan kautta rantain" eli sananmukaisen kinkysti aiemmin mainitsemaani traumaa. On hämmentänyt havaita itsessään perittyjä sadistisia piirteitä, mutta helpottavaa havaita että mun sadistiset piirteet toteutuvat vain sessioissa, arkielämässä vain häviävän harvoin, koska olen kunnon tyttö(?)

Mitä munaan tulee, naisena se sijaitsee mulla korvien välissä ja kuten miehillä, sen koko vaihtelee tilanteen mukaan. Jos seksuaalinen itsetuntoni olisi huono, voisin ottaa joutavia paineita siitä, että olen keskivertonaista kyrpäkeskeisempi, johon usein liittyy myös penetraatiokeskeisyys. "Eihän kunnon Domme sellaisia", koska 70-luvulla feministitäti sanoi että kaikki penetraatio halventaa naista. Kuitenkin mä teen mun Domme-sessiot, kyrpä on session ajan mun omistuksessa ja mä leikin sillä tasan niinkuin mä itse haluan enkä kuten joku teoriatäti "määrää".. Varmasti löytyy jostain Dommeja joissa mua paremmin yhdistyy nuoruus, kauneus, julmuus, kokeneisuus, truu-elementit ja lelulaatikon koko ja vastaavanlaisia mua parempia subityttösiä vasta onkin joka paikka tulvillaan. Mutta mitä siitä paineita ottamaan! Kaikki D:t ja s:t ollaan hyviä omalla tavallamme, aina ei natsaa mutta välillä onnistuu :)

SubEllen

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #12 : 30.12.2012, 14:29 »
En ole tavannut toistaiseksi yhtään subia joka
A.  Ei kärsi joko huomionkipeydestä (aivan luonnollista ja hyväksyttävää), subius on eräs tapa hakea huomiota ja saada sitä. ---

Olemme tavanneet vain hyvin lyhyesti ohimennen  :). Kuitenkin täytyy aina ottaa huomioon se, että meitä "syntymäsubeja" kuten kuulema "-mastereitakin" täältä löytyy, joten silloin ei ole voinut valita huomionkipeytensä tyydyttämiseen subiutta.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #13 : 30.12.2012, 14:36 »
Jos ei olis Mastereita, elämä ois vitun paljon tylsempää. Truumasterit rulettaa   ;D

Ei niillekkään loputtomiin jaksa nauraa...

Andex

  • Vieras
Vs: Mastereiksi itsensä luokittelevien heikko itsetunto?
« Vastaus #14 : 30.12.2012, 20:10 »
Jos ei olis Mastereita, elämä ois vitun paljon tylsempää. Truumasterit rulettaa   ;D

Ei niillekkään loputtomiin jaksa nauraa...


Vaikka naurattaa niin pirusti,,,rajansa kaikella  ;D ;D ;D