Kirjoittaja Aihe: Kikkelikuvat?  (Luettu 168 kertaa)

Pip

Kikkelikuvat?
« : tänään kello 04:30 »
Kysymys lähinnä naisille, koska itse en ole niitä saanut. Mikäli sinulle on lähetetty ko. kuva, niin onko se aiheuttanut kiihotusta, ahdistuneisuutta, jotain muuta tunnetilaa? Onko kyseessä ollut useimmiten pieni, vai iso?

Tässä pohdiskelen, koska olen kaksi kikkelikuvaa itse lähettänyt, toisen sitä kaipaavalle ja toiselle ihan sen vuoksi, että hän keräili niitä.

Sen verran pitää editoida, että muutamia videopuheluita on ollut, joissa pyynnöstä olen Pipitintä esitellyt.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 05:36 kirjoittanut Pip »

Laura

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Vs: Kikkelikuvat?
« Vastaus #1 : tänään kello 08:11 »
Olen joskus saanut dickpicin pyytämättä ja tulee tunne, että pidän kuvan lähettäjää säälittävänä idioottina. Se on myös nykypäivänä rikos lähettää kuva sukupuolielimestä pyytämättä.
Sillä ei ole väliä minkä kokoinen tai näköinen se on.

Okei tähän ehkä haluttiin mielipiteitä niiltä, jotka niitä kuvia haluaa nähdä  ;D

Greta

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
« Vastaus #2 : tänään kello 10:17 »
Ennen kuvia tipahteli inboxiin pyytämättä ja yllättäen lähes päivittäin (kiitos avoimen kinkysuuntautuneen instatilin), nykyään onneksi harvemmin. Kuvien herättämä tunnetila on lähinnä vitutus ja ällötys; mä en tee yhtään mitään sillä tiedolla, millainen jatke kelläkin haaroissa roikkuu.
Vehkeiden koot näillä sankareilla on olleet ihan kaikkea kokoluokkaa, ja koosta riippumatta kuvasta seuraava fiilis on yhtä luontaantyöntävä. Mulle dickpicin lähettäminen pyytämättä on varmimpia tapoja luoda itsestä huono vaikutelma, ja tyrehdyttää kaikki motivaatio keskusteluun. En myöskään arvosta kikkelikuvaa profiilikuvana yhtään missään alustalla, koska se herättää samat fiilikset.

Partnereilta olen joskus pyytänyt vehkekuvaa himostelutarkoituksessa, mutta ajattelen, että jos kuvaa ei erityisesti ole pyydetty, niin sen vastaanottaminen ei ole mitenkään erityistä.

Flikk

• V.I.P.
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
« Vastaus #3 : tänään kello 10:56 »
Mulla sama fiilis ku Gretalla, enkä kyl välitä edes tutustua tyyppeihin, joilla profiilikuvassa on kikkeli. Ja muutenkin, ne on aika blaah, ellei sit ole pyydetty.

Joku on joskus kyllä pyynnöstä sit taas tehnyt videoitakin ejakulaatiosta ja ne on kyl mun mieleen, mutta siis toivottuna ja tilauksesta..

Nelli Pikkuvaltikka

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Little with an attitude
  • Galleria
« Vastaus #4 : tänään kello 12:10 »
Kysymys lähinnä naisille, koska itse en ole niitä saanut. Mikäli sinulle on lähetetty ko. kuva, niin onko se aiheuttanut kiihotusta, ahdistuneisuutta, jotain muuta tunnetilaa? Onko kyseessä ollut useimmiten pieni, vai iso?

Itselle minkään kinky, fetissi, bdsm -alustan tarkoitus ei ole kikkelien selailu, vaikka näin voisi joskus jonkun kuvitella ajattelevan jos niitä tipahtelee laatikkoon kaksi päivässä pyytämättä. Uskon saavani kokonaisen kuva-albumin verran jos tuollaisen kokoelman tuottamiseen kiinnostuneita alkaisin kutsua esiin. (Summoning a harem of dickpics isn't that hard even when the times change). Joskus näitä tuli ihan vaan siksi että olen olemassa ja se on toki kiva lämmin ajatus että joku haluais kunnioittaa sitä olemassaoloa mutta kuva omasta haaravarustuksesta ei itsellä kuulu kunnianosoitusten kanssa samaan kategoriaan.

"Onko se aiheuttanut..?" No.. siis, ei?
Nää kuvat ei oikeastaan liikauta mitenkään mitään. Kuvat kenenkään genitaaleista ei silleen kiinnosta että se ois mitenkään ihanan pervoa tai kamalan ällöttävää tai yhtään mitään - se on vaan pala lihaa. Nykyään pyytämättömiä on paljon vähemmän, lisäksi usein vaan poistan ne suoraan jos huomaan että jostain on eksynyt pyytämätön genitaali yksäreihin. Jos haluan mennä katselemaan kiihottavia lihanpaloja, meen kauppaan katsomaan lihatiskin roasted chiken osastoa ja miettimään kuinka alastomana tuo oma subi voiskaan siitä tänään mulle jotain kokata. Oon silleen hassu pervo että mulle kiihottavinta on oudoimmat asiat ikinä, esim. kikkelin sijasta jos saisin MRI tai fMRI kuvat - niin ne liikauttais mussa enemmän kemiaa kuin yksikään pyytämätön genitaali, koska se koko kuvantamisprosessi, kohteen taito olla paikallaan ja toteuttaa vain annettuja ohjeita - on iso turn on. :P

Käsketyt ja luvan kanssa toimitetut kuvat onkin sitten asia erikseen, niitä tuli joskus harrastettua ihan vaan omaksi huviksi.. >:D

~ Pikkuvaltikka
Oman elämänsä isoin elin, jota ei ole voittaminen muotovaliona

Proxima Centauri

• Asiakas
  • **
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
« Vastaus #5 : tänään kello 12:39 »
Mulla sama fiilis ku Gretalla, enkä kyl välitä edes tutustua tyyppeihin, joilla profiilikuvassa on kikkeli. Ja muutenkin, ne on aika blaah, ellei sit ole pyydetty.

Sama täällä. Minulla on ollut täällä deittipalstalla ilmoitus ja olen selaillut muidenkin ilmoituksia, ja genitaalikuva profiilissa tarkoitti aina sitä, että oma kiinnostukseni kyseistä henkilöä kohtaan oli pyöreä 0.

Kikkelikuvaa en ole koskaan saanut, ja jos pyytämättä tällainen tulisi henkilöltä, jonka kanssa en ole suhteessa, lähettäisin asian poliisihenkilöiden ihmeteltäväksi.