Kirjoittaja Aihe: Kikkelikuvat?  (Luettu 423 kertaa)

Pip

Kikkelikuvat?
« : 16.03.2026, 04:30 »
Kysymys lähinnä naisille, koska itse en ole niitä saanut. Mikäli sinulle on lähetetty ko. kuva, niin onko se aiheuttanut kiihotusta, ahdistuneisuutta, jotain muuta tunnetilaa? Onko kyseessä ollut useimmiten pieni, vai iso?

Tässä pohdiskelen, koska olen kaksi kikkelikuvaa itse lähettänyt, toisen sitä kaipaavalle ja toiselle ihan sen vuoksi, että hän keräili niitä.

Sen verran pitää editoida, että muutamia videopuheluita on ollut, joissa pyynnöstä olen Pipitintä esitellyt.
« Viimeksi muokattu: 16.03.2026, 05:36 kirjoittanut Pip »

Laura

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Vs: Kikkelikuvat?
« Vastaus #1 : 16.03.2026, 08:11 »
Olen joskus saanut dickpicin pyytämättä ja tulee tunne, että pidän kuvan lähettäjää säälittävänä idioottina. Se on myös nykypäivänä rikos lähettää kuva sukupuolielimestä pyytämättä.
Sillä ei ole väliä minkä kokoinen tai näköinen se on.

Okei tähän ehkä haluttiin mielipiteitä niiltä, jotka niitä kuvia haluaa nähdä  ;D

Greta

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
« Vastaus #2 : 16.03.2026, 10:17 »
Ennen kuvia tipahteli inboxiin pyytämättä ja yllättäen lähes päivittäin (kiitos avoimen kinkysuuntautuneen instatilin), nykyään onneksi harvemmin. Kuvien herättämä tunnetila on lähinnä vitutus ja ällötys; mä en tee yhtään mitään sillä tiedolla, millainen jatke kelläkin haaroissa roikkuu.
Vehkeiden koot näillä sankareilla on olleet ihan kaikkea kokoluokkaa, ja koosta riippumatta kuvasta seuraava fiilis on yhtä luontaantyöntävä. Mulle dickpicin lähettäminen pyytämättä on varmimpia tapoja luoda itsestä huono vaikutelma, ja tyrehdyttää kaikki motivaatio keskusteluun. En myöskään arvosta kikkelikuvaa profiilikuvana yhtään missään alustalla, koska se herättää samat fiilikset.

Partnereilta olen joskus pyytänyt vehkekuvaa himostelutarkoituksessa, mutta ajattelen, että jos kuvaa ei erityisesti ole pyydetty, niin sen vastaanottaminen ei ole mitenkään erityistä.

Flikk

• V.I.P.
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
« Vastaus #3 : 16.03.2026, 10:56 »
Mulla sama fiilis ku Gretalla, enkä kyl välitä edes tutustua tyyppeihin, joilla profiilikuvassa on kikkeli. Ja muutenkin, ne on aika blaah, ellei sit ole pyydetty.

Joku on joskus kyllä pyynnöstä sit taas tehnyt videoitakin ejakulaatiosta ja ne on kyl mun mieleen, mutta siis toivottuna ja tilauksesta..

Nelli Pikkuvaltikka

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Little with an attitude
  • Galleria
« Vastaus #4 : 16.03.2026, 12:10 »
Kysymys lähinnä naisille, koska itse en ole niitä saanut. Mikäli sinulle on lähetetty ko. kuva, niin onko se aiheuttanut kiihotusta, ahdistuneisuutta, jotain muuta tunnetilaa? Onko kyseessä ollut useimmiten pieni, vai iso?

Itselle minkään kinky, fetissi, bdsm -alustan tarkoitus ei ole kikkelien selailu, vaikka näin voisi joskus jonkun kuvitella ajattelevan jos niitä tipahtelee laatikkoon kaksi päivässä pyytämättä. Uskon saavani kokonaisen kuva-albumin verran jos tuollaisen kokoelman tuottamiseen kiinnostuneita alkaisin kutsua esiin. (Summoning a harem of dickpics isn't that hard even when the times change). Joskus näitä tuli ihan vaan siksi että olen olemassa ja se on toki kiva lämmin ajatus että joku haluais kunnioittaa sitä olemassaoloa mutta kuva omasta haaravarustuksesta ei itsellä kuulu kunnianosoitusten kanssa samaan kategoriaan.

"Onko se aiheuttanut..?" No.. siis, ei?
Nää kuvat ei oikeastaan liikauta mitenkään mitään. Kuvat kenenkään genitaaleista ei silleen kiinnosta että se ois mitenkään ihanan pervoa tai kamalan ällöttävää tai yhtään mitään - se on vaan pala lihaa. Nykyään pyytämättömiä on paljon vähemmän, lisäksi usein vaan poistan ne suoraan jos huomaan että jostain on eksynyt pyytämätön genitaali yksäreihin. Jos haluan mennä katselemaan kiihottavia lihanpaloja, meen kauppaan katsomaan lihatiskin roasted chiken osastoa ja miettimään kuinka alastomana tuo oma subi voiskaan siitä tänään mulle jotain kokata. Oon silleen hassu pervo että mulle kiihottavinta on oudoimmat asiat ikinä, esim. kikkelin sijasta jos saisin MRI tai fMRI kuvat - niin ne liikauttais mussa enemmän kemiaa kuin yksikään pyytämätön genitaali, koska se koko kuvantamisprosessi, kohteen taito olla paikallaan ja toteuttaa vain annettuja ohjeita - on iso turn on. :P

Käsketyt ja luvan kanssa toimitetut kuvat onkin sitten asia erikseen, niitä tuli joskus harrastettua ihan vaan omaksi huviksi.. >:D

~ Pikkuvaltikka
Oman elämänsä isoin elin, jota ei ole voittaminen muotovaliona

Proxima Centauri

• Asiakas
  • **
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
« Vastaus #5 : 16.03.2026, 12:39 »
Mulla sama fiilis ku Gretalla, enkä kyl välitä edes tutustua tyyppeihin, joilla profiilikuvassa on kikkeli. Ja muutenkin, ne on aika blaah, ellei sit ole pyydetty.

Sama täällä. Minulla on ollut täällä deittipalstalla ilmoitus ja olen selaillut muidenkin ilmoituksia, ja genitaalikuva profiilissa tarkoitti aina sitä, että oma kiinnostukseni kyseistä henkilöä kohtaan oli pyöreä 0.

Kikkelikuvaa en ole koskaan saanut, ja jos pyytämättä tällainen tulisi henkilöltä, jonka kanssa en ole suhteessa, lähettäisin asian poliisihenkilöiden ihmeteltäväksi.

Taleir

• Uusi asiakas
  • *
  • Lempeä Isäntä
  • Galleria
    • Taleirin esittely Baarissa
« Vastaus #6 : 16.03.2026, 14:28 »
Alkaa nyt naiset liikaa mollatko! Idiootit saattaa päästä jyvälle ja alkaa kirjoittamaan oikeita viestejä!
Sit me kirjoittajat menetetään etumatkaa.

susa-anniina

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #7 : 16.03.2026, 15:33 »
Mäkään en taida olla ilman lupaa saanut yhtään kikkelikuvaa. Sitten taas luvan kysymällä varmaan enemmän naiset on laittanut kuvia kuin miehet. Toki sitten tunnustan olevani siinä mielessä vähän normista poikkeava, että kun pelkkä alapään kuva ei herätä isommin tunteita, en välttämättä kiinnitä niihin kuvassa huomiota. Kerran käynyt niin, että olen saanut hienon kuvan, joista kehuin köysien jättämiä jälkiä ja myöhemmin kuvan kohde lähestyi kysymyksellä, onko hänen pillu jotenkin ruma. En ollut sanonut siitä mitään kun en ollut huomannut.

Itseä häiritsee enemmän (oletan näin koska niitä kuvia ei ole tullut) sellaiset pyytämättä saadut runkkukuvaukset. Yksityiskohtaiset ilman pyytämistä tai ilman mitään yhteyttä lähetetyt sepustukset ihan vierailta siitä mitä he minulle/ mun kanssa tekisivät tai toivoisivat itselleen tehtävän. Että älkää pliis kikkelikuvien lähettäjät alkaako kirjoittamaan. Todennäköisesti tuotos olisi juuri näitä. Mielummin saan niitä molemmat kädet näppäimistöllä kirjoitettuja viestejä.

Minusta ihmisestä kertoo paljon se, mitä hän kertoo itsestään. Itselle suurin tekijä on se mitä ihmisellä on päässä. Ajatukset, mielipiteet, mielikuvitus, ymmärrys asioista. Ja jos ihmisellä näiden sijasta on esillä se alapään värkki, kertoo se minulle aika selvästi, ettei kyse ole minun ihmisistä.

Bi-orja84m

« Vastaus #8 : 16.03.2026, 18:12 »
Mun täytyy myös ihan näin miehenä sanoa, että en ole koskaan ymmärtänyt lajitovereiltani kyseistä toimintaa. Tai sitä että niitä vehkeen kuvia laitetaan profiileihin, etenkin kun tiedossa on se, että niillä yleisesti on negatiivinen vaikutus.

Kuvien lähettäjällä on aina jokin motiivi toimintaansa. Onko taustalla kyse maskuliinisuuden esittelystä, kehujen ja hyväksynnän saamisesta. Onko kyse jonkinlaisesta vallan tunteesta tai sen hakemisesta ja näyttämisestä samaan tapaan kun joillakin on tarve esitellä omaisuuttaan, saavutettua statusta, rahaa ja leveää elämää... penis kun mielletään vallan symbooliksi. Onko kyse tahallisesta toisen järkyttämisestä ja sen reaktion kaivamisesta esille joka mahdollisesti kiihottaa kuvan lähettäjää. Onko kyseessä edes aito toivo aloittaa kestävää keskustelua kuvan vastaanottajan kanssa, vai onko se vain miehelle jonkinlainen tapa näyttää naisille "hei olet kiinnostava, kaunis ja seksikäs tässä kuva kullistani, ei mulla muuta", eli sama kun iskisi silmää tai näyttäisi peukkua ohimennen.

Kumpi on pahempi viesti ns. "dickpic" vai "moi mitä kuuluu?"  vai kumpikin samassa viestissä?  ;D

ps.  ei prkle ... mullahan on itelläkin melkein dickpick profissa!  :-X

susa-anniina

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #9 : 16.03.2026, 18:44 »

ps.  ei prkle ... mullahan on itelläkin melkein dickpick profissa!  :-X

Mullakin tavallaan :o  >:D ;D Ilmankos ei löydy seuraa  ;D ;D ;D

girl84bi

• Asiakas
  • **
  • Joku saa minusta vielä hyvän ja oman kotinymfon
  • Galleria
« Vastaus #10 : 16.03.2026, 22:19 »
Oon saanut ja monia. Miehet lähettää niitä aika mielellään ja varoittamatta. En ole herkkä enkä pahoita mieltäni joten ei ne itseäni haittaa. En tosiaan kiihotu sormia napsauttamalla pelkästä kuvasta jos ei ole tietty tunnetila. Mut jos fiilis on oikea niin kyllä käy paljonkin mielessä mihin kuvan elin kelpaisi.

Laura

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #11 : 16.03.2026, 23:03 »
Mitäpä jos me naisetkin lähetettäisiin vastaavia kuvia.
"Tuossapa mielenkiintoiselta vaikuttava mies, otanpa pillustani kuvan ja lähetän hänelle"   ;D
Eikö kuulosta typerältä?

Proxima Centauri

• Asiakas
  • **
  • Ihmisen kaltainen
  • Galleria
« Vastaus #12 : tänään kello 00:46 »
En ole herkkä enkä pahoita mieltäni joten ei ne itseäni haittaa.

Tähän liittyen on pakko nyt tarkentaa, että siinä, jos kyseisten kuvien saaminen haittaa, ei ole kyse vastaanottajan herkkyydestä tai mielensä pahoittamisesta. Esim. jos vaikka itselleni joku moisia fotoja lähettäisi, niin en tekisi rikosilmoitusta siksi, että pahoitin mieleni. Vaan tekisin sen ihan silkkaa vittumaisuuttani, mutta se toki pitäisi tilanteen tasapainossa, sillä olihan lähettäjäkin mulkku.

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #13 : tänään kello 00:48 »
Mitäpä jos me naisetkin lähetettäisiin vastaavia kuvia.
"Tuossapa mielenkiintoiselta vaikuttava mies, otanpa pillustani kuvan ja lähetän hänelle"   ;D
Eikö kuulosta typerältä?

Eipä tääkään ihan ennenkuulumatonta ole  :o
Omalla kohdalla aivan sama, vaikka laitonta toki on.

*edit*

Lakinörtteilynä piti tarkistaa miten seksuaalinen ahdistelu rikoslaissa nyt on :

"2)kosketteluun voimakkuutensa tai toistuvuutensa vuoksi vakavuudeltaan rinnastettavalla tavalla sanallisesti, lähettämällä tai esittämällä viestin tai kuvan, ottamalla kuvan tai itseään paljastamalla, taikka muulla vastaavalla tavalla"

Vanha sloganini "Lähetää panee!" on siis nykyään lainsuojaton.  :( :))

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #14 : tänään kello 01:27 »
Koska "yövuorossa" on tylsää, alkoi kiinnostamaan, miten lakimuutos on vaikuttanut rikostilastoihin.
Perustuen tilastokeskuksen ylläpitämään rikostilastoon, tilanne on seuraava :

2021   2022   2023   2024
------------------------------------
M   36   53   100   122
M kasvu   -   1,47   1,88   1,22
N   693   691   1132   1253
N kasvu   -   0,99   1,63   1,10
N/M   19   13   11   10

M   21vs24   = 3,38
N   21vs24   = 1,18   

Lyhykäisyydessään, naisia ahdistellaan edelleen 10 kertaa enemmän kuin miehiä.
Naisiin kohdistuva seksuaalinen ahdistelu kasvoi 1,18 kertaiseksi ja miehiin kohdistuva 3,38 kertaiseksi, kun verrataan 2022 vs 2024.

Maalaislogiikalla tää tarkoittaa sitä, että miehiin kohdistuva ahdistelu on pääasiassa sitä, minkä 2022 lakimuutos pitää sisällään,
koska kasvu on niin suurta, joten luvuista voisi olettaa, että miehiin kohdistuva ahdistelu on päasiassa "ei fyysistä".

Luvut ovat vääriä koska ne pitää sisällään sekä lakimuutosta ennen tehdyt ja sen jälkeen tehdyt ilmoitukset, mutta suunnat pysyvät samoina.

O0