Kirjoittaja Aihe: Seniorimiitti 15.8. la klo 14 Helsingissä  (Luettu 2059 kertaa)

LehA

Vs: Seniorimiitti 15.8. la klo 14 Helsingissä
« Vastaus #45 : tänään kello 16:50 »
Valitettavasti on vapaat toivottu 12.-13.8., joten tuskin tuohon onnistuu. Ihana idea päästä muistelemaan vanhoja ”hyviä aikoja”. Toivottavasti onnistuu uudestaan.

Kalenterissa. Tähtien asennosta riippuen, 1 - 4 henkeä tulossa

Tämä. Yksi toimistotyöaikaa tekevä pystyy siirtämään itsensä viikonloppuna nopeastikin paikalle, mutta vuorotyöläiset tarvitsevat minimissään 2 kuukautta ennakkoon tiedon tapahtumasta että voivat toivoa vapaata valitulle päivälle.

Fat Bastard

« Vastaus #46 : tänään kello 17:37 »
Laitetaan kalenteriin

susa-anniina

« Vastaus #47 : tänään kello 20:28 »
Valitettavasti on vapaat toivottu 12.-13.8., joten tuskin tuohon onnistuu. Ihana idea päästä muistelemaan vanhoja ”hyviä aikoja”. Toivottavasti onnistuu uudestaan.

Kalenterissa. Tähtien asennosta riippuen, 1 - 4 henkeä tulossa

Tämä. Yksi toimistotyöaikaa tekevä pystyy siirtämään itsensä viikonloppuna nopeastikin paikalle, mutta vuorotyöläiset tarvitsevat minimissään 2 kuukautta ennakkoon tiedon tapahtumasta että voivat toivoa vapaata valitulle päivälle.

Tässä vaikuttaa sellainen, että se joka järjestää tapahtumaa, päätti itse omat työvuorot ja teki listat 25 muullekin. Nykyisin sillä itselläni listat tulee muualta ja on hyvin rajallisesti mahdollisuuksia vaikuttaa niihin. Lisäksi olin parille ihmiselle luvannut järjestää tämän ja katsottiin omista kalenterista se päivä mikä on vapaa. Joku muu voi järkkäillä syksyllä katsoa päivän sitten itselleen sopivalla aikataululla 😊

susa-anniina

« Vastaus #48 : tänään kello 20:31 »
Ja kiva kun porukkaa pääsee näinkin hyvin paikalle aikataulusta huolimatta. Toki vaikka ilmoittaisi aikataulun vuotta ennen, joku ei silti pääse. Elämä on vaan itse kullakin sitten niitä muuttuvia juttuja. 

Nyt varattuna  28 hlö tila, mutta laitoin sinne viestiä, onko mahdollista lisätuolleille jne. Jos porukkaa ilmoittautuu kovasti lisää, pitää oikeasti selvittää joku isompi paikka.