Baarin kannatusmaksut
Valitettavasti on vapaat toivottu 12.-13.8., joten tuskin tuohon onnistuu. Ihana idea päästä muistelemaan vanhoja ”hyviä aikoja”. Toivottavasti onnistuu uudestaan.
Kalenterissa. Tähtien asennosta riippuen, 1 - 4 henkeä tulossa
Lainaus käyttäjältä: SirMichael - 16.07.2026, 23:24Valitettavasti on vapaat toivottu 12.-13.8., joten tuskin tuohon onnistuu. Ihana idea päästä muistelemaan vanhoja ”hyviä aikoja”. Toivottavasti onnistuu uudestaan.Lainaus käyttäjältä: LehA - 17.07.2026, 01:34Kalenterissa. Tähtien asennosta riippuen, 1 - 4 henkeä tulossaTämä. Yksi toimistotyöaikaa tekevä pystyy siirtämään itsensä viikonloppuna nopeastikin paikalle, mutta vuorotyöläiset tarvitsevat minimissään 2 kuukautta ennakkoon tiedon tapahtumasta että voivat toivoa vapaata valitulle päivälle.
Ööö olenko sokea vai eikö paikkaa ole vielä ilmoitettu? Kyllä minä tulen kun pääsen eka yhdestä toisesta tapahtumasta, jos olen hengissä.
Lainaus käyttäjältä: Mike67 - 22.07.2026, 13:49Ööö olenko sokea vai eikö paikkaa ole vielä ilmoitettu? Kyllä minä tulen kun pääsen eka yhdestä toisesta tapahtumasta, jos olen hengissä. Paikkaa ei ole ilmoituksessa enkä tule sitä tänne julkiseksi laittamaan. Se ilmoitetaan osallistujille suoraan. Tapahtumat näkyvät täällä myös niille henkilöille, jotka eivät ole kirjautuneena ja osa osallistujista on sellaisia, ettei halua huudella tästä puolesta julkisesti. Nyt tosiaan varattuna paikka, johon mahtuu 28 henkilöä. Selvittelyssä on myös saadaanko sinne tarvittaessa lisätuoleja tai olisiko paikka sittenkin joku muu. Joka tapauksessa kokoonnutaan Helsingissä kaupunkialueella hyvien liikenneyhteyksien varrella paikassa jossa pöydät ja tuolit, osittain yksityinen tila ja ostettavissa jotakin pientä syömistä ja juomista.
Paikka taitaa riippua osallistujamäärästä ja saattaa vielä muuttua jos porukkaa tulee enemmänkin..
Nyt varattuna 28 hlö tila, mutta laitoin sinne viestiä, onko mahdollista lisätuolleille jne. Jos porukkaa ilmoittautuu kovasti lisää, pitää oikeasti selvittää joku isompi paikka.