Kirjoittaja Aihe: En suostunut seksiin joten kärsin seuraamukset  (Luettu 158 kertaa)

LilGothboygirl

En suostunut seksiin joten kärsin seuraamukset
« : tänään kello 12:44 »
Olen aika uusi täällä ja tässä bdsm-kulttuurissa. Ja kun jakelen näitä huorakuviani tänne sivustolle niin tietenkin tulee valtava määrä yhteydenottoja. Kaikki mennyt ihanast jo kuukausia. Mutta. Jos en suostu tapaamaan ja seksiin, niin olen tietenkin feikki, botti, huora, pihtaaja, ja ties mitä. 4 käyttäjää nyt jo painostanut tapaamaan ja sitten haukutaan kun olen ujo ja epävarma, etenkin kun painostajalla on juuri luotu käyttäjätunnus ja ei kerro mitään itsestään. Järkyttäviä vittuilu/kuittailuviestejä.

Olenko tehnyt jotain väärin? olenko minä se syypää nyt johonkin?

En tiedä onko tämä postaus nyt vain toteamus, ja vain höyryjen päästöä.

Jos on jotain kokemuksia aiheesta niin saa kertoa.

En tiedä oliko tässä mitään järkeä. En vain halua olla yksin tän aiheen kanssa ja pitää sisällä näitä tunteita.

IlonaSinulle

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: En suostunut seksiin joten kärsin seuraamukset
« Vastaus #1 : tänään kello 13:31 »
Tapaamiseen tai seksiin ei tarvitse suostua missään tilanteessa, ellei itse halua. Painostaminen on aina väärin ja rikkoo suostumustasi.  Älä jatka keskustelua tälläisten ihmisten kanssa, sillä heidän viestinsä kertovat viestin lähettäjän alhaisesta ajatusmaailmasta, eivät sinusta ihmisenä.

Jos sinulle on lähetetty painostavia viestejä baarin kautta, ne kannattaa raportoida ylläpidolle.  Se onnistuu klikkaamalla yksityisviestin oikeassa alalaidassa olevaa sinistä tekstiä jossa lukee Raportoi ylläpidolle. Tästä ei tule sinulle itsellesi mitään seuraamuksia, mutta ylläpito saa tiedon asiattomien viestien lähettäjästä ja tekee tarvittavat toimenpiteet harkintansa mukaan.

Hoo

« Vastaus #2 : tänään kello 13:45 »
Naisena täytyy oppia miehen logiikka jotta pystyy moiseen leikkiin. Ennen sitä on kuin lastu laineilla. Tsemiä! Tavalliset parisuhteet ensin ja sitten vasta villimmät jutut olisi minun vinkkini sinulle keski-ikäisenä feministi naisena.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 14:15 kirjoittanut Hoo »

irhe

• Asiakas
  • **
  • Lumoava kirous
  • Galleria
« Vastaus #3 : tänään kello 13:59 »
Älä jää asian kanssa yksin. Näkisin, että täällä voi ihan hyvin tuulettaa tunteitaan, tietty huomioiden se, että joskus täysin asiallisiinkin keskustelunaloituksiin tulee trollailua. Et ole tehnyt mitään väärää, eikä painostavat viestit ole sinun syytäsi. Saat jakaa omia kuviasi galleriassa, saat myös suojella itseäsi epäasiallisilta yhteydenotoilta, eli niihin ei tarvitse vastata ja kuten yllä vinkattu, ne kannattaa myös raportoida ylläpidolle.

En ole itse täällä jakanut kuvia, mutta silti aika ajoin, etenkin tuoreeltaan rekisteröitymisen jälkeen, kaikenlaisia viestejä tuli postilaatikkoon. Nollaprofiilien viesteihin tai muutoin epäasiallisiin viesteihin jätän vastaamatta.

TätiHapan

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
« Vastaus #4 : tänään kello 14:26 »
Olen aika uusi täällä ja tässä bdsm-kulttuurissa. Ja kun jakelen näitä huorakuviani tänne sivustolle niin tietenkin tulee valtava määrä yhteydenottoja. Kaikki mennyt ihanast jo kuukausia. Mutta. Jos en suostu tapaamaan ja seksiin, niin olen tietenkin feikki, botti, huora, pihtaaja, ja ties mitä. 4 käyttäjää nyt jo painostanut tapaamaan ja sitten haukutaan kun olen ujo ja epävarma, etenkin kun painostajalla on juuri luotu käyttäjätunnus ja ei kerro mitään itsestään. Järkyttäviä vittuilu/kuittailuviestejä.

Olenko tehnyt jotain väärin? olenko minä se syypää nyt johonkin?

En tiedä onko tämä postaus nyt vain toteamus, ja vain höyryjen päästöä.

Jos on jotain kokemuksia aiheesta niin saa kertoa.

En tiedä oliko tässä mitään järkeä. En vain halua olla yksin tän aiheen kanssa ja pitää sisällä näitä tunteita.

Sie et oo tehnyt mitään väärää. Täällä joillakin idiooteilla on ilmeisen vaikea sisäistää sitä, että kuvien julkaisija ei välttämättä hae mitään seuraa. Tai hakee, mutta jotain muun tyyppistä kuin kyseessä oleva viestittelijä.

Dress is not a yes.

Mia-Rouva

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #5 : tänään kello 14:30 »
Sinulla on oikeus postata sellaisia kuvia kuin haluat ja ottaa vastaan vain asiallisia viestejä.

Se ihminen, jolla ei ole käytöstapoja, vaan joka viesteissä painostaa, haukkuu tai kettuilee oikeastaan tekee myös palveluksen: ainakin tiedät ettei hän ole sellainen ihminen jonka haluaisit tavata - varsinkaan kahdenkesken.

Porukkaan kuuluu myös asiallisia, lämpimiä ja kivoja ihmisiä jotka kuitenkin osaavat yhdessä sovitusti, yhdessä sovitula hetkellä olla just niin ikävän ihania kuin on tarpeen.

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Vastaus #6 : tänään kello 15:37 »
Jotkut vaan eivät tajua ettei tämäkään sivusto ole nettikauppa mistä klikkaamalla saa seuraa kuin hyllyltä. Sellaisiakin sivustoja lienee olemassa. Viestin lähettäminen tai siihen vastaaminen ei velvoita ketään jatkossa yhtään mihinkään. Luulin että tällaiset olisivat ihan peruskauraa varsinkin jos on joutunut edes vähän miettimään mistä itse pitäisi ja mitä haluaisi.

Hyvänä puolena voisi olla tässä se että jotkut auttavat karsimaan viestitulvasta ainakin itsensä...siitä voi olla ehkä heille kiitollinen. Mutta ei niin kiitollinen että olisi velvoitettu mihinkään jatkossa. Toivotan pitkää pinnaa ja jaksamista jokaiselle joka saa tällaista viestintää kokea.

HuulillaPiirrettyM

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
« Vastaus #7 : tänään kello 15:38 »
Naisena täytyy oppia miehen logiikka jotta pystyy moiseen leikkiin. Ennen sitä on kuin lastu laineilla. Tsemiä! Tavalliset parisuhteet ensin ja sitten vasta villimmät jutut olisi minun vinkkini sinulle keski-ikäisenä feministi naisena.

Ole ystävällinen ja lopeta tää stereotypia yleistys paska ja joka väliin tämän vastakkainasettelun esille tuonti. Ei ole ensimmäinen kerta, on useita hyviä avauksia ja aiheita joihin hyppäät "kossat koiroa" tytppisesti heti kohta. Kun itse olen hölmöillyt, se on johtunut joka kerta minusta, ei sukupuolestani, kun joku muu on hölmöillyt se on johtunut heistä. Olet oikeassa, en kiistä etteikö moni asia olisi miltei kiveen kirjoitettu ja aina jonkin asetelman tai roolin mukainen, mutta se ei valitettavasti silti ole yleistyksen paikka. "Kaikki ovat" on eri kun "ovat kaikki".

Oltais "Hoo" pystytty molemmat parempaan myötätuntoiseen vataukseen.

Aiheen avaajalle; jaksamisia ja voimia, et ole tehmyt mitään väärää. Ei on ei, eikä se oikeuta seurauksirn kylvöön. Loleroon katsomatta tunteiden ja torjutuksi tulemisen käsittelyyn ei vaan kaikilla ole kykyä ja anonymiteetin takaa on helppoa oksentaa oma pettymys ja pahaolo toisia satuttamaan.
En tiedä mitä antaisi noin niin kun käytännön ohjeeksi "ban and hide" heti kun alkaa menemäänperseilyksi viestit.

-HPM

"varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään"

Edit:onks yleisty_paska yhdyssana?

Sävel

• Uusi asiakas
  • *
  • Paina d:tä
  • Galleria
« Vastaus #8 : tänään kello 15:59 »
Naisena täytyy oppia miehen logiikka jotta pystyy moiseen leikkiin.

Siis oppia ja ymmärtää miehiä - ei missään tapauksessa tarvitse heitä sääliä peruskäyttäymisjutuissa. Miesten on opittava ja ymmärrettävä itse toimintatapansa; sääli että vanhemmat eivät ole opettaneet käytöstapoja pojillensa ja antaa heidän mellastaa miten tahtoo sukupolvesta toiseen.

Nähtävästi jokainen vuosiluokka tarvitsee oman metoonsa, ja täälläkin aktiiviset moderaattorinsa.

LilGothboygirlille sanoisin, että et ole tehnyt mitään väärää. Jos pidemmälle mennään, tulee aina sopia. Kuvasi eivät ole tavallista irvokkaampia, en puhuisi kuitenkaan "huorakuvista" vaan ilmaisisin sen hienostuneemmin, jotta tietyistä sanoista ja asenteista muoduistuisi valideja toimintatapoja.

Esittelytekstisi "Mulle saa lähettää tuhmii viestei ja seuranhakua millon vaan ja kuka vaan" viestii melko vapaasta käytöksestä. Kun vastaat näihin, vaadi lähettäjältä esittelyä ja kuvia; ei navanaluskuvia, jos chattailystä muodostuu jotain kiinnostavampaa. "Kerro itsestäsi lisää, osoita että olet kiinnostava tyyppi". Ehkä esittelytekstiin kannattaisi laittaa "en ole hakemassa fwb-seuraa" vähän riippuen, mitä sitten haluatkin viestitellä ja kuinka laajasti Sinulla on energiaa.

Hoo

« Vastaus #9 : tänään kello 16:10 »
Taidat olla oikeassa. Näen asiat niin eri kantilta kuin moni muu. Olisin luullut että juurikin tämän aiheen sivustolla miesten ja naisten väliset erot ymmärretään, toisin kuin muualla nyky-yhteiskunnassa. Olin todella väärässä.

HuulillaPiirrettyM

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
« Vastaus #10 : tänään kello 16:59 »
Taidat olla oikeassa. Näen asiat niin eri kantilta kuin moni muu. Olisin luullut että juurikin tämän aiheen sivustolla miesten ja naisten väliset erot ymmärretään, toisin kuin muualla nyky-yhteiskunnassa. Olin todella väärässä.

Jos tällä vastaat minulle, niin tule pois siltä ladulta jolle lähdit.
Erojen ymmärtämisellä ja yleistyksellä lienee kuitenkin aika iso ero, eikö.
Kyllä varmasti on ties minkälaista hormonaalista, evolutiivista, kasvatuspedagogista, ravintotieteellistä ja jo Rooman aikasta torinnurkka filpsofista syytä ja painotusta, puhumattakaan itseriittoisen spekulatiivisista mutuiluista, mutta kaikessa yksioikoisuudessaankaan me ihmiset emme tule ulos liukuhihnalla toistemme klooneina.
Ja pakko sanoa, jos jossain niin "tämän aiheen" sivustolla ymmärretään nimenomaan sen kaiken häilyvyys minkä muu nyky-yhteiskunta junttaa sävyttömäksi jyrkäksi rajapinnaksi, vai tokko se tosiaan ala sittenkin jo olemaan toisinpäin.

Jos ainoa työkalu onvasara niin alkaa kaikki ongelmat muistuttamaan naulaa.
Ole ystävällinen äläkä jokaisessa mahdollisessa välissä leimaa osaa porukasta nauloiksi, osassa voi olla kierteet, vaikka mitäpä se vasarointia haittaa.

Ihmisten välisten erojen ymmärtäminen on ihan jotain muuta kun kanttisten ja pyöreiden lajittelua kahteen kasaan.

Mutta tämän tästä, pahoittelut aiheen avaajalle että läikähti juiri tässä ketjussa yli, mutta kymmenien keskustelujen toistuva kommentointi kohdentavalla ja yleistävällä tavalla täytti kiintiön. Meinasin jo öoistaa tuon edellisen viestini, mutta tapoihin ei kuulu, joten panostan entisestään jäähdytys aikaan ennen kirjoittamista.

-HPM

"Minun veteni on mustaa, niin kuin vetesi on valkoista
niin se on kirjoitettu
kuin vetesi on valkoista, minun veteni on mustaa
sanottu ihmisäänin"

Bi-orja84m

« Vastaus #11 : tänään kello 17:36 »
Pari juttua täytyy sanoa.

Itsekin tietyissä asioissa tykkään yleistää, kuten Hoo ehkä tarkoitti, koska olemalla poliittisesti korrekti ei saa aikaiseksi kun kasan sanoja eikä omaa näkemystä. Mutta monesti pyrin siihen, että jos itse teen niin kirjoituksessani/puheissani livenä  pyrin tuomaan sen kuulijalle julki "että tiedän nyt yleistäväni näkemystäni" ja vastuu siirtyy kuulijalle. Kirjoitellessa on hyvin vaikea tuoda niitä tiettyjä asioita esille, mitä livenä kehonkielellä paikataan.

Mitä aloitukseen tulee, niin aloittaja ei missään sanonnut että kyseessä olisi mies puoleiset käyttäjät, mutta kaikkihan sen jo tietää. Ja uskaltaisin väittää että moni cd/sissy/trans henkilö saa ihan samaa kohtelua.. vaikka ei olisi millään tavalla bi/gay henkinen.  ::)