Baarin kannatusmaksut
Kiitos kaikille vastaajille. Inhottaa että riitelette tästä asiasta. ja kaikki vastaukset oli kivoja, en pysty erittelemään, mutta kaikki. Mutta:Lainaus käyttäjältä: Hoo - 07.08.2026, 18:39nouse ja mieti itse, tee asialle jotakin ja mieti tekemääsi. He eivät ole ymmärtäneet vaan potkineet eteenpäin. Kaikki ne elämäni viisaat miehet.Eli mä oon syyllinen. siihen että "herutan", ja miehet luulee että saa tuosta vain? ja voisin kattoo peiliin ja pitää naamani ummessa, pukeutua nunnakaapuun ja poistaa profiilini. okei. No jos mun pakko on, niin okei.
nouse ja mieti itse, tee asialle jotakin ja mieti tekemääsi. He eivät ole ymmärtäneet vaan potkineet eteenpäin. Kaikki ne elämäni viisaat miehet.
Lopeta ulina ja ala jakaan sitä suuta ja persettä Aloittajan profiilista : Mulle saa lähettää tuhmii viestei ja seuranhakua millon vaan ja kuka vaan!! Lähetä rohkeesti!!!
Jos en suostu tapaamaan ja seksiin, niin olen tietenkin feikki, botti, huora, pihtaaja, ja ties mitä. 4 käyttäjää nyt jo painostanut tapaamaan ja sitten haukutaan kun olen ujo ja epävarma, etenkin kun painostajalla on juuri luotu käyttäjätunnus ja ei kerro mitään itsestään. Järkyttäviä vittuilu/kuittailuviestejä.
Ole ystävällinen ja lopeta tää stereotypia yleistys paska ja joka väliin tämän vastakkainasettelun esille tuonti. Ei ole ensimmäinen kerta, on useita hyviä avauksia ja aiheita joihin hyppäät "kossat koiroa" tytppisesti heti kohta. Kun itse olen hölmöillyt, se on johtunut joka kerta minusta, ei sukupuolestani, kun joku muu on hölmöillyt se on johtunut heistä. Olet oikeassa, en kiistä etteikö moni asia olisi miltei kiveen kirjoitettu ja aina jonkin asetelman tai roolin mukainen, mutta se ei valitettavasti silti ole yleistyksen paikka. "Kaikki ovat" on eri kun "ovat kaikki".
...meidät sällit on opetettu systemaattisesti väärin ja sitä ei oo kiva kuulla sanottuna päin naamaa.
Lainaus käyttäjältä: Everett_Reno - tänään kello 09:34...meidät sällit on opetettu systemaattisesti väärin ja sitä ei oo kiva kuulla sanottuna päin naamaa. Melko kusipäistä kertoa, että mun kuollut äiti on ollut niin huono vanhempi, että on opettanut kaiken päin vittua.