Baarin kannatusmaksut
[...]- bileiden toimintamalli: otanpa tässä hevosten nukutusainetta (ketamiini) biletuulelle päästäkseni, lieventävä asianhaara: yksi viiva jännästi peniksen päältä nautittunaTietenkään ei naiivia eka vuoden opiskelijaa, mahdollisesti eka kertaa kunnolla poissa kotoa, voi syyttää olosuhteista, joiden uhriksi joutui. Sitä voi miettiä onko hän jälkitraumatisoitunut vai saanut parin vuoden kuluttua rahanarvoisen vinkin. Jos oikeusjuttu onnistuu, voi saada ensimmäiset miljoonansa kasaan, koska Amerikka.Nimimerkki En tuomitse ketään, mutta ihmettelen
Itse uskon että raiskaaminen on vain tietynlainen primitiivinen vietti ihmisellä.
No otappa asiaan kantaa äläkä minun kommenttiin. Nähdään sitten miten se sukupuolijakauma menee asian määrittelyssä. Vai uskallatko sanoa asiaan itsessään mitään. Vityuiluhymiö. Oho, hyvä kirotusvire.
Oikeaa vittuilua vain kunnon tarpeeseen. Tämä on ihan turhanpäiväistä hommaa siihen kuluttaa energiaa. Juu. Ymmärrän. Vaikka kirjoituksiasi on raskas lukea, vaadit paljon rivien välistä tulkintaa. Somea puolustaisin sen verran että sen kautta muun muassa julkinen media on saanut vastineen. Ihmiset jakavat tietoa laajemmin kuin julkinen media. Sen vuoksi tietyt valtiot rajaavat nykyään isosti sen käyttöä. Yksi ensimmäisiä esimerkkejä somen voimasta oli arabikevät. Miten kansannousut lähtivät liikkeelle ylipäätään. Ihmiset jakoivat somen kautta koordinaatteja missä kokoontuvat. Näin kaatui kokonaisia hallintoja lopulta tietyissä maissa. Tässä ymmärryksessä ainakin olen, korjatkoon viisaammat. Joten somen positiivista voimaa ei oikein voi kieltää myöskään.