Kirjoittaja Aihe: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!  (Luettu 21675 kertaa)

Lucrezia

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #30 : 22.01.2013, 21:58 »
On tullut vastaan sekä pörheltäjiä että feikkejä, niin kinky- kuin vaniljapuolella. Nuo on karsittu helposti sillä, että on sovittu tapaaminen kahvin tai ruokailun merkeissä MINUN kotikaupunkiini, julkiselle paikalle. Aidosti kiinnostuneet ovat tulleet pitkänkin matkan takaa, feikit haihtuvat jonnekin ja pörheltäjät keksivät mitä ihmeellisimpiä syitä tapaamisen siirtämiseen. Feikki ja pörheltäjä tulisivat mielellään ensimmäiseen tapaamiseen yksityisasuntoon, jota minä en pidä ollenkaan järkevänä paikkana tuntemattoman kanssa kahvitteluun.

Minulle henkilö on todellinen vasta, kun olen tavannut hänet tai tunnen jonkun, joka on. Siihen saakka se joku siellä netin toisessa päässä voi olla ihan mitä vaan tyyliin  kyllästynyt kotirouva tai tuvallinen alokkaita.

Vastauksena Pahalle Jannelle: Pörheltäjä -tyyppiin ei kannata tuhlata aikaansa… Jos viiskymppinen nainen on noin epävarma ja hukassa halujensa kanssa, niin jatkakoon arpomista  ::)

Isabellan tapaan olen tehnyt huomion joistain orastavista suhteista, että toisesta vaan ei enää kuulu mitään. Sitä voi hetken hieman itsekseen ihmetellä, mutta eipä se suurempaa suuttumusta herätä. Ehkä toinen sai paremman tarjouksen, ehkä tapahtui jotain muuta. Dominoiva nainen ei perään kysele.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #31 : 22.01.2013, 22:03 »
Yksi ärsyttävä tekijä mikä kuuluu myös samaan pörheltäjä-sarjaan.
Jos on pari viikkoa suunnitellut useamman ihmisen Bdsm-sessiota. Ajatukset täysin kiinni siinä.
Sitten edellisenä päivänä tulee tieto, että neljästä osallistujasta  yksi ei uskallakaan tulla mukaan.
Ja juuri se ihminen jonka läsnäoloa myös tarvittaisiin kovin.
Kovin vaikea on peruuttaa ajatukset ja palata alkutekijöihin, koota palapeli taas uudelleen alusta ja yrittää tsempata itselleen sopiva määrä motivaatiota. Ei ihan helppo juttu.

Joskus olen antanut toisenkin mahdollisuuden. Joskus se on kerrasta poikki.
Muilta voi vaatia sen mihin itse pystyisi, ei yhtään sen enempää.


paha janne

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #32 : 23.01.2013, 09:44 »
HEI JA KIITOS KAIKILLE KIRJOITUKSISTANNE!  :love:

Kuten huomaatte yksi Pörheltäjä itse kirjoitti viestiin tunnustuksen. Mutta kuten heidän luonteeseen kuuluu, ei katumusta tai anteeksipyyntöjä koska heillä on oikeus omasta mielestään tuohon toimintaan.

Ajattelin tähän vielä kirjoitta pari sanaa siitä mitä tämä Pörhellysepidemia on.
Kyseessä oleva asia ei mielsetäni riipu:
- sukupuolesta
- iästä
- asemasta: kinky, switch tai sub
- internetistä ja netti deiteistä

Mielestäni kyse on taipumus. Yritetään saada ihminen ihastumaan ja tehdä valloitus. Saada päänahka.
Kun se on saavutettu tai lähinnä kuvitellaan saavuttettavan tällä tavalla, voi sitten skipata kaiken muun.
Maailma on täynnä miehiä ja naisia jotka tällä tavoin kuvittelevat pienessä mielessään olevansa hurmaavia ja haluttuja tekemällä treffejä joihin eivät saavu. Kyseessä siis vakava itsetunto ongelma.
Samaiset ihmiset sitten kertovat kaikille kuinka he valloittavat ja kuinka heitä ihaillaan vaikka kaikki vihaavat juuri näitä sieluttomia henkilöitä.
Samalla nämä saavat seksuaalisen tyydytyksen onanoimalla ajatusta, että he ovat haluttuja ja kiinnostavia.
Tosiasiassa nämä eivät kykene parisuhteeseen, jossa kuitenkin tulisi ne ikävät tosiasiat ilmi.

Muistakaa, että baarit on täynnä rikkaita, komeita, velattomia menestyjiä lauantaisin. Kun maanantai koittaa, niin tarina muuttuu.  ;D Perimmiltään samasta asiasta on kyse.

Minä itse en liene paras ihminen ollenkaan sillä en ole nyt parisuhteessa vaan ihan sinkkuna pyörin. Myönnän sortuvani myös itsekehuun, mutta toisaalta ruoskin itseäni kovemmin kuin muut minua. Kaikesta huolimatta en saa sairasta tyydytystä yrittämällä rikkoa muita ihmisiä tyhjillä lupauksilla tai pörheltämällä.

On olemassa niitä ihmisiä, jotka haluavat suoraan sessioon. Minusta pitää tavata ensin. Ennen tapaamista tutustua kirjoittamalla ja soittamalla. Tämä Kinkyily on vaativa laji. Tässä on helppo tehdä toiselle pysyviä traumoja. Siksi kait tämä kenttä antaa niin suuren mahdollisuuden pörheltäjille, jotka vain masturboivat ajatusta mielummin kuin elävät sen.

Kiitos siis kaikille ja kommentoikaa ja viestitelkää.

KINKYÄ VUOTTA 2013,
PAHIS

Konevitsa

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #33 : 23.01.2013, 14:45 »
Ehkä nämä pörheltäjät tykkää metsästää ilman ruutia ja kalastaa ilman koukkua, eli innostutaan ensin kovati jostakin, mutta kun sitten asia pitäisi realisoida, niin ei sittenkään.

Tämä luonteenpiirre tulee ilmi monessa muusakin tekemisessä, esim työporukalla suunnitellaan vaikka illanistujaisia, niin pörheltäjät on ensimmäisenä ilmoittautumassa, mutta kalkkiviivoilla tuleekin AINA joku este, ettei pääsekkään. Sama pätee ilmeisesti deittailuunkin.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #34 : 23.01.2013, 15:08 »
Minulle tuli heti avausviestin lukemisesta vahvasti mieleen oma nuoruus, jolloin seikkailin netissä erinäisillä seuranhaku foorumeilla, ja kyllä, myös pörhelsin.

Koen, että se liittyi hyvin vahvasti siihen identiteetin etsimiseen, oman roolin hakemiseen. "Millainen olisin, jos olisinkin tällainen?" tai "Saisinko brunettina enemmän vastauksia kuin blondina?". Ihan kamalaa ja tuomittavaa, kyllä, mutta ehkä myös ymmärrettävää... Yritin tässä oikein muistella, kokeilinko eri sukupuoli roolejakin - luultavasti.

Mun korvaan tämä ei nyt kuulosta pörheltämiseltä, vaan jos antaa tarkoituksella väärää tietoa itsestään, silloin on feikki.

timberman

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #35 : 23.01.2013, 15:37 »
Mietin hetken kunnes tajusin... En ole ikinä virallisesti deittaillut. Ei siis ohareita eikä sen suhteen pettymyksiä.
Jos sopisin treffit ei epäilystäkään ettenkö tulisi paikalle... maha täynä perhosia.

Andex

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #36 : 23.01.2013, 17:48 »
Mietin hetken kunnes tajusin... En ole ikinä virallisesti deittaillut. Ei siis ohareita eikä sen suhteen pettymyksiä.
Jos sopisin treffit ei epäilystäkään ettenkö tulisi paikalle... maha täynä perhosia.


Joo kyllä, jos sovitaan jotain, niin se myöskin pitää,,,,paikalle tullaan vaikka pää kainalossa  :))
Se on kunniakysymys  ;) vai mitä  :)

torque

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #37 : 23.01.2013, 18:00 »
Toi on  kaiken makuisiin ja näköisiin ihmistyyppeihin tyypillistä... Esim. Mulla oli yks tapaaminen sovittuna ilman mitään mausteita ihan tutustumismielessä no mimmi hävis kuin lumiukko helteellä... Oonkin pysytellyt sittemmin ihan elävissä ihmisissä... ;) Onhan tosin siinäkin vähän jännää jos ei tiedä mitään toisesta...
T
 PS googleen pörheltäjä... ;D

Gentle.Dom

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #38 : 23.01.2013, 18:34 »
Mulle on sitten varmaan käynyt hyvä tuuri, kun en muista yksiäkään ohareita. Yleensä kyllä jo keskustellessa näkee onko aihetta epäilyyn toisen aitoudesta ja silloin ehkä ei tule ehdotettuakaan tapaamista.
Toisaalta mun kanssa keskustelu tuskin inspiroi ketään runkkaamaankaan...

misuli_n

Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #39 : 23.01.2013, 20:46 »

Tämä on yhden ihmisen aloittama kirjoitus, toisen osapuolen totuus voi olla ihan erilainen.




« Viimeksi muokattu: 24.01.2013, 02:52 kirjoittanut misuli_n »

SubEllen

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #40 : 23.01.2013, 20:51 »
Mulle on sitten varmaan käynyt hyvä tuuri, kun en muista yksiäkään ohareita.

Sinä oletkin Gentle ;). Vanhan kaavan mukaan etenemisessä ei sellaista helposti tapahdukaan. Mutta nämä roolit ovat kuitenkin aika erilaisia ja myös rooli vaikuttaa asiaan.

MisfitPhD

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #41 : 23.01.2013, 21:00 »
Sovituista asioista, kuten tapaamisesta, tulee pitää kiinni. Aina voi toki tulla jokin force majeure tyyppinen syy (sairastuminen, työasia, vast.) mutta AINA ehtii ja pitää ilmoittaa etukäteen peruuntumisesta. Onhan tämä hiukan nuivan jyrkkä näkemys, mutta ei sovi sopia tai luvata mitään mitä ei pysty pitämään.
- ja itse en ensinäkemisellä edes haluaisi sessiota, sillä tutustuminen on itselleni keskeinen tekijä ennen kuin edes haluan muuta

Aino

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #42 : 23.01.2013, 21:12 »
Kuten huomaatte yksi Pörheltäjä itse kirjoitti viestiin tunnustuksen. Mutta kuten heidän luonteeseen kuuluu, ei katumusta tai anteeksipyyntöjä koska heillä on oikeus omasta mielestään tuohon toimintaan.

Jos viittaat minun kommenttiini, niin ei, en todella koe aiheelliseksi pyydellä täällä anteeksi yli kymmenenvuotta vanhoja tapahtumia.

Sen sijaan olen pahoillani, jos kommenttini on tulkittavissa pörhellyksen tai feikkeilyn puolustuspuheenvuorona.

Ihmismieli ja sen koukerot kiinnostavat minua, siksi ehkä ajattelen tällaisissakin tapauksissa sen toisen osapuolen kannalta. Ajattelen, että tarve esittää jotain muuta kuin mitä oikeasti on, kielii huonosta itsetunnosta ja -tuntemuksesta. Minä ainakin huomaan, että mitä paremmin viihdyn omissa nahoissani, sitä vähemmän tarvitsee esittää mitään muuta.

Sille, joka joutuu pettymään, ja huomaamaan toisen feidanneen sopimukset, on tietenkin ihan yhtä kurjaa ja ikävää joutua pettymään, oli syy mikä tahansa.

MistitPhD:n kanssa olen aivan yhtä jyrkkä siitä, että sovitut tapaamiset pidetään, en voi sietää edes tätä kännyaikakaudelle tyypillistä myöhästelyä, josta ilmoitetaan - jos ilmoitetaan - tekstiviestillä siinä vaiheessa kun jo ollaan myöhässä.

balthazar

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #43 : 23.01.2013, 23:07 »
tapaamiset ovat helpoimpia alleviivata niin, että siinähän vain katsotaan se toisen kirjoitusten takana oleva todellinen käsi.
Kuulostaa pelimiehen mielipiteeltä..
Kuulostaa miltä kuulostaa, hankala kuvitella miten voisin olla vielä kauempana "pelimiehestä".

Tai niin no, aina voisin olla ruma, mielikuvitukseton ja tyhmä.

TheNahkaparturi

  • Vieras
Vs: PÖRHELTÄJÄT JA FEIKIT!
« Vastaus #44 : 23.01.2013, 23:14 »
Ohareita ja pörheltäjiä on niin vaniljoissa kuin kinkyissäkin, se ei liity mitenkään suuntautumiseen. Netin kautta on vaan liian helppo sopia kaikenlaista sitoutumatta silti mihinkään.

Oma mottoni on että "jos mies syö sanansa niin hänellä ei ole enää mitään."