Kirjoittaja Aihe: Hylkääminen  (Luettu 20005 kertaa)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Hylkääminen
« Vastaus #30 : 02.05.2011, 20:25 »


Tämä minun toimintatapani vain johtaa helposti juuri tuohon, mitä Milla, Timjami ja Telle tuossa edellä kritisoivat :(

Joten kertokaahan nyt muut, miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa ja miten toivoisitte itsenne kanssa toimittavan?

-Mr.Inathu

[/quote]

Suoraa puhetta, KIITOS :) Jossain kerroinkin jo, että viesteihin vastaamattomuus yms. satuttaa hirvittävästi. Rakastunut subi näkee tuskan D-ihmisen silmissä, joka ei vain pysty tunteisiin vastaamaan, eikä subi halua tuottaa tuskaa rakkaalle D:lle. Mjooh, ja itse koin kerrassaan ikäväksi tilanteen, jossa jouduin "ottamaan ohjat käsiini", eli kysymään D-ihmiseltä, josko nyt haluat heivata minut...Roolit  kääntyi minusta hiukan väärin päin. Se tosin helpotti oloa tietyllä tavalla :)

misuli_n

  • Vieras
Vs: Hylkääminen
« Vastaus #31 : 03.05.2011, 08:33 »
lopullinen..  kuolema.
olen menettänyt aviomieheni niin ja myös rakkaan ystävättären.
s
« Viimeksi muokattu: 07.05.2011, 00:44 kirjoittanut misuli_n »

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Hylkääminen
« Vastaus #32 : 11.05.2011, 16:22 »
Moiks!

Nään hylkäämisen kuten pääosa väestä täällä...epäreilua ja huonoa käytöstä. Mutta jos ei suhde toimi, joka on normaalia sekin, niin silloin eroaminen pitää hoitaa smoothisti. Varsinkin jos tunne on vain yksipuolinen.

Mutta tiedän myös ihmisiä, joille hylkääminen on kicksi, ja he hylkäävät partnerin saatuaan tämän koukkuun. Ottavat ja hylkäävä uudelleen tai eristävät kumppania määräajoiksi. Raskasta subille...

maso

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Hylkääminen
« Vastaus #33 : 11.05.2011, 19:35 »
Suhteen lopettamisesta on jomman kumman tehtävä päätös, ja otettava asia esiin, ts. kannettava vastuun raskas taakka.

Nneri

  • Vieras
Vs: Hylkääminen
« Vastaus #34 : 06.06.2017, 22:12 »
Joskus huuli pyöreänä eroa miettivä ihmettelee asiaa mikä on ollut usein esillä. Itse kävin tämän läpi edellisen Dn kanssa, joka useista ns kissoista pöydällä väitti, ettei koskaan kissaa nähnytkään.

Haluttomuus hyväksyä ongelmia ja kykenemättömyys vastaanottaa omista oletuksista poikkeavia tunteita ja tavoitteita voi joskus olla syy miksi on pirun vaikea nähdä. 

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Hylkääminen
« Vastaus #35 : 07.06.2017, 11:48 »
Suhteen lopettamisesta on jomman kumman tehtävä päätös, ja otettava asia esiin, ts. kannettava vastuun raskas taakka.

Tämä on yksi niistä syistä miksi suhteen alussa jo sovin loppumis päivän  :)
Lelu ei tunne itseään hylätyksi ja lelunkaan ei tarvitse miettiä miten ottaa puheeksi jos tekee mieli katsella jotain muutakin välillä  :)
Jokaista suhdetta oon jatkanut alkuperäistä suunnitelmaa pitempään kun kivaa on ollut enkä pikkusiani hylkää sittenkään kun matkat jatkuu eri suuntiin  :love:

inner_demon

  • Vieras
Vs: Hylkääminen
« Vastaus #36 : 07.06.2017, 13:14 »
En tiedä, onko tästä aiheesta avattu vielä keskustelua. Tuli tässä keskusteltua eräänä päivänä aiheesta subin uskollisuus alistajalleen siinä tapauksessa, jos alistaja "hylkää" subin. Hallitseva osapuoli lopettaa yhteydenpidon yhtäkkiä ilman näkyvää syytä, ei vastaa viesteihin etc. Sama tietty voi tapahtua toisinkin päin, että esim. pitkäaikainen subi lakkaa yhtäkkiä pitämästä yhteyttä. Mihin asti tällainen on mielestänne hyväksyttävää? Missä tilanteessa? Millainen yhteydenpito on "riittävää"? Milloin voi viheltää pelin poikki?

Jos tässä ei ole kyse yhteisestä pelistä, se on perseestä.  Mielestäni suhteen laadulla ei ole väliä näissä perustavaa laatua olevissa asioissa. Ihmissuhdepelit ja epäluotettavuus, ei kiitos. Joissain asioissa olen onneksi vieläkin Mr. Rautakanki :)

Jos ei cojones riitä muuhun, niin laittaa sitten edes viestin. Sekin on perseestä, mutta paljon vähemmän kuin feidaaminen.

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 600
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Hylkääminen
« Vastaus #37 : 18.01.2020, 23:53 »
Kaikki suhteet päättyvät eroon, ennemmin tai myöhemmin. Minut jätettiin kahden vuoden suhteen jälkeen tekstiviestillä. Seuraavana päivänä jättäjä kirjoitti katkeran tilityksen tänne baarin foorumille, kuinka rankkaa hänellä on ollut. Hän on joutunut muiden murheita kuuntelemaan, eikä enää jaksanut, joten oli pakko abortoida nämä turhat ihmiset. Kyllä, hän käytti termiä abortoida. Hän abortoi minut. Erityisen julman tilanteesta teki se, että äitini oli kuollut kaksi päivää aiemmin, kun sain tuon tekstiviestin. Ei tullut osanottoa suruun.

Toiseksi viimeinen päivä kun äitini oli elossa, olin ollut monta tuntia sairaalassa perheeni kanssa. Exäni tuli hakemaan minut sairaalasta ja vietin yön hänen luonaan. En kuitenkaan pystynyt toimimaan sovittujen sääntöjen mukaan. Eihän minulla ollut oikeutta kieltäytyä seksistä. Illalla enkä seuraavana aamuna pystynyt suuseksiin, joten hän sanoi minulle ”terapiasi on ohi” eikä enää puhunut minulle muuta. Empatiakyvytön on liian laimea sana kuvaamaan häntä. Lisäksi häneltä puuttui kokonaan tilannetaju ja normaalit sosiaaliset taidot. Aiemmin niin helposti lähestyttävä ihminen muuttui yhtäkkiä kylmäksi, etäiseksi ja töykeäksi. Itken silmät punaisena lähestyvän kuoleman takia ja hän todella halusi suihinottoa, en voi käsittää, ei mitään tilannetajua. Ja eihän tekstiviestillä toista jätetä. Aikuinen osaa jutella kasvotusten ja puhua asioista.

Toivottavasti hän ei kohtele seuraavaa subia yhtä törkeästi.

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Vs: Hylkääminen
« Vastaus #38 : 19.01.2020, 00:48 »
Kaikki suhteet päättyvät eroon, ennemmin tai myöhemmin. Minut jätettiin kahden vuoden suhteen jälkeen tekstiviestillä. Seuraavana päivänä jättäjä kirjoitti katkeran tilityksen tänne baarin foorumille, kuinka rankkaa hänellä on ollut. Hän on joutunut muiden murheita kuuntelemaan, eikä enää jaksanut, joten oli pakko abortoida nämä turhat ihmiset. Kyllä, hän käytti termiä abortoida. Hän abortoi minut. Erityisen julman tilanteesta teki se, että äitini oli kuollut kaksi päivää aiemmin, kun sain tuon tekstiviestin. Ei tullut osanottoa suruun.

Toiseksi viimeinen päivä kun äitini oli elossa, olin ollut monta tuntia sairaalassa perheeni kanssa. Exäni tuli hakemaan minut sairaalasta ja vietin yön hänen luonaan. En kuitenkaan pystynyt toimimaan sovittujen sääntöjen mukaan. Eihän minulla ollut oikeutta kieltäytyä seksistä. Illalla enkä seuraavana aamuna pystynyt suuseksiin, joten hän sanoi minulle ”terapiasi on ohi” eikä enää puhunut minulle muuta. Empatiakyvytön on liian laimea sana kuvaamaan häntä. Lisäksi häneltä puuttui kokonaan tilannetaju ja normaalit sosiaaliset taidot. Aiemmin niin helposti lähestyttävä ihminen muuttui yhtäkkiä kylmäksi, etäiseksi ja töykeäksi. Itken silmät punaisena lähestyvän kuoleman takia ja hän todella halusi suihinottoa, en voi käsittää, ei mitään tilannetajua. Ja eihän tekstiviestillä toista jätetä. Aikuinen osaa jutella kasvotusten ja puhua asioista.

Toivottavasti hän ei kohtele seuraavaa subia yhtä törkeästi.

Nightwish40 kirjoittaa: vetää ihan sanattomaksi. Joidenkin ihmisten perseilyllä ei tunnu olevan rajoja. Toivottavasti aika ja terveet ihmissuhteet korjaavat syntyneet haavat.