Kirjoittaja Aihe: Peniksen koko  (Luettu 38379 kertaa)

I-me

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #30 : 27.04.2011, 08:29 »
ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?

No vaikka: "Niitä on kuule olemassa sellaisia leikkauksia..."  >:D
  sen verran mitä aiheesta tiedän, eli lehdistä lukenut noi miesten pitennykset on lähinnä silmänlumetta,mittaa tulee jokuu 2 cm lisää no tietty jos on alle 10cm,sekin on huomattava sitten joskus 70-80 lukujen taitteessa, muistan nähneeni ainakin 1 ulkomailla tehdyn jatkokappaleen eli kai sinne joku "pätkä muoviletkua" oli laitettu,semmosella toki saa sit mitan nousemaan enemmän.
Aivan. Pointti tuon sanomisessa ei ole se että leikkauksella oikeasti tehtäisiin jotain merkittäviä muutoksia, vaan se että jos kyseessä on ns "ruikuttajamies" niin miksi pitäisi alkaa kehua vehjettä vain hänen mielikseen. Jos hän ei ole omaansa tyytyväinen niin tehköön asialle jotain. Tai muuttakoon ajattelua sen suhteen..

Submit totesi ettei lausahdukseni ollut hauska. En sitä sellaiseksi tarkoittanutkaan. Olen ihan oikeasti ilkeä ihminen ja oman munansa pienuuden ruikuttajan kaltainen omaan napaan tuijottaja ei saa minulta juurikaan killteyttä pintaan.

Dunedain

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 132
  • nartun kesyttäjä = onnellisesti naimisissa
  • Galleria
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #31 : 27.04.2011, 08:33 »
Miehistä itsetuntoa hivelee, että tämä aihe kutenkin aina kiinnostaa, kuuluu se palstalle eli ei. Joten kiitos vaan tytöt, näitä on hauska lukea. Muuten, by the way, en ole kyllä ikinä mitannut. Kai se on niin, että jos ei ole ääripääsä, ei tunnu relevantilta... 8)

Krasavica

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #32 : 27.04.2011, 09:17 »
Osuipa kohdalle yksi, joka jatkuvasti ruikutti peniksensä pienuutta. Mitä siihen sanoisi, kun ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?

Mä ainakin sanoisin, että ruikutus saa loppua just nyt :D
Kehuisin hänen muita taitojaan ja avujaan - todennäköisesti hän on vaivautunut hankkimaan hyvät taidot esim. suuseksissä.

Ainoa vain, että ko. tyyppi sattui olemaan myös Masterini... Joten pidin kiltisti suuni kiinni. :) Ei asia minua haitannut, olin iloinen ja tyytyväinen, joskin ruikuttaminen pisti hermoon jatkuvasti.

I-me

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #33 : 27.04.2011, 09:42 »
Ainoa vain, että ko. tyyppi sattui olemaan myös Masterini... Joten pidin kiltisti suuni kiinni. :) Ei asia minua haitannut, olin iloinen ja tyytyväinen, joskin ruikuttaminen pisti hermoon jatkuvasti.

 :o  ::) sitten ei kyllä tainnut masterin itsetunto olla ihan kohdallaan jos kerran subilleen täytyy toitottaa pienuuttaan.. Ja tietysti Krasavica olit myös tuhma tyttö kun et kehunut ja ylistänyt Masterisi elintä maailman parhaaksi..  >:D

submit

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #34 : 27.04.2011, 10:13 »
Osuipa kohdalle yksi, joka jatkuvasti ruikutti peniksensä pienuutta. Mitä siihen sanoisi, kun ei tykkää kehua vain siksi että toiselle tulisi hyvä mieli?

Mä ainakin sanoisin, että ruikutus saa loppua just nyt :D
Kehuisin hänen muita taitojaan ja avujaan - todennäköisesti hän on vaivautunut hankkimaan hyvät taidot esim. suuseksissä.

Ainoa vain, että ko. tyyppi sattui olemaan myös Masterini... Joten pidin kiltisti suuni kiinni. :) Ei asia minua haitannut, olin iloinen ja tyytyväinen, joskin ruikuttaminen pisti hermoon jatkuvasti.

Tämä on asia, jota en kai ymmärrä koskaan. Miksi Masterin kanssa ei voisi puhua ja keskustella kuten muidenkin  ihmisten kanssa? Jos joku asia syö suhdetta (ärsyttää subia) ja vie Masterin arvovaltaa subin silmissä, on Masterinkin etu kuulla asiasta, jotta voi halutessaan muuttaa tapansa (=olla parempi Master).  Toki asioiden puhumiselle pitää olla oikea hetki ja tapa. Toki tuo mut "ruikutus saa loppua just nyt" ei varmaankaan olisi toimivin sanamuoto :D

Krasavica

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #35 : 27.04.2011, 12:27 »
Ainoa vain, että ko. tyyppi sattui olemaan myös Masterini... Joten pidin kiltisti suuni kiinni. :) Ei asia minua haitannut, olin iloinen ja tyytyväinen, joskin ruikuttaminen pisti hermoon jatkuvasti.

 :o  ::) sitten ei kyllä tainnut masterin itsetunto olla ihan kohdallaan jos kerran subilleen täytyy toitottaa pienuuttaan.. Ja tietysti Krasavica olit myös tuhma tyttö kun et kehunut ja ylistänyt Masterisi elintä maailman parhaaksi..  >:D

Sanoin että asia ei minua haittaa ja nautin hänen kanssaan ollessani... Mutta joillekin ei ilmeisesti mene viesti perille  ::) Asiasta voipi aina keskustella, mutta saman asian jankkaus moneen kertaan mielipiteeni kertomisesta huolimatta alkoi ottaa aivoon. Ja mitä itsetuntoon tulee, niin mielestäni on lähinnä surullista jos huonoa itsetuntoa lähdetään paikkaamaan vallan tunteella ja kauniiden naisten pieksämisellä. Mutta joo, se siitä jutusta. O:-) Nykyisen D:ni (kuten myös edellisenkin D:ni, kaikesta huolimatta) elin on tietenkin se kaikkein paras, ihanin ja mahtavin. Ei se koko vaan käyttötaito :)

(Ja jos nyt jollekin tulee paha mieli tällaisesta anonyymistä kikkelien vertailusta, niin se on voi voi.)

Herr Doktor

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #36 : 02.05.2011, 13:11 »
Onpas hauska lukea näitä juttuja kun poika porukassa ei juuri tule vehkeitä vertailtua. Uskoisin kyllä, että jokainen uros on jossain vaiheessa elämäänsä sen kouluviivottimen kanssa tuskaillut kun edes venyttämällä ei tule se paljon puhuttu 20cm täyteen. Eri asia on sitten se kuinka moni myöntää mitanneensa. Eikös se ole miehille vähän sama kuin naisille aikoinaan toitetettiin sen käsipeilin käyttämistä, eikä nyt ole puhe kahvapäästä.  ;D

On varmasti kiva unelmoida siitä elämää suuremmasta ja taisihan se olla jossain laulussakin, että: "Niin pieni ihmisellä on mut, ah, hevosel on mahdoton...". Aika harva naisihminen kuitenkaan keksisi mitään käyttöä vehkeelle joka muistuttaa enimmäkseen puhelinpylvästä. Lieneekin joka tapauksessa tärkeintä, että parilla sopii vehkeet yhteen.

Das ist alles,
Herr D


Herr Doktor

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #38 : 03.05.2011, 13:41 »

"Penikset laitettiin maailmankartalle - Suomi voitti Venäjän, hävisi Ruotsille"
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/Penikset%20laitettiin%20maailmankartalle%20-%20Suomi%20voitti%20Ven%C3%A4j%C3%A4n%20h%C3%A4visi%20Ruotsille/art-1288378111323.html
[/quote]

Onkohan se niin, että peniksen koko on kääntäen verrannollinen hedelmällisyytten kun noita itämaan immeisiä on kovin suuret määrät pallolle siunaantunut.

Das ist alles,
Herr D~

subula

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #39 : 03.05.2011, 14:17 »
Sanonpa minäkin sanasen aiheesta. Minulle lyhyt penis on kyllä hiukan turn off mutta jos muut asiat pelaa niin kai sitä voi harkita. :D:D hahaha meninpäs myöntämään heikon kohtani. En ole kyllä lainkaan yhdyntäkeskeinen oikeastaan jopa yhdyntänegatiivinen joten ei kai sillä koolla niin väliä  loppujen lopuksi ole jos ajattelee vain yhdyntää.
Tosin Paksu Pitkä ja Terhakka kalu on oiva suukapula ja vaimennin ;)

Chilipala

Vs: Peniksen koko
« Vastaus #40 : 03.05.2011, 18:50 »
Eipä ole pieniin tullut törmättyä niin tämä nyt on vain spekulointia...mutta en usko että se ainakaan kovin positiivista olisi että kumppanillani olisi huomattavan pieni. Kyllä juu, voihan sitä käyttää leluja ja tekniikka on kaikki kaikessa mutta näin sitä kokematta arvelen että tottuisin siihen muttei se sama olisi. Mä nyt haluan sen mulkun sisääni, en mitään dildoa. Ja hyvännäköinen kyrpä on aina plussaa... Sen sopisi myös tuntua jossain. Ei koko aikaa, mutta en mä nyt mitään kikkailua asentojenkaan kanssa tahdo alkaa vääntämään että saan tuntea jotain. Keskimittaa isommat on olleet vaan just jees...

Mitä äärimmäisen isoihin tulee niin ei kiinnosta ja toivon ettei osu kohdalle. Ihanne kun on että voi panna miten halajaa ilman valtavaa työtä että himmailee.

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #41 : 03.05.2011, 19:19 »
On myönnettävä, että on tullut mitattua, muutamaankin kertaan. Ja kun ei itse usko omaan tulokseen, oon pyytänyt myös muita tekemään tarkastusmittauksen. Ja kah, kuinka ollakaan, tarkastusmittaaja sai riivittyä kullista enemmän mittaa kuin meikäläinen.

Krasavica

  • Vieras
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #42 : 03.05.2011, 20:24 »
Mites muuten kun joskus puhutaan, että suuret kädet/nenä/jalat, povaisivat isoa penistä, oletteko tehneet havaintoja tällaisten asioiden natsaamisesta (tai epänatsaamisesta) peniksen kokoon? Jotkut taas väittävät, että lihavalla miehellä on pieni. Mitä mieltä olette? :)

*puoliksi vakavissaan* :)

Pip

Vs: Peniksen koko
« Vastaus #43 : 03.05.2011, 20:56 »
Mulla on pieni käsi (8 kokoa), bootsit on 39 (tosin suomalaista kokoa) ja tuulenhalkojassa riittää pinta-alaa, eli ota siitä sitten selvää. :D

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Peniksen koko
« Vastaus #44 : 03.05.2011, 22:14 »
Mites muuten kun joskus puhutaan, että suuret kädet/nenä/jalat, povaisivat isoa penistä, oletteko tehneet havaintoja tällaisten asioiden natsaamisesta (tai epänatsaamisesta) peniksen kokoon? Jotkut taas väittävät, että lihavalla miehellä on pieni. Mitä mieltä olette? :)

*puoliksi vakavissaan* :)
Jotkut mitat kuulemma ennustivat kohtuu tarkasti. Kengän koko ei.
Pienillä miehillä sladdi näyttää isomallta.
Läskeillä näyttää pienemmältä, koska ovat isoja + useampi sentti sladdista on piilossa läskimakkaran sisällä.  Harvempi on niin läski, että käyttöpituus kärsisi, mutta esteettinen vaikutelma ei ole niin hyvä kuin ilman läskejä (yllätys). Kuulemma miesten yleisimpiä rasvaimuja on juuri sladdin juuresta eikä niinkään vatsamakkarasta imuttaminen.

Vinkki: Pip kuulemma kalpenee saadessaan seisokin.