Kirjoittaja Aihe: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-  (Luettu 59046 kertaa)

swan

  • Vieras
- pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« : 27.04.2011, 00:29 »
Ylitän rajani kaiketi, mutta kohtuuden nimissä tuli ajatuksiin tuosta "peniksen koko"-aiheesta tämä.
 Mahtaneeko olla sopiva ketju tänne, en tiedä. Tai ylipäätään, herättääkö "närää" enemmän kuin sitä  asiallista pohdintaa. No joskus tulee tämmöisiä epätyypillisiä vinkeitä mieleen.

Mikä on siis "naisen mitta" ja millainen on hyvä naisen vehje?
En laita linkkejä, mutta googlella kaiketi jotain löytyy.

Aina pitää olla se oma "ekana tuleen"-viesti, niin sanon, että jostain syystä posliini viehättää. Muuta en oikeastaan kai osaa tai ilkeä sanoa. Puhtaus lienee itsestään selvyys tai ainakin meillä Suomessa pesetymismahdollisuudet ovat hyvät yleensä.

klipklop

  • Vieras
Vs: vaginan koko
« Vastaus #1 : 27.04.2011, 00:41 »
Hahah, hyvä swanni! :D

Njoo, puhtaus ja yleinen siisteys/terveys kait ne ovat itselleni tärkeimmät asiat, itsekin tunnustan pitäväni posliinista.

Joo, mut kommentoin myöhemmin lisää jos ja kun jotain syväluotaavaa saan aiheesta väännettyä. Mainio vasta-aihe iänikuiselle peniskeskustelulle!

klipklop

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #2 : 27.04.2011, 00:43 »
...ja oisit vaan jättänyt alkuperäisen nimen threadille, eli "vaginan koko"!  8)

Isabis

  • Vieras
Vs: vaginan koko
« Vastaus #3 : 27.04.2011, 00:46 »
Hmm... hassua miten itsellenikin tulee mieleen, että onkohan tällaisesta sopivaa puhua. Mutta toisaalta miksipä ei olisi?

Tunnettu tosiseikkahan on, että jokainen naisen "vehje" on yksilöllinen ja kahta samallaista ei löydy. Ja kuten mielipideasioissa muutenkin, jokaisella on oma ajatuksensa ideaalista. Eli kun nyt sanon mielipiteeni se ei todellakaan tarkoita, etteikö muut mallit olisi kauniita myöskin.

Itse tykkään posliinista, mutta vain, jos häpykumpu on sen mallinen, että posliini näyttää tavallaan luonnolliselta. Ei liian silmiinpistävältä. Muuten siistitty ja reunoilta rajattu puutarha on paras.
Tunnustan tykkääväni myös nk. viivapimpeistä. Eli ulommat häppärit siistit eikä turhan turpeat, sisemmät hyvin pelkistetyt.

Ja mitä siihen varsinaiseen otsikossa mainittuun kokoon tulee... no, itselläni kun ei ole tuota penistä (ei varmasti kenellekään yllätys) niin tiukkuudella tai muulla sellaisella ei voisi olla vähempää väliä. Siksipä unelma malja olisikin hiukan tilavampaa mallia niin että mielikuvituksen käyttö olisi tosiaankin sallittua.

edit: aloittaja menikin sitten muuttamaan osuvan otsikon toiseksi :)

swan

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #4 : 27.04.2011, 01:02 »
Isabis kirjoitti:
Lainaus
Hmm... hassua miten itsellenikin tulee mieleen, että onkohan tällaisesta sopivaa puhua.
Niin, miksei olisi, siinä missä esim. naureksia pikkupippeleille, heh.

I-me

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #5 : 27.04.2011, 01:09 »
Vähäkarvainen, muttei täysin paljas. Pidän pienestä "vauhtiraidasta" häpykummulla. Jostain syystä täysin karvaton tuo fiiliksen että on alaikäisen kanssa touhuissa..
Häpyhuulissa pidän sellaisista hieman "lootusmaisesta" eli taas ei mitään liian lapsenomaista, muttei myöskään liian rehevää.. Ja koska pidän fistauksesta saisi koko olla sitä luokkaa että sisään mahtuu muutakin kuin pikkurilli..

Tuli mieleen että noille erimuotoisille häpyhuulille oli jollain nettisivulla nimetkin, en vain nyt puhelimesta naputellessa jaksa alkaa googlata...

Vaikka toisessa ketjussa sanoin etten ole kuullut kenenkään naisen samaan malliin kuin jotkut miehet kyrpäänsä kehuvat, omaansa ylistävän niin voin sanoa olevani nykyään varsin tyytyväinen pilluni olemukseen. Teinivuosina kävin läpi ahdistuksen ulkona roikkuvista sisemmistä häpyhuulista. Olin varma ettei moiset lerpakkeet kenellekään kelpaa.. Vaan hyvin on näyttänyt kelpaavan.. :)

Pip

Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #6 : 27.04.2011, 05:24 »
Muutaman pillun nähneenä voisin avata sanaista arkkuani.

Karvoituksen määrä ja kuviointi: Muulla ei oikeastaan ole väliä, kunhan puutarha on hyvin hoidettu, eli kunhan ei anneta rehottaa valtoimenaan "ranskalaistyylisesti". Joskus hitler -viikset naurattavat ja taas sydänkuvio on söpö. Kiitoratakin on kiva ja ihan paljas posliinikin maistuu.

Ulkomuoto: Pidän siitä, että sisemmät häppärit tulevat vähän ulos ja häpykumpu erottuu selvästi.

Sisällys: Tässä tuleekin se suurin ero. En muista tavanneeni kahta täsmälleen samanlaista tavaraa. On takapillua, etupillua ja jotain siltä väliltä. On lyhyttä sisätilaa ja on porttikonkeja. Kireyskin muuttuu seksin aikana. Lantiopohjan lihasten harjaannuttamisesta ei koskaan ole haittaa. Tässä ihanne olisi tietysti muutaman naisen mainitsema "sopivasti sattuminen", kun menee pohjia myöten. Se mitä se kellekin on, jääköön jokaisen itsensä päätettäväksi.

Vastaan on luojan kiitos tullut vain yksi, jonka kanssa en suostunut panemaan (keksittiin kyllä muita tapoja hauskuuttaa toisiamme). Jos naiseen ei mahdu sisälle kahta sormea, on seksin harrastaminen tuskaa molemmille.

Näin aamuyön tunteina olisi voinut kyllä jättää kommentoimattakin ja tehdä se vasta vähän virkeämmässä kunnossa. :D

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #7 : 27.04.2011, 09:15 »
Posliini ei ole kaunis, karvoja pitää olla. Luonnontilassa oleva pensaikkokin alkaa näinä brasilialaisen vahauksen päivinä olla raikas ja omaperäinen.

Täytyy sanoa, että pillu ruumiinosana ei ole likikään kauneinta, mitä naiskehossa voi olla. Yliarvostettu tavara, sanoisin, semmoinen märkivä halkio. Kullikin on kauniimpi.

Mutta en halua kuulostaa kielteiseltä. Rakastan naisten silmiä, hymyä, sääriä, perseitä ja lanteita - ja jopa luonteita.

Krasavica

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #8 : 27.04.2011, 09:32 »
Mä tykkään ehdottomasti posliinista, se on mun juttuni. Ei oo karvoja näkyny mullakaan hetkeen  O:-) Tosin katselin jokin aika sitten vanhoja valokuvia alastomista naisista, joilla oli pusikot tallella ja enpä ole hetkeen ollut niin kiihottunut. Piti oikein laittaa kirja pois, kun kaverin kanssa olin liikkeellä :D Mutta siis, posliini itsellä. Muilla saa olla mitä tahtoo, kunhan ei pahasti rehota tai näytä vanhan miehen parralta :)

Itse olen tyytyväinen pimppiini. Mukava kaveri, vaikka väliin onkin vähän kiukutellut. Tuottaa nykyisin jopa hyvää mieltä. Siihen oppiminen vei tosin vuosia. Lantiopohjan lihaksia treenaan säännöllisesti. Olen kuullut sen verta karmaisevia tarinoita nuorten naisten treenittömyydestä johtuvista ongelmista (pidätyskyvyttömyys sekä virtsan että ulosteen suhteen), että treeni jatkuu tulevaisuudessakin. Eikä mieskään ole ainakaan valittanut.

misuli_n

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #9 : 27.04.2011, 09:50 »
pehmeä posliini on minusta kaunis, itse pidän olla niin.
« Viimeksi muokattu: 14.08.2011, 13:40 kirjoittanut misuli_n »

JetErus

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #10 : 27.04.2011, 12:02 »
Märkä pillu on paras. Märkä ja turvonnut vielä parempi. Erittäin märkä, liukas, turvonnut ja sykkivä on kaikkein parhain.

Karvaton tai erittäin vähäkarvainen on myös hyvä. Myös sisempien häpyhuulten soisin mielelläni tursuavan ulompien välistä näkyville. Jenkkipillukin kelpaa tarvittaessa (jenkkipillu = pillu, josta näkyy vain viiva, eli sisemmät häppärit jäävät ulomien peittoon).

Mutta, ei ole vielä tullut vastaan pildeä, mikä ei kelpaisi. Pari kertaa olen pannut erittäin tiukkaa pillua, mikä ei tunnu kovin hyvältä. Liian löysää ei ole tullut koskaan vastaan.

Tähän vielä voisi tietenkin lisätä, että pitää sen pillun kuitenkin olla ihmisessä kiinni. Tekopillut asia erikseen.

Smooth

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #11 : 27.04.2011, 12:13 »

Tähän vielä voisi tietenkin lisätä, että pitää sen pillun kuitenkin olla ihmisessä kiinni.

Tuo oli hyvä pointti  8).


swan

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #12 : 27.04.2011, 12:21 »
Minua kiinnostaa tosiaan semmoinen asia, että asenteet tuntuvat olevan hieman erilaiset kun puhutaan miesten ja sitten naisten sukupuolielimistä. Naisten alapäälle ei ilmeisesti ole niin helppoa naureskella kuin miehen vehkeelle. Jotenkin tuntuu, että täytyy olla asenne aika kohdillaan, että kestää esim. naureskelun ilman ettei "lerpahda". Vai ovatko miehet jotenkin paremmin tottuneet tähän..
 Tunnustan, että itsellä saattaisi tulla tippa linssiin, jos olisin kovin kriittisen arvioiinin kohteena, mutta ehkei olekaan aivan se itsetunto ja asenne kunnossa.

On ollut myös aikoja jolloin ei osannut käyttää pimpistä muuta kuvaavaa sanaa kuin alapää,johtuen ehkä siitä , että eli paljon yhteisössä jossa ei mainittu kumpaisenkaan elimiä nimiltä tai niihin viitattiin jotenkin kautta rantain. Liian kuuma aihe vissiin, hehe.

Queena

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #13 : 27.04.2011, 18:40 »
Tota mitta hommaa pitänee tosiaan odotella miehiltä, kun en osaa yhtään sanoa edes omastani. En kyllä tiedä että miten sitä mittausta suorittaisi samalla tavalla kun miehille, tai yrittäisi verrata itseä annettuihin kriteereihin tai keskiarvoihin :)

Kuitenkin itse noin ulkonäöllisesti tykkään siistitystä karvoituksesta, mutta en kokonaan karvattomasta. Oman paikkani ei oikein kestä jatkuvaa karvojen poistoa, ja välillä on oltava ns. Let IT be, ja kumppani saa luvan kestää tai olla ilman.

Pienenä minäkin kuvittelin olevani epämuodostunut jollain tapaa, ja ajattelin että eihän tämmöinen tosiaan kellekkään kelpaa. Hyvin on kelvannut kuitenkin, eikä ole valituksiakaan tullut.

Toi arvostelu on vaikea homma, en tiedä yhtään naista joka olisi saanut omastaan jotain huonoa palautetta. Mutta on se kyllä niin että tuskin kukaan ihminen kovin hyvin suoraa kritiikkiä ottaa vastaan omasta sukupuolielimestään. Kyllä se aina jossain tuntuu vaikka miten väittäisi että ei. Miehillä asia on vaikeampi, mutta tosiaan jos koossa on puutetta voi sen korvata muualla, ja yhdynnän iloja naiselle antaa keinotekoisilla välineillä. Naisillakin varmaan on muita avuja liian tiukan tai väljän korvikkeeksi.

Milla

  • Vieras
Vs: - pimppi, pimppa, pillu, vittu..-
« Vastaus #14 : 27.04.2011, 19:02 »
*kaivaa muistitikustaan wanhan bloginsa  ;D

Minun pilluni.Seksuaalisuuteni päätepysäkki.Tussuni ja tuheroni.
Tunnen sen läpikotaisin.Tiedän sen uumenet ja syvänteet.
Pidän siitä hyvää huolta.Siistin pöheikönkin säännöllisesti.
Pyöritän geisha-pallot ympäri ja sujautan syvemmälle.
Teen siitä mekaanisen pumppaamon ja lypsän kuin utareista maidon.
Olen sinut sen kanssa,meillä on hieno suhde.
Ei enää mikään nuoren tytön värkki.
Synnyttänytkin kahdesti.Revennyt ja kursittu kokoon.Ei kauheen paha.
Käytykin siellä on.Koitettu,pantu ja poljettu.Ilmeistä päätellen nautittukin.
Välillä siellä on kaiken nielevä törkeä kiima,välillä saatanallinen kuukautiskipu.
Joskus se ei saa tuntienkaan nussimisesta tarpeekseen,joskus särkee päätä.
Hellin ja hyväilen,tunnustelen ja koskettelen.Kyselen miten armaani tänään haluaisit.
Se on minulle tärkeä.Se on minun pilluni.