Kirjoittaja Aihe: Parisuhde?  (Luettu 23212 kertaa)

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #30 : 28.04.2013, 22:16 »
mielenkiintoinen ketju, nostan.......

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #31 : 29.04.2013, 00:17 »
No, nostolle vastinetta:

Avioliittoa on vähän viidettä vuotta takana, tavatessa molemmilla oli selkeä näkemys että suhde on vaniljaa ja tyypillisen monogaminen. Noin puolivälissä sitä hetkeä ja tätä päivää mulla heräsi kiinnostus avoimeen suhteeseen ja pitkähköjen keskustelujen jälkeen päätettiin kokeilla sellaista. Sillä tiellä ollaan vieläkin, mutta lisäksi ylleallepäällesivullekirjoittaneen intresseistä dominointi ja sadismi ovat heränneet ihan viimeisten puolen vuoden aikana (kiitoksia vain, te ihanat subit, tiedätte keitä olette). Onneksi on lupa toteuttaa niitä mielihaluja muiden kanssa, vaimo kun ei ainakaan vielä ole innostunut.

Ja tosiaan, oli suhde ihan minkälainen tahansa, säännöistä pitää minun mielestäni sopia. Muuten homma on silmät kiinni ja toivotaan ettei mene metsään, ja sitten on taas iltapäivälehdille ja aaplussille hyvää matskua syyttää ihmisiä kun eivät vastaa yhteiskunnan ihanteita.

solmu

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #32 : 03.05.2013, 22:28 »
Mielenkiintoinen ketju. :)

Tapasin mieheni netissä, en tietoisesti etsinyt kinkympää miestä (oletin, ettei sellaista voi löytyä).
Mies viittasi vain hienoisesti erilaiseen makuunsa seksin suhteen, mikä sitten kokonaisuudessaan
valkeni minulle vasta pidemmän jutustelun jälkeen.

En ennen nykyistä suhdettani uskaltanutkaan haaveilla tilanteesta, jossa löydän sen täydellisen vastakappaleen
monessakin suhteessa. Tätä en luokittelisi ainoastaan D/S- suhteeksi, sillä tässä on niin paljon muutakin.

Omasta kokemuksesta, parisuhde ei mielestäni estä toimivaa D/S- suhdetta. Minusta ne voi yhdistää,
ne voi olla toimivia kumpainenkin. Kinkyily tuo valtavasti lisämaustetta "vanillasuhteeseen",
mutta valitettavasti senkin puolen säilyttämisen eteen on nähtävä vaivaa.

Siitäkin huolimatta, en pystyisi avoimeen suhteeseen. Palvelijani on minun omaisuutta, johon en tahdo kenenkään
kajoavan. Mutta samalla mies on avopuolisoni, enkä senkään takia halua kolmansia osapuolia.
Näin siis meillä.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #33 : 04.05.2013, 21:17 »
Näin vajaa vuosi sitten Turun baletin kinky-bileissä ja kävin pokaamassa ennen kuin joku toinen ehtii.

Henrik

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 389
  • Jäpäkyörä mehtäläene
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #34 : 04.05.2013, 23:52 »
Taisi olla -95 kesä, paikallinen baari, tuleva puolisko alkoi v***uilemaan viereisestä pöydästä. Lähdimme yhtämatkaa pois, auringonnousuun asti jutellen, sovimme tapaavamme uudelleen. Nooh, onhan sitä tapailtu, tapeltu, rakennettu, itketty ja riemuittu, mutta silti kokoajan rakastettu. Kinkypuoli ui kuvioihin aikaisessa vaiheessa, molemminpuolisen kiinnostuksen siivittämänä. (Itselläni oli hieman kokemusta, Puoliskollani fantasioita vailla toteuttajaa) Nykyään vanilla on vallalla makuuhuoneessa :(, (ajanpuute, lapsi, jne...) mutta kyllä se ehkä joskus vielä... niin, ja molemmilla on lupa sessioida myös muiden kanssa jos siltä tuntuu.

columna

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #35 : 05.05.2013, 17:10 »
Näin vajaa vuosi sitten Turun baletin kinky-bileissä ja kävin pokaamassa ennen kuin joku toinen ehtii.

Lisätään vielä, että sessioimme 5 tuntia putkeen ja minulta meni "perinteisen neitsyyden" lisäksi dominointi- ja alistumisneitsyys samalla. Nyt olen elämäni ensimmäisessä vakavassa suhteessa, joka on vieläpä saman tien kinky. Kohta tulee eteen vuosipäivä, jolloin ajattelimme piiskata toisiamme ruusuilla.

oddartist

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 175
  • Uusia polkuja tallaamassa
  • Galleria
    • Oddartists odditities
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #36 : 05.05.2013, 20:08 »
Nyt täytyy Henrik ihan uteliaisuudesta kysyä, että miten tuo sessiointi jonkun ulkopuolisen kanssa on käytännössä onnistunut? Meillä on samanlainen sopimus, mutta pakko myöntää ettei asialle ole kyllä käytännössä tehty mitään.

snelll

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #37 : 20.05.2013, 08:13 »
sain täällä puolitoista vuotta sitten yksityisviestin otsikolla tämä ei ole sex vonku, siitä se sitten lähti :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #38 : 20.05.2013, 12:18 »
Nyt täytyy Henrik ihan uteliaisuudesta kysyä, että miten tuo sessiointi jonkun ulkopuolisen kanssa on käytännössä onnistunut? Meillä on samanlainen sopimus, mutta pakko myöntää ettei asialle ole kyllä käytännössä tehty mitään.

Vastaanpa omasta puolestani, kun vähän samankaltainen tilanne on kotona.

Löysin itsestäni Domin/sadistin hiljattain, mutta vaimolla ei ole ollut kiinnostusta tämänsuuntaisiin sessioihin. Onneksi asioista on sovittu jo vuosia aiemmin ja oli luontevaa etsiä sessioseuraa muualta, eikä ongelmia ole juurikaan vastaan tullut. Paljon kommunikaatiota ja jonkun verran kompromisseja tällaisen asetelman pyörittäminen vaatii, mutta kokemuksen myötä nämä kuviot menevät jo melkein itsestään. Tärkeintä on ollut pitää huoli siitä, että primäärikumppanin huolet, toiveet ja tarpeet tulevat kuulluiksi ennen ja jälkeen session.

Aloittamaan neuvoisin pienin askelin, eli ensimmäisissä sessioissa kannattaa pitäytyä hyvin kevyissä aktiviteeteissa (ehkä vaatteet päällä eka kerran, jos session luonne sen sallii) ja keskustella kumppanin kanssa jokaisen tapaamisen jälkeen. Sitten riippuen fiiliksistä voidaan joko mennä pidemmälle tai jarrutella, aina sen mukaan miltä "kotiin jäävällä" kumppanilla tuntuu. Ei se aina ihan helppoa ole, mutta mahdollista kyllä.

Lilith

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #39 : 20.05.2013, 14:51 »
Mä en tällä hetkellä seurustele, mutta vuodesta 2006 lähtien olen etsinyt kaikki kumppanini kinky-filtterillä. Tältä palstalta, Leikkikehältä, Tuntemattomasta Maasta. Kun alkoi tutustua ihmisiin, löytyi uusia leikkikavereita näistä tutuista porukoista. Nyttemmin olen yrittänyt etsiä kumppaneita skenen ulkopuolelta, mutta hirveän vaikealta tuntuu että normitreffipalstalla voisi kohdata jonkun joka olisi mulle tarpeeksi pervo  C:-)

Jame-78

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #40 : 21.05.2013, 20:03 »
Itse olen ollut vaihtelevasti parisuhteessa nykyisen kanssa likimain 3,5vuotta. Tapasimme Suomi24 Chatista, mesestä ja sähköposteista se sitten alko ihan viattomasti kaveripohjalta alkujaan. Olimme kumpikin naimisissa ja molemmille tuli ero samoihin aikoihin josta sitten toinen toisiamme tsempattiin eteenpäin. Koskaan kummastakaan ei varmaan ole tuntunut että se toinen on oikea minulle, tähän ollaan vaan päädytty ja tyydytty. Molemmat haluaisivat enemmän, jotain sellaista mitä ei toinen vaan pysty ja kykene suhteeseen antamaan. Alkuun meni tietty hyvin, jatkossa huonommin, lähdettiin eriteille ja palattiin todeten että ei se ruoho ollut vihreämpää siellä aidan takanakaan.

Seksuaalisestikkin taidetaan olla ihan hukassa. Pieni toiveeni onkin ollut että hän saisi edes kerran elämässään niin paljon seksiä, siis yhdyntää että hän ei yksinkertaisesti pysty, kykene, viitsi, halua enempää. Jossain kait naisellakin raja tulee vastaan. Tähänhän mies yksin ei pysty ja vaivihkaa olen vinkannut että olisiko mitään saumaa jos hän suostuisi 2-1 otteluun? -Ei halua. Lienee pelkäävän sitä että vastaavasti haluaisin panna toisen naisen kanssa sitten tasa-arvon vuoksi ja se on hänestä pahin asia jonka voisin ikinä tehdä.

Kaikella kunnioituksella häntä kohtaan, ei en minä suoranaisesti halua edes muiden kanssa panna. Koska hän ei lämpene subin rooliin niin saisin koittaa piiskata, pistää ja alistaa jotain pikku lutkaa joka saisi korvata suhteestamme sen mikä siitä nyt puuttuu.

Valitettavasti olemme hyvin erinlaisia ihmisiä. Kultaisella keskitiellä kaikki jäävät paitsi.

Lisää vuodatusta? - Laita YV

Naya

Vs: Parisuhde?
« Vastaus #41 : 26.05.2013, 03:03 »
Täytyypä itsekin kirjoitella.

Tapasimme miehen kanssa reilut kaksi, miltei kaksi ja puoli vuotta sitten laivalla, ja sen yön tapahtumista seurasi hieman yli puolen vuoden etäsuhde, jonka aikana tutustuimme kunnolla ja tapailimme satunnaisesti. Suhde oli meille molemmille ensimmäinen vakava parisuhde.
Minulla ei ollut mitään "kinky-odotuksia" suhteelta, en oikeastaan ollut edes kunnolla tietoinen että erikoisen oloiset mieltymykseni olivat luokiteltavissa jotenkin (olin suhteen alkaessa hurjat 18 vuotta vanha). Mieheni oli tietoisempi omista haluistaan, muttei tehnyt mitään asioiden edistämiseksi ennen kuin olimme olleet yhdessä kolmisen kuukautta. Olimme kuitenkin olleet intiimissä yhteydessä jo kolmannesta tapaamisesta lähtien. Olin toki tietoinen, että olin jotenkin "erilainen" seksuaalisuuteni suhteen, ehkä kavereitani pervompi ja.... aktiivisempi, ja mielikuvitukseni meni kai aivan eri tasolla.

Miehen kanssa ajauduimme kuitenkin alun vyöleikeistä ja leikkisistä valtapeleistä aika täysimittaiseen bdsm:ksi luokiteltavaan seksiin, ja etsimme vieläkin rajojamme. Kaksi vuotta yhdessä eivät ole vielä haalistaneet kiinnostusta, jota riittää molemmilta. Olemme kai onnekkaita, kun sattumalta tapasimme ja kun mieltymyksemme kohtaavat niin hyvin.

-katy-

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #42 : 26.05.2013, 04:39 »

Ja tosiaan, oli suhde ihan minkälainen tahansa, säännöistä pitää minun mielestäni sopia. Muuten homma on silmät kiinni ja toivotaan ettei mene metsään, ja sitten on taas iltapäivälehdille ja aaplussille hyvää matskua syyttää ihmisiä kun eivät vastaa yhteiskunnan ihanteita.
Joskus haluaa kysyä tai oikeastaan aika useinkin, että miksi kinkysuhde olisi erityisen herkkästi "menossa metsään"? Eikö kinkyillä järki pelaa yhtä hyvin kuin muilla seksistä kiinnostuneilla?  :)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #43 : 26.05.2013, 10:40 »

Ja tosiaan, oli suhde ihan minkälainen tahansa, säännöistä pitää minun mielestäni sopia. Muuten homma on silmät kiinni ja toivotaan ettei mene metsään, ja sitten on taas iltapäivälehdille ja aaplussille hyvää matskua syyttää ihmisiä kun eivät vastaa yhteiskunnan ihanteita.
Joskus haluaa kysyä tai oikeastaan aika useinkin, että miksi kinkysuhde olisi erityisen herkkästi "menossa metsään"? Eikö kinkyillä järki pelaa yhtä hyvin kuin muilla seksistä kiinnostuneilla?  :)

Eikös tossa sanottu nimenomaan että "oli suhde minkälainen tahansa"?

Fifi

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #44 : 26.05.2013, 10:57 »
Löysimme toisemme niinkin "alaan liittyvästä" paikasta kuin Valittujen palojen foorumilta  ;D Ikinä en ollut siellä käynyt, enkä senkään jälkeen ole kokenut tarvetta käydä, mutta jotain kummaa googlen määräämää polkua sinne eksyin ja DCn viestin huomasin. Kirjoitin, hän vastasi ja siitä se sitten lähti.
Minulla oli juuri tuolloin menossa henkinen siirtymä Dstä subiksi. Eli lähdin kokeilemaan mille tuntuu olla piiskan toisella puolella. Kokeiluluonteinen sessiointi oli alun tavoite, mutta näin sitä pian vietetään 10-v hääpäivää. Asiat ja tilanteet selvitellään kun niitä tulee eteen. Pidetään kivaa ja kokeillaan mitä milloinkin.

Mutta meillä puhdas sattuma paiskasi yhteen, mielihalut kohtasivat ja tässä ollaan edelleen. Tahdolla.