Kirjoittaja Aihe: Parisuhde?  (Luettu 23216 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #45 : 26.05.2013, 11:51 »
Ja tosiaan, oli suhde ihan minkälainen tahansa, säännöistä pitää minun mielestäni sopia. Muuten homma on silmät kiinni ja toivotaan ettei mene metsään, ja sitten on taas iltapäivälehdille ja aaplussille hyvää matskua syyttää ihmisiä kun eivät vastaa yhteiskunnan ihanteita.
Joskus haluaa kysyä tai oikeastaan aika useinkin, että miksi kinkysuhde olisi erityisen herkkästi "menossa metsään"? Eikö kinkyillä järki pelaa yhtä hyvin kuin muilla seksistä kiinnostuneilla?  :)

Ei sillä ole mitään järjenjuoksun kanssa tekemistä. Ensinnäkin tosiaan se, että tuo pätee mielestäni kaikkiin suhteisiin, mutta toiseksi se, että kinkysuhteessa vaaditaan enemmän luottamusta ja avoimuutta. Niitä edistetään parhaiten juttelemalla rajoista, toiveista ja haluista rehellisesti, mikä puolestaan on luonteva tapa takoa parisuhteen sääntöjä molemmille sopiviksi. ("Säännöt" on vähän turhan absoluuttinen termi, mutta parempaakaan en ole keksinyt. Tavat? Käytännöt?)

Niin ja tuo yhteiskunnan ihanteisiin sopimattomuus ei siis viitannut kinkysuhteisiin, vaan tarkoitin sillä sitä miten ihmiset yrittävät ängetä itsensä elinikäisen monogamian ahtaaseen lokeroon. Hyvin harva siinä onnistuu, mutta silti siitä ihanteesta pidetään kiinni kuin hukkuvasta lapsesta. Onneksi on vaihtoehtoja  :love:

Handy

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #46 : 04.03.2017, 18:57 »
saako eronneet vastailla?

Riksaaaa

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #47 : 04.03.2017, 23:54 »
Mistä löysitte toisenne?
Meillä kävi nii hassusti, että Tinder saattoi meidät yhteen

Milloin ja miten samankaltaiset mieltymyksenne seksissä tuli ilmi vai oliko se kenties yksi hakukriteereistä?
Saatoin mennä mainitsemaan asiasta jonkun aikaa keskusteltuamme jo sielä Tinderissä. Toinen puolisko oli tiedostanut mieltymyksensä jo pidemmän aikaa, mutta oli täysin kokematon ja pääosin täysin pimennossa asiasta.

Oliko toinen tietoinen omista taipumuksistaan vai "ruokkiko" jompikumpi jommankumman samaan suuntaan? (Jos toinen osapuoli oli kokematon kinky-asioissa niin miten otit/ hän otti asian esiin?)
Minä olin suuremmin jo perillä ja kokenutkin asioita. Emäntä ei juuri asioista tiennyt ja pidemmän aikaa menikin niin, ettei alun jälkeen asioissa edetty. En vain osannut keskustella asiasta ja opastaa häntä eteenpäin. Nyt kun asiaan on lähdetty paneutumaan niin kauniimman puoliskon tiedon jano ja kiinnostus on ollut niin kova, että todella vähän olen opastusta antanut tässä.

Jasse

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #48 : 06.03.2017, 10:12 »
Itselläni ei ole koskaan ollut parisuhdetta. Minulla on toki monta ihanaa  :love: naispuolista ystävää, mutta aina sen kaverikortin saaja. Vierastan Tindereitä ja muita em. sovelluksia. Livetapaamiset harrastusten yms. muun kautta ovat se minun juttuni. Ehkä just siksi minulla ei ole ketään hahaa..

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #49 : 06.03.2017, 17:24 »
Avioliiton jälkeen törmäsin Livechatissa mieheen, joka haaveili dominoinnista ja minä alistumisesta. Se tuli vastaan keskusteluissa suht pian, ja kaunis rakkaustarinahan siitä syntyi. Syvä ja intensiivinen, ehkä liiankin. Jätin hänet kuitenkin, omaa keskeneräisyyttäni, vaikka olimme suunnitelleet yhteisen elämän. Elin vuoden yksin, etsien ja hakien itseäni. Kuka ja mikä olen. Nyt törmäsin suht vaniljaan netissä, ja tuntuu, että se on sitten kuitenkin sitä, mitä haluan, toki mausteilla ;) Uusi mies vaikuttaa hyvälle, avoin uusille asioille, mutta ei kuitenkaan liian käskevä. Kerroin heti alkuun, millainen olen, ja mitä haluan. Olen myös toisaalta miettinyt todella paljon sitä, että onko alistuminen vain keino korjata itseäni. Sen aika näyttää.

Upea maailma tämä silti on, etenkin kun oivaltaa, ettei tarvitse tunkea itseään muottiin, vaan olla avoimen kokeileva.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #50 : 06.03.2017, 19:06 »
Meikäläisen peniseläin on kiinnostunut kinkytouhuista. Ensimmäisenä kyllä pisti hymyilyttämään,kun kysäsin "saanko plugia käyttää" ja samalla sekunnilla tuli vastaus "EI MUHUN!".  Kyllä tuota otusta kiinnostaa meikäläisen pään sisältö mieltymyksineen ja tuumasi,että voihan sitä kokeilla. Ihanaa,kun mörrimöykky on avarakatseinen.
Ollaan tutustuttu teini-iän puolella (ex-avomieheni kautta) ja lopulta toisen piti vain tulla röökille pihatantereelle. Hupsista saatana ja melkein jokaisena yönä on ollut unikaveri paijaamassa.
Jätin D/S suhteet nyt tauolle parisuhteen myötä, sillä on vaan niin hölmö tunne koko ajan ja perhosia vatsassa. Enää ei ole tarvinnut alistusta ja kipua orgasmin saamiseksi, vaan yllättävän söpöt ja viattomat leikit on tullu etusijalle. Säälin kyllä hieman naapuriani, kun toinen joutuu kuuntelemaan mitä täällä seinän toisella puolella tapahtuu  >:D

latexbun

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #51 : 06.03.2017, 19:35 »
Neljä parisuhdetta takana, joista kaikki kinkyjä, mutta kaksi näistä skenemme ulkopuolelta. Toistaiseksi pisimpään pidettiin erään kanssa yhtä n. kuusi vuotta. Nk. vaniljaihmisen kanssa en ole koskaan seurustellutkaan, jotenkin löytyy vain näitä pervoja.  :) Hyvä tuuri tässä suhteessa, täytyy myöntää.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #52 : 06.03.2017, 23:03 »
En mä vieläkään voi lokeroida itseäni kinkyksi tai vaniljaksi. Olen molempia, kokeilun- ja vaihtelunhalu sekä mielikuvitus päällimmäisenä. Mut kyllä se oon minä ollut aikalailla kaikissa suhteissani, joka on kinkympiin elementteihin rohkaissut tai suhdetta vienyt. Oon muutenkin kaikissa suhteissani ollut halukkaampi osapuoli. Mut toki myös suhteen muilta osapuolilta oppinut ja omaksunut paljon ja saanut hyviä ideoita!

Nykyisen suhteen aikana sekä vaniljaisuuteni, että kinkyyteni on syventynyt. Ylipäätään ihmisyyteni ja seksuaalisuuteni on syventynyt ja olen ensimmäistä kertaa kokenut vastavuoroista syvää rakkautta, olen joka päivä siitä kiitollinen, etenkin kun lapsena turvalliset kiintymyssuhteet on jääneet kokematta, en ole koskaan aiemmin kokenut vastaavaa rakkautta. En tiennyt et sitä riittäis tai osuis minunkin kohdalle. Vaniljaisuuteni on syventynyt siten, että yhä pienemmät stimulaatiot alkoivat tuntua yhä isommilta. Sopivassa kiihottuneen vapautuneessa mielentilassa kumppanini voi käytännössä leikkiä orgasmeillani ja koen olevani täysin hänen hallittavissaan -todella vapauttava tunne, kun tietää, ettei toinen tee mitään mistä en pitäisi ja tekee kaiken rakkaudella. Vaniljaisimmillaan laukean esim. silmiinkatsomisesta, toisen katselusta, vierekkäin makaamisesta ja yhdessä hengittämisestä, toisen kuiskatessa korvaani jnejne. Toisaalta kinkypiirteet ovat syventyneet siten, että olen löytänyt myös sillä saralla puolia itsestäni, joiden en arvannutkaan olevan "mun juttu". Esim. kivusta nauttiminen, pissaleikit, julkisella paikalla nöyryytys, kutitus..

Toisaalta myös kumppani on oppinut ja kokenut paljon kanssani (esimerkiksi huikean eturauhasorgasmin, jonkalaisesta ei ollut osannut uneksiakaan), tämä on ollut kaunis antoisa matka kummallekin. En usko, että olisin kokenut yhtä syviä ja intensiivisiä kokemuksia ilman syvää suhdetta, jossa kumpikin voi näyttää haavoittuvaisuutensa ja kaikki puolensa. Toisaalta, kumppanini avulla olen vapautunut paljon ja oppinut luottamaan, kuin lapsi joka äitinsä rakkauden turvin uskaltaa tehdä pieniä seikkailuretkiä maailmaan. Kun tiedän, että rakkaus on tukenani ja takanani, taustalla vaikkei kumppani oliskaan fyysisesti läsnä, olen uskaltanut toteuttaa fantasioitani ja alkanut nauttimaan huomattavan vapautuneesti myös uusissa tilanteissa ja tuntemattomien ihmisten kanssa. Esim. orgasmoinut ja itkenyt uusien ihmisten nähden, mitä en usko, että olis hevillä tapahtunut, ellen ois ensin oppinut itkemään ja kokemaan mitä koen vapautuneesti syvässä suhteessa. Joku vois olla mustasukkainen, että tekee ite työn ja myös muut korjaavat hedelmää, mut miesystäväni on onnellinen mun puolesta ja iloinen siitä, että muutkin saavat nauttia nyt työnsä hedelmistä :) Ja edelleen kuitenkin hänen kanssaan nautin eniten, hän tuntee mut niin hyvin.. mut on iloinen mun puolesta ja ylpeä musta, kun vapaudun myös muiden kanssa.

Syvät suhteet on syvän itsetutkiskelun mahdollistajia. Toki myös muunlaiset suhteet ja tilanteet toimivat siinä, mutta pitkässä, syvässä suhteessa mun mielestä pääsee syväluotaamaan itseään ja toista pimeimpiin nurkkiin.

Pvcpoju

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #53 : 09.03.2017, 22:31 »
Eipä ole löytynyt suhdetta minkäälaista. Eikä löydykään.  :(

toiletman92

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #54 : 09.03.2017, 23:20 »
Muutama piiiiitkä suhde takana ja yksi kinky säätö mikä kesti parisen kuukautta. nyt ollu sinkkuna vuoden ja odottelen ihmettä

drizzle

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #55 : 21.03.2017, 23:16 »
Tapasin tyttöystäväni netissä kolme vuotta sitten. Välimatkaa meillä on ollut reilut 9000km, kunnes viimein pääsin viettämään viime kuukauden hänen luonaan. Sitä ennen fyysinen seksi ei loogisesti ollut osana meidän suhdettamme. Suhteemme alussa emme kumpikaan tienneet omista seksimieltymyksistämme yhtään mitään. Ainut yhteinen linja oli, ettei "vanilja seksi" kiinnosta meitä kumpaakaan. Vuosien varrella tajusin, että minua kiinnostaa seksi vain silloin, kun siihen liittyy minulle aiheutettu kipu. Tyttöystäväni tajusi olevansa aseksuaali.
Luulin pitkään, että tämä tulee väistämättä aiheuttamaan ongelmia sitten, kun pääsemme tapaamaan ja suhteestamme tulee fyysinen. Ei aiheuttanut. Annoin hänelle kaikki ohjat sen suhteen, kuinka ja milloin panemme (jos ollenkaan), koska pelkäsin hänen joutuvan mukavuusalueensa ulkopuolelle. Ensimmäisen kertamme jälkeen tärisin ja olin mustelmien peitossa, joten tiesin löytäneeni sen oikean  ;D Muutaman viikon aikana vierailimme läheisessä seksikaupassa useammin, kuin budjettimme olisi sallinut, kun uusien seksimieltymysteni määrä ei lakannut kasvamasta.
Keksimme myös lievityksen lentopelkooni: hyvin ankara piiskaussessio edellisenä iltana, jotta voin koneessa istuessani keskittyä vain yhä kivistäviin pakaroihini.
Olen pohjattoman onnekas, kun olen löytänyt kumppanin, joka antaa minun tutkia seksuaalisuuteni kaikki sopukat ja joka tietää mieltymykseni ennen kuin ehdin niistä edes kertoa. Ehkä jossain elämässä olisin voinutkin nauttia pelkistä sessiosuhteista, mutta kinkeilyä henkilön kanssa, jota pohjattomasti rakastan, en vaihtaisi kyllä mihinkään  :love:

(Niin ja nyt siis säästämme taas lentolippuihin, jotta voisin elää unelmaani jokaikinen päivä)