Kirjoittaja Aihe: Parisuhde?  (Luettu 23176 kertaa)

eve

  • Vieras
Parisuhde?
« : 23.05.2011, 20:11 »
Ihan mielenkiinnosta, kysymys teille jotka olette seurustelusuhteessa/naimisissa tai muuten "vakavasti" yhdessä ihmisen kanssa joka on samalla aaltopituudella seksin suhteen.

Mistä löysitte toisenne?
Milloin ja miten samankaltaiset mieltymyksenne seksissä tuli ilmi vai oliko se kenties yksi hakukriteereistä?
Oliko toinen tietoinen omista taipumuksistaan vai "ruokkiko" jompikumpi jommankumman samaan suuntaan? (Jos toinen osapuoli oli kokematon kinky-asioissa niin miten otit/ hän otti asian esiin?)




Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #1 : 23.05.2011, 20:30 »
Kiintoisa kysymys. Itselläni ei ole kokemuksia, joten jään odottamaan muiden vastauksia.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #2 : 23.05.2011, 20:49 »
Status: Vakavassa DS-suhteessa mutta emme seurustele.

Lainaus
Mistä löysitte toisenne?
Netistä
Milloin ja miten samankaltaiset mieltymyksenne seksissä tuli ilmi vai oliko se kenties yksi hakukriteereistä? Oli hakukriteerini
Oliko toinen tietoinen omista taipumuksistaan vai "ruokkiko" jompikumpi jommankumman samaan suuntaan? (Jos toinen osapuoli oli kokematon kinky-asioissa niin miten otit/ hän otti asian esiin?)
Molemmat tietoisia, minä enemmän ja kokeneempi. Aluksi puhuin ja kerroin paljon (varmaan vieläkin). Pikkuhiljaa tuotu juttuja mukaan. Hyvin antoisa tutkimusretki juuri näin.

-Opie

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #3 : 23.05.2011, 21:34 »
Vastaanpa tähän vaikka avioliittoani en suorastaan D/s-suhteeksi kutsukaan koska se on jotain paljon vaikeammin lokeroitavaa.
Tapasin puolisoni yhteisten ystävien kautta v.95 -ystäväpiiri oli hyvin avomielistä vaikkei kuitenkaan avoimesti pervoa.
Se oli kerrassaan ihana kohtaaminen, kaikki natsasi samantien ja tunsin löytäneeni sielunkumppanin.
Siitä hetkestä lähtien olemme olleet erottamattomat.
Koska vuosi oli tosiaan -95 yhteydenpito ja tutustuminen hoidettiin kirjeenvaihdolla ja lankapuhelimella , asuimme vielä eri kaupungeissakin.
(eka kohtaaminen tosiaan oli kotibileissä missä osa porukasta oli menossa Kinky Clubin bileisiin ja osa muualle, puolisoni oli menossa Kinkyihin ja mä muualle, mutta päädyinkin sitten Kinkyihin puolisoni talutushihna kädessäni  >:D )
..ai niin ja minä olin tosiaan silloin melkoisen kokematon vaikka olin taipumuksistani tiennytkin, puolisoni avarsi maailmaani valtavasti tällä saralla.  Karrikoidusti voisi sanoa että hän opetti minusta silloin 20-vuotiaasta tytöstä Dommen itselleen.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #4 : 23.05.2011, 21:41 »
Netistä (leikkikehän deitti-palstalta), oli hakukriteeri ja molemmat kokeneita, kai ::) Perustaipumukset olivat tiedostettuja ja olemassa, vaikka monta juttua onkin löytynyt ja "täsmentynyt" vuosien saatossa :)

isabella

Vs: Parisuhde?
« Vastaus #5 : 24.05.2011, 07:00 »
Olin kyllä täysin tietoinen pervoudestani kun vuonna 2000 vastasin netissä mieheni seuranhakuilmoitukseen. En silloin kuitenkaan pitänyt pervoutta mitenkään tähdellisenä hakukriteerinä, etenkin kun etsin lähinnä lyhytaikaista panosuhdetta. Mutta rakkaus iskikin yllättäen, paneminen muuttui seurusteluksi ja naimisiinkin mentiin.

Ihan suhteen alkukaikoina kerroin mieltymyksistäni (silloin olin vielä pelkästään alistuva) ja mies totesi että ei ole hänen juttunsa kun ei voisi ikinä satuttaa minua. Jossain vaiheessa kuitenkin ruvettiin kokeilemaan ja nykyisin on kyllä vaikea uskoa että mies on joskus ollut sitä mieltä  >:D

Vaniljasta siis tuli pervo suhteen kautta (nykyisin mies kinkyilee muidenkin kuin minun kanssani). Polyja emme tienneet olevamme kumpikaan, se selvisi vasta paljon myöhemmin. Siinä vaiheessa kun laitoimme hynttyyt yhteen emme kumpikaan arvanneet että oltaisiin joskus tässä tilanteessa: kinkyillään keskenämme ja myös molemmat seurustelukumppaniemme kanssa. Melkoinen tuuri on siis käynyt!

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #6 : 24.05.2011, 16:00 »
Ihan suhteen alkukaikoina kerroin mieltymyksistäni (silloin olin vielä pelkästään alistuva) ja mies totesi että ei ole hänen juttunsa kun ei voisi ikinä satuttaa minua. Jossain vaiheessa kuitenkin ruvettiin kokeilemaan ja nykyisin on kyllä vaikea uskoa että mies on joskus ollut sitä mieltä  >:D
Vaniljasta siis tuli pervo suhteen kautta (nykyisin mies kinkyilee muidenkin kuin minun kanssani).

Tuo kuulostaa kyllä ERITTÄIN tutulta! Itse aloin kiinnostumaan kinkyilyistä ehkä joskus 18-20-vuotiaana. Ensimmäinen suhteeni oli vaniljasuhde (käsirautoja ei varmaan lasketa kinkyilyksi...) ja toinen suhde oli jo sitten varsinainen kinky suhde (kesti 3,5v). Tapasimme netissä, mutta en muistaakseni etsinyt varsinaisesti mitään kinkysuhdetta itselleni. Kumpikin oli kuitenkin jo valmiiksi kiinnostunut samoista jutuista. Käytiin joskus bileissäkin, mutta lähinnä harrastettiin kotona kahdenkesken. Minä meistä kuitenkin kaipasin ehkä enemmän sitä pervoilua. Mies vain noudatti toiveitani.

Tämä kolmas suhteeni on taas ollut vaniljasuhde (avoliitto). Tavattiin perinteisesti baarissa joskus reilu 7v sitten. En mitenkään peitellyt mieltymyksiäni ja jotenkin kuvittelin että voisin jatkaa samoja juttuja kuin edellisessä suhteessa. Aika pian kuitenkin huomasin että mieltymykset ei ihan kohdanneet. Rakkautta ei kuitenkaan voi hallita ja jos minun pitää valita rakkaussuhteen tai kinkysuhteen välillä, valitsen rakkauden (kuulostaapa kornilta, sori).

Jotenkin sitä luopui tässä vuosien saatossa jo toivosta ja omakin kiinnostus heikkeni olemattomiin. Kuten mainitsin tuolla aiemmin, helmikuinen Saksan matka avasi lopullisesti padot eikä ollut enää paluuta entiseen. Viime kuukaudet on olleet varsinaista tunteiden vuoristorataa ja mieskin on nyt lopulta alkanut kiinnostumaan näistä jutuista kun on huomannut miten se vaikuttaa seksielämään. Jos viikonloppuna laittaa univormun päälle ja heiluttaa vähän raippaa, vaikutus kestää pitkälle seuraavaankin viikkoon. ;) Suunnitelmani on tuoda vähitellen lisää kinkyelementtejä sessioihin ettei se tunnu hänestä liian ahdistavalta. Hän kun ei haluaisi satuttaa minua.

Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni kinky elää vaniljan kanssa suhteessa ja miten kinky osapuoli pystyy toteuttamaan mielitekojaan. Ainakin täällä netissä tuntuu olevan paljon sellaisia. Olisi myös kiva kuulla moniko on pystynyt "käännyttämään" vaniljapuolison tälle paheen tielle.

Nykyisin seuraa hakiessani pervous on hyvin tärkeä kriteeri ja tuon kriteerin täyttyminen kumppanissa varmasti kovasti edesauttaisi onnellisuuttani, mutta niin pitkälle en lähtisi, että pitäisin sitä ehdottomana kriteerinä: kumppanin löytäminen on muutenkin hankalaa.

Yhdyn edelliseen. Yksikään suhde ei ole koskaan täydellinen ja yksikään kumppani tuskin täyttää kaikkia hakukriteerejä.

submit

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #7 : 24.05.2011, 16:06 »
Kinkybileissä tavattiin, ei ollut tarkemmin tietoa toistemme mieltymyksistä - vieläkin niitä opetellaan ;)

Dunedain

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 132
  • nartun kesyttäjä = onnellisesti naimisissa
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #8 : 24.05.2011, 16:56 »
Tähän nyt on ihan pakko vastata, kun kysyjä onnistuit tälläämään kysymyksen ihan keskelle taulua.

Tapasin rakkaan narttuni kinkyisten ystävien kautta ja heidän suotuisalla myötävaikutuksellaan oli merkitystä asiassa. Mieltymykset ovat hyvin samanlaiset ja tämäkin kävi kirjeenvaihdolla nopeasti ilmi. Itse olen varovainen laatimaan deitti-ilmoja, koska en halua tuottaa itselleni enkä toiselle pettymystä. Tässäkin tapauksessa minulle ainakin oli tärkeää, että olin tavannut kumppanini luonnossa parikin kertaa ja päässyt katsomaan silmiin ja niistä syvälle. Tarkoitan tässä ennen kaikkea tunneälyä, vaikka sisäinen ja ulkoinen kauneus merkitsevät minulle myös paljon. Vaniljasuhteen väännöstä itselläni oli tosi huonot kokemukset juuri alla, siitä ei kyllä erotiikan alueella tullut lasta eikä ......

Varmasti omalla kohdallani oli myös tärkeää laatia oma profilli mahdollisimman rehellisesti eikä yrittää esittää jotain kokenutta (siis kinkynä), kun en sellainen ole enkä sellaista partneriakaan haluaisi. Ainakin omalla kohdallani rehellisyys kannatti ja nyt voin vain kiittää myös tämän foorumin luojia siitä, että ei tarvitse enää olla haku päällä...:)

Krasavica

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #9 : 24.05.2011, 17:50 »
Kävi niinkin hassusti että kaverin kautta tavattiin. Oli sellainen elämäntilanne, että oli aikaa jutella toisen kanssa syntyjä syviä ja läjäytin heti alussa tiskiin, että mistä tykkään. No, enpä oo joutunut katumaan ::) Yhdessä kokeillaan tässä ajan kuluessa, tosin se olen minä joka pyytää piiskaa, mies osaa käskeä ja pistää tossun alle ilman sitäkin  >:D Nyt on tosin kinkypuoli elänyt hiljaiseloa johtuen minun kiireistäni, kesää odotellessa...  :-*

eve

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #10 : 24.05.2011, 19:20 »
Kiitos tähänmennessä tulleista kohtaamistarinoista :)

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #11 : 24.05.2011, 23:42 »
Mukavaa että on noinkin monia onni potkaissut.

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #12 : 25.05.2011, 01:20 »
 >:D Toivoo ja odottaa että *Onni* potkaisee.....

hippa

Vs: Parisuhde?
« Vastaus #13 : 25.05.2011, 10:22 »
Meidän tapauksessa ainakin kyse oli todellakin onnenpotkusta eikä niinkään erityisen tavoitehakuisesta toiminnasta.

Pyörittiin samassa (110% vaniljaisessa) kaveripiirissä, molemmat seurusteltiin aikamme tahoillamme ja kohdattiin sitten kaupungin yössä erojemme jälkeen. Omista senhetkisistä kuvioistani johtuen nostin kissan pöydälle heti, jonkinasteisen Dom-darin innostamana kai. Olin itse löytänyt sisäisen alistujani vähän tätä aikaisemmin. Ensireaktio mun puheisiin taisi olla ytimekkäästi "ei vittu" ja hermostunutta naurua perään .. pienen ihmettelyn jälkeen pervoilussa lähtikin mopo keulimaan siinä määrin että alkuvaiheessa meni toisinaan vähän liiankin lujaa.

Näin jälkikäteen ihmeteltynä molempien menneisyydestä löytyy sellaisia elkeitä, että kinkyys olisi varmasti ollut jollekin muulle ilmiselvää jo ajat sitten. Ollaan myös puhuttu siitä, että ilman erinäisiä suhteemme alkuaikoina vallitsevia olosuhteita kumpikaan ei varmaan olisi uskaltanut ottaa asiaa puheeksi, nykytilanne on siis monenlaisten sattumien summa ja ihan puhdasta tuuria.

Nut

  • Vieras
Vs: Parisuhde?
« Vastaus #14 : 25.05.2011, 14:01 »
Mä olen huomaamattani törmännyt niihin pitkäaikaisimpiin suhteisiin neti kautta.
Aikoinaan eräs pitkäikäinen ja melko vakavalaatuinen D/s-suhde tuli alkaneeksi iskuri.net sivuston kautta. Paikkana mokoma on aivan hirveä, mutta seulomalla ja tiukoilla kriteereillä sieltä löytyi ihan oikea ihminen ja mukava D :)

Nykyisen parisuhteen ensimmäinen keskustelu käytiin http://www.okcupid.com/ sivustolla. Myöhemmin juttelu jatkui, ei-niin-vakavana-eikä-todellakaan-seurusteluun-tähtäävänä. Liekki kuitenkin roihahti kun satuimme tapaamaan eräällä Fetish Clubilla ja siitä se parisuhde sitten lähti.
Olimme siis molemmat jo löytäneet BDSM-suuntautumisemme tahoillamme ja satuimme puoliaktiivisesti "skenessä" pyörimään. Muutenkin mielenkiinnon kohteet ja ajatusmaailmat olivat kovin samanlaisia jo ennen tapaamista ja olikin melko erikoista ettemme olleet jo aiemmin jossain muualla tavanneet.
Omasta puolestani voin todeta, että en usko koskaan lähteväni enää puhtaaseen vaniljasuhteeseen. Aikoinaan siirryin juurikin pois vaniljatouhuista ja siitä lähtien BDSM-suuntaus on ollut yksi hakukriteereistä/valintaperusteista/vaatimuksista.

OkCupidista vielä: Kyseessä on siis ulkolainen deittisivusto. Erilaista muihin samankaltaisiin sivustolla on se, että sivusto ottaa kinkyyden huomioon. Match-algoritmissa (joka näyttää ihan oikeasti suunnilleen toimivan) on oma osionsa bdsm:lle ja se näkyy jokaisen profiilissa. Kysymyksissä joita käytetään "sopivuuden" laskemiseen on paljon bdsm- ja fettarikysymyksiä. Suomalaisista tuntuu sivustolle ensimmäisenä eksyneen juurikin pervot, polyt ja nörtit, mutta oma tuntuma on että pikkuhiljaa siellä on myös "tavallisempaa" sakkia.