Äänestys

Horoskooppimerkkisi?

Vesimies 20.1-19.2
Kalat 20.2-20.3
Oinas 21.3-19.4
Härkä 20.4-20.5
Kaksonen 21.5-20.6
Rapu 21.6-22.7
Leijona 23.7-22.8
Neitsyt 23.8-22.9
Vaaka 23.9.-23.10
Skorppioni 24.10-22.11
Jousimies 23.11-21.12
Kauris 22.12.-19.1

Kirjoittaja Aihe: Kinkyin horoskooppimerkki  (Luettu 63657 kertaa)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #180 : 16.04.2015, 19:08 »
Marsin ja Eroksen / Kuun ja Venuksen sijainti omalla syntymäkartallasi
niihin toisen osuessa kolisee kovaa silloin, kun kohdalle osuu.  >:D

Puhun astrologiasta, en horoskoopeista merkkeinä.
Ne ei kerro yhtään mitään...

Tässä yksi hyvä linkki aiheesta. Ainakin toiminut mulla ihan tutkana vuosia.

http://www.cafeastrology.com/sexualastrologyeros.html
Siis mitä tää niinku tarkotti? Ainakin toi sano että
Lainaus
They are turned on by slave scenarios, and they may like it when you're a little mean and aggressive in bed, as long as they know you love them
haha :D

Sindy68

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #181 : 16.04.2015, 21:46 »
Tarkoitti PinkCat, että kun tietyt planeetat sinun syntymäkartallasi
kohtaa vastaparinsa jonkun toisen henkilön syntymäkartalla, teillä
kemiat saletisti natsaa. Astro merkillä, ei siis ole merkitystä kinkyyteen,
vaan planeettojen sijainnilla syntymähetken kartallasi.

Esim. Mars planeetta sinulla ravuissa ja kohtaat rapu ihmisen, jolla on Venus sinun merkissäsi
kemiat kolisee seksuaalisesti. Eros taas nostaa pimeän kinky puolesi esiin ko. henkilön seurassa.
Aurinko/ kuu toimii myös hyvin, mutta ei yhtä kiihkeästi jne.

Hih... kuulostan varmaan tosi typerältä, sori.  >:D
En ole ennustajaeukko, se oli vain mielen ilmaisu.

Ammattilaiset noita osaa katsoa ja ollut kuulolla,   
kun tuttavapiiristä sellainen löytyy. Elämänsä alaa opiskellut,
työkseen tulkintoja tehnyt ja kirjankin kirjoittanut. 
= (kiinnostavia keskusteluja, jotka ainakin omalla kohdallani
 paikkansa pitäviä monelta osin.) 
 
   
 

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #182 : 16.04.2015, 21:56 »
Kaksonen.... :o

Kaksonen on rakastajana hauska, eläväinen, flirttaileva, pinnallinen ja huikentelevainen. Kaksosen seksuaalinen käyttäytyminen on yhtä arvaamatonta kuin hänen muukin toimintansa. On aivan turha yrittää päätellä kaksosen intohimosta hänen kiinnostuksensa määrää. Kaksonen on seksuaalisesti värikäs tyyppi, ja häntä ei huijata eroottisella osaamisella sänkyä pidemmälle.

Rakasteleminen kaksosen kanssa on parhaimmillaan sukellus tuhansien variaatioiden suloiseen sekamelskaan, joka ei koskaan toistu samanlaisena. Kaksonen liikkuu erotiikan maailmassa sujuvasti henkisen ja fyysisen tyydytyksen välimaastossa ja jättää taakseen monia särkyneitä sydämiä ennen kuin löytää sen oikean.

Lähde: http://ellit.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/horoskooppi-kaksoset-215-206



PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #183 : 16.04.2015, 22:02 »
Kiitos Sindy rautalankaselityksestä, nyt varmaan tajusin.
Tarttis sit vaan löytää joku joka on rapu ja jolla on veenus leijonassa (kuulostaa perverssiltä) :D

breathplay

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #184 : 17.04.2015, 06:29 »
"The Scorpio man's charisma and magnetic charm explode into a shower of sparks in the bedroom. Impossible to resist, he is darkly sexy and very intense. In the aftermath of sex with a Scorpio the phrase "best I've ever had" is often used to describe the encounter." ;D

Underworld

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #185 : 17.04.2015, 11:31 »
Neitsyt. Tosin itse olen enemmän seurannut noita itämaisia horoskooppeja, intialaista ja kiinalaista. Olen kyllä huomannut paikkaansapitävyyttä noiden kiinalaisten eläimerkkien yhteensopivuuksissa. Tiikeri olen kiinalaisessa  :)
Tuli kanssa mieleen toi oikea/vasen-kätisyys. Oulun miitissä havaittiin, että olikohan kuudesta paikalla olleesta mieshenkilöstä 4 oli vasenkätistä  :o onkohan kinkyt useammin vasureita?  :o

Sindy68

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #186 : 17.04.2015, 12:37 »
Tässä PinkCat parikin nettiosoitetta, mistä saat oman karttasi maksutta, jos asia kiinnostaa.
Kirjastosta vaikka sopiva tulkintakirja käteen ja kastomaan, mitä ne planeetat 
sulle lupaa ;)

http://www.astro.fi/astrologinen_kartta
http://www.rajatieto.org/astrologia/Tahtikartta?gclid=CJi_pMn9_MQCFaULcwodNa0A4Q

Itsekin pidän kiinalaista, intialaista ja maya astrologiaa tarkempana, kun meillä länsimaista vuosikalenteria,
mutta kait ne taivaankappaleet olleet samoilla paikoilla länsimaisessakin. Toki en aikoihin ole niitä
kovin aktiivisesti seurannut. Silloin, kun maya kalenteri loppui ja täällä länsimaissa hömpötettiin maailmanloppua
kysyin mayoilta, et mitä sitten tapahtuu, kun se kalenteri loppuu? Ne sanoi, no ei mitään, kalenteri vain alkaa alusta. (Aivan, kun meilläkin vuosi vaihtuu joka vuosi). 

Oikea/vasen kätisyys on myös hauska huomio. Usein myös kuullut, että vasurit olisivat älykkäämpiä,
kun oikeakätiset. Mihinköhän se perustuu? Pitää alkaa tutkaamaan, et millaisia kätisyyksiä omista kinky
tuttavuuksista löytyy. Minulla itsellä niin, et teen asioita sekä vasuristi ja oikeakätisesti. Kait se oikea aivopuolisko
kuitenkin toimii vahvemmin. Hieroja sanoi joskus, että ihmisen pitäisi opetella nousemaan vasemmallakin jalalla sängystä ja kiipeämään portaita vasuri edellä, jos haluaa, että keho pysyy tasapainossa jumituksista. (Varmaan tuo vasen/oikeakätisyys sama juttu.) 

HungryWoman

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #187 : 17.04.2015, 22:57 »
Jousimies täällä ja nouseva Jellona ...että tätä tulta sit piisaa..perkeles..poltan miähet poroks..LOL >:D

SirianSub

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #188 : 18.04.2015, 18:38 »
Itse Vaaka, nouseva Leijona, kuu Härkä ja Venus Neirsyt.
Jaa-a.......

Karhukolmonen

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 172
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #189 : 04.06.2015, 23:29 »
Itse olen jousimies, nouseva leijona ja läpifetisisti. Minulla oli ihana vaniljasuhde oinasnaiseen jolle kinkyilyt eivät käyneet, ei vain ei, ei edes toisen mieliksi. Sitten vaihdoin skorpioniin jolle kaikenlainen kinkyily kävi kuin vettä vaan mutta ilmeisesti siksi että raukkaparka osti hyväksyntää palveluillaan olematta kovin kinky. Se vaihdos olikin sitten typerin temppu minkä olen parisuhdejutuissa tehnyt. Vaikka sainkin kivaa kinkyilyä niin suhde oli aivan mahdoton ja kummallekin vain vahingollinen.

neiti_nuppu

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #190 : 05.10.2015, 19:03 »
Vaaka.

Lainaus
Vaaka 23.9.–22.10.
Elegantti ja karismaattinen Vaaka on helpon ja mukavan luonteensa ansiosta suosittua seuraa. Sopiva kumppani Vaa'alle on huomaavainen ja leikkisä. Vaaka osaa arvostaa aina kukkia, runoja, suklaata ja siirappisia tekstiviestejä, eikä ryhdy tivaamaan mistä syystä hän niitä saa.

Vaa'alla on vahva tarve olla ja elää parisuhteessa.

Vaaka omasta mielestään ansaitsee pieniä ja suloisia eleitä, jotka teennäisyydessään ärsyttäisivät ainakin epäilevää Skorpionia ja hankalasti miellytettävää Oinasta. Vaaka on ilmamerkeistä rauhallisin, mutta helposti vietävissä.

Muut ilmamerkit Vesimies ja Kaksoset ja tulimerkeistä etenkin Oinas ja Jousimies herättävät Vaa'an eloon. Skorpioni ja Leijona voivat sen sijaan olla liian mustasukkaisia viehättävästä Vaa'asta.

Parhaat mahdollisuudet onneen: Vesimies, Jousimies, Oinas, Kaksoset

Turha yrittää: Skorpioni, Rapu, Leijona, Kauris

Jotakin:

Astro:
Lainaus
Nousumerkki Skorpionissa = Sinä et hievahdakaan paikaltasi ellei tarjolla ole jotain sinua todella puhuttelevaa tai muuten hiukan vaaralliselta tuoksahtavaa juttua. Mustavalkoisena tyyppinä ryntäät kehiin joko täysillä tai sitten et ollenkaan. Oletat muiden olevan pelissä samoilla panoksilla ja pistät epäröimättä viimeisetkin nappulasi pöytään yhteisen projektin hyväksi. Elämässä täytyy olla haasteita tai se ei ole sinun elämääsi. Kuitenkin vedät puoleesi uskomattoman varovaisia ja materiaalisia Härkä tyyppejä, joiden hitaus ja pelokkuus saa pian sappesi kiehumaan.

Allekirjoitan tuon vaarallisuuden ja mustavalkoisuuden  ::)

Dominoiville tiedoksi:

Lainaus
Kuinka käsitellä vaakanaista?

Miehen kannattaa varoa, ettei vaaka kiedo häntä pikkusormensa ympärille. Vaikka vaaka toista sanookin, hän nauttii siitä, että hänellä on mies, joka toisinaan vie. Miehen, joka ihastuu vaakaan, täytyy siis olla päättäväinen.

Ehdottomasti päättäväinen eikä anna sitä päätäntävaltaa minulle... Otan sen päätäntävallan joskus ihan huomaamatta, vaikka olenkin sub.

Miriam

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #191 : 05.10.2015, 23:52 »
Olen huvikseni katsellut omaa syntymäkarttaani, vaikka en uskokaan sillä olevan mitään yhteyttä elämääni tai persoonallisuuteeni. Olen aurinkomerkiltäni Kauris, kuumerkiltä Vaaka, ja nousevalta merkiltä myös Vaaka. Keskitaivas Rapu. Näille ja muille syntymäkarttani ominaisuuksille annetuista merkityksistä noin puolet osuu. Puolet menee ohi ja kaukaa. ;D

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #192 : 22.01.2016, 00:30 »
Skorpionimiehet tuntuvat olevan kinkyjä ja estottomia seksin suhteen. Toisaalta tässäkään ei pitäisi yleistää turhaan.

Itse olen neitsyt ja muhun pätee se, että tunnelmalla ja kemioilla on paljon vaikutusta siihen, kuinka nautin seksistä/sessioinnista. Niin ja neitsyeisiin liitetään juuri näitä perfektionistin ja pikkutarkan piirteitä, mutta seksissä olemme ilmeisesti estottomia. :D Itse en tunnusta olevani täysin perfektionisti, pikkutarkka ehkäkin, mutta seksissä osaan rentoutua ja olla estoton.

nrOne

  • Vieras
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #193 : 11.02.2016, 22:07 »
Härkä  >:D

Muuten käärme moninkertaisesti  :)

Hämähäkki, harmi.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kinkyin horoskooppimerkki
« Vastaus #194 : 30.07.2019, 08:16 »
Olipas vanha ketju. Tuolta löyty jo Jousimiehiäkin, mutta ei subbarinaisina. Tai sitten ymmärsin väärin.  ::)