Kirjoittaja Aihe: Itse tehty dildo?  (Luettu 29138 kertaa)

Lederfeder

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #15 : 13.12.2013, 22:12 »
Tarkistelin tuota muoviasiaa. Eli muovilla 6-tason medikaaliluokitus ja tulostus tapahtuu stereolitografiatekniikalla. Ja ihan varmasti perkeleen kallista. Printterillä saa tehtyä nättiä tavaraa ja tarkkuus riittää ihan varmasti dildolle, jos se riittää millin sadasosan tarkkuudella tehtäviin hommiin, joita itse teen.

catcat

Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #16 : 20.07.2015, 20:45 »
Itse törmäsin joskus jossain puusta veistettyihin ja sitten sileäksi hiottuihin versioihin. Olivat kyllä aika upean näköisiä, vaikka tekijä kyllä itsekin myönsi tehneensä niistä turhan jykevän kokoisia. Upeaa puukonkäsittelytaitoa kyllä, täytyy myöntää, koska niihin oli saatu ihan muodotkin kohdilleen ;) Puu olisi materiaalina todella kaunis, mutta vaatisi kyllä ehdottomasti päälleen jotain. Aiemmin mainittu muovipinnoite ei välttämättä ollenkaan huono idea. Lasinen pinta voisi olla vielä kauniimpi ja korostaisi puun pintaa, mutta epäilempä ettei ole toteutuskelpoinen ajatus (?) Eikö lasi kuitenkin muotoilla aika kuumana  ;D

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #17 : 20.07.2015, 22:14 »

kumijani

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #18 : 04.08.2015, 13:26 »
Itse kokeilin silikonista värkkäillä kaikenlaista ja tässä pari huomiota;
Käytin tavallista akvaariosilikonia, mutta ebaystä löytyy "medical grade" silikonia, joka on varmasti parasta.
Ensimmäisenä kokeilin pursottaa tyhjään ilmapalloon silikonia, perään pari tippaa glyseriiniä( nopeuttaa kuivumista.) tästä voi puristella haluamansa muodon.
Tässä pitäisi olla isoja ilmapalloja ja tulokset oli..sattumanvaraisia:)
Seuraavaksi kokeilin pursottaa tuubista fairyllä pinnoitetulle lasi/muovilevylle muodon
Ja tämän kuivuttua lisäilin kerroksia kunnes haluttu koko oli kasassa, viimeiset kerrokset tein yksi sivu kerrallaan; pursota silikonia, levitä lastalla tasaiseksi, kasta sormi fairyyn ja taputtele sileäksi.
Jos tuon viimeisen kerroksen huuhteli vedellä tasoituksen jälkee sai todella sileän pinnan.
Muuten tämä oli hidas ja suuritöinen keino.

Kolmas keino mitä kokeilin, oli valmistaa puusta/teipist/pahvista/styroksista yms malli, jonka ympärille
valoin kaksiosaisen kipsimuotin(jälleen fairya väliin, muotin-irroitusaineeksi)
Näin tuli melkein parasta jälkeä, mutta tämä tarvitsee jotain kunnollista juoksevampaa silikoonia.

jostain löysin tälläisen, jota en ole kokeillut;
ämpäriin vettä, perään fairya/glyseriinä ja lopuksi silikoni.
tarkoituksena on puristellä silikonia vedessä, kunnes saippuan glyseriini on levinnyt kaikkialle ja silikoni alkaa kovettua.kun silikoni ei tartu sormiin, voi pötkylän nostaa vedestä, puristella muotoon kuin muovailuvahan ja antaa kuivua.

silikonia voi ohentaa tärpätillä tai tinnerillä jolloin siitä saa jouksevaa ja jellymäistä, mutta
lopputuote ei ole limakalvoille turvallista.
Ymmärtääkseni muuten lasisilikoni, jossa ei ole homeensuoja-ainetta on kuivuttuaan turvallista ja inerttiä matskua.


Pahoittelut kirjoitusvirheistä, mobiilisti hankala muokkaa tätä:)
Tuli läkähdyttävä ensipostaus

tiikki

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #19 : 05.08.2015, 07:51 »
Täällä on puhuttu tulostetuista dildoista.

FDM-teknologialla, eli pursottamalla, EI saa turvallista dildoa. Siinä lopputuotteessa on aina huokoisuutta ja "täydellä" täyttöasteella sinne jää pieniä koloja joihin pääsee kosteutta ja bakteereja kasvamaan.
UV-teknologioilla saattaa saada (stereolithografia on tunnetuin tapa) saattaa saada periaatteessa turvallista, mutta se riippuu materiaaliominaisuuksista.

Jos haluaa käyttää tulostusta, niin tulostaisin joko master-kappaleen tai muotin ja niiden avulla tekisin sopivalla silikonilla tai epoksilla lopputuotteen.

Lisää voi kysyä yksityisviestillä.

mustapukki

Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #20 : 05.08.2015, 12:59 »
Tutustuin aiheeseen itse taannoin ja suosittelen seuraavaa:

Dragonskin silikoni.

Sitä saa myös hyvin pehmeänä ja miellyttävänä.

Bad dragon dildot on tehty samasta tavarasta.

Malleja olen tehnyt savesta.


kumijani

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #21 : 29.10.2015, 16:06 »
Onko kukaan kokeillut rakennella näihin  vibraa tms tärinämoottoria?
Rakentelin silikonista penisrenkaan, johon tuli epäkeskopainoinen moottori.
Nyt pähkäilen jotain ohjainta tälle;
Suoraan pattereihin kytkettynä tuntuu että paikat irtoaa
ja pelkällä vastusjaolla tehty staattinen jännitteensäätö tuntuu tylsältä, joten nyt mietin jotain yksinkertaista transistorikytkentää, jolla voisin ohjata moottoria audiolla(mikki/musiikki/videotiedoston ääni) tai sitten joku arduinoviritys tms?

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #22 : 29.10.2015, 16:28 »
Tämähän olisi mielenkiintoista ...  :o

Annaleena

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #23 : 29.10.2015, 19:30 »
Oi, tästä tuli mieleeni, miten Saksassa "Wahre Liebe"-ohjelmassa joskus aikoinaan tehtiin itsetehtyjä dildoja. Ihanaisen Lilo Wandersin vieraana oli nuoripari, joka ryhtyi siinä suorassa lähetyksessä suoraan toimintaan ja itse aktista otettiin silikonivalos. Pariskunta sai mukaansa omista vehkeistään tehdyn kipsisen muistomerkin itse touhussa ja lisäksi puolison mahdollista poissaoloa varten omista paikoista tehdyn näköisdildon ja -pillun.

Ei tosin mitään hajua mitä materiaalia siinä käytettiin.. huomio ekshipparina keskittyi ihan johonkin muuhun..   8)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #24 : 30.10.2015, 08:16 »
Netin jollakin dildogeneraattorilla tuli noin vuosi sitten tehtyä kaksi 3D-mallia, joista printattuna tuli liian isoja siihen verrattuna, mikä oli tarkoitus, vaikka kuinka mallista yritti katsoa senttimetrit kohdilleen. Joten jäi testaamatta. Mutta ovat kyllä mielenkiintoisen näköisiä, kun tarkkaan katsoo niin polygoni-kolmiot voisi melkein laskea.  :))

kumijani

  • Vieras
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #25 : 05.11.2015, 20:11 »
Onko kukaan kokeillut rakennella näihin  vibraa tms tärinämoottoria?
Rakentelin silikonista penisrenkaan, johon tuli epäkeskopainoinen moottori.
Nyt pähkäilen jotain ohjainta tälle;
Suoraan pattereihin kytkettynä tuntuu että paikat irtoaa
ja pelkällä vastusjaolla tehty staattinen jännitteensäätö tuntuu tylsältä, joten nyt mietin jotain yksinkertaista transistorikytkentää, jolla voisin ohjata moottoria audiolla(mikki/musiikki/videotiedoston ääni) tai sitten joku arduinoviritys tms?
Tein tähän tälläisen ohjauskytkennän;

ja tohon voi ajella mp3soittimesta/tietsikasta ääntä->mitä kovempi ääni, sitä nopeammin moottori pyörii..

Hauskinta oli "soittaa" jonkun POV-videon päälle oma ääniraita, joka ohjasi moottoria aina kun leffassa tapahtui jotain:)

mutta jos on rakenteluintoa, niin suosittelen kokeilemaan jotain tälläista..
ebaystä löytää vaikka millaisia 10000rpm moottoreita, jotka saa varmasti tärisemään tarpeeksi!
(tai sit jotain valmiita tärinämoottoreita hakusanalla vibration motor)

astronautti

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 6
  • Kaikkeen taipuva, alistuva bi, kumi,
  • Galleria
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #26 : 02.12.2015, 01:47 »
En mä nyt oikein ymmärrä tätä itse tehdyn dildon onnea -kaupat on pullollaan jos mitä ! ja luomuakin löytyy kun etsimään ryhtyy!

astronautti

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 6
  • Kaikkeen taipuva, alistuva bi, kumi,
  • Galleria
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #27 : 02.12.2015, 01:55 »
Kummallista, itse tehty dildo ) Runkkaamista tekemällä olosuhteita ?

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 747
  • Galleria
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #28 : 02.12.2015, 02:02 »
Ei kai se sen kummallisempaa ole kuin vyön käyttö piiskana, tai pajunoksaa? Tekemisen meininki ja kokeilunhalu? Ylipäänsä kyllästyminen kaupalliseen kehnoon laatuun?

locked

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 30
  • Kuningattarensa lukitsemana 24/7
  • Galleria
Vs: Itse tehty dildo?
« Vastaus #29 : 03.09.2018, 11:25 »
Ajattelin tässä päivänä muutamana ilahduttaa Kuningatartani syntymäpäivänään ja tilasin "Clone-A-Willy"-tee-se-itse-paketin. Lueskelin netistä kauhukertomuksia siitä, miten vaikea tuo prosessi tosiasiassa on ja että kannattaa tilata samalla parikin settiä muottimateriaalia, kun eka kerta epäonnistuu kuitenkin.

Tänään sitten vapaahetken koittaessa tein muotin ja sehän onnistuikin heti ekalla kerralla. Olin tosin "kuivaharjoitellut" prosessia pari kertaa ensin. Suurin haaste hommassa on multitaskata eli pitää kiihotustila ja erektio samalla, kun keskittyy veden mittaamiseen, lämmittämiseen, jauhepussin aukileikkaamiseen, muottipuuron vispaamiseen ja putkiloon kaatamiseen, sekuntikellon katseluun. Saattaa kuulostaa helpolta, mutta sitä se ei ole, sillä stressitaso on aika korkea, kun toimenpiteet pitää saada tehtyä oikea-aikaisesti eikä uusintamahdollisuutta ole. Minulla esim. unohtui käynnistää ajanotto. Sain sen kuitenkin käyntiin ja homman menemään purkkiin yhdellä otolla. Nyt vain odotellaan lopputuloksen valmistumista. :D :love:

Materiaali tässä paketissa on silikonia (ja tietysti muovia tuo sisälle tuleva vibra) ja siinä ei pitäisi olla ftalaatteja tms. haitallisia yhdisteitä. Tuote (tai firma tuotteen takana) on peräisin Oregonista, joten luulen, että materiaali ei ole terveydelle haitallista.

MUOKS: Paketissa oli sen verran vähän silikonia mukana, ettei tuosta ihan täyspitkää kopiota tule. Ilmeisesti keskivertopunaniskat sielä rapakon takana on aika vaatimattomasti varusteltuja...
« Viimeksi muokattu: 03.09.2018, 14:55 kirjoittanut locked »