Kirjoittaja Aihe: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?  (Luettu 28588 kertaa)

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #30 : 20.11.2017, 12:38 »
totta kai löytää, kuten useimmat tänä päivänä ovat huomanneetkin :) samanlaiset ihmiset ne täällä/siellä netin foorumeilla ovat kuin ihan missä tahansa muuallakin  ;)


Niksu

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #31 : 23.11.2017, 13:37 »
Olettaen, että aito suhde = kestävä parisuhde.

Vaikea aihe, pakko myöntää. Kaipa nämä nettitreffit, Tinderit jne. ovat kanavia baarien, työpaikkojen ja harrastusten lomassa. Ehkä tosielämän kuvioissa on kuitenkin jostain syystä helpompi saada kontaktia ihmisiin. Itsellä ainakin on paljon kokemuksia siitä, että näin netissä on vaikea saada sujuvaa ja avointa keskustelua aikaiseksi ihmisten kanssa. Töissä ja harrastusten parissa on ainakin jotain luonnollista mistä jutella. Todennäköisesti itsellä on vain kyse omasta osaamattomuudesta tai kyvyttömyydestä fiksuun keskusteluun :) Tai surkea profiili :D Tai... tai... tai...

Mutta olen selkeästi sitä mieltä, että näillä foorumeilla on vaikea - ei kuitenkaan mahdoton - luoda perustaa kestävälle parisuhteelle ihmisten erilaisten odotusten takia.

Varaan kuitenkin oikeuden muuttaa mielipidettäni.

Miona

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 226
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #32 : 23.11.2017, 16:00 »
Mä olen miettinyt tätä aihetta paljon. Mulla on kuitenkin haaveissa löytää jonkinlainen kumppani tätä matkaa kulkemaan. En välttämättä halua ketään 24/7 vierelle, mutta jonkinlainen "parisuhde" olisi kiva. Mulla on vaan ollut niin paljon pettymyksiä nettitreffailusta.. Viestittelyssä saattaa löytyä se sama sävel ja kaveri tuntuu sopivalta. Mutta kun tapaa, niin ei.. ei vaan natsaa  :(  . Rima korkealla? Joo, kyllä on ja ihan kiva ei vaan riitä... Olenkin lopettanut ns. etsimisen ja uskon sen oikean tulevan eteen kun on sen aika...
Kertokaahan, toimiiko kinkyparisuhde? Tai kaipa se toimii, niinkuin mikä tahansa suhde... Vai?

Nyt en kaipaisi mitään viestivyöryä inboxiini!!  >:(  Kiitos!  :)
« Viimeksi muokattu: 23.11.2017, 19:02 kirjoittanut Miona »

momoi36

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #33 : 23.11.2017, 21:59 »
Hmm kaipa sitä sitten on ollut vain onnekas kun on löytänyt jotain aitoa. Kohta vuosi ekoista treffeistä, semisäännölliset tapaamiset ja draamaa ei ole ollut nimeksikään.  :o ja mikä parasta, vieläkin sitä yllättyy sessioissa positiivisesti.. ;)

Sama tinderin kans, yli 6kk takana ekoista treffeistä ja edelleen olen saanut pitää vapauteni ja olla oma itseni. Wooot.  :o

Kaipa minä vain olen poikkeus sääntöön ettei täältä saati tinderistä löydä mitään aitoa tahi kestävää..  ::)

CRPulse

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #34 : 24.11.2017, 08:58 »
Soon 1000 yötä..  :love:  ensi viesteistä reippaasti yli
-aidommaks ei enää mene, siitä statementtinä osin myös ensimmäinen kuva iholla!

lemmikki

Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #35 : 24.11.2017, 12:04 »

Kertokaahan, toimiiko kinkyparisuhde? Tai kaipa se toimii, niinkuin mikä tahansa suhde... Vai?


Kinkyparisuhde toimii siinä missä muutkin suhteet. Itse olen siitä onnellisessa asemassa, et kinkytaipumukset natsaavat siinä missä kaikki muutkin parisuhteen osa-alueet. Se ei minusta olisi silti välttämätöntä, sillä kinkyjen kanssa lienee helpompi muodostaa suhteita, joissa jompikumpi tai molemmat toteuttavat itseään tai tarpeitaan suhteen ulkopuolella luvan kanssa.

Mä en ole löytänyt "onneani" tältä foorumilta, mutta näkisin, että sen oikean osuessa kohdalle alusta ja paikka ovat sivuseikkoja. Tämä foorumi on yksi niistä paikoista, joissa kohtaamiselle annetaan mahdollisuus. Omalla aktiivisuudella mahdollisuuksia voi toki parantaa vielä entisestään. Jollekin se sopiva ihminen tulee vastaan kadulla ja kaikki voi lähteä vaikka hymystä, joka antaa luvan lähestyä. Täällä on tilaisuus lyödä heti enemmän kortteja pöytään - kertoa itsestään ja tarpeistaan. Toiminee paremmin, kuin se, että kirjoittaa otsaansa kaipaavansa kuria ja kipua ja menemällä ulos katselemaan, josko joku tarttuisi syöttiin.

Jos kuitenkin tuntuu, ettei mikään ikinä toimi tai natsaa, voisi ehkä tarkastella omaa lähestymistapaansa.. pitäisikö antaa jutulle aikaa ja tilaisuus kasvaa?  Ainakin omalla kohdalla se totaalikolahdus tuli vasta vähän myöhemmin, vaikka tietty kipinä oli koko ajan ja viihdyimme toistemme seurassa silloinkin, kun kaiken piti vielä olla kevyttä ja satunnaista.. jos se olisi heti käynyt ilmi, olisinpa juossut lujaa karkuun, kun mun suunnitelmissa ei varsinaisesti ollut rakastuminen tai vakiintuminen.

Ihan kaikki parisuhteet vaatii keskustelua ja kompromisseja toimiakseen. Kinkysuhteissa pitää löytää oma tilansa sille kinkyilyllekin ja miettiä mihin kaikkeen vaikka valta-asetelman haluaa ulottaa. Kannustaisin myös miettimään ihan omanlaisia ratkaisuja, jos ne tuntuu toimivilta itselle. Esimerkiksi itse saan etenkin vaniljaisemmilta läheisiltä kuulla ihmettelyä siitä, että en edes suunnittele yhteenmuuttoa.

Aitoa ja kestävää voi löytää ihan mistä vaan. Tästä baarista on löytynyt monta ystävää ja myös ihmisiä, joiden kanssa parisuhde - vakavakin - olisi ollut mahdollinen. Se, miten todennäköistä onnen löytäminen etsien on, onkin sitten toinen juttu. En usko, että tämä foorumi on siihen yhtään sen huonompi paikka kuin mikään muukaan. Joku löytyy deitti-ilmon kautta, mutta parin löytyessä varmaan aika moni voisi allekirjoittaa, että se ihminen olisi vetänyt puoleensa myös missä tahansa muussa yhteydessä.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #36 : 24.11.2017, 12:21 »
Muutaman hyvän ystävän olen löytänyt foorumilta. Sitä on oppinut varovaiseksi, kun on saanut siipeensä turhan monta kertaa.

Niksu

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #37 : 24.11.2017, 13:02 »
Muutama lainaus tänään julkaistusta Iltasanomien artikkelista. Tästä voisi saada keskustelun tai kaksi aikaiseksi :) Otin tuohon vain muutaman raadollisimman lainauksen koko jutusta.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005460353.html

"Kun tarjontaa on valtavasti ja kriteerit kovat, seuraukset ovat joskus karuja."

"miehet saavat matchin 0,6 prosentin todennäköisyydellä ja naiset 10 prosentin todennäköisyydellä."

"Tinderiä käyttävät miehet ovat tyytymättömiä siihen, että eivät saa riittävästi matcheja, ja naiset kokevat, että eivät pääse riittävän syvään keskusteluyhteyteen."

Nick

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #38 : 24.11.2017, 13:15 »
Muutama lainaus tänään julkaistusta Iltasanomien artikkelista. Tästä voisi saada keskustelun tai kaksi aikaiseksi :) Otin tuohon vain muutaman raadollisimman lainauksen koko jutusta.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005460353.html

"Kun tarjontaa on valtavasti ja kriteerit kovat, seuraukset ovat joskus karuja."

"miehet saavat matchin 0,6 prosentin todennäköisyydellä ja naiset 10 prosentin todennäköisyydellä."

"Tinderiä käyttävät miehet ovat tyytymättömiä siihen, että eivät saa riittävästi matcheja, ja naiset kokevat, että eivät pääse riittävän syvään keskusteluyhteyteen."

Tuolla kommenteissa oli hyvin tiivistetty:

"Yleensä Tindereissä ja muissa naiset laittavat rastia 95% ehdokkaista ja valitsevat kelvollisiksi ulkonäöltään ne tietyt 5%. Nimenomaan niin että jokainen valitseen juuri ne samat 5%. Ne samat tietyt miehet saavat 95% naisista koska vaan, joten miksi sitä jaksaisikaan panostaa parisuhteeseen saati viitsisi tehdä kompromisseja??
Sitten nämä samat naiset ihmettelevät miksei löydy kunnollista miestä parisuhteeseen?? Onkohan se vika siis miehissä vai naisissa??

Monesti ylläkuvatut "kokemukset" vielä vain lisäävät naisten nirsoutta luoden catch21-kehän eli kun homma ei toimi niin rajataan sitä hakua edelleen samoilla toimimattomilla kriteereillä yhä tiukemmaksi jolloin "kelvollisten" miesten joukko rajautuu yhä tiukemmaksi koostuen lopulta vain 1-3% miehiä ja juuri niistä kaikkein suosituimmista muidenkin naisten keskuudessa...

Jossain vaiheessa pitäisi oikeasti tutustua ihmisiin niiden pinnallisten ulkonäkökriteerien ulkopuolella ja yllättyä siitä että voi löytää sitä keskustelua!!



Niksu

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #39 : 24.11.2017, 13:25 »
Jossain vaiheessa pitäisi oikeasti tutustua ihmisiin niiden pinnallisten ulkonäkökriteerien ulkopuolella ja yllättyä siitä että voi löytää sitä keskustelua!!

 :peukku:

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #40 : 24.11.2017, 13:48 »
Jossain vaiheessa pitäisi oikeasti tutustua ihmisiin niiden pinnallisten ulkonäkökriteerien ulkopuolella ja yllättyä siitä että voi löytää sitä keskustelua!!

 :peukku:

Kyllä tämäkin. Mutta.
Viimeaikaiset keskustelut käyty ikäryhmän 18-25v naisenalkujen kanssa.
Yhteinen mielipide näiden Tindernaisten kanssa oli tämä: "Voi kun saisi hyvää seksiä."
Keskusteluyhteyttä ei juurikaan mainittu.
Seuraa haetaan kriteereillä - osaa suudella ja saa hyvää seksiä.
Sekin mainittiin, ei ripustaudu eikä tule liian lähelle liian aikaisessa vaiheessa.

Naiset osaavat olla aika vaativia. Tietävät mitä haluavat. Muu ei kelpaa.


Niksu

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #41 : 24.11.2017, 13:51 »
...
Naiset osaavat olla aika vaativia. Tietävät mitä haluavat...

Mä en yleensä täällä huutele kovin paljon toisia vastaan, mutta mun ja muutaman muunkin kokemuksen mukaan naiset luulee tietävänsä mitä haluavat ja ovat aivan hukassa sen suhteen mitä oikeasti tarvitsevat.

Disclaimer: Selkeästä mielipiteestä huolimatta sanoin kaiken täydellä rakkaudella ja kunnioituksella  :love:

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #42 : 24.11.2017, 13:53 »
...
Naiset osaavat olla aika vaativia. Tietävät mitä haluavat...

Mä en yleensä täällä huutele kovin paljon toisia vastaan, mutta mun ja muutaman muunkin kokemuksen mukaan naiset luulee tietävänsä mitä haluavat ja ovat aivan hukassa sen suhteen mitä oikeasti tarvitsevat.

Disclaimer: Selkeästä mielipiteestä huolimatta sanoin kaiken täydellä rakkaudella ja kunnioituksella  :love:
No onneksi sä tiädät paremmin, mitä toinen oikeesti tarvitsee, ku henkilö itse. Voitkin opastaa sit näitä eksyneitä yksilöitä haluineen.

Ihan siis kaikella rakkaudella ja kunnioituksella.

Niksu

  • Vieras
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #43 : 24.11.2017, 13:55 »
...
Naiset osaavat olla aika vaativia. Tietävät mitä haluavat...

Mä en yleensä täällä huutele kovin paljon toisia vastaan, mutta mun ja muutaman muunkin kokemuksen mukaan naiset luulee tietävänsä mitä haluavat ja ovat aivan hukassa sen suhteen mitä oikeasti tarvitsevat.

Disclaimer: Selkeästä mielipiteestä huolimatta sanoin kaiken täydellä rakkaudella ja kunnioituksella  :love:
No onneksi sä tiädät paremmin, mitä toinen oikeesti tarvitsee, ku henkilö itse. Voitkin opastaa sit näitä eksyneitä yksilöitä haluineen.

Ihan siis kaikella rakkaudella ja kunnioituksella.

Siitäs sain :)

 :-X

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
« Vastaus #44 : 24.11.2017, 14:12 »
Mitä nainen haluaa versus mitä nainen tarvitsee.

Tapana on kunnioittaa toisen mielipidettä sellaisenaan pyrkimättä muutamaan sitä muotoon mikä olisi minulle enemmän sopivampi.

Paitsi niissä suhteissa joihin on valtuus ja käskyvalta.