Kirjoittaja Aihe: 23.7.2011 SexualInquisition3, mytologiaa ja jumalallisuutta  (Luettu 55221 kertaa)

MarkoT

Valottakaa jo salaperäisten verhojen taa, mitä siellä muuta tapahtuu  C:-)
Ei malta odottaa millään...

Mitähän keliä sitä tulee... ensin luvattiiin +29C hellettä  8) ja nyt ol jossain +20C ja vesisadetta  ???

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Raotetaan verhoja ihan pikkasen: Juuri äsken varmistui että Saulin rottinkia on tässä tapahtumassa myynnissä.

-tt

Kunzmann

on problem mulla, sais apu tulla :) missä on lähin joku motelli,hotelli,hostelli tai vaikka puumaja mistä vois huoneen saada bileitä ajatellen? onko kävelymatkan päässä mitään mistä vois kysyä (about 2km säteellä).

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
on problem mulla, sais apu tulla :) missä on lähin joku motelli,hotelli,hostelli tai vaikka puumaja mistä vois huoneen saada bileitä ajatellen? onko kävelymatkan päässä mitään mistä vois kysyä (about 2km säteellä).

Lähistöllä olevia hotelleja löytyy tästä linkistä:
http://maps.google.fi/maps?near=Vanha+Talvitie+14,+00580+Helsinki+(Agroksenm%C3%A4en+holvikellari)&geocode=CTR5dnZ6l60AFTZ2lgMdvBd9ASFWwWVSl0EGbw&q=hotelli&vps=1&f=li&hl=fi&dq=agroksenm%C3%A4en+holvikellari&jsv=355d&sll=60.192316,24.972181&sspn=0.014933,0.036478&ei=49ojTpXlB8WasAboi-yYDQ

Marimintti

Ja jos hotellit on täynnä: http://www.hbb.fi/yritys.htm

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Itse n kilsan päässä asuvana luulen et lähin hotelli on Kalliossa,Cumulus Olympia,Brahenkadulla

Kunzmann

Itse n kilsan päässä asuvana luulen et lähin hotelli on Kalliossa,Cumulus Olympia,Brahenkadulla

pitääpä tutkia tämä tapaus jos siellä ois huoneita, tai sitten pistää mulle ja murulle kämppävonkaus päälle :)

Tii

tässä saapumisohjeet bilepaikalle:

chilinen

  • Vieras
Hakaniemen torin varrellakin on Cumulus, jos ei muista tilaa löydy. Tosin Tuska varmaan vie kans paikkoja...

Smooth

  • Vieras
on problem mulla, sais apu tulla :) missä on lähin joku motelli,hotelli,hostelli tai vaikka puumaja mistä vois huoneen saada bileitä ajatellen? onko kävelymatkan päässä mitään mistä vois kysyä (about 2km säteellä).

Hotellien lisäksi vielä huokemmat vaihtoehdot, ihan varmuuden vuoksi. http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/palvelut/209215/

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
tässä saapumisohjeet bilepaikalle:
Hyvä ohje. Tuonne ei olisi kyllä muuten tajunnut mennä.
Löytyykö sieltä autolle parkki tilaa?

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
tässä saapumisohjeet bilepaikalle:
Hyvä ohje. Tuonne ei olisi kyllä muuten tajunnut mennä.
Löytyykö sieltä autolle parkki tilaa?

Löytyy kyllä.

Tii

Sexual Inqisition 3, Jumalallisuutta ja mystiikkaa  Agroksenmäen holvikellarilla


Illan ohjelmaa

19.00 ovet aukeaa ja lipunmyynti alkaa

22.00 Tervetuloa mässäilemään

23.00 “Alttari ja Oden”

00.15 “Master V:n ja pennyn shaivistinen palvonta”


noin 20.00 → Buffet  (annoshinnat 1,50 – 2,50 eur)

tarjolla ostettavaksi mm

Virvokkeita
Kahvia

Feta-pinaattipiirakkaa
Coctailtikkulajitelma (5 kpl)
Kanavartaita ja dippi
Grillimakkaraa
Hedelmävartaita
Ambrosiakakkua
Valkosuklaajuustokakkua


Vain käteinen kelpaa, varaathan mielellään sopivaa rahaa käyttöösi. Pankkiautomaattia ei ole ihan lähistöllä

Muistutuksena vielä, että Agroksenmäen pihalla ei ole parkkitilaa vierailla, mäen ympäristössä, tukkutorin alueella sitä on riittävästi.

Esillä ja myytävänä myös Qumman tauluja ja Saulin rottinkeja.

** SMFR pidättää oikeuden muutoksiin*

ken-barbie

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 38
  • Pari, johon voi törmätä bileissä siellä sun täällä
  • Galleria
Bileissä mukana - ehdottomasti  ;D

Smooth

  • Vieras
Nappasin tänne TM:n puolelta flierin illustraatioksi :)