Kirjoittaja Aihe: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa  (Luettu 54256 kertaa)

Viridian

Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #60 : 23.08.2015, 16:47 »
onkohan tätä enää olemassakaan....? jos pj ollut viimeks yli puol vuotta sitten paikalla niin hankalaahan on miettiä mitä kautta tietoja saisi >:D

Hei,

Tämä on olemassa. Kyselyitä voi laittaa esimerkiksi minulle, ohjaan ne kyllä eteenpäin yhdistyksen nykyiselle puheenjohtajalle jos en itse osaa vastata.

Vir

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #61 : 23.08.2015, 17:27 »
Onnea ja menestystä uuden yhdistyksen toimintaan!
Lueskelin sen 19 sivun ketjun, jossa ilmeisesti juuri tämän yhdistyksen perustamista hahmoteltiin. Monia kirjoittajia askarrutti mm. mahdolliset tulevat bileet, kuka pääsee ja kuka ei ja miten pitää pukeutua jne. Itseäni askarruttaa lähinnä miksi eri yhdistykset järjestävät niin vähän erilaisia workshoppeja. Bileitä tuntuu riittävän, mikä on hienoa. Itseäni kuitenkin kiinnostaisi enemmän tutustua erilaisiin tekniikoihin/ilmiöihin asiantuntevalla opastuksella. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä, tältä vuodelta muistan vain, että keväällä oli suuri shibari-työpaja, jossa HÄkki RY oli mukana ja joka herätti paljon kiinnostusta myös aktiivikinkyjen ulkopuolella, Underworld-yksityishenkilö piti tantra/rentoutus-luennon, ikävä kyllä en päässyt osallistumaan kumpaakaan. Itselläni ei ole tieto/taitoa tai kontakteja järjestää mitään, siksi esitän nyt tässä, ehkä off topic, että uusi tai entiset yhdistykset aktivoituisivat harrastajien valistamisessa. Lupaan osallistua!

Ystävällisin terveisin ÜberBitch
Voipa hyvinkin olla enemmän suuntaus tonne hekiselle puolelle, kuin joihinkin tekniikoihin. Eli uskoisin olevan enemmin keskustelulle paikkaa Suomessa, jossa tämä niin yleinen tuomitseminen ilmapiiri pysyy taka alalla.

Sillä kun puhutaan yksinkertaisesti vallasta ja sen tuomasta vastuusta, niin näiden eritavalla toteuttaa on paikka jossa voi itseään kehittää.

Jyrki73

  • Vieras
Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #62 : 20.12.2015, 17:25 »
Löysin tämän ketjun vasta tänään, ja olen kahlannut sitä läpi.
Kyllä on yhdistys tärkeällä asialla.
Toivotan onnea ja menestystä.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #63 : 20.12.2015, 20:18 »
Löysin tämän ketjun vasta tänään, ja olen kahlannut sitä läpi.
Kyllä on yhdistys tärkeällä asialla.
Toivotan onnea ja menestystä.
Jos on vaikeuksia löytää ihmisiä joihin voi yhdistyksessä otta yhteyttä, niin itse ajelen aikalailla tossa pks seudulla, joten kahvi kupposen huoltsikalla olen aika hyvinkin helposti uhraamaan☺

vila

  • Vieras
Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #64 : 24.10.2017, 19:48 »
Onko tämä yhdistys yhä olemassa?

CRPulse

  • Vieras
Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #65 : 24.10.2017, 22:45 »
Pitäs käydä prh ssa yhä kattomas..  (Toisaalta jos ei miellä itseä "truemassu" -sadistiks..  (lue=scenemaineesi ei ole truemaster/domme, tai subisi "trueslave" on kutsukanava kiinni).
:)

.. Heillä varmaan jo oma kerhotila josta kuuluisimmat präkätallit sinivihreinä.. :/
ja alaosastoja ja hangaroundeja ympäri suomen

vila

  • Vieras
Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #66 : 25.10.2017, 00:03 »
Sain jo vastaukseni jo toisaalta.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 717
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #67 : 25.10.2017, 00:37 »
.. Heillä varmaan jo oma kerhotila josta kuuluisimmat präkätallit sinivihreinä.. :/
ja alaosastoja ja hangaroundeja ympäri suomen

Alkupäästä en saanut selkoa, mutta tässä on ideaa. Siitä ei pääse mihinkään, että mopokerhot tekee nää järjestäytymis- ja toimitilahommat paremmin kuin kinkyt. Kai voisi olla kasa meikäläisiäkin, jotka pistäisivät peliin enemmän aikaa ja pelimerkkejä, ja veisivät homman tolle tasolle.

Omat tilat, pokkuroivia prospecteja, salamyhkäisiä rituaaleja ja merkkejä, mmm....  Aina välillä tehdään ilmiantoja itsestämme, niin pari tusinaa poliisia tekee rynnäkön tiloihin. Juotetaan niille kahvit, esitellään laitteet ja annetaan kuulusteluvinkkejä. Lopuksi vertaillaan käsirautoja, toivotetaan tervetulleeksi uudestaan, sekä rohkaistaan ensi kerralla ronskimpaan voimankäyttöön.




Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #68 : 30.07.2019, 07:49 »
No en oikein tiedä mitä muuta tuohon sanois kuin että taas yksi kerho kaukana kaikesta. Mutta onhan se hyvä, että siellä missä on paljon väkeä, on myös paljon tekemistä. Onnea jatkolle kumminkin.

vila

  • Vieras
Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #69 : 30.07.2019, 09:23 »
No en oikein tiedä mitä muuta tuohon sanois kuin että taas yksi kerho kaukana kaikesta. Mutta onhan se hyvä, että siellä missä on paljon väkeä, on myös paljon tekemistä. Onnea jatkolle kumminkin.

Tätä kerhoa ei enää ole.

Viridian

Vs: D-s yhdistys = perustettu ja toiminnassa
« Vastaus #70 : 30.07.2019, 18:12 »
No en oikein tiedä mitä muuta tuohon sanois kuin että taas yksi kerho kaukana kaikesta. Mutta onhan se hyvä, että siellä missä on paljon väkeä, on myös paljon tekemistä. Onnea jatkolle kumminkin.

Tätä kerhoa ei enää ole.

Kuten vila mainitsi, Valtasuhde ry on tällä hetkellä laitettu yhdistyksenä lepäämään, koska jäsenkokouksessa ei löytynyt tarpeeksi aktiivisia toimihenkilöitä pyörittämään byrokratiaa saati järjestämään toimintaa. Yhdistys on siis toistaiseksi olemassa, mutta vaatisi jostain materialisoituvan aktiivisen ihmisjoukon pyörittämään itseään. Myös yhdistyksen foorumi on olemassa ja toimii yhdistyksen jäljellä olevan toiminnan tiedotuskanavana jäsenille.

Muualla mainostettu Valtasuhde -foorumi ei liity mitenkään Valtasuhde ry:n toimintaan tai ole sen vastuulla. Vaikka eräät ovat niin päätelleetkin, eikä ihme, kun sama nimi otettu käyttöön.

Terveisin,

Vir