Kirjoittaja Aihe: Kuka kelpaa?  (Luettu 63925 kertaa)

MissSense

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #15 : 20.07.2011, 11:36 »
Minä ihastun aina ihmisiin, yleensä koko paketti on sellainen mikä miellyttää MINUN silmää (muttei sillä välttämättä ole mitään tekemistä yleisien kauneuskäsityksien kanssa). Jos laittaisin deitti-ilmoituksen en edes tietäisi mitä etsin (fyysisesti).

Jos jotain yhteenvetoa tietyistä piirteistä pitäisi vetää niin se on aika mahdotonta, jokainen on ollut omanlaisensa. Kuvittelin aikoinaan etten voi ihastua fyysisesti langanlaihaan ihmiseen, mutta sekin on todettu vääräksi. Ehkä se on energia minkä toisesta vaistoaa. Se mikä omassa itsessä hämmästyttää, niin itse aikoinaan 36-38 kokoisena tunsin aina itseni epävarmaksi ja kropan virheelliseksi, nyt 10-15 kiloa painavampana olen tuhat kertaa itsevarmempi sekä enemmän sinut kropan kanssa. Isokin on kaunista.

Ulkonäköpaineet ulottuu varmasti myös Dommeihin ja Domeihin, kun kuuntelee orjan vaatimuksia koko ajan 24h täydessä tällingissä olevasta Dominasta joka asuu kumipuvussa kaiken aikaa 14cm koroissa ja on aina valmiina vain orjaa varten, niin valitettavasti joudun poistumaan nauraen! Pari tuollaistakin tullut vastaan. Onneksi nämä ei ole ollut skenen konkareita, vaan niitä kokemattomia aloittelijoita, joille reaaliteetit ei ehkä vielä ole selvinnyt. Asetelma tiettävästi toimii oikeasti, jos papiljoteista, meikittömyydestä ja pyjamasta ei ole haittaa. Toisaalta pukeudun mielelläni orjaani varten, sekin on tapa virittäytyä tunnelmaan ja luoda silmäniloa.

Itse suhtaudun aloittelijoihin melkoisella varauksella, kyllä, ihan siitä syystä etten usko heidän olevan valmiita minun koulutukseen siltä tasolta.

Ms.

Edit: pitipä tähän sanomani, että saa ja pitääkin vaatia niitä ominaisuuksia mitä haluaa ja etsii, itselleni se ulkonäkö ei ole päätekijä.

chilinen

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #16 : 20.07.2011, 12:43 »
"Toisaalta onhan se ulkonäkö ensimmäinen asia mihin toisessa ihmisessä kiinnittää huomiota ja sen pohjalta herää tai ei herää kiinnostus tutustua (pois suljettuna tietty nettikeskustelut, missä toista ei voi nähdä). Kuitenkin ulkonäkö ainakin oman kokemukseni mukaan menettää suhteen jatkuessa merkitystään, koska suhteen toimivuuden kannalta tärkeämmiksi asioiksi nousevat ihan eri asiat kuin ulkonäkö. Jos kemiat ei toimi tai siellä (ylä)päässä ei liikahda oikein mitään, niin eipä siinä suhteessa kauaa viihdy."

Näinhän se menee. Itse koen itseni suht nirsoksi, mutta se ei koske niinkään ulkonäköä vaan niitä henkisiä ominaisuuksia ja pään sisältöä.

Ja bileissä tykkään juuri siitä heterogeenisyydestä, monenlaisista ja -näköisistä ihmisistä, enkä ole kokenut, että tuttavapiirissäni pahemmin tuota ulkonäkörasismia muutenkaan harrastetaan, tai sitten olen osunut sattumalta juuri oikeaan porukkaan :)


n4103xxl

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #17 : 20.07.2011, 12:47 »
Dommen ulkonäöllä ei olekaan väliä, oikeastaan mielellään jopa sais ollakin iso tyttö, se tuntuu kiehtovan alistuvia miehiä tosi paljon, kai siks että sillä painollakin voi alistaa, ja mies tuntee itsensä heikoks, sen ison naisen rinnalla, tälläsen olen ainakin itse huomannu. Mutta, tilanne voi olla jo toinen, jos haetaan elämänkumppania, eikä pelkkää sessiointi seuraa.

Huntress

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #18 : 20.07.2011, 13:25 »
Unohtakaa hoikkuus, isotissisyys ja laittautunut ulkomuoto 24/7. Viimeisimmät ulkonäkökriteerit joihin olen törmännyt ovat jo täysin mahdottomia. Minut raakattiin eräässä tapauksessa minua ikinä edes tapaamatta nännieni ulkonäön ja värin takia. Nuorelta vaalealta tytöltä olisi pitänyt löytyä imettäneen/vanhemman naisen turpeat tummat parkkiintuneet nännit ja nännipiha, mielellään tummuusasteella ja sävyllä, jota ei edes suomalaisilta bruneilta välttämättä löydy. 8) Ja siis vanhempi (tumma) nainen, jolta kyseiset ominaisuudet sitten ehkä löytyisivät, ei kuulemma ollut vaihtoehto.

caffeine_junkie

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #19 : 20.07.2011, 14:32 »
Ulkonäköpaineita on varmasti kaikilla, muillakin kuin kinkyillä. Mullakin on salitreenin myötä paineet vaan lisääntynyt kun vertaa itseään perus-kaduntallaajan sijaan upeisiin fitness-misuihin.

On vain järkevää ilmoittaa ulkönäkökriiteerinsä deitti-ilmossa (jos niitä on), ei tarvi pahoittaa ihmisten mieliä lähtemällä treffeille tyyppien kanssa joilla ei vain ole mitään mahiksia. Kuulostaa ehkä kylmältä, mutta mielummin minä luen ne kriteerit netistä ja olen vastaamatta ilmoon kuin lähden treffeille ja kuulen sen kritiikin panostettuani omaa aikaani ja kiinnostustani tyyppiin.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #20 : 20.07.2011, 15:01 »
On vain järkevää ilmoittaa ulkönäkökriiteerinsä deitti-ilmossa (jos niitä on), ei tarvi pahoittaa ihmisten mieliä lähtemällä treffeille tyyppien kanssa joilla ei vain ole mitään mahiksia. Kuulostaa ehkä kylmältä, mutta mielummin minä luen ne kriteerit netistä ja olen vastaamatta ilmoon kuin lähden treffeille ja kuulen sen kritiikin panostettuani omaa aikaani ja kiinnostustani tyyppiin.
Tuota voin kompata, se on totta, että jos ei pysty kertakaikkiaan olemaan tekemisissä, esim. ylipainosen ihmisen kanssa, on toki järkevää se myöskin ilmottaa, ni ei sitten vastaile sellaset, ketkä ei kriteereitä täytä.
Mutta, kaipa tässäkin keskustelussa on pointtina se, että ne ulkonäkö vaatimukset menee tänäpäivänä todellakin mahdottomuuksiin... niinkun tossa ylempänä Huntress kerto. Minä ilmotan aina omassa haussani, että olen oikeasti iso nainen, enkä edes kamalan rintava, jää taas sitten ne pois vastaajista, kelle se tissien koko on SE juttu.
Kyllä, ulkonäkö paineita on jokaisella nykysin, ja meillä naisilla enemmän kun miehillä  :(

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #21 : 20.07.2011, 15:41 »
Tässäkin asiassa vaikuttaa mielestäni aika paljon se, että oli lihava, laiha, ruma, kaunis tai vaikka sirkuspelle hermanni niin jos itsetunto on kohdillaan niin se heijastuu ulospäin. Jos kuka hyvänsä valittaa kuinka on sitä taikka tätä ja voi ei kun on liian paljon sitä ja liian vähän jotain toista pielessä niin vaikuttaa ainakin kiinnostukseen minun kohdallani.

isabella

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #22 : 20.07.2011, 15:45 »
Olen samaa mieltä usean aikaisemman kommentoijan kanssa: jos oikeasti tietyntyyppistä ulkonöä vaaditaan että voi kiinnostua ihmisestä niin onhan se reilua ilmoittaa se heti kärkeen ettei turhaan tuhlaannu molempien aikaa. Ei ihminen pysty väkisin viehättymään kenestäkään vaikka kuinka haluaisi. Ja ne joilla on loputon ja epärealistinen vaatimuslista voivat sitten rauhassa laittaa ilmojansa ja ihmetellä kun kukaan ei vastaa. Turha siitä on kenenkään alkaa alemmuutta tuntea että ei täytä jonkun satunnaisen urpon kriteerejä. Itse en ikinä vastaisi sellaiseen ilmoon mutta helppohan se on sanoa kun en takuulla täytä niitä kriteerejä  ;D

LeatherM

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #23 : 20.07.2011, 16:18 »
Te naiset ootte vaan niin turhan kriittisiä omasta ulkonäöstänne. Ikuna en oo nussinu tai piessy naista josta ei kauneuttakin olisi löytynyt. Enkä itseasiassa edes tavannut.

nimim. Mistä timmivartaloinen kipulunttu keskivartalolihavuuteen taipuvalle keski-ikäiselle setälle?

Koo

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #24 : 20.07.2011, 16:47 »
Kimurantti aihe! Mutta jos järjellä ajattelee, niin onhan se hyvä, että jo deitti-ilmossa ilmoittaa kriteerinsä jos sellaisia on, kaikki säästyvät turhalta vaivalta. Sanoisin kovin mielelläni, että minulla ei ole ulkonäkökriteerejä, mutta valehtelisin - minulle aivan ehdoton turn off on miehellä suorat housut ja kauluspaita, tavatessani näin pukeutuneen miehen menetän mielenkiintoni saman tien  :o Miten turhamaista on tuo, tiedän... mutta en vaan voi sille mitään.

Deitti-ilmoa en ole ikinä tehnyt, mutta muuten jos satun viestittelemään jonkun kanssa niin varmistan tämän yksityiskohdan ennen kuin edes harkitsen tapaamista.

Edellä on sanottu, että naiset ovat aivan liian kriittisiä oman ulkonäkönsä suhteen ja allekirjoitan tuon täysin - onko joku muka joskus tavannut naisen, joka on tyytyväinen ulkonäköönsä??? Kun katson peiliin näen väsyneet kasvot, riippurinnat, löysäksi venyneen vatsanahan ja lanteille asettuneen pelastusrenkaan - muhkuraisia selluliittireisiä ei edes katsota... mutta ei minulla ole seurasta puutetta, asia mikä ei kai koskaan lakkaa hämmästyttämästä minua!

Joko olen liian kriittinen, joko näen itseni väärin silmin tai sitten olen törmännyt miehiin joiden kriteerit ovat olleet ihan muut kuin ulkonäölliset.

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #25 : 20.07.2011, 19:05 »
Onko niissä deitti-ilmoissa muka niin tarkkoja ulkonäkövaatimuksia? Taitaa olla mielikuvituksen tuotetta.

Toisin kuin namuuN väittää, ulkonäkö ei ole syntymälahjana saatu ominaisuus. Hyvä ulkonäkö ei ole ensisijaisesti piirteitä ja muotoja vaan asennetta ja tyyliä. Jos missinmitat täyttävä nainen ei ole sinut ulkonäkönsä kanssa ja ei ole löytänyt tyyliään, hän ei ole kaunis. Sellaisia naisia näkee itseasiassa aika usein.

Vastaavaasti jos nainen kantaa läskiperseensä ja jenkkakahvansa ylpeänä ja vieläpä pukeutuu niin, että kehon seksikkäät puolet korostuvat, niin kuka sellaista voisi vastustaa. En minä ainakaan.

Monella suomalaisella aikuisella naisella olisi tässä paljon korjattavaa.  Joskus tuntuu, että kun vartalo hiukankin alkaa rapistumaan, niin nainen ajattelee, että menköön sitten loputkin. Tuloksena on yleisharmaita, leggins-jalkaisia, muodottomia, väärällä tavalla androgyynejä epänaisia, joita näkee kaduilla ja ostareilla pilvin pimein. Ja kaikki johtuu vain väärästä pukeutumisesta.

Sellaista naisen vartaloa ei harvoja ääripoikkeuksia lukuunottamatta olekaan, jossa ei olisi jotain seksikästä. Naisen pitää vain löytää se ja tehdä muillekin tiettäväksi.



Marimintti

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #26 : 20.07.2011, 19:31 »
On niissä melko paljon vaatimuksia. Osa suoraan sanottu ja osa kerrottu "deittikielellä". Ja namuhan sanoi, että ulkonäkö on syntymälahjana saatu, ei puhunut hyvästä mitään:)

Monella suomalaisella aikuisella naisella olisi tässä paljon korjattavaa.  Joskus tuntuu, että kun vartalo hiukankin alkaa rapistumaan, niin nainen ajattelee, että menköön sitten loputkin. Tuloksena on yleisharmaita, leggins-jalkaisia, muodottomia, väärällä tavalla androgyynejä epänaisia, joita näkee kaduilla ja ostareilla pilvin pimein. Ja kaikki johtuu vain väärästä pukeutumisesta.

Minusta on aika hassua taas tuo yleistys, että monella olisi korjattavaa. Ikäänkuin olisi jokin velvollisuus näyttää hyvältä. Jotkut meistä ovat ihan tyytyväisiä siihen haalistuneeseen lookkinsa. Minulla on yleesä muu kuin näyttäytymistarkoitus, kun lähden kotoa. Eikä varsinkaan kiinnosta mitä joku tuntematon vastaantulija ajattelee. On sitten helpompi yllättää positiivisesti sillä pukeutumisella, kun se poikkeaa siitä normista.

subula

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #27 : 20.07.2011, 20:11 »
Onko niissä deitti-ilmoissa muka niin tarkkoja ulkonäkövaatimuksia? Taitaa olla mielikuvituksen tuotetta.

Toisin kuin namuuN väittää, ulkonäkö ei ole syntymälahjana saatu ominaisuus. Hyvä ulkonäkö ei ole ensisijaisesti piirteitä ja muotoja vaan asennetta ja tyyliä. Jos missinmitat täyttävä nainen ei ole sinut ulkonäkönsä kanssa ja ei ole löytänyt tyyliään, hän ei ole kaunis. Sellaisia naisia näkee itseasiassa aika usein.

Vastaavaasti jos nainen kantaa läskiperseensä ja jenkkakahvansa ylpeänä ja vieläpä pukeutuu niin, että kehon seksikkäät puolet korostuvat, niin kuka sellaista voisi vastustaa. En minä ainakaan.

Monella suomalaisella aikuisella naisella olisi tässä paljon korjattavaa.  Joskus tuntuu, että kun vartalo hiukankin alkaa rapistumaan, niin nainen ajattelee, että menköön sitten loputkin. Tuloksena on yleisharmaita, leggins-jalkaisia, muodottomia, väärällä tavalla androgyynejä epänaisia, joita näkee kaduilla ja ostareilla pilvin pimein. Ja kaikki johtuu vain väärästä pukeutumisesta.

Sellaista naisen vartaloa ei harvoja ääripoikkeuksia lukuunottamatta olekaan, jossa ei olisi jotain seksikästä. Naisen pitää vain löytää se ja tehdä muillekin tiettäväksi.

Sanoisin Amen alkuun mutta kerronpa eka oman juttuni.

oon aina ollut tosi pieni ja se on risonut mua *avautuu*. Tässä viimesen vuoden olen ollut sinut itteni kanssa yhä enemmän. En saa toista kroppaa ja sitä faktaa ei vaan voi muuttaa, joten pakko elääs en tiedon kanssa. Kun lsyähtää hartiat kasaan ja alkaa surkutella omaa huonouttaan, näyttähän se pirun huonolta. Kauneus ja tyylikkyys on nimenomaan asennetta.

Ikivanha klisee tähän loppuun (ennen aamenta): ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella - ainakin hetken. 

Amen

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #28 : 20.07.2011, 20:23 »
Semmonen lisäys kun tuossa joku/jotkut naiset epäilivät, ettei kinkypalstan ilmoituksella tulisi vastauksia en jaksa uskoa ei ehkä sitä 200 minkä voi jostain iskurista saada kuulema päivässä. Niin vanha totuushan on Domina saa olla minkänäköinen kokoinen ikäinen tahansa silti Taatusti saa seuraa.

kisupikkuinen

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #29 : 20.07.2011, 21:50 »
Minä olen kuullut semmoista että naisen ulkonäollä ei ole niin väliä. Oli nainen minkä näköinen hyvänsä, niin aina nainen saa baarista mukaansa jonkun miehen jos tarvis panoon on. (Onko se sitten niin että jossain vaiheessa mies ajattelee että reikä kuin reikä, pääasia että pääsee panemaan?)
Ja semmoista olen kuullut että helpommin nainen baarista seuraa löytää kuin mies.
En mä moisesta tiedä sitten. Olen vaan kuullut. Mutta varmasti vaikeinta on samaa sukupuolta kuin itse on, olevan pokaaminen. Ihan normibaarista.
Jottei menisi ihan sivuraiteille, niin on meillä naisilla ulkonäköpaineita. On miehilläkin, mutta miehet ei niistä niin vaahtoa kuin me naiset.

Terv. Nimimerkki
selluperseinen fitnesskissa.

Ps. Ja loppupelissä, ei sillä ulkonäöllä ole merkitystä. Sillä mitä teet kauniilla näyttelyesineellä, jos sisältöä ei ole?