Kirjoittaja Aihe: Kuka kelpaa?  (Luettu 61493 kertaa)

Passion

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #150 : 29.04.2017, 09:46 »
Arka aihe, jossa mielipiteen esittäjä saatetaan lynkata armotta.
Minä haluan vain parasta, vaikken itse pelaisikaan samassa liigassa. Visuaalisuus on minulle "se juttu".
Rakastumiseen taas tarvitaan se ajatusmaailmojen yhteensopivuus. Intressien, huumorin, ajattelun tulisi olla riittävän samanlaista. Mutta olen itsessäni huomannut, että seksiin tarvitsen sen visuaalisen ärsykkeen. Minulle hoikka, pitkä, treenaava nainen on parasta. Tässä kohtaa pitää sitten muistaa, että nämäkin pinnalliset kriteerit ovat subjektiivisia ja se mikä minulle on parasta voi toiselle olla keskinkertaista.
Mutta kuten joku tuossa aiemmin mainitsi. Ulkonäölle voi tietyissä rajoissa tehdä jotain. Se vaatii kovaa työtä, mutta se on silti mahdollista.

South

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 69
  • Vain kokeilemalla voi tietää
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #151 : 03.05.2017, 15:14 »
Onhan miellyttävä ulkonäkö toki sellainen asia että kaikki ei vaan millään sytytä, sille ei voi mitään. Itseäni kyllä ennemminkin sytyttää se, että niitä kiloja on kertynyt enemmän kuin se että niitä olisi liian vähän. Muotoja pitää löytyä, sille en voi mitään, mutta se on vain oma mieltymykseni.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #152 : 04.05.2017, 07:59 »
Ulkonäkö ei juurikaan merkkaa itselleni kunhan on mun silmissä kaunis ja viehättävä  >:D
Vartalo ei hirveesti vaikuta siihen valitsenko lelukseni kun pään sisälle pääseminen on paljon kivempaa  :P

Elikkäs leluks kelpaa ihan tavallinen nainen joka miellyttää Mua treffatessa ja osaa sanoa jutellessa oikeita sanoja  ;)

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #153 : 03.09.2019, 22:23 »
Taitaa olla melkoisen kovan luokan ikuisuuskysymys. Naiset ehkäpä enemmän paineistavat itseään ulkonäkökysymyksillä, mutta luin tässä taannoin kirjoituksen nykyisistä deittisovelluksista ja siitä millainen mies saa ja millainen ei. Naisten antamat sydämet sijoittuivat ehdottomasti vain sinne ns. AAA sarjan miehiin joilla on kauniit kasvonpiirteet, lihaksikas vartalo ja kuvista voi huokua myös varallisuuden tunnusmerkkejä kuten auto, vaatteet ja sitä rataa. Keskivertoukot saivat korkeintaan kolmasosan annetuista sydämistä ja ne jotka luokitellaan rumiksi jäivät lähes täysin ilman huomiota. Tämä kirjoitelma mitä ilmeisemmin kuvasti valtaväestön käyttäytymismallia. Kinkyjen ulkonäkövaatimuksista en ole lukenut mitään tutkimusta tai omakohtaista havaintoa saanut, kun olen ollut vain yhden kinkyn kanssa ikinä yhdessä ja sekin oli alkujuuriltaan sattuman kauppaa kuten hänen ulkonäkönsäkkin ja kyseinen nainen oli ainakin omasta mielestäni hyvinkin sitä kaartia joka saa monenkin ukon pään kääntymään ohi kävellessä.

Purpelot

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #154 : 04.09.2019, 06:10 »
Tälläisen harrastuksen paras puoli on se, että kumppaninsa saa valita eikä ole pakko touhuta kenenkä tahansa kanssa.  Toisin kuin esim joukkueurheilussa.

Kyllä seksikkyys lähtee korvien välistä.  En vieläkään nähnyt yhtään niin hyvää alapäätä,  että sillä pystyisi korvaamaan yläpään puutteet.

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #155 : 04.09.2019, 11:40 »
No mä olen inhorealisti, yleensä kaapissa tosielämässä, vaikka välillä tulee möläyteltyä.  :)) Ja muutenkin sen verta omalaatuinen, että tärkeintä olisi jos voisin kokea läheisteni hyväksyvän ja kunnioittavan mua sellaisena kuin olen. En odota sitä, ja mullakin on sosiaaliset tarpeet. Tämä kumppanin ja kavereiden kanssa. En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua naisten vaatimuksiin... mutta tiedän etten rupea olemaan jotain mikä ei ole mä miellyttääkseni ketään, paitsi ehkä harvoin, kumppanille herkkuna josta hän saa nauttia mun kustannuksella. Sitä herkkua tuskin on luvassa lisää jos homma ei ole vastavuoroista.

Sessioinnissa, vanilla ja bdsm... iso perse ja kiva naama plussia, sinut vartalonsa kanssa iso plussa, kemiat kohtaa sängyssä on se isoin juttu.

misuli_n

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #156 : 04.09.2019, 20:47 »
mietin kanssa asiaa.

se ihminen, joka koskettaa sydäntä, jonka lähellä on hyvä olo.

Ajattelen vieläkin näin.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #157 : 04.09.2019, 21:33 »
Tälläisen harrastuksen paras puoli on se, että kumppaninsa saa valita eikä ole pakko touhuta kenenkä tahansa kanssa.  Toisin kuin esim joukkueurheilussa.
Tämä on niin totta. Ulkoinen olemukseni ei itseäni tyydyttänyt nuorempana, nykyisin olen sinut kroppani kanssa. Mieli vaan halajaa nykyisessä vapaudessaan aina vaan uusia asioita.
Seuranhakua en ole harrastanut ennenkään, otan vastaan tarkasti harkiten mitä eteen tulee.
« Viimeksi muokattu: 05.09.2019, 10:37 kirjoittanut Lettu »

Ankka

Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #158 : 07.09.2019, 23:08 »
Tämä on aihe, jota olen miettinyt paljon viime vuosina. Lähdin mukaan "skeneen", bileisiin ja muuhun aika nuorena, 19-vuotiaana. Tiedostan, että silloisissa ihmissuhteissani olin enimmäkseen palkinto nuoruuden ja timmin kropan takia, ja se oli itsellenikin silloin ihan ok. Nyt yli kolmikymppisenä on joutunut jo ihmettelmään maallista katoavaisuutta, vaikkei tässä vielä vanhoja ollakaan. Kelvattu on kyllä siinä mielessä, että kumppani löytyi, vähän vaniljainen mutta toivottavasti mahdollisimman pitkäaikainen (kunnes kuolema meidät erottaa jne.). Seksuaalisuuta on taas täytynyt justeerata siinä mielessä, että oma tyydytys ei voi enää perustua siihen, että olisin jotenkin erityisen kaunis ja haluttava objektiivisessa mielessä.

Jos nykyinen puoliso päättää yllättäen häipyä, en kyllä tiedä millä meriiteillä enää kelpaisin nykymarkkinoilla. Vuosia horroksessa viettänyt äitee ei ehkä edusta sitä halutuinta osastoa, mutta kai viihdyttävällä seuralla voi jotain kompensoida.

PerunaPoika

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #159 : 08.09.2019, 01:12 »
Ulkonäkö on punainen silli. Itsevarmuus, avaus ja positiivinen mieli on tärkein. Näitä asioita saat helposti jos olet nätti, siis se sekaannus. Tiedän, että miehiä ovat niin kuin kärpäsiä paskalle jos olet nuori ja komea nainen, mutta se ei tarkoittaa, että muita naisia ovat huonompi. Siellä on aina joku ainuitlaaituinen yksityiskohta joka kiinostaa. Eikö se on parempi saada vähemmän, mutta aito huomio?

BDSM kentällä on erilaiset säännöt ja monimutakisempi prosessi. Yhteensopivuus, rooleja, arvot, ja lopulta kemia. Kuin alistuva mies suurin osa naisesta ovat jo ulos ikkunasta. En välitä, että olet Kiira Korpin salainen kaksoissisko, jumalauta nainen en piiskaa sinua.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #160 : 22.10.2019, 23:08 »
Kun baaria selaa, niin tuntuu, että kelpaakseen ihmisille pitää pukeutua latexiin ja tavalliset naapurintytöt ei herätä innostusta 🤔 onneksi seuraa löytyy muualtakin.

Dominanssi

  • Vieras
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #161 : 22.10.2019, 23:11 »
Mulle ei pukeutuminen, tatskat, lävärit tai muut ole koskaan olleet merkityksellisiä.
Jotkut jopa päinvastoin.
Kutsukaa mua sitten vaikka Klisee-Keijoksi.. mutta se ihminen ja asenne...  se on se jokin.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2782
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #162 : 22.10.2019, 23:12 »
Kun baaria selaa, niin tuntuu, että kelpaakseen ihmisille pitää pukeutua latexiin ja tavalliset naapurintytöt ei herätä innostusta 🤔 onneksi seuraa löytyy muualtakin.
Minusta nuo on nimenomaan niitä asioita mitkä kiinnostaa. Kiltti ulkonäkö yhdistettynä ei niin kilttiin sisustaan, vastakohdat ja yllätyksellisyys on kiinnostavia.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #163 : 22.10.2019, 23:23 »
Juu ja jokaisella on toki omat mieltymyksensä, niin mullakin on. Ainostaan silloin ärsyttää, kun Domin eka kysymys on, että pukeudutko latexiin ja kun vastaan en, niin toisesta ei enää kuulu mitään.  :D No hyvä toki selvittää potentiaaliset kumppaniehdokkaat heti alussa.

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Kuka kelpaa?
« Vastaus #164 : 23.10.2019, 01:27 »
Perhikselle snadia vinkkiä, ei dom kysy mihin sä pukeudut?! Dom pukee/hankkii just sellaset vetimet subillensa kuin itse haluaa... (moiset kyssärit on jos saanen lainata nykyteinejä, jonneja ja nyyppiä...  :-[