Kirjoittaja Aihe: Tutkimus: Naisen alhainen paino takaa onnellisen avioliiton  (Luettu 14189 kertaa)

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
(Ärsyttää tuo painokeskustelu, nainen on aina muka liian painava, liian vanha tai sitten liian kokenut tai muuten vaan liian nainen).

Tuo kaikki on niin suhteellista. Minulle on merkittävää miten nainen tuon "liian" kantaa. Jos nainen itse kokee, että joku asia on liikaa, kyllä muutkin sen sitten huomaavat. Sama pätee sopivilta osin kyllä miehiinkin.

Subitar80

  • Vieras
Edelleen kaivan vertä nenästä. Miten se muodottomaksi levinnyt mies, pitääkö se hyväksyä sellaisenaan ilman mitään toimenpitetä? Mitkä ovat kohtuulliset mitat?  (Ärsyttää tuo painokeskustelu, nainen on aina muka liian painava, liian vanha tai sitten liian kokenut tai muuten vaan liian nainen).

Itse olen aina ajatellut niin, että ihmissuhteisiin kuuluu luonnollisena osana toisesta huolehtiminen. Jos kumppani tai vaikkapa ystävä juo kuin sieni, savuttaa kuin savupiippu tai leviää muodottomaksi, pitää siitä voida kaikella rakkaudella pystyä ilmaisemaan huolensa (todella vaikea pukea sanoiksi, mutta toivottavasti ymmärsitte idean). On kamalaa pelätä toisen terveyden puolesta ja ehkäpä se toinen jopa arvostaa huolenpitoa - tai sitten se on juurikin veren kaivamista nenästä ;)

Aivan, aina sitä on liian jotain. Niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Liian painava, liian laiha, liian puhelias, liian hiljainen, liian seurallinen, liian hissukka (ja kaikki nämä olen kuullut itsestäni, koittakaa miehet päättää ;D). Toisaalta myönnän joskus myös sortuvani miesten liian jotain -rankkaamiseen :-[ Ehkäpä tarkoitus on löytää sellainen ihminen, jolle on suhteellisen sopiva kaikilta osin *näkee sielunsa silmin prinssinsä ratsastamassa subittarensa luo valkoisella ratsullaan piiska kädessään* ;)