Kirjoittaja Aihe: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?  (Luettu 26321 kertaa)

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #90 : 04.05.2019, 19:54 »
En oikeasti enää tiedä.
Olen pitkään miettinyt profiilin poistamistakin, mutta se on jotenkin jo niin iso osa mua.
Ja onhan täällä roikkuminen tapa ja jonkinlainen riippuvuuskin.
Ja tämä Baari kuitenkin mulle ainoa paikka jossa mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin.

Ehkä kuitenkin  vaan vetäydyn hetkeksi takavasemmalle.
Mietin mitä profiililleni tekisin vai annanko vaan olla.

Wolf Bride

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #91 : 04.05.2019, 20:32 »
Hiljaista on pitänyt viime ajat kaikin tavoin...
Alkuun tämä oli SE paikka, jossa tutustua kaikkeen ja kaikkiin - paikka, jossa saattoi turvallisesti tutkia omia ajatuksiaan. Tuttujakin kertyi matkan varrelta.
Pitkät ajat voin olla käymättä, mutta onhan tämä - viimeinen kinkyyden linnake, jos tämän muurit murtuu, niin.... Tää talvi ei lopu ikinä.

Jotenkin myös kuvittelen, että jos nyt joku jossain on mua varten, tulee se tänne vielä jonain päivänä - just mua kysymään  :) ;) :love:

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #92 : 05.05.2019, 11:37 »
Yhteisö. Netti on ollut vahvassa osassa oman kinkyidentiteettini rakentumisessa. Foorumit, profiilit ynnä muut puskevat ja painostavat ihmisiä määrittelemään itsensä, ja vaikka lokeroitumisessa on varjopuolensakin, se helpottaa paljon ilmaisemaan omia kiinnostuksiaan ja löytämään omanlaistaan seuraa. Nettiyhteisössä voi kysyä neuvoa ja lukea muiden ajatuksia ja kokemuksia, ja mikä parasta, olla avoimesti oma kiero itsensä.
« Viimeksi muokattu: 05.05.2019, 13:32 kirjoittanut Wasabi »

Minea

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #93 : 07.05.2019, 19:20 »
Baari on ollut ensimmäinen ja se tärkein väylä netin maailmassa löytää kanssavinojen luokse ja ajatusten ääreen :love: :love: :love:  Tästä on tullut hyvinkin merkittävä ikkuna oman arjen tuollepuolen, sinne itsen maille ja aikaan.

En paljonkaan kirjoittele enkä kommentoi, ennenkin seuraan ja kuulostelen yhteisössä tapahtuvaa, niin tapahtuma tarjontaa kuin ihmisten ajatelmia, jäsenesittelyjä, mitä milloinkin. Ehkäpä tuonnempana itsekkin enemmän osallistun, kenties.

SummaSummarum nykyinen KinkyRakkauskin on täältä löytynyt kuin myös enin osa KinkyYstävistäkin. Meistä on tullut ihana toisistamme ammentava ilonlähde , Baari on ollut sen synnyssä yhtenä oikeinkin merkittävänä väylänä. Myöskään Turun Balettia unohtamati. Yhdistyksillä kun on hyvin iso rooli live elämän kohtaamisten mahdollistajana. Nyt ja menneessä. Baarista tämänkin osan liikehdinnän pääosin tietooni poimin.

Roikun täällä teidän kanssakinkyjen vuoksi, kiitos kun olette olemassa. Ne lähimmät sekä koko ihanan kirjava kattaus teitä kaikkia  :love: :love: :) :)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #94 : 07.05.2019, 19:39 »
Täällä on ajoittain hyvinkin kiinnostavaa luettavaa tammöselle myöhäisherännäiselle. Kanava tutustua uusiin ihmisiin ja oppia kaikenlaista uutta ja ihmeellistä.

ghettoblaster

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #95 : 02.06.2019, 14:30 »
Seksuaalinen turhautuneisuus.

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #96 : 02.06.2019, 15:42 »
Seksuaalinen turhautuneisuus.
Väärinpäin lähestytty asiaa - seksuaalinen turhautuneisuus jalostuu täällä :D

ghettoblaster

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #97 : 02.06.2019, 16:02 »
Seksuaalinen turhautuneisuus.
Väärinpäin lähestytty asiaa - seksuaalinen turhautuneisuus jalostuu täällä :D

No joo, totta tuokin kun katselee miten toiset on onnellisesti D/s suhteissa ja "kylläisinä" kun saa kaikkea mitä haluaa. Mulle kans! Suomessa on sosiaalidemokratia, tän on pakko olla jonkun lain vastaista!

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #98 : 02.06.2019, 16:10 »
Seksuaalinen turhautuneisuus.
Väärinpäin lähestytty asiaa - seksuaalinen turhautuneisuus jalostuu täällä :D

No joo, totta tuokin kun katselee miten toiset on onnellisesti D/s suhteissa ja "kylläisinä" kun saa kaikkea mitä haluaa. Mulle kans! Suomessa on sosiaalidemokratia, tän on pakko olla jonkun lain vastaista!

Itseasiassa joskus mietin, että kun sessiointi on mun mielenterveydelle tosi hyväksi, niin voisinko Kelan maksaman psykoterapian sijasta saada maksusitoumuksen Dominalle?  ::)

ghettoblaster

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #99 : 02.06.2019, 16:19 »
Seksuaalinen turhautuneisuus.
Väärinpäin lähestytty asiaa - seksuaalinen turhautuneisuus jalostuu täällä :D

No joo, totta tuokin kun katselee miten toiset on onnellisesti D/s suhteissa ja "kylläisinä" kun saa kaikkea mitä haluaa. Mulle kans! Suomessa on sosiaalidemokratia, tän on pakko olla jonkun lain vastaista!

Itseasiassa joskus mietin, että kun sessiointi on mun mielenterveydelle tosi hyväksi, niin voisinko Kelan maksaman psykoterapian sijasta saada maksusitoumuksen Dominalle?  ::)

Maailma on kyllä menossa siihen suuntaan, että seksi tai seksuaalisuuden toteuttaminen terapiamuotona ei ole varmaan kovin kaukana. Ihan vielä en kuitenkaan suosittelisi pistämään mitään hakemuksia menemään. :D

PerunaPoika

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #100 : 17.06.2019, 21:38 »
Foorumia yleisesti on aina ollut hyvä tapa saa tietoja, keskustella ja tapaa uusia ihmisiä. Roikkumaan on ennenaikaista minun tilannessa koska teki tilin tänään  :P. Huomasin, että iso pala ihmisiä bileellä on vain baarilla tili ja ei fetlife:lla. Tuli kiinnostunut ja osoittautui olla hyvä idea.

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #101 : 17.06.2019, 21:59 »
Keskustelu aiheista joista ei oikein muualla pysty keskustelemaan, bileiden ja miittien silmällä pito ja toive siitä että tätä kautta löytäisi kasuaalin tai kenties jopa vakituisen kumppanin jolla ois samanlaiset kinkykiinnostukset kuin itelläkin.

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #102 : 17.06.2019, 22:02 »
Seksuaalinen turhautuneisuus.
Väärinpäin lähestytty asiaa - seksuaalinen turhautuneisuus jalostuu täällä :D

No joo, totta tuokin kun katselee miten toiset on onnellisesti D/s suhteissa ja "kylläisinä" kun saa kaikkea mitä haluaa. Mulle kans! Suomessa on sosiaalidemokratia, tän on pakko olla jonkun lain vastaista!

Itseasiassa joskus mietin, että kun sessiointi on mun mielenterveydelle tosi hyväksi, niin voisinko Kelan maksaman psykoterapian sijasta saada maksusitoumuksen Dominalle?  ::)

Maailma on kyllä menossa siihen suuntaan, että seksi tai seksuaalisuuden toteuttaminen terapiamuotona ei ole varmaan kovin kaukana. Ihan vielä en kuitenkaan suosittelisi pistämään mitään hakemuksia menemään. :D

No siis tuolla isossa maailmassahan on jo joissain paikoissa tällaista tarjolla osana seksuaaliterapiaa. Kuitenkin vain seksuaaliterapiaan liittyen, ei riitä että yleisesti ahdistaa vaan pitää olla jotain seksuaalisuuteen liittyviä ongelmia mielenterveydessä joita sitten terapeutin ja sijaispartnerin kanssa käytännön intiimityöskentelyllä käsitellään: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sexual_surrogate

Najwa

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #103 : 01.09.2019, 19:57 »
Arki on usein vanilijaista ja tuntuu, että osa minusta jää niin piiloon, että sitä pitää päästä tuulettamaan. Miitit on hyviä siihen, mutta foorumi toimii myös hyvänä kanavana. Tosin foorumilla joutuu kattoo tarkkaan mitä lukee. Kolumnit ja niistä syntyvä keskustelu on usein parasta antia.

Sitten on myös niitä hetkiä, kun tulee tarve kirjoittaa. Muistuttaa itselleen, että olen olemassa myös tämän osalta, vakka olisi hiljaista toiminnan osalta tai vaikka joku ihminen poistuisi elämästäni - niin tämä osa ei poistu, se on tallella. Se on osa mua eikä sitä voi kukaan viedä. Jostain syystä tänne kirjoittaminen auttaa.

Ja sit mä odottelen, et joku päivä tänne ilmestyisi uusia artikkeleita ja syväluotaavaa BDSM-suhteiden analyysia. Sitä odotellessa  8)

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #104 : 01.09.2019, 21:42 »
Odotan epätoivoisesti, että joku kinkypappa bongaa mut täältä  ;D

Välillä on bongannutkin, mutta vähän näyttäisi kyllä nyt siltä että vaniljapuolella enemmän kysyntää. Sääli sinänsä, mut toisaalta onhan tässä elämässä ehtinyt olla piiskan alla yms. Joten...

Ainiin, välillä joku kiinnostava keskustelu! Lukitsen vastauksen  :)