Kirjoittaja Aihe: Rasismia ja someraivoa  (Luettu 59529 kertaa)

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #75 : 31.07.2015, 22:37 »
Oikeesti? Eiks feissbuugissa paskanjauhannasta riittää? Pitäis täälläkin lässyttää? Oman mielipiten jätan kokonaan sanomata, koskaan sitä voivoitelua ei kestäis kukaan. Oiko jotenkin mahdollista ylläpidolla pitää poiitikka bdsmbaarin ulkopuolella erootikan, seksin ja tasapainoisen eläman kuulumattomana?

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #76 : 31.07.2015, 23:06 »
Oikeesti? Eiks feissbuugissa paskanjauhannasta riittää? Pitäis täälläkin lässyttää? Oman mielipiten jätan kokonaan sanomata, koskaan sitä voivoitelua ei kestäis kukaan. Oiko jotenkin mahdollista ylläpidolla pitää poiitikka bdsmbaarin ulkopuolella erootikan, seksin ja tasapainoisen eläman kuulumattomana?

 :peukku:

heinrich

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #77 : 31.07.2015, 23:22 »
Oikeesti.

Joka perkeleen topicciin ei tarvi silmiään iskee jos kirvelee.

Painukaa vetään tumppuun niin saatte sitä erotiikkaa  ;D

-katy-

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #78 : 01.08.2015, 02:05 »
Oikeesti? Eiks feissbuugissa paskanjauhannasta riittää? Pitäis täälläkin lässyttää? Oman mielipiten jätan kokonaan sanomata, koskaan sitä voivoitelua ei kestäis kukaan. Oiko jotenkin mahdollista ylläpidolla pitää poiitikka bdsmbaarin ulkopuolella erootikan, seksin ja tasapainoisen eläman kuulumattomana?

Olet kyllä aivan oikeassa,osittain. Kauhistuin kun luin kerrankin oikein ajatuksen kanssa tämän Loungen aihepiirien raameja-aiheet kuuluisi liittyä jollain tavalla seksiin, kääääääk. Ylläpito on ollut kovin pitkämielinen.

Siitä olen eri mieltä, etteikö se olisi tärkeätä tai että olisi silkkaa bashaa se, millaisessa maassa elää ja että esim. täällä Suomessa kinkyys ei ole enää diagnostisoitu sairaudeksi-tuossa ihan lähimaisssa se kuitenkin vielä on ja hyvin hyvin monessa maassa voi tulla vaikka vankeutta ja raipparangaistuksia-no raippaa tietenkin kinkyt hinkuaisivat saada (keh keh, mahtava vitsi)

Eli mulle merkitsee muutkin asiat paljon, enkä jaksa olla kiinnostunut vain seksistä joka käänteessä- jo jokin aika sitten olen tajunnut, että olen melko poikkeava tällä(kin) foorumilla. Mutta matka jatkuu ja sain semmoisen etiäisen kun tämän aiheen skriivailin, että tää on viimeinen aloittamani aihe tällä foorumilla-ja kas, se oli oikea tunne .

Topikkiin vielä:
Kummallista ettei suomalaiset saisi olla isänmaallisia ja rakastaa maataan,mutta läpi ainakin Euroopan kansalaisensa ovat hyvinkin itsetietoisia ja ylpeitä kansallisuudestaan. Vai onko se niin ettei täällä ole mitään ylpeiltävää ja jos onkin, se täytyy käydä ottamassa vauhtiin jonkin muun maan kautta..  :D

nimim. tulipa taas yks iltavuoro vedettyä läpi yhdessä somalin ja vietnamilaisen kanssa ja hauskaa riitti  ;D

Jussi Web

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #79 : 01.08.2015, 03:14 »
Mikael Jungner kiteytti koko keskustelun aika tarkkaan täydellisesti... https://www.facebook.com/mikael.jungner/posts/10153619363367089 Ei mulla muuta...

heinrich

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #80 : 01.08.2015, 09:16 »
Mikael Jungner kiteytti koko keskustelun aika tarkkaan täydellisesti... https://www.facebook.com/mikael.jungner/posts/10153619363367089 Ei mulla muuta...

Jungnerin kirjoitus on fasistinen ja kiihottaa kansanryhmää kohtaan.
Ei mulla muuta...

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #81 : 01.08.2015, 09:45 »
Mikael Jungner kiteytti koko keskustelun aika tarkkaan täydellisesti... https://www.facebook.com/mikael.jungner/posts/10153619363367089 Ei mulla muuta...

Jungnerin kirjoitus on fasistinen ja kiihottaa kansanryhmää kohtaan.
Ei mulla muuta...
sossusedälät puuttuu ymmärrys ihan perus etiikan tutkimiseen, jossa vastausta joka on neutraali etsitään määrittämällä ensin ääripäät, joita tutkimalla voidaan määritellä kummankin puolen positiiviset ja negatiiviset asiat. Toisaalta sossuilla on aina ollut ongelmana se, että he katsovat ongelmia yksilön tasolta,  mutta eivät osaa käsitellä asia kokonaisuutena, jolloin tajuavat sen että maku on ihminen siinä kuin kantaväestökin, jolloin hänen on vain parenpi mahdollisimman nopeasti sopeutua vallalla olevaan ympäristöön. Sillä mitä pidempään näitä hylätään,  sitä enemmän heitä siirtyy kantaväestön uusavuttomien ryhmään.

Onneksi Suomessa ei nämä feministi porukka ja heitä nuorena profeministi ryhmä ole vielä saanut maan keskustelutila samaan kuin Ruotsissa, josta yritettiin väen väkisin taideyliopiston rehtoria saada, mutta lesbo kun ei ymmärrä miehiä, niin ei myöskään voi laitoksessa jossa merkittävä osa näitä on puhua näistä vihamielisesti.

Jussi Web

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #82 : 01.08.2015, 11:50 »
Mikael Jungner kiteytti koko keskustelun aika tarkkaan täydellisesti... https://www.facebook.com/mikael.jungner/posts/10153619363367089 Ei mulla muuta...

Jungnerin kirjoitus on fasistinen ja kiihottaa kansanryhmää kohtaan.
Ei mulla muuta...

Mikä siinä on fasismia ja mikä on tämä kansanryhmä mitä vastaan kiihotetaan?

heinrich

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #83 : 01.08.2015, 11:58 »
Fasismia siinä on se, että Junkkeri kertoo sinulle miten sinun tulee ajatella.
Muuten "ajattelet väärin".

Täyttääkö määritelmän?

Kansaa tai sen ryhmää kohtaan Junkkeri hyökkää leimaamalla mm. Ruoandalaiset ja Balkanilaiset väkivaltaisiksi.
Lisäksi tietäen Junkkerin puoluekannan ja hänen edeltävät lausuntonsa lisää fasismia ja leimaamista löytyy niiden kuuluisien rivien väleistä.
Ja jos ei ole aivan sokaistunut tuosta mantrasta sen kyllä huomaa sieltä.
Pitää vain katsoa asiaa kiihkotta ja neutraalisti :)

Juu, tiedän... Työlästä on...

Underworld

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #84 : 01.08.2015, 12:08 »
sekin on kyllä totta, että tällä foorumilla on varmaan monta sataa ketjua, kaikkia ei ole pakko lukea, itseäni ei sikäli häiritse kinkyilyn ulkopuoliset keskustelut  :)

tomi

Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #85 : 01.08.2015, 12:56 »
Joo mä en kans tajuu tota ainasta valitusta aiheista, kuvista yms...

Niiku ylempänä sanotttiin niin ei oo pakko lukee tai katsoo! ;)

LeatherM

Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #86 : 01.08.2015, 18:29 »
Sossutädit Junger ja Tuomioja etunenässä, Heinäluoma, Urpilainen ja Jaakonsaari myös, kyllä kysyttäessä ja välillä kysymättäkin kertovat mielellään mistä sopii keskustella. Kertovat vielä usein sopivan sävynkin. Tartteeko keskustelua silti heidän sallimaansa rajoittaa?

Ihan samanlaisia ovat myös kaikkien muidenkin puolueiden edustajat. Peruspervon pitää ajatella omilla aivoillaan, ihan niin kuin jokaisen kansalaisenkin. Minusta on hyvä että keskustelua syntyy monenlaisilla foorumeilla, myös näistä yhteisistä asioista. Varmaan se toisia ärsyttää mutta ei voi mitään.

Ei käytetä niitä natsi- ja rasistikortteja turhanpäiten, kyllä niille löytyy ihan oikeaakin käyttöä.

Nick

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #87 : 01.08.2015, 18:46 »
Sossutädeillä ja persuilla suuri murhe, joku muu syö heidän ilmaista leipää. #rautalankaa: muiden heille maksamaa

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 284
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #88 : 01.08.2015, 18:56 »
Pitäskö mun...

Ei ei taas viitti...

Mutt jos kuitskii ees vähän...

Ei en sano mitään.

Paitti, ketjun aloittaja on osin oikeassa.

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #89 : 01.08.2015, 20:28 »
Kas kun kaikki ollit on ihan hiljaa Jyväskylästä tässä ketjussa...  :o