Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 135046 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #300 : 19.06.2015, 22:40 »
Ulkonäkö on niin kiinni maku asioista, että ne on yksilöistä kiinni. Mutta keskustelut joissa myös myönnetään itsessään olevia heikkouksia, eikä vain kuinka viisas itse on, tuovat keskusteluihin syvyyttä. Näitä keskusteluja vain kovin harvan kanssa pääsee käymään, sillä monelle oma minä kuva peilistä on se suurin mörkö.

Sindy68

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #301 : 19.06.2015, 22:51 »
Toi on niin totta... ja jokaisessa ihmisessä on niin hyvää ja kaunista, niin kuin myös heikkoutta ja niitä kompastuskiviä... Moni sanonut, että oikea asenne vähentää aika paljon niitä heikkouksia ;) 

-katy-

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #302 : 20.06.2015, 06:18 »
Pitäsköhän saarnaa vaiko ei--olen jostain syystä tavannut satoja, ellei tuhansia ihmisiä-kaikilla on se oma "markkina-arvo" ollut vallan kohillaan-epäkurantteja en ole tavannut  :))
(paitti itteni-täysi paska ja epäkelpo edes pysymään henkissä)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2617
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #303 : 20.06.2015, 15:25 »
Tällä hetkellä on taas vuorostaan se fiilis seuranhausta, että se on yhtä paskaa ja voisin muuttaa jonnekin helvetin kauaksi ja vaihtaa aivoni vaniljaksi. Ai minäkö muka turhautunut?

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #304 : 20.06.2015, 18:51 »
Tällä hetkellä on taas vuorostaan se fiilis seuranhausta, että se on yhtä paskaa ja voisin muuttaa jonnekin helvetin kauaksi ja vaihtaa aivoni vaniljaksi. Ai minäkö muka turhautunut?
Ihmisten ilmoilla on ihmisiä ... raukoilla rajoilla taas ... no jaa

tiltu

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #305 : 20.06.2015, 21:46 »
Hyvännäköinen ei automaattisesti ole tyhmä ja pinnallinen, ihan niinkun ruma ei ole automaattisesti syvällinen ja älykäs.

Dam! Mary miksi sun piti paljastaa tää:( Tähän asti kaikki on pitäneet minua edes älykkäänä ja syvällisenä ;)

Loc

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #306 : 21.06.2015, 00:21 »
Hyvännäköinen ei automaattisesti ole tyhmä ja pinnallinen, ihan niinkun ruma ei ole automaattisesti syvällinen ja älykäs.

Dam! Mary miksi sun piti paljastaa tää:( Tähän asti kaikki on pitäneet minua edes älykkäänä ja syvällisenä ;)

Jaa, hitto kun en huomannut noita puolia...

Norja

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #307 : 21.06.2015, 02:59 »
Niin uskomatonta kuin se onkin, on myös ihmisiä jotka ovat SEKÄ hyvännäköisiä, että hyviä keskustelijoita, fiksuja ja empaattisia. Hyvännäköinen ei automaattisesti ole tyhmä ja pinnallinen, ihan niinkun ruma ei ole automaattisesti syvällinen ja älykäs.
Jos voi saada ihmisen jossa on sekä ulkonäköä että älyä, niin miksi tyytyä vähempään  8).

Mä en täällä ketään komppaile enkä säestä koska olen solisti, mutta Mary puhuu tapansa mukaan asiaa kun kundit tyytyy tehostamaan itteensä. Miksi tyytyä hyvään jos voi saada parasta. Hyvä on parhaan vihollinen ja hyvästä joutuu kärsimään ainakin henkisesti. Mä en harrasta välimalleja jos on varaa valita koska en ole välimallin jätkä. En ymmärrä sanoja  kriteeri, huominen, yrittäminen, panostaminen enkä monia muitakaan tässä ketjussa. Tulee hiki. Mä pidän itseni kondiksessa ja saatavana ihan ilman noita yhteiskunnan harhoja ja otan vastaan Jumalan parasta. Se kyllä tietää mitä mulle kuuluu ja voin itse keskittyä pyöräilyyn. Kiireisenä kaverina vasta tonni kohta toukokuusta mutta en mä sitä työkseni tee. Mulla on ihan muut jobit ja työnantaja nimenomaan tuolla yläkerrassa. <3

Loc

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #308 : 21.06.2015, 13:25 »
Kukin tyylillään. Yhtä iltaa löytyy kaikille kun tinkii ja harvemman tarvitsee edes tinkiä. Pitkäaikaiset naisen kannattaa hommata ennen rupsahdusta. Jälkeen on hankalampaa.

Muttas joo, jäävettä niskaan ja ja muutemalla latteudella tiivistäen, se ei pane joka valkkaa ja inhimillinen ei ole täydellistä. Kaikissa vikoja, joten täydellisyydenmetsästäjille tyhjä käteen. Sopivalla kompromissillä sitä aina pelataan. Paras mahdollinen lienee useimmilla se juttu.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2265
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #309 : 21.06.2015, 15:57 »
Iloksenne voin kertoa, että joskus lykästääkin!  :D Taisinkin mainita aikaisemmin että etsimme kumppanini kanssa naista leikkimään, ja hyvät hyssykät, sellainen löytyi!  :love: Vietimme juhannusaaton, yön ja seuraavan aamun hänen kanssaan. Mukavinta on, että voimme myös viettää aikaa toistemme kanssa muutenkin kuin leikkien, ensi viikolla tiedossa esim. Pride-meininkejä! :) Olin jotenkin varautunut siihen, että menee vuosia ennen kuin löytyy mukava neito, jonka kanssa sekä mielenkiinnon kohteet että kemiat kohtaisi, mutta nyt tosiaan onnisti  :love:

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä toivon seuranhakuunne! :)

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 781
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #310 : 21.06.2015, 22:27 »
Laadin joskus mielessäni sinkuista jaon kahteen ryhmään, joista kumpikin jakautuu vielä kahteen alaryhmään. Se pohjaa tietenkin täysin epätieteelliseen mutuun ja varmaan kaikki ovat enemmän tai vähemmän ketjussa jo esiintyneet.

Ensimmäinen pääryhmä ovat ne, joilla ei ole varsinaista ongelmaa. Koska he joko a) eivät oikeasti halua suhdetta b) eivät ole olleet kovin kauaa vapailla markkinoilla. Varmaan tuohon a:han kuuluviakin on, vaikka uskon, että varsin suuri osa ihmisistä, jotka sanovat haluavansa pysyä sinkkuina. Oikeasti valehtelee, usein jopa itselleen. Ryhmässä b ovat tietenkin nuoret, eivät kovin kauaa sitten eronneet jne.

Sitten ovat ne, joilla on ongelmia. Ensimmäinen ongelma syy on jo tuo esiin nostettu, että vaatii liikaa siihen nähden, mitä on realistista odottaa. Puhuttakoon nyt sitten vaikka ”markkina-arvoista” ja tosiaan siihen vaikuttaa moni muukin asia kuin ulkonäkö. Kinky-maailmassa uskoisin suuntauksen ja sukupuolen olevan keskeisimpiä. Kinky-maailmassa ongelmana on, että tuo ”liikaa mahdollisuuksiin” nähden vaaditun raja voi tulla helkkarin nopeasti vastaan. Ei tarvitse edes yrittää etsiä mitään Satumaan Prinssiä (mitä monet sub-naiset kyllä välillä tuntuvat tekevän) tai Prinsessaa. Voi olla hyvin haasteellista löytää yhtä ihmistä, jonka kanssa kolahtaisi niin taipumusten kohdalla kuin muutenkin, joten on varauduttava joustamaan.

Toinen ongelma ryhmä ovat ne, joilla on ongelmia vuorovaikutustaidoissa vastakkaisen sukupuolen kanssa (homojen parinmuodostusta en ole tarkkaillut). Tähän ryhmään kuuluvat varmaan erityisesti ”yhden rivin viestejä lähettävät miehet” (Stogen tyyli on oma lukunsa). On kuitenkin tuntunut, että erityisesti ne naiset, jotka valittavat, että heitä iskevät vain humalaiset ja urpot, ovat sellaisia, jotka jotenkin sanattomalla viestinnällään ovat jotenkin torjuvia, eli ne miehet, jotka eivät ole sikahumalassa tai idiootteja tai muuten ihan pihalla, eivät yritystä tee. Voivat nämä vuorovaikutus ongelmat olla hienovaraisempiakin kuin nuo karkeat esimerkit ja neuvojen antaminen taidoissa voi olla hankalaa.

t, Stylos (kuukauden ollut sinkkuna, deitti-ilmoitus yhä voimassa)

klipklop

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #311 : 22.06.2015, 02:00 »
Jestas miten onnekas sitä onkaan kun ei ole mitään pakottavaa tarvetta millekään seuralle!  :cowboy:

Maasterix

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #312 : 22.06.2015, 11:33 »
Ehkä kaikki eivät hae pelkästään instant-juttuja ja sessioseuraa .  Sitoutumiskammo ja orkunmittainen suhde tuntuvat painottuvan kovasti.

Kukapa haluaisi jakaa iloja ja suruja. Minä en ainakaan jaa mielelläni suruja ja toimi roskiksena.

Underworld

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #313 : 27.06.2015, 20:48 »
(saattaa jollain tasolla toistaa itseään)

Viittaan nyt ehkä enemmän mieshenkilöihin: tekijät jotka tekee jostakusta epätoivoisen etsiskelijän, tai jos ikävempiä ilmauksia käytetään...bile-runkkarin, tuntuu olevan aika hienojakoisia. Kysytty ja hyljeksitty henkilö eivät välttämättä eroa kovinkaan paljoa ulkonäön, sosiaalisten taitojen tai luonteen puolesta. Omassa pienessä mielessäni ajattelen, että tuo tasapaino seuran löytämisen innokkuuden ja kiintymättömyyden kesken on kovasti eduksi, jos antaa kovasti impulssia, että "yhyy, kukaan ei huoli" tuskin herättää mielenkiintoa, harva kuitenkaan valitsee seuraansa säälin pohjalta. Toinen ääripää on tietysti keksiä stooreja itsestään ja vaikkapa mainostaa kokemuksia joita ei todellisuudessa ole.
Sekalaista kelailua vaan  :)


gendermale

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #314 : 28.06.2015, 10:06 »
Itsesääli pois ja yksin liikkuessakin sopiva draivi päällä, niin kyllä joku tulee jossain vaiheessa juttelemaan. Olipa sitten samaa tai eri sukupuolta niin sosiaalinen verkostoituminen tekee osuutensa muiden vakuuttamisessa.

Mitään nostavaa yhteisöhän ei ole, se on niitä edellisen vuosisadan juttuja, kun ei eletä mitään jälleenrakennuksen aikaa enää. Täydellä panostuksella se viiskytvuotisaskin pääsisi vielä töihin, aivan varmasti. Mutta aika kaukana usein valitettavasti ollaan siitä ideaalista/ideaaliminästä.