Kirjoittaja Aihe: Alistettavan arvo  (Luettu 79516 kertaa)

Axis

  • Vieras
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #60 : 16.09.2011, 15:24 »
Osalle on oikeasti ymmärrystä keskutella ja se muu porukka on aivan asiattomalla linjalla, sekin on tiedossa että joillekkint D/s on vain muotiilmiö ja toiselle osalle se on ainoa tapa saada minkään laista seksiä.

Miksi kukaan harrastaisi sellaista seksiä joka ei kiihota? Muotikinkyt taitavat olla ainoastaan urbaani legenda.

Itse taidan kuulua tälläkin foorumilla parjattuihin makuuhuonekinkyihin, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan. Tai oikeastaan epäselväksi on jäänyt se, että millä mittareilla sitä kinkyyden laatua oikein mittaillaan ja miksi joku toinen tapa toteuttaa kinkyyttä on arvokkaampi. Omalla mitta-asteikollani ihminen jonka elämä pyörii vain ja ainoastaan kinkyjen asioiden ympärillä ei vaikuta kovinkaan kiinnostavalta. Elämästä löytyy kuitenkin sellaisiakin asioita kuin parisuhde, perhe, työ, ura ja harrastukset.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #61 : 16.09.2011, 16:02 »
Minusta jokainen joka kokee olevansa kinky voi sellaisena itseään pitää ja tapoja toteuttaa omaa kinkyyttä on tsiljoonia. Itse en tee eroa kinkyjen välille, edes sen suhteen toteuttaako asioita vai joutuuko vain haaveilemaan. Minulta on mennyt ohi että täällä parjattaisiin salaperäisiä makuuhuonekinkyjä. Vaikka itse olen 24/7 kotitonttusubi, on myös huomattava että minullakin on harrastukset, ystäviä, ura, perhe eikä elämä ole pelkkää kinkyä. Sääli että hyvä 24/7- ketju karahti karille.

KinkyMaster75

Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #62 : 16.09.2011, 18:53 »
Kovasti kummastuttaa väittely oikeista ja vääristä kinkyistä. Eikö kyse ole ihmisten haluista ja niiden toteuttamisesta? Toisille alistuminen ja alistaminen merkitsevät enemmän ja on vahvemmin mukana elämässä. Toisille se on mauste seksielämään. Tuskin ihmisiä voi tuon perusteella laittaa minkäänlaiseen paremmuusjärjestykseen.
Itse ahdistun liiasta lokeroinnista sekä säännöstöistä, joihin joskus törmää. Niissä kerrotaan oikeita tapoja harrastaa bdsm juttuja.

Itselleni kyse on omista sekä toisen haluista. Erilaisia rajoja sekä mielihaluja on ja niitä pitää kunnioittaa. Tuo on ihan normaalia elämää. Ajattelen asiaa enemmänkin parisuhteen kautta kuin satunnaisten sessioiden kautta. Näiden satunnaisten juttujen kautta ajatellen erilaiset säännöstöt ja ohjeet ovat peräti tarpeellisia. Niissä harvemmin pääsee syntymään parisuhteiden kaltaisia tunteita sekä luottamusta (poikkeus tietenkin vahvistaa säännön).


Koo

  • Vieras
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #63 : 16.09.2011, 21:58 »
Näiden satunnaisten juttujen kautta ajatellen erilaiset säännöstöt ja ohjeet ovat peräti tarpeellisia. Niissä harvemmin pääsee syntymään parisuhteiden kaltaisia tunteita sekä luottamusta (poikkeus tietenkin vahvistaa säännön).

En allekirjoita tuota. Olen kai sitten se poikkeus säännöstä - en noudata mitään muuta säännöstöä kuin sitä mikä on omassa päässäni ja sekin vaihtelee päivittäin.

Sitä paitsi luottamus ja tunteet voivat muodostua ihan milloin vaan, ensimmäisellä kerralla tai ainoalla kerralla tai sillä sadannella.

Minun mielestäni jos on aidosti oma itsensä kaikkine puutteineen ja virheineen ja loistavine puolineen JA sattuu niin suunnaton mäihä että törmää kaltaiseensa niin ei siinä muuta tarvita.

KinkyMaster75

Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #64 : 16.09.2011, 22:01 »
Näiden satunnaisten juttujen kautta ajatellen erilaiset säännöstöt ja ohjeet ovat peräti tarpeellisia. Niissä harvemmin pääsee syntymään parisuhteiden kaltaisia tunteita sekä luottamusta (poikkeus tietenkin vahvistaa säännön).

En allekirjoita tuota. Olen kai sitten se poikkeus säännöstä - en noudata mitään muuta säännöstöä kuin sitä mikä on omassa päässäni ja sekin vaihtelee päivittäin.

Sitä paitsi luottamus ja tunteet voivat muodostua ihan milloin vaan, ensimmäisellä kerralla tai ainoalla kerralla tai sillä sadannella.

Minun mielestäni jos on aidosti oma itsensä kaikkine puutteineen ja virheineen ja loistavine puolineen JA sattuu niin suunnaton mäihä että törmää kaltaiseensa niin ei siinä muuta tarvita.

totta mutta pitää muistaa, että satunnaiset tuttavuudet voivat osata johtaa harhaankin melko taitavasti. Ensipalon tunteiden ei kannata antaa sokaista.

Koo

  • Vieras
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #65 : 16.09.2011, 22:04 »
Tuo riippuu hyvin pitkälti siitä mitä haluaa - jos halua tämän hetken tässä ja nyt eikä sillä hetkellä ajattele eteenpäin niin tunteiden ensipalossa ei ole mitään vikaa - vaikka tietää ja tajuaa että kaikki voi olla vain valhetta.

KinkyMaster75

Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #66 : 16.09.2011, 22:08 »
Joskus tunteet voivat olla niin valloittavat heti alussa, että niiden mukana vain menee - halusi tai ei. Enkä sano että siinä sinänsä mitään väärää olisi. Pieni varovaisuus nettimaailmassa ainakin on ihan hyvästä.

FatamorgaNa

  • Vieras
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #67 : 17.09.2011, 00:49 »
Itse taidan kuulua tälläkin foorumilla parjattuihin makuuhuonekinkyihin, mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan.
Sorry offtopic mutta,

Mulla heräsi tästä ajatuksia, haluan pohtia tätä hieman laajemmin kuin vain nyt Axiselle vastineena.

Bmadia ja paria muuta trollia lukuunottamatta, en muista kenenkään oikeasti parjanneen makuuhuonekinkyjä. Tai siis heitä (meitä)jotka pitävät kinkyilyä vain (esi)leikkinä. Voisiko tuokin olla ns. urbaanilegendaa? Ehkä se vaan tuntuu siltä mutta ei ole todellista? Ehkä uudemmat kinkyilijät jotenkin tuntevat itsensä riittämättömäksi muka niin kokeneessa seurassa ja pienikin neuvominen aiheuttaa kritiikin tunteen? "tee niinkuin neuvoin tai muuten et ole oikea kinky".

Tai ehkä ne ei vaan oo uskaltaneet tulla mulle urputtamaan  ;D

Lokerointia olen pitänyt hyvänä asiana, mutta nyt pervoparin vastineen kautta huomannut että se tosiaan saattaa aiheuttaa sekaannuksia kun eri sanat merkitsevätkin eri asioita eri ihmisille. Ei ole hyvä tämä.

ursa

  • Vieras
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #68 : 17.09.2011, 01:46 »
Lokerointia olen pitänyt hyvänä asiana, mutta nyt pervoparin vastineen kautta huomannut että se tosiaan saattaa aiheuttaa sekaannuksia kun eri sanat merkitsevätkin eri asioita eri ihmisille. Ei ole hyvä tämä.

Väkisin väännetyistä lokeroista ja niihin ahtautuvista ihmisistä tulee mieleen vanha Harald Hirmuinen-sarjakuva, jossa tohtori käski Haraldin menemään kumaraan ja ryömimään kivestä tehdyn, sisältä onton, neliön sisään. Haraldin kyyköttäessä neliössä pää polvien välissä, tohtori ilmoitti iloisena Haraldille, että "olet täsmälleen metrin pituinen!"

Olihan tälläkin foorumilla sellainen "pilke silmäkulmassa" tehty "kategoriointi" subeille ?  Kuka lienee senkin tehnyt?  :o

Earthend

  • Vieras
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #69 : 17.09.2011, 04:33 »
Se on hauskaa, ettei tarvitse miettiä mitä sääntöjä true-pervot ovat aikanaan keksineet, ja noudattaa niitä, että sopii joukkoon, vaan tehdä ihan sitä mikä itsestä on hauskaa, ja nauttia elosta ja toisesta ihmisestä.. Säännöt on tehty rikottaviksi.

Isabis

  • Vieras
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #70 : 17.09.2011, 10:15 »
Se on hauskaa, ettei tarvitse miettiä mitä sääntöjä true-pervot ovat aikanaan keksineet, ja noudattaa niitä, että sopii joukkoon, vaan tehdä ihan sitä mikä itsestä on hauskaa, ja nauttia elosta ja toisesta ihmisestä.. Säännöt on tehty rikottaviksi.
Komppaan.
En ole ikinä löytänyt itseäni yhdestäkään tosissaan tai leikkimielellä tehdystä lokeroinnista - aidan kummaltakaan puolelta. Silti ne omat totaalisen epävaniljaiset juttuni uppoavat minuun kuin kuuma veitsi voihin. Satunnaisen deitin mielenterveyttä ei tulisi mieleenkään järkyttää näillä yksityiskohdilla, joten jonkinsortin kinkyksi lukuedun.

dreamofme

  • Vieras
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #71 : 17.09.2011, 10:54 »
Olipas virallisen oloista tekstiä. Ei kai normaaleiden ihmisten kesken tuollaista tarvita vaikka kuinka olisivat kinkyjä? Minä ainakin olen arvollinen tai arvoton ihan sen seuran mukaan;)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #72 : 17.09.2011, 11:05 »
Olisihan se kovin helppoa kun mahtuisi lokeroon ja sitten asioisi toisen yhteensopivan lokeron kanssa ja kaikki olisi niiiin ongelmatonta...
Kuitenkin lokerot ovat jonkun muun/muiden ajatusten ja näkemysten pohjalta luotuja hapuilevia määrittely-yrityksiä...ihminen on kokonaisuus ja mieltymysten ja painotusten kirjo on...valtaisa. Pidän enemmän kuin todennäköisenä ettei sellaista superlahjakkuutta olekaan joka osaisi laatia lokerot kaikille ja vielä saisi muut niihin mukisematta ahtautumaan, ajatus on...huvittava ja hiukan ärsyttävä. Toimivia kompromisseja on onneksi usein mahdollista tehdä.
Mitä tuohon alistettavan arvoon tulee niin alistuvan on hyvä pitää se mielessään ettei hän ole kuka tahansa edes itselleen...siinä missä dominoivan kai olisi hyvä muistaa saamansa vallan ohella myös vastuu. Lemmikki on kiva juttu...mutta kaipaahan se huolenpitoakin, oli se sitten eläin tai ihminen. Valta on kyllä hyvin korruptoivaa...toki jokainen on vastuussa myös itsestään. Useimmat sessiot kai ovat sen verran kevyitä ettei ongelmaa ole ja voidaan olla hetki ehkä jopa jossakin lokerossa...silti, ainakin minussa suuri osa kaikesta muusta istuu katsomossa tarkkailemassa kaikkea. Ja näen kyllä aina siinä toisessa muutakin kuin sen mikä on pinnalla siinä tilanteessa. Syvyyden ja intensiteetin kasvaessa saattaa käydä niin että kumpikin unohtaa oman ja toisen kokonaisuutena...millaisen epätasapainon se sitten itse kellekin aiheuttaa ja miksi, siinäpä hiukan pohdittavaa jos ei muuta tekemistä satu olemaan. Eli muutamia pikku kysymyksiä: kuinka suuren vallan olen valmis antamaan? kuinka suurta vastuuta se edellyttää dominoivalta? kuinka suuren vallan olen valmis vastaanottamaan? olenko valmis myös sen vallan tuomaan vastuuseen? onko siihen kaikkeen tarpeeksi aikaa ja jos ei ole niin pystyykö sen ymmärtämään ja kestämään?

Hehheh, onneksi olen enemmän sadomasokistinen pervo setä kuin valta-asetelmista kiksinsä saava...ehkä sitten kun hiukan kasvan ja kypsyn...

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #73 : 17.09.2011, 11:43 »
Eli muutamia pikku kysymyksiä: kuinka suuren vallan olen valmis antamaan? kuinka suurta vastuuta se edellyttää dominoivalta? kuinka suuren vallan olen valmis vastaanottamaan? olenko valmis myös sen vallan tuomaan vastuuseen? onko siihen kaikkeen tarpeeksi aikaa ja jos ei ole niin pystyykö sen ymmärtämään ja kestämään?

Hehheh, onneksi olen enemmän sadomasokistinen pervo setä kuin valta-asetelmista kiksinsä saava...ehkä sitten kun hiukan kasvan ja kypsyn...

Hyvä kysymyksiä, näitä täytyy miettiä enemmän.

Valta tekee sokeaksi helposti ja sitä käytetään liian usein liian väärin. Inhimillisyys unohtuu, se että loppupeleissä ollaan tekemisissä Ihmisen kanssa jolla sattuu sillä kertaa vain olemaan nimike (lokerossa) alistuva.

Miettinyt monta kertaa miksi joidenkin täytyy pakonomaisesti pitää kaikki langat käsissään ja hallita kaikki, tietää kaikki, osata kaikki. Lähinnä tämä vahva kontrollin tarve joka on tullut jostain osana persoonaa ja sitä käytetään suhteissa myös väärällä tavalla.

Rajan veto terveeseen tapaan on hiuksen hieno ja jokaisella raja on eri paikassa.
Silloin kun aletaan miettimään sanoiko vastapuoli väärällä äänensävyllä ja väärillä sanoilla jotain, minkä vallanhaluinen vastapuoli menneisyyden herkistämällä eläimen vaistolla tunnistaa ja samalla ärähtää, tämä voi olla jo liian pitkälle mennyttä? Haluamatta ottaa selville, miksi kommunikointitapa meni juuri tuohon suuntaan, tuomitaan ja rangaistaan.

D-ihmisillä on ilmeisesti vaikeuksia nähdä omat vikansa saatikka puuttua niihin korjaavalla tavalla, kun arvostelua ei kyetä ottamaan vastaan.

Kykenemättömyys ottaa toinen ihminen huomioon myös Ihmisenä eikä esineenä.

Puhun tässä yhtä lailla itselleni arvioiden omaa tapaani toimia, kun myös näkemääni sekä kuulemaani kinkyscenessä. Kun tarpeeksi kauan liikkuu näissä piireissä, tuntuu että se ihastuttava pehmeä naiivius sekä luottamus häipyy johonkin ja tilalle tulee epäilys. Vahinko näin, koska epäily sulkee luottamuksen pois. Sitä en haluaisi menettää.

Jokaisen pitäisi olla vapaus valita oman asemansa mitä haluaa olla toiselle. Aina tosin ei siihen ei ole mahdollisuutta. On tyydyttävä siihen mitä saa.

swan

  • Vieras
Vs: Alistettavan arvo
« Vastaus #74 : 17.09.2011, 11:57 »
Eli muutamia pikku kysymyksiä: kuinka suuren vallan olen valmis antamaan? kuinka suurta vastuuta se edellyttää dominoivalta? kuinka suuren vallan olen valmis vastaanottamaan? olenko valmis myös sen vallan tuomaan vastuuseen? onko siihen kaikkeen tarpeeksi aikaa ja jos ei ole niin pystyykö sen ymmärtämään ja kestämään?

Hehheh, onneksi olen enemmän sadomasokistinen pervo setä kuin valta-asetelmista kiksinsä saava...ehkä sitten kun hiukan kasvan ja kypsyn...

Hyvä kysymyksiä, näitä täytyy miettiä enemmän.

Valta tekee sokeaksi helposti ja sitä käytetään liian usein liian väärin. Inhimillisyys unohtuu, se että loppupeleissä ollaan tekemisissä Ihmisen kanssa jolla sattuu sillä kertaa vain olemaan nimike (lokerossa) alistuva.


Jokaisen pitäisi olla vapaus valita oman asemansa mitä haluaa olla toiselle. Aina tosin ei siihen ei ole mahdollisuutta. On tyydyttävä siihen mitä saa.

On kyllä niin hyviä, että voisi laittaa seinällä naulattuna. Tullut mietittyä kyllä paljon, kun itse on niin kaheli, että kaiken vallan luovuttaminen kiehtoo suuresti. Mikä tarkoittaa kyllä paljon kaikenlaisia asioita ja jotka pelottaa samanaikaisesti ja toteaa mielessään, että liekö sittenkin mahdotonta ja jäänee fantasioinnin tasolle.

Olen käsittänyt, että sadomasokismi nimenomaan sisältää nuo valta-asetelmat lähtökohtaisesti ja ehkä mauje sitä tarkoittikin pienen sarkasmin kautta.. (?)

Arvo on aika vaikea asia ja puntarissa vaaka usein on hyvin alhaalla, kun oikein otetaan mittaa ihmisestä, että mitä tekoa hän on.

Lopulta: kuka on vastuussa arvosta, muuta kuin alistuva itse, varsinkin jos ei sitä suhdetta tule. Niin karusti olen asian hahmotelut päässäni, että jos ei itse löydä sitä arvoaan, ei sitä välttämättä kukaan muukaan osoita.

Ja kun syvissä vesissä menee, havaitsee, että pedon mieli on selvityä ja se pyrkii arvostukseen vaikka yksinäisenä sutena. Se on aika-ajoin raakaa ja "veristä" kamppailua, mutta peto ei helpolla luovuta.