Kirjoittaja Aihe: Mikä on mahtavin fantasiasi?  (Luettu 43357 kertaa)

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #45 : 13.04.2020, 19:27 »
Voi kyllä, itsekin fantasioin välillä että olisin itseäni fyysisesti vahvemman naisen dominoitavana.

Violation

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #46 : 13.04.2020, 19:48 »
Tulla raiskatuksi ja pahoinpidellyksi.

ShadoweaverRed

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #47 : 14.04.2020, 18:44 »
Sanotaan, että olisi tavannut tinderissä juuri helsinkiin muuttanen lukion aloittaneen tosi ujon neitsyt tytön, joka haluaisi päästä eroon neitsyydestään ja lähtisin tytön opiskelija yksiöön hoitamaan homman. ja tyttö olisi vielä pieni. yläasteelta tulleet varsinkin ekan luokan lukiolaisista näyttää ihan vaahtosammuttimilta. tosi pieni ujo ja pelokas silmälasipäinen harmaahiuksinen nörttityttö.

ja kun pääsee tytön opiskelija boksiin niin ensin ihan rauhassa aletaan nuolemaan ja hyväilemään, ja ainakin jokseenkin yritän saada tytön pahimmat pingotukset pois ja luon turvallisuuden tuntua, että tyttö rentoutuisi.

sen jälkeen nörttityttö selälleen yhden hengen pikkusänkyyn ja otan tyttöä ranteista kiinni ja painan ranteet omilla käsillä tytön pään viereen kiinni ja pusken neitsyt pimppiin immen kalvon läpi juurta myöten sisään yhdellä kovalla kehonpaino puskulla. ja sitten alan todella kevyesti keinuttaa. tähän asti kaikki menee about niin "normaalisti" kuin nyt voisi toivoa, jos ei ole bdsm henkinen. mutta sitten alan lisätä vauhtia ja tytön neitsyt pimppiin alkaa sattua kun ei se kestä raakaa kovaa panemista heti ekalla kerralla. tyttö alkaa valittamaan, että sattuu mutta panen vain tasaisesti vähä kovempaa ja kovempaa. tyttö alkaa anelemaan että "lopeta, SATTUU!" mutta en lopeta vaan jatkan kovaa rytmikästä paukutusta ja lisään vain vauhtia. ja kun tyttö alkaa purra hampaita ja hengitys alkaa muuttua paniikinomaiseksi alan polkemaan niin kovaa kuin vain lantiosta lähtee ja kun tytöltä pääsee itku laukean samantien palleja myöten neitsyt pimppiin.

ja heti kun oma orgasmi on ohi menen tytön sängyn reunalle istumaan ja retuutan itkevän ex-neitsyt tytön syliin peppu pystyssä ja alan antamaan kunnolla selkään. paukutan kämmenellä aivan täydellä voimalla ja pienellä lukiotytöllä on niin pieni peppu, että yksi kämmenellinen kattaa melkein kummatkin pakarat. ja piiskaan niin kovaa, että oma kyrpä on taas piiskaamisesta pystyssä ja tukkapöllytän tytön takaisin selälleen ja poljen nuoren tytön pimpin oikein kunnolla auki heti ensimmäisellä kerralla.

ja 2 orgasmin jälkeen taas tyttö syliin ja kunnolla piiskaa. ja homma toistuu niin pitkään, että en saa enää kyrpää pystyyn piiskaamalla neitsyt tyttöä. ehkä 3-4 kertaa näillä korteilla. ja sitten jätän tytön itkemään ja poistun paikalta.

niin moni nainen on valittanut, että eka kerta oli vitun paska ja olen itsekkin ainakin kerran syyllistynyt kädettömään räpellykseen nuorena kun ei osaa niin ei voi vittu osata. mutta kuvittelisin, että jos kyseinen opiskelija tyttö olisi bdsm henkinen alunperinkin, olisi tälläinen eka kerta parempi kuin 10 sekunnin eka kerta normaalisti. en kyllä lähtisi oikeasti kokeilemaan, koska se täyttää myös suoraan raiskauksen ja pahoinpitelyn merkit, mutta olen lähes varma että ainakin joku subityttö olisi ottanut kyseisen käsittelyn oman ekan kertansa tilalle :3

momoi36

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #48 : 14.04.2020, 18:54 »
Olisinpa nuori ja neitsyt.. ^

Alistuvamies-82

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #49 : 04.08.2020, 13:14 »
Kyllä suurin fantasiani olisi cuckold-sessio/suhde. Nainen harrastaisi seksiä vieraan miehen kanssa minun katsellessa. Toki siinä olisi mukana myös nöyryyttämistä ja penikseni haukkumista pieneksi. Lopuksi nuolisin naisen puhtaaksi.

Ylipäätään femdom-sessiot ovat mieleeni. Small penis humiliation, cbt, cum control, naamalla istumista, foot fetish, ass worship jne. Myös naisen minun käyttäminen omien tarpeidensa ja halujensa tyydyttämiseen. 🤗😍

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #50 : 05.08.2020, 14:46 »
Läheisimmät ystäväni tietääkin, että mun mahtavimpaan fantasiaani liittyy transformeri, ja ei tuo ei nyt ollut mikään kirjoitusvirhe tai autocorrectin oikku.

hohoi

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #51 : 10.08.2020, 17:37 »
Suurin fantasiani on niin kauan kuin muistan ollut se, että pääsisin livenä katsomaan kun kaksi miespuolista panee toisiaan pitkään ja hartaasti  >:D

Ja mulla taas on sellanen fantasia, että paneskelisin jotain söpöä poikaa pitkään ja hartaasti naisen (tai useamman) katsoessa, ohjatessa ja kiihottuessa. Tai voisin mä olla pantavanakin, ja siinä pantavana ollessa joku vois vaikka nuolettaa pilluaan mulla.

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 349
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #52 : 10.08.2020, 21:22 »
Päästä/joutua fyysisesti vahvan naisen alistamiseksi. Tämä fetissi on vaan Suomessa hankala toteuttaa.

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #53 : 10.08.2020, 22:35 »
Minun fantasiani on se, että olisin Omistaja 2-3 nuorelle miehelle ja me asuisimme omakotitalossa, jonka alakerrassa minulla olisi kokonainen kellariosasto puuhailutyrmänä. Äänieristetty tietenkin  >:D No joo, ei sen enempää siitä fantasiasta, saitte varmaan käsityksen jutun juonesta.

sidottuna

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #54 : 11.08.2020, 19:30 »
Aika monella on fantasia orjuudesta enkä ole poikkeus. Toteuttamista haittaa se, että pitäisi varmaan kuitenkin olla työpaikka.

Fantasian tasolla olen leikkinyt ajatuksella muuttaa Omistajan luokse ulkomaille. Ei olisi muuta elämää häiritsemässä ja kuvitelmissani omistussuhde alkaisi intensiivijaksolla joka kestäisi niin kauan kunnes vapaan miehen mielenmuutos orjaksi olisi tapahtunut. Tämä kestäisi sen minkä kestäisi ja lopputuloksena tottelevainen orja. Asiaan kuuluisivat ihan oikeat kahleet, raudat, lukot, kettingit, häkit, sellit ja muut eli pois ei niin vain käveltäisi jos rupeasi kaduttamaan.

Ori

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #55 : 11.08.2020, 21:43 »
Kaikki Baarin naiset mun haaremissa ja voisin parittaa heitä laillisesti Perussuomalaisten kesäleirillä :o

Pistäkää paremmaksi jos pystytte  ;D

Seikkailija

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #56 : 24.01.2021, 07:40 »
Mahtavin fantasiani on kehittyvä polku, jonka toteutumiseen on useampikin jännittävä polku. Sen keskeiseh hahmot vaihtelevat yhdestä määrätietoisesta naisesta, m+n pariskunnan kautta aina ryhmään yksilöitä joiden nautinnon alkulähteenä saisin toimia.

Mahtavimman fantasian polun askelmat ovat:

1. valmistelevat toimet - saisin ohjeet miten valmistella itseni aina siistimisestä sisäisiin valmisteluihin ja pukeutumiseen. Hankkisin ohjeiden mukaiset asut ja välineet - kuuraisin itseni käyttäjiä varten tip top. Ehkäpä jotain latexia, huppua, tappia, pantaa?

2. lämmittelyn kautta syvempiin vesiin. Saapuisin sovittuun kohteeseen ja minut ohjattaisiin pukeutumisen kautta leikkipaikalle. minut saatettaisiin huputettuna estradille - tuntisin käyttäjieni malttamattomat katseet. Kurkkuuni hakeutuisi ensiksi lateksisen hanskan verhoama käsi joka voitelisi naamani, tuntisin kuinka seuraavaksi kielelleni tarjottaisiin turpeaa ja märkää pillua, samalla säpsähtäisin toisia käsiä jotka hakeutusivat vaativina reijälleni. Ajeltuun, huuhdeltuun ja tapin venyttämään peppuun mahtuu helposti soutamaan yksi, kaksi ja lopulta neljä sormea, samalla kun suustani pääsevä voihkinta peittyy naisen klitoriksen imemiseen. Minut ohjataan polvilleni, nilkkani kiinnittyvät remmein ja vartaloni asetetaan asentoon jossa voin ottaa molemmista suunnista. Olen selkä kaarella, kontillani sidottuna, kuolainen maski päässä - valmiina kaikkeen.

3. suuhuni hakeutuu liukas ja aidon muotoinen dildo. Naisen tuoksu kantautuu edelleen nenääni samalla kun sirot kädet nappaavat hupun verhoilemasta päästäni. Lantion liike on edelleen vaativa, mutta nyt suuni ei täyty naisesta vaan dildosta työntyy vaativasti kurkkuni perälle. Sormet venyttävät edelleen peppuani ja tunnen ihmisten kiihotuksen ympärilläni. Lopulta dildo vetäytyy suustani ja tunnen suuni kosteuttaman kumisen ”terskan” hakevan paikkaa reikääni vasten. Tunnen kun naisen lantiolle kiinnitetty strap-on dildo alkaa uppoutua sisääni. Samalla kun suuni aukeaa hakemaan helpotusta huokauksen merkeissä tunnen kun naisen kosketusta vahvemmat kädet hakeutuvat niskalleni. Tunnen kuinka pinkeän lämmin terska kulkeutuu syvälle suuhuni samaan aikaan kun täytyn takaa. Maistan miehen kiimaisen valumisen imiessäni aitoa kullia. Tahti kiihtyy molemmissa päissä - anukseni ottaa naisen dildoa yhä syvemmälle ja sulkijalihakseni rentoutuu täysin. Jokainen työntö uppoaa syvemmälle peppuuni samalla kun kova muna hakeutuu lähemmäs nieluani - en enää yritä saada tyylipisteitä vaan annan kuolan valua vuolaasti maskin peittämän leukani yli.

Olen saavuttanut maanpäällisen taivaani.

4. Mahtavimman fantasian täyttyminen - tunnen kuinka nainen vetäytyy pepustani ja kuolainen kurkkuani tähystänyt kulli vetäytyy suustani. En tunne hetkeen muuta kuin valuvat paikkani ja ihmisten läsnäolon. Tätä ei kuitenkaan kestä kauaa kun reijälleni asettuu strap-on dildoa selvästi vaativampi ja lämpöisempi terska. Mies sovittelee sitä reijälleni samalla kunnes tunnen paineen lisääntyvän - luulin olevani jo rentoutunut, mutta määrätietoinen upotus sisääni saa selkäni köyristymään. Tunnen kuinka muutama apukäsi tulee ojentamaan lantioni jälleen kaarelle ja miehen kädet siirtyvät venyttämään pakaroitani erilleen. Samalla tunnen naisen kiihottuneen tuoksun ja pääni ohjautuu nyt jo todella märälle vitulle. Imen ja nuolen minkä kerkeän samalla kun takana nauttiva mies alkaa päästä vauhtiin. Juuri kun totun tiukkaan tuntumaan pepussani mies ottaa kullinsa kokonaan pois ja työntää sen pian uudestaan. Kuulen ihailevia huokauksia ja kiihtyvää kiimaa kun tilassa olevien ihmisten katseet seuraavat intensiivistä käyttöäni. Tunnen kuinka peppuni jää auki ulosvetojen välissä ja viimeistenkin kipusignaalien tilalle on tullut säkenöivä paineen tunne. Naisen lantion liike kiihtyy kunnes tunnen voimakkaan roiskeen naamallani. Nainen laukeaa voimakkaasti suuhuni samalla kun koitan saada mahdollisimman paljon nesteistä nieltyä. Pian tämän perään miehen tikkaus alkaa muuttumaan epäsäännölliseksi mutta voimakkaammaksi. Tunnen kuinka omasta kullistani valuu vuolaasti spermaa ylikiihottumisen johdosta - löysänä heilunut kullini on kovana kuin kivi.

Pian tunnen kun miehen ote tiukentuu lantiollani ja viimeinen työntö pysähtyy suoleni pohjalla. Olen aina haaveillut miehen laukeamisesta sisääni ja se tuntuu juuri niin upealta kuin toivoinkin. Lämmin neste tuntuu selkeänä purskeena sisälläni - tunnen kuinka mies sykkii roiskeiden tahdissa. Pian kulli vetäytyy sisältäni - huohotan patjalla jalat edelleen sidottuna tietämättä mitä seuraavaksi.

Pian tunnen kuinka seuraavat hakevat asemiaan niin pääni edessä kuin takanani. Tajuan, että sessio on vasta alussa ja tilan täyttäneet ihmiset haluavat saada oman osansa näkemästään. Viimeisetkin häpeän rippeet kaikkoavat ja olen valmis kaikkeen mitä ilta on tuodakseen. Olen onnellisempi ja vapautuneempi kuin koskaan!

Idearikas_kokeilija_M

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 32
  • Pakkasella tarvitaan lämpöä.
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #57 : 12.02.2021, 22:25 »
Vaikka profiilissani on lempeähköjä asioita, mulla on koko skaala rajumpaankin menoon
Olevia taipumuksia jotka totetuvat täysin riippuen henkilöstä.

En ihan kokonaan tuo juttua auki, jos kohde sattuu tulevaisuudessa olemaan tältä palstalta.
Niin ja yksityiskohdat riippuu kohdehenkilön henkisestä puolesta jotka olen oppinut tuntemaan.
Tässä ei niinkään tapahtumat ole se juttu vaan se mitä saan sinut tuntemaan.

Tämä voisi olla jos esimerkiksi pidät raiskausfantasiasta ja vähän breath playstä.

Olemme pari Mies ja Nainen tai ystävät eli tunneside on muodostunut.
Sinä olet antanut rajat ja luvan sen tapahtumiselle jo aiemmin et vain tiedä läytännön
toteutustapaa.
Sinut kaapataan kesken rauhallisen kesäpäivän maatessasi auringossa suu tukitaan ja sinut viedään pakettiautoon,
Jossa sinuun tarttuu useampi henkilö ja yksi heistä estää kädellään sinun hengityksesi jos rimpuilet.
Mutta jos et rimpuile sinua aletaan raiskaamaan ja vielä sillä tavoin että saamme sinut rimpuilemaan ja tätä oravanpyörää jatketaan, kunnes me kaikki vähintään 17 henkilöä olemme tyhjentäneet
kassimme vähintään kerran haluamaamme reikään haluamallamme tavalla.
Ja tämän koko ajan pidämme huolen että saat syytä rimpuilla josta seuraa aina hengityksen pidättäminen
Hengitystä pidätetään vuoroin munalla kurkussa syvällä taikka käsin tai miksei rajoitetusti maskilla jossa säädettävä reikä.

Lopuksi sinut viedään takaisin ottamaan aurinkoa ja annetaan lasi jossa juomaa ja pieni aurinkivarjo.

maso-me

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #58 : 13.02.2021, 02:18 »
Domina sitoisi puuhun piikkilangalla ja ruoskisi moottorisahan ketjuilla niin, että dominan keltaisella sadetakilla pisaroisi pieniä punaisia veripisaroita.

Vaihtoehtoisesti se, että domina yleensä edes ruoskisi vaikka sitten Postiset-lehdykällä.

Paalukytky

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 100
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #59 : 13.02.2021, 09:05 »
Jaettu ilo on paras ilo...

Domina vie minut juhliin tai dunkkarille ja vuokraa minua muiden leluksi mielensä mukaan.