Kirjoittaja Aihe: Mikä on mahtavin fantasiasi?  (Luettu 43341 kertaa)

Satanik.Venus

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #105 : 29.07.2021, 22:24 »
Mulla ei oo sillai fantasioita, mutta ei mitenkään pariin ylläolevaan liittyen, mulla kyllä saattaa olla puutarhasakset.  ???

 ;D

Nii mitä mä niille tuotantoeläinmiehille niillä puutarhasaksilla tekisin?  ??? Kastraation?  ;)

Se on sun fantsu, so I dunno.  ;D

Tsot tsot nyt hei. Animalialla ja Seyllä vois olla sanansa sanottavana noihin sun ehdottamiin välineisiin.

Mr. Naughty_Guy

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #106 : 01.08.2021, 12:44 »
Julkinen nöyryytys liittyen fantasiaani, että olisin vanki, jota kuljetettaisiin autolla dungeonille ja selliin. Auton parkkeeramisen jälkeen joutuisin kävelemään autolta dungeonille esim. n. 100 metrin matkan ja minulla olisi raudat käsissäni, jaloissani, peukaloissani ja kenties vielä kettingiä munalukkoineen vyötärölläni ja yhdistämässä rautoja toisiinsa. Maskia en saisi käyttää, enkä valita kellonajaksi myöhäistä iltaa tai aikaista aamua.

Ziri

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #107 : 03.08.2021, 11:04 »
Fantasiat muuttuu ja elää. Tällä hetkellä pakkomielteen omaisesti seuraava. Pukeudun ja laittaudun niin täydellisesti kuin mahdollista. Menen tapaamaan miestä kesäillalla ulkona.Mies pitää itseään heterona ja tietää että ulkonäköni on illuusiota.
 Olemme kahdestaan. Mies on siististi pukeutunut ja komea. Emme puhu, polvistun hänen eteen ja avaan ruskean kaksirivisen nahkavyön. Sinisistä farkuista avaan vetoketjun ja otan hänen vielä velton mulkun esiin ja hyväilen sen täyteen erektioon. Hetken hän yrittää olla kiihottumatta, mutta ei voi luonnolle mitään. Otan mulkun suuhuni ja teen niinkuin tiedän tuntuvan hyvältä. Mies laukeaa suuhuni enkä keskeytä vielä, hidastan vähän ja nielen kaiken.
Tähän fantasiani aina päättyy koska seuraava vaihe paljastaisi illuusion lopullisesti, ja pelkään että kun otan vaatteita pois, hän ei enää halua ja jään ilman tyydytystä.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #108 : 03.08.2021, 21:28 »
Itseäni on alkanut kiinnostaa erilaiset sähköstimulaatio asiat. Joitain itsekseni kokeillut, mutta kun vain oma käsi on nappuloilla tulee lopetettua ehkä liian aikaisin.

Master666

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 4
  • Alistuvaa/-tettavaa etsimässä
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #109 : 18.08.2021, 15:31 »
No pitkäaikainen fantasia (ei luultavasti toteutettavissa) olisi olla komentaja kaivoksessa, joka toimii täysin naisorjien lihasvoimalla. Ja työmenetelmätkin olisivat nöyryyttäviä. Kaivosvaunuja orjat saisivat repiä ylös tunnelista valtaviin anaalitappeihin kytkettyjen vetonarujen avulla. Vartijat olisivat tietenkin miehiä, joiden käyttöön osa orjista olisi alistettu paikalleen sidotuiksi mälliämpäreiksi. Tehokkaimmat kaivosorjat ylenisivät työnjohtajiksi ja ruoskisivat vauhtia tarvittaessa. Pienimmästäkin vastarinnasta tai säännöistä poikkeamisesta seuraisi julkinen nöyryyttävä rangaistus. Ja jos joku orjista tekisi jotain todella pahaa, silloin komentaja henkilökohtaisesti suunnittelisi oikein erityisen rangaistuksen hänen kärsittäväkseen..

Toteutettavissa olevista olisi tällä hetkellä toiveissa löytää alistuva nainen tai pari käyttöön..

Violation

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #110 : 18.08.2021, 22:32 »
Tulla raiskatuksi ja pahoinpidellyksi.

Näiden lisäksi mua on kiihottanut viime aikoina ajatus ja fantasiointi sokeutumisesta. ”Näkisin” ja tuntisin maailman ilman näköaistia. Olen kuvataiteilija, joten minun tulisi kanavoida luovuuteni tuolloin muulla tavoin visuaalisen taiteen sijaan. Haluaisin tietää miltä tuntuu, kun muut aistit vahvistuvat. Vai vahvistuvatko? Ja haluaisin myös rakastella sokeana. Kokea himon ja nautinnon sokeana ja olla täysin tietämätön miltä partnerini näyttää. Pelkkä silmien sulkeminen ja liinalla peittäminen ei ole ihan sama asia.

zIggy

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #111 : 18.08.2021, 22:48 »
Se, että olisin jonkun dominoivan naisen tai miehen henkilökohtainen projekti, josta hän tekisi haluamansa orjan/lelun tms. hypnoosin keinoin niin, etten edes osaisi panna vastaan. Hän antaisi minulle uuden nimen, päättäisi sukupuolen, valitsisi vaatteet, seksuaaliset intressit, puhetavan, sanavaraston, käyttäytymismallin, kaiken mahdollisen. Opettaisi tottelemaan tiettyjä käskyjä ja eleitä. Panisi, jos haluaisi, tai pitäisi vaikka siveysvyöhön lukittuna sisäkkönä, jos näkisi paremmaksi niin. Ihan mitä tahansa, kunhan minulla ei olisi mitään päätösvaltaa siihen ja kunhan hän saisi minut rakastamaan uutta rooliani aivopesun ja transsin avulla. Ja lopulta palauttaisi kaiken entiselleen, jotta voisin jatkaa matkaani seuraavan aivopesijän henkilökohtaiseksi luomukseksi. Tulisiko minusta taas samanlainen vai tällä kertaa jotain ihan muuta?

Tobyx

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #112 : 19.08.2021, 08:57 »
Mmm mahtavin fantasiani?

Kovin vaikea sanoa mahtavimmasta, kun pieni pää haluaa eri päivinä niin erilaisia asioita 🙈. MUTTA! Koitan tässä nyt sitten ainakin yhdenlaisen selittää.

Toivoisin että oma primääri suhde pysyisi kunnossa ja tasapainossa hamaan maailmanloppuun asti. Löytöisin jokin päivä D-ihmisen jonka kanssa voisi viettää aikaa myös leikkien ja sessiointien ulkopuolelta. Saisin tutustua sissyilyn saloihin syvemmin ja sekä primäärikumppanin, että D-henkilön näkemys siveysvöistä olisi sama. Mitä enemmän lukossa, sen parempi. Teasing&denial pysyisi keskeisenä asiana tietenkin. Tavallisista orgasmeista luovuttaisiin kokonaan ja minun kohtaloni olisi laueta pepun kautta tai nauttia ainoastaan pilatuista orgasmeista.

Ehkä kuitenkin tällä hetkellä kaiken edellämainitun jälkeen haaveilen/fantasioin eniten siitä että elämään löytyisi tasapaino kodin, kinkyilyn ja harrastusten välille.

Ori

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #113 : 19.08.2021, 14:12 »
Burka pakko ja saria-lain käyttöönotto Helsingin Kalliossa. Ja ulkona saisi liikkua vain omalla autolla tai moottoripyörällä. Itse toimisin tietenkin uskontopoliisina.

Janetar

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #114 : 19.08.2021, 21:56 »
Haukata pala meetwurstia 🤭

Annika

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #115 : 19.08.2021, 22:49 »
Olla se meetwursti 🤭

Paalukytky

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 99
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #116 : 19.08.2021, 23:36 »
Haukata pala meetwurstia 🤭

Lihan maku suussa on aivan ihanaa ;D

Kumikuono

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #117 : 21.08.2021, 08:16 »
Vaikea valita, Olla naisten leikkukaluna. Ja ehkä liikkua kumi- ja sade-asuissa naisen kontrolloimana ulkona.

Ratnik

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 43
  • Itseään vielä etsivä blondi.
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #118 : 25.08.2021, 21:22 »
Julkinen nöyryytys liittyen fantasiaani, että olisin vanki, jota kuljetettaisiin autolla dungeonille ja selliin. Auton parkkeeramisen jälkeen joutuisin kävelemään autolta dungeonille esim. n. 100 metrin matkan ja minulla olisi raudat käsissäni, jaloissani, peukaloissani ja kenties vielä kettingiä munalukkoineen vyötärölläni ja yhdistämässä rautoja toisiinsa. Maskia en saisi käyttää, enkä valita kellonajaksi myöhäistä iltaa tai aikaista aamua.

Sama juttu. Ja asuna minimaalinen lannevaate ja ehkä sandaalit.
« Viimeksi muokattu: 26.08.2021, 21:35 kirjoittanut Ratnik »

Fia

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #119 : 25.08.2021, 21:52 »
Vähän mälsästi suurin fantasiani taitaa olla tulla avoimesti ja ehdoitta rakastetuksi, itsenäni hyväksytyksi.