Kirjoittaja Aihe: Mikä on mahtavin fantasiasi?  (Luettu 43358 kertaa)

Ratnik

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 43
  • Itseään vielä etsivä blondi.
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #120 : 26.08.2021, 21:36 »
Vähän mälsästi suurin fantasiani taitaa olla tulla avoimesti ja ehdoitta rakastetuksi, itsenäni hyväksytyksi.

Ei yhtään mälsä. :D

keppihevonen

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #121 : 27.08.2021, 05:05 »
Itteäni eniten kiihottaa sadistinen yksipuolinen rakkaus. Nöyryytys ja pelko ois vaan sivuseurauksia, ei suoranaisia tarkoituksia.

Jonkinlaisena roolileikkinä voisi toteuttaa. Haluisin olla kahlittuna tyrmään jossa minut piiskattaisiin verille. Saisin huutaa tuskissani ja anoa armoa jota ei tulisi. Sitten mies raiskaisi minut rajusti takaata perseeseen, jonka jälkeen hän jättäisi minut kylmälle kivilattialle lojumaan. Aamulla heräisin siihen että hän riuhtoo minut polvilleni, tunkisi kalunsa kurkkuuni ja pakottaisi minut nielemään virtsansa. Sitten hän heittäisi minut selälleen lattialle, levittäisi jalkani ja panisi minua kovaa kivilattiaa vasten, hangaten piiskattua selkääni tuskallisesti jokaisella työnnöllä. Kaiken aikaa miehen kiintymys ja sadistinen kiihko minua kohtaan tulisi ilmi puheessa ja ajoittaisissa hyväilyissa mutta jäisi täysin yksipuoliseksi. Leikin jälkeen olisi mukavaa varmaan kuherrella lämpimässä poreammeessa.. jos en olisi vielä saanut orgasmia voisi kumppanini kylvyssä sormeilla loppusilauksen.

Fia

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #122 : 27.08.2021, 22:32 »
Kai se mulla on täydellinen 24/7 D/s-suhde. Siten, että olisin täysin toisen hallinnan alla. Mulla olisi toisen määräämät rutiinit ja tehtävät. Niitä valvottaisiin ja tarvittaessa mua rangaistaisiin. Piiskaa voisin saada muutenkin Omistajani nautinnon takia.
Kuitenkaan en ajattele että tuon pitäisi tarkoittaa millään lailla kidutusta tai valtavaa nöyryytystä. Oisin toisen omaisuutta ja mua kohdeltaisiin oikeudenmukaisesti ja minusta pidettäisiin huolta. Mutta silti päätäntävalta olisi ihan kaikessa toisella. Raha-asioissa, pukeutumisessani, ajankäytössäni, ruokavaliossani jne. Toinen voisi päättää kaikesta täysin mielensä mukaan ja tehdä minulle mitä vain.

Miulla on melko sama fantasia eli käytännössä 24/7 kotikurisuhde. Olisi tarkat säännöt, joiden puitteissa tulee toimia. En kyllä tiedä, pystyisinkö siihen tällä luonteellani, mutta toisaalta se voisi olla myös jossain määrin vapauttavaa. Ei tarvitsisi enää itse päättää asioista. Ainakin fantasiana se toimisi hyvin.

Myönnän fantasioivani tästä, mutta ihan vaan fantasioivani. Tiedostan, että tämä on ei mitenkään ole mulle mahdollista elämäntilanteen puolesta. Mutta joskus on kiva leikitellä asialla mielessä fantasiana.

Luulen kyllä, että tosi asiassa tämä ei sopisi myöskään mun luonteelle oikeasti. Voi olla, että jollain osapuollella lähtisi henki.

Prouvaire

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #123 : 28.08.2021, 01:46 »
Iltapuvun valmistaminen suoraa käyttäjän päälle - muotoilu luonnollisesti tämän elävän sovitusnuken iholle neulaamalla. Mielenkiintoista on etten löydä itsestäni mitään muuta kiinnostusta neuloja kohtaan, mutta tämä on kiehtova ajatus niin ompelijalle, esteetikolle kuin sadistille.
Erilaisilla kankailla ja koristeilla leikittely olisi jännittävää erityisesti neulatessa, seurata milloin laskeutuvan kankaan paino on liikaa ja ennen kuin ollaan liian rajoilla kannustaa jaksamaan vielä vähän lisää. Muistuttaa, ettei kauneuden takia tarvitse kärsiä, mutta jos minun ilokseni kuitenkin. Että tämän voisi tehdä helpomminkin mutta sovitusnukke itse haluaa olla roolissaan, alistuvana tai ei, se ei ole oleellista.
Samalla istumalla jos myös saisi koko iltapuvun ommeltua kasaan käyttäjän päälle, jolloin sessio venyisi herkullisesti ja saisin esitellä taitojani sekä pitää toisesta huolta rankan päivän jälkeen.

Ehkä on liioiteltua kutsua juuri tätä mahtavimmaksi fantasiakseni, mutta erikoisin se on. Mahtavimman tuntuiset ovat enemmänkin niitä, joita oikeasti houkuttaisi kokeilla kumppanin kanssa mutta vaihtelevista syistä johtuen ei ole vielä suunniteltukaan. Joten mahtavin fantasiani taitaa olla imelästi rakkaalle avautuminen ja vastaavasti ymmärtävä vastaanotto.

Fia

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #124 : 28.08.2021, 16:06 »
Iltapuvun valmistaminen suoraa käyttäjän päälle - muotoilu luonnollisesti tämän elävän sovitusnuken iholle neulaamalla. Mielenkiintoista on etten löydä itsestäni mitään muuta kiinnostusta neuloja kohtaan, mutta tämä on kiehtova ajatus niin ompelijalle, esteetikolle kuin sadistille.
Erilaisilla kankailla ja koristeilla leikittely olisi jännittävää erityisesti neulatessa, seurata milloin laskeutuvan kankaan paino on liikaa ja ennen kuin ollaan liian rajoilla kannustaa jaksamaan vielä vähän lisää. Muistuttaa, ettei kauneuden takia tarvitse kärsiä, mutta jos minun ilokseni kuitenkin. Että tämän voisi tehdä helpomminkin mutta sovitusnukke itse haluaa olla roolissaan, alistuvana tai ei, se ei ole oleellista.
Samalla istumalla jos myös saisi koko iltapuvun ommeltua kasaan käyttäjän päälle, jolloin sessio venyisi herkullisesti ja saisin esitellä taitojani sekä pitää toisesta huolta rankan päivän jälkeen.

Ehkä on liioiteltua kutsua juuri tätä mahtavimmaksi fantasiakseni, mutta erikoisin se on. Mahtavimman tuntuiset ovat enemmänkin niitä, joita oikeasti houkuttaisi kokeilla kumppanin kanssa mutta vaihtelevista syistä johtuen ei ole vielä suunniteltukaan. Joten mahtavin fantasiani taitaa olla imelästi rakkaalle avautuminen ja vastaavasti ymmärtävä vastaanotto.

Vau, tämäpä on omaperäinen ja kiehtova. Jotenkin kuin jostain vinksahtaneesta sadusta. Hyvin Grimmiä.

En itse ehkä lähtisi toteuttamaan ihan äkkiä, mutta ideana hieno.

Näin joskus (täällä?) kuvan selkään neulatuista siivistä (siis sulkia käyttäen oli muotoiltu siivet). Se oli kyllä upea kuva ja juttu, jonka saattaisin haluata itsekin kokea.

Fia

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #125 : 28.08.2021, 16:11 »
Oon muuten joskus miettinyt, että BDSM-neuloitukset taitanee pääosin olla injektioneuloilla leikkimistä, mutta itseäni kiinnostaisi ommella tikkejä valvoilla olevan ja ei-puudutetun bottomin ihoon.  >:D Kun käyttäisi sulavaa lankaa, niitä ei tarvitsisi edes poistaakaan...

Tikaten ihoon voisi tosiaan ommella vaikka kangasta. Tosin silloin ne tikit sitten olisi kyllä avattavakin lopuksi...

Prouvaire

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #126 : 29.08.2021, 10:39 »

En itse ehkä lähtisi toteuttamaan ihan äkkiä, mutta ideana hieno.

Näin joskus (täällä?) kuvan selkään neulatuista siivistä (siis sulkia käyttäen oli muotoiltu siivet). Se oli kyllä upea kuva ja juttu, jonka saattaisin haluata itsekin kokea.

Tämä on minullakin lajiteltuna kategoriaan fantasioita, jotka saavat fantasioina pysyä. Ylipäätään ihon rikkominen on toistaiseksi jotain mitä en rohkene tehdä, pitäisi tietää enemmän - tai olla varmempi siitä että tietää tarpeeksi. Ja silloinkin haaveissa on leikkiä ennemminkin terien kuin neulojen kanssa.  O:-)
Muistan kanssa nähneeni siivet, olivat kyllä kauniit ja olisi hieno nähdä joskus omin silmin.

Oon muuten joskus miettinyt, että BDSM-neuloitukset taitanee pääosin olla injektioneuloilla leikkimistä, mutta itseäni kiinnostaisi ommella tikkejä valvoilla olevan ja ei-puudutetun bottomin ihoon.  >:D

... Nyt alkoi houkuttaa, kiitos tästä Fia. Sadistinen huolenpito on selkeästi mun juttuni.

Revontuli

  • Pinsessa ♥︎
  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 348
  • Tunteellinen siili. Jos se pelottaa, älä tutustu.
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #127 : 30.08.2021, 12:16 »
Mun mahtavin fantasia olisi elää elämää siten, että mulla olisi saman katon alla mun 2 miestä. Nukuttaisiin kaikki samassa sängyssä ja mä olisin keskellä. Toinen olisi Daddy tyyppi ja toinen jotain muuta villiä. Miehet olisivat ystäviä keskenään ja meidän pieni perhe olisi kukoistava, onnellinen ja voisi hyvin.
Ymmärrän, että tuota on varmasti aika mahdotonta toteuttaa mutta olen ottanut askeleen sitä kohden siten, että olemme aviomieheni kanssa avanneet liittomme ja minulla on suhde myös toiseen mieheen avoimesti. Se saman katon alle mahduttaminen on tässä se mahdottomuus, luulen  ;)

domswitchmies

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #128 : 05.07.2022, 16:08 »
Fantasioita on pää täynnä. Mutta Paul Bernardo ja Karla Homolka tyylinen fantasia on aika kuvaava.

Toteuttamiskelpoista poimittavaa tuosta olisi: syvä rakkaussuhde "kunnollisen" naisen kanssa, joka on todellisuudessa kylmän sairas pervo. Tämän kanssa sitten touhuta kaikkea jännää yhdessä. Laillisia juttuja tietenkin.

Jostain syystä kiihottaa valtavasti, jos mimmin mielikuvitus seksijuttuihin liittyen on ihan sairaalla tasolla.

huivilissu

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #129 : 06.07.2022, 10:18 »
Käsketty tapaaminen, tietyssä paikassa.. Herrani kysyy koska saavun ja navigaattori sen kertoo koska.
Halukas pitää olla yhteisenhyvän vuoksi heti, sidottuna puuhun luonnossa mukavia ajatuksia.

pulskanainen

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #130 : 20.03.2023, 00:14 »
Taitaa olla hyvin yleistä, mutta mä haluaisin kyllä miesjoukon raiskattaksi. Et ne käyttäis mua ihan miten ne haluaa. Tai vielä ehkä hieman kiihottavampana se olisi niin, että minut olisi jostain syystä pakotettu olemaan joidenkin pukumiesten leluna, esimerkiksi esimieheni pitäisi minua otteessaan jollain tavalla (raha, uhkailu…) ja hän tarjoaisi minut sitten joillekin kaupankäyntikumppaneille ennen tai jälkeen neuvotteluiden.

Toki, koska mikään tällainen ei ole mahdollista, niin ehkäpä kakkosvaihtoehtona olisi se, että olisi pitkä mökkiviikonloppu jossain, paljon innokkaita miehiä, muutamia naisia ja miehet käyttäis niitä naisia sen viikonlopun aivan kuten tahtovat. Tunkeutuisivat vaikka peppuun, kun nainen nukkuu… Ja siis itse olisin tietenkin yksi näistä naisista.

Täytyy sanoa, et oli aivan ihana lukea noita fantasioita, joissa ilmaistiin että rakkaus, tai se, että olisi jollekulle rakastettu ja omana itsenään hyväksytty. Tämäkin olisi ihanaa, etenkin jos siihen vielä sisältyisi se, että tämän rakkaan kanssa seksimieltymykset kävisivät yhteen ja vois elää onnellisena miehen seksileluna kunnes (luonnollinen) kuolema erottaa.

Tre74

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 85
  • Alistuva narttuni - missä lienet?
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #131 : 20.03.2023, 09:16 »
Hmm... hieman tylsäähän se on kirjoittaa vain että haluaisin löytää miellyttämisenhaluisen sessionartun jota käyttäisin kuten haluaisin, omien tarpeideni tyydyttämiseen... Lelun joka tekisi kaikkensa jotta saisi tarpeeni tyydytettyä. kiltisti ja kuuliaisesti...  :love:

malewife

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • Sub joka etsii D/s-suhdetta
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #132 : 20.03.2023, 12:25 »
Haaveilen ns. rakastavasta female-led-relationshipistä, jossa nainen on suhteen pää ja minä saan olla hänen tossun alla vaimon roolissa - ihan asuja myöten ;)
Eli käännetyt "perinteiset" roolit suhteessa ja suhde toki maustettuna BDSM:llä ja naisen vapaudella mennä ja tulla omien tarpeiden mukaan.

Joh Kastaja

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #133 : 20.03.2023, 15:55 »
Oma fantasiani on,että pitäisin seksiorjia eli naispuolisia sellaisia kotonani häkissä tai suljetussa huoneessa jossa voisin käydä ottamassa heitä kun mieleni tekee ja piiskaisin sekä sitoisin heitä rangaistukseksi jos yrittäisivät laittaa hanttiin.
Huoneen/häkin seinässä pitäisi olla myös luukku mistä orja laittaisi tahtomani kehon osan esille kun niin sanon esim pää jotta voisin naida kurkkuun tai takapuoli,käsi yms... ja onhan noita muitakin jopa toteutuskelpoisiakin.

Floora

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #134 : 20.03.2023, 16:06 »
En tiiä mahtavin fantasia. Mutta oon viime aikoina fantasisoinut paljon siitä, että saisin miellyttää ainoana subina Dom/me porukkaa illan. Alottaisin jollain ei-seksuaalisella, tyyliin ruuan tarjoilemisella. Sitten se menis seksuaalista kohti. Semmonen kiusoitteleva, vähän pidempi sessio, jossa mulle ei kerrota etukäteen mitä tehdään. Nöyryytystä, miellyttämistä, kipua ja pelkoa. Tämän toteuttaisin sadismipainotteisen porukan kanssa. Porukalla tarkotan ehkä 3-4 tyyppiä. Ei varmaan olis sillee vaikee toteuttaa, kun löytyy vaan oikeet tyypit. Joskus tulevaisuudessa vielä!

Toinen fantasia on sit huumaus. Joskus jonkun sopivan tyypin kanssa koitan sitäkin. Se on siellä listan yläpäässä asioista, mitä haluan koittaa kun luotettava tyyppi, kenen kanssa on helppo olla ja kuka tietää mitä tekee osuu kohdalle. Kumpikaan ei kylläkään oo lähitulevaisuuden fantasia.

Kolmas fantasia olisi kunnon exhibbaaminen. Sessiointi julkisesti esimerkiksi bileissä.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2023, 22:19 kirjoittanut Floora »