Kirjoittaja Aihe: Mahtuuko kinkyn ja vanilijan väliin mitään?  (Luettu 3502 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: Mahtuuko kinkyn ja vanilijan väliin mitään?
« Vastaus #15 : 15.01.2016, 15:51 »
Tuolle välimaastossa elävälle olis kyllä hyvä keksiä joku nimi..vinky,vainky..hhmm ;D

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 689
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Mahtuuko kinkyn ja vanilijan väliin mitään?
« Vastaus #16 : 15.01.2016, 19:43 »
Tuolle välimaastossa elävälle olis kyllä hyvä keksiä joku nimi..vinky,vainky..hhmm ;D

Tyhmä kysymys, mutta miksi sille pitäisi olla joku oma nimi? Mä nyt toisaalta en ymmärrä tätä lokerointia kinkyyn ja vanilijaankaan. Mielipiteesen satttaa vaikuttaa se tosiasia, että itse olen monen mielestä joko liian pervo, liian vähän pervo tai väärällä lailla pervo.

-katy-

  • Vieras
Vs: Mahtuuko kinkyn ja vanilijan väliin mitään?
« Vastaus #17 : 15.01.2016, 20:02 »

Tyhmä kysymys, mutta miksi sille pitäisi olla joku oma nimi? Mä nyt toisaalta en ymmärrä tätä lokerointia kinkyyn ja vanilijaankaan. Mielipiteesen satttaa vaikuttaa se tosiasia, että itse olen monen mielestä joko liian pervo, liian vähän pervo tai väärällä lailla pervo.
Mielestäni tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan vaan se on vähän höntti,joka ei osaa vastata joka asiaan.. :D
No ei vaiskaan,tuossahan on huumori kyseessä 90 ℅. Se 10 ℅ vakavaa  sitten ajatus,että kaikelle on hyvä olla jokin määritelmä tai sitten ei,vaan määritelmät hankaloittavat elämää.
Itseäni helpotti aika paljon ajatus,että saatan olla luonteeltani hieman äkkiväärä tai ristiriitainen :D

Leviathan

  • Vieras
Vs: Mahtuuko kinkyn ja vanilijan väliin mitään?
« Vastaus #18 : 15.01.2016, 20:26 »
Mahtuuhan siihen väliin vaikka ja mitä. Ja tosiaan jonkin kinky voi olla toiselle täyttä vaniljaa.

Välillä vaihtelevat omatkin mielihalut kinkyn ja vaniljan välillä. Ja mikäs siinä. Välillä se vaniljakin on hyvää, kunhan vain on jotain maukasta kastiketta. Välillä ei tarvita sitäkään. Mutta kinkyäkin täytyy elämässä olla.

Entä jos elämässä on molemia? Entä jos yhdessä hetkessä on se mustin kinky ja toisessa kaipaa vain vaniljaa? Ehkä tästä joku sanoisi, että et ole "True Kinky". Vähän niin kuin et ole "True hevari", jos kuuntelet kaupallista metallia. Ei lopulta kiinnosta pätkääkään muiden mielipiteet aiheesta.

Loppukaneetiksi sanottakoon, että kinkyn puolen löytämisen jälkeen itselläni mustavalkoinen ajattelu on kyllä hävinnyt aika täydellisesti. Kaikista kinkyilyistä/ihmisistä tai mistä vain kun tuntuu löytyvän loputtomasti uusia puolia. Vastasinkohan edes kysymykseen? Lähti ajatus ihan lapasesta.  ;D

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Mahtuuko kinkyn ja vanilijan väliin mitään?
« Vastaus #19 : 16.01.2016, 02:16 »
Mahtuuhan siihen väliin vaikka ja mitä. Ja tosiaan jonkin kinky voi olla toiselle täyttä vaniljaa.

Välillä vaihtelevat omatkin mielihalut kinkyn ja vaniljan välillä. Ja mikäs siinä. Välillä se vaniljakin on hyvää, kunhan vain on jotain maukasta kastiketta. Välillä ei tarvita sitäkään. Mutta kinkyäkin täytyy elämässä olla.

Entä jos elämässä on molemia? Entä jos yhdessä hetkessä on se mustin kinky ja toisessa kaipaa vain vaniljaa? Ehkä tästä joku sanoisi, että et ole "True Kinky". Vähän niin kuin et ole "True hevari", jos kuuntelet kaupallista metallia. Ei lopulta kiinnosta pätkääkään muiden mielipiteet aiheesta.

Loppukaneetiksi sanottakoon, että kinkyn puolen löytämisen jälkeen itselläni mustavalkoinen ajattelu on kyllä hävinnyt aika täydellisesti. Kaikista kinkyilyistä/ihmisistä tai mistä vain kun tuntuu löytyvän loputtomasti uusia puolia. Vastasinkohan edes kysymykseen? Lähti ajatus ihan lapasesta.  ;D

En usko Jumalaan, mutta aamen! Useimmiten kaipaan "kinkyä", mutta hallitsen myös vaniljan tietyillä mausteilla.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Mahtuuko kinkyn ja vanilijan väliin mitään?
« Vastaus #20 : 17.01.2016, 18:46 »
Jaa... että mahtuuko kinkyn ja vaniljan väliin mitään? Lukematta tätä ketjua läpikotaisin totean vaan että mahtuu; Täysin vääränlaiset paisuhteet.

Mortifer

  • Vieras
Vs: Mahtuuko kinkyn ja vanilijan väliin mitään?
« Vastaus #21 : 17.01.2016, 22:27 »
Omasta mielestäni sopiva sekoitus molempia, kinkyä ja vaniljaa, on se kaikkein paras parisuhteen seksikokeilusekoilu.
Kinkyä aina silloin kun molemmista enemmän tai vähemmän siltä tuntuu, tai kun alistuva naispuolisko haluaa piiskaa.  8)

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Mahtuuko kinkyn ja vanilijan väliin mitään?
« Vastaus #22 : 17.01.2016, 22:48 »
Meitä ihmisiä on niin moneen junaan, että kinkyn ja vaniljan väliin mahtuu kokonainen kirjo. And then some.  >:D

Keisarinna

  • Vieras
Vs: Mahtuuko kinkyn ja vanilijan väliin mitään?
« Vastaus #23 : 18.01.2016, 14:39 »
Yhdyn Kissaan ja muihin, jotka näkevät jatkumon ääripäiden välillä ja siinä jatkumossa kasakaupalla ihanaa seksiä. Ja koska joskus tarvitaan nimikkeitä , olemme alkaneet kutsua tätä kaikkea chiliksi  >:D