Kirjoittaja Aihe: Kysymys SADISTEILLE lähinnä  (Luettu 37250 kertaa)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #15 : 24.01.2016, 00:36 »
Oon joskus törmännyt siihen että D:t laskee reaktioksi vaan huutamisen. Kun itse mietin että reagoida voi, vaikkei huutaisi ja rimpuilisi hullun lailla. Onhan niitä reaktioita muitakin. Mietin samaa kun Ms.M, onko se sadistille nautittavaa, jos satutettava ei reagoi voimakkaasti ja äänekkäästi ?
Mä menen kanssa heti tiloihin, en puhu tai kuule mitään, enkä ikinä ainakaan huuda. Mutta sen sijaan alan tärisemään, ja saatanpa jotain epämääräistä hiljaista vinkunaa pitää. Mutta en tosiaan ole kovin äänekäs, mitä jotkut sitten ihmettelee.

Siinäpä se... kumppaninlukutaito on tärkeää.

-katy-

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #16 : 24.01.2016, 02:35 »
Könsönsööliäisisessä sadismissa ei satuteta, siinä tuotetaan nautintoa, joko uhrille tai tekijälle.
Siinä toisenlaisessa sitten taas on sadisti vallassa ja sillon ainoastaan tekijän haluilla on merkitystä.

Häiritseekö sua jotenkin tuo konsensuaalisuus, ihan oikeasti? Entäpä sitten toisin päin, että jos kuvittelisit itsesi masokistin asemaan, jota kai olet jossainmäärin(?)- olisiko silloinkin sadisti "täydessä vallassa, täysin välinpitämättömänä" sun kokemusista?  :)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #17 : 24.01.2016, 03:30 »
Kyllä minä sadistina saan kiksit reaktiosta, vaikkei se olisikaan huutoa ja rimpuilua. Kunhan jotain reaktiota on, ja lähtökohtana jonkinasteinen halu saada sitä kipua.

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #18 : 24.01.2016, 04:29 »
Oon joskus törmännyt siihen että D:t laskee reaktioksi vaan huutamisen. Kun itse mietin että reagoida voi, vaikkei huutaisi ja rimpuilisi hullun lailla. Onhan niitä reaktioita muitakin. Mietin samaa kun Ms.M, onko se sadistille nautittavaa, jos satutettava ei reagoi voimakkaasti ja äänekkäästi ?
Mä menen kanssa heti tiloihin, en puhu tai kuule mitään, enkä ikinä ainakaan huuda. Mutta sen sijaan alan tärisemään, ja saatanpa jotain epämääräistä hiljaista vinkunaa pitää. Mutta en tosiaan ole kovin äänekäs, mitä jotkut sitten ihmettelee.
Huutamisella tai ylipäätään ääntelyllä ei kyllä minulle ole mitään väliä, vaikka sekin on kyllä kivaa. Mutta luulen että itselleni,
voi olla jopa kiihottavampaa, jos toinen ottaa suhteessa, omaan sietokykyynäsä nähden niin paljon kipua, että kyyneleet alkavat valua, mutta on hiljaa, ja ottaa sen vastaan ylpeänä. Vielä parempi, jos hän katsoo samalla silmiini, ja itkee. :love:
Mutta kaiken kaikkiaan, mikä tahansa reaktio, on ihana :)


-SeHymyileväSadisti-

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #19 : 24.01.2016, 05:02 »
Se että tietää ettei toinen pidä siitä kivusta yhtään, ei sytytä tippaakaan. Ei vaikka se ottaisi kaiken vastaan ihan vain miellyttääkseen. Paljon kivempaa, että molemmilla on kivaa ja saa sen mitä haluaa ja mikä tuntuu hyvältä tai pahalta ja hyvältä. Kaikessa tekemisessä molempien osapuolien tulee saada jotain mielihyvää irti, muuten se homma ei mun silmissä toimi.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #20 : 24.01.2016, 07:37 »
Könsönsööliäisisessä sadismissa ei satuteta, siinä tuotetaan nautintoa, joko uhrille tai tekijälle.
Siinä toisenlaisessa sitten taas on sadisti vallassa ja sillon ainoastaan tekijän haluilla on merkitystä.

Häiritseekö sua jotenkin tuo konsensuaalisuus, ihan oikeasti? Entäpä sitten toisin päin, että jos kuvittelisit itsesi masokistin asemaan, jota kai olet jossainmäärin(?)- olisiko silloinkin sadisti "täydessä vallassa, täysin välinpitämättömänä" sun kokemusista?  :)

Oletko koskaan syönyt lihaa ? Ootko nähny kun lehmä teurastetaan ? Katsonut sitä silmiiin kun ne sammuu? Eikö sussa ole tippaakaan inhimillisyyttä ? Häpeäisit!  :o

 ;D

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #21 : 24.01.2016, 10:42 »
Könsönsööliäisisessä sadismissa ei satuteta, siinä tuotetaan nautintoa, joko uhrille tai tekijälle.
Siinä toisenlaisessa sitten taas on sadisti vallassa ja sillon ainoastaan tekijän haluilla on merkitystä.


Mahtaakohan tuo konsönsiäälinen sadismi olla sadismia ollenkaan, enemmänkin toisen reaktioista nauttimista.

IKRM

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #22 : 24.01.2016, 10:51 »
Könsönsööliäisisessä sadismissa ei satuteta, siinä tuotetaan nautintoa, joko uhrille tai tekijälle.
Siinä toisenlaisessa sitten taas on sadisti vallassa ja sillon ainoastaan tekijän haluilla on merkitystä.


Mahtaakohan tuo konsönsiäälinen sadismi olla sadismia ollenkaan, enemmänkin toisen reaktioista nauttimista.

IKRM

Sadisti nauttii fyysisen tai henkisen kärsimyksen tuottamisesta toiselle. Se, onko toinen antanut suostumuksensa kivun aiheuttamiseen vai ei, kertoo paljon sadistin moraalista, etiikan tajusta ja mielenterveydestä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #23 : 24.01.2016, 10:58 »
Sadisti nauttii fyysisen tai henkisen kärsimyksen tuottamisesta toiselle.

Eihän konsönsiäälinen sadisti tuota fyysistä tai henkistä kärsimystä, vaan ihan puhdasta nautintoa.

IKRM

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #24 : 24.01.2016, 11:04 »
Sadisti nauttii fyysisen tai henkisen kärsimyksen tuottamisesta toiselle.

Eihän konsönsiäälinen sadisti tuota fyysistä tai henkistä kärsimystä, vaan ihan puhdasta nautintoa.

IKRM

Masokisti nauttii kärsimyksestään, saa siis nautintoa. Sadisti nauttii kärsimyksen tuottamisesta, saa siis nautintoa.

Ihmeellisesti pitää inttää tuollaista asiaa, niinkuin pahainen kakara.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #25 : 24.01.2016, 11:06 »
Ihmeellisesti pitää inttää tuollaista asiaa, niinkuin pahainen kakara.

Tais osua arkaan paikkaan, niille jotka leikkii täyspäistä sadistia.

IKRM

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #26 : 24.01.2016, 11:12 »
Ihmeellisesti pitää inttää tuollaista asiaa, niinkuin pahainen kakara.

Tais osua arkaan paikkaan, niille jotka leikkii täyspäistä sadistia.

IKRM

Eipä juuri, oon vaan seurannut sun kommentteja pidempään, ja välillä noussut ajatus, että oletko tyhmä, trolli vai muuten vain pidät itseäsi parempana kuin muut. Vai kaikkea noita.
Mutta tää tästä Ot:sta.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #27 : 24.01.2016, 11:31 »
vai muuten vain pidät itseäsi parempana kuin muut. Vai kaikkea noita.

Täällä on hyvin vaikea olla olematta parempi kuin muut.

IKRM

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #28 : 24.01.2016, 11:47 »
vai muuten vain pidät itseäsi parempana kuin muut. Vai kaikkea noita.

Täällä on hyvin vaikea olla olematta parempi kuin muut.

IKRM

Sillälailla... Hyvin trollattu.  :))

Aino

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #29 : 24.01.2016, 12:22 »
Sadisti kun saa yleinsä nautintonsa siitä, että pääsee rääkkään toista. Eli saa nautintonsa siitä toisen kivusta. Mutta entä jos se rääkättävä ei olekaan mikään erikoisempi masokisti, vaan onkin alistunut ihan sillä, että haluaa miellyttää toista.

Eli saako sadisti tällöin isommat kiksit, kun se toinen osapuoli ei saa sellaista nautintoa kuin masokisti, vaan kärsii enemmän?

Minä ajattelen niin, että noissa molemmissa tapauksissa sub/maso/bottom saa nautintonsa jostakin. Joko suoraan siitä kivusta, tai siitä, että joku toinen ottaa vallan tilanteessa, tai siitä, että voi miellyttää toista, tai näiden variaatioista ja yhdistelmistä. Eli kuten sanottu, konsensuaalisessa toiminnassa on kuitenkin loppujen lopuksi kyse ihmisistä, jotka ovat tilanteessa mukana vapaasta tahdostaan ja saavat siitä jonkinlaista nautintoa tai tarpeidensa tyydytystä. Ja erilaisilla (seksuaalisilla, konsensuaalisuutta kunnioittavilla) sadisteilla voi sitten olla erilaisia mieltymyksiä kumppaniensa suhteen.

Itse tykkään leikkiä kipuleikkejä masokististen kumppanien kanssa, sillä tahdon tuottaa kipua itse tarkoituksellisesti, enkä esittää käyttäväni sitä jonkin muun tavoitteen (esim alistumisen, rangaistuksen, tms) välineenä. Toki masokistinen ja minulle alistuva kumppani tarjoaa kiehtovan mahdollisuuden venyttää niitä mukavuusrajoja, sillä kyllä minua kutkuttaa se hetki, jona masokistin omien mieltymysten puolelta tulisi jo se punainen, mutta minun nautintoni tähden ollaan valmiita ottamaan vielä pikkuisen lisää.  :love:

Minä nautin reaktioista, ja reaktioiden skaala on laaja. Pienet huokaukset, ininä, ihon värinä, nyrkkiin puristuvat sormet, kiima, ja oma henkilökohtainen lempparini: jalkojen tärinä....  :love: Reaktion ei tarvitse olla huutoa tai itkua, vaikka nekin suloisia ovat.

Bottomin reagoimattomaan tilaan tipahtaminen on minulle merkki siitä, että nyt kohteeni lentää, ratsastaa siellä kivun aallolla. Se voi olla session tavoite, tai sitten, tapaus kohtaisesti, jotta minun nautintoni tilanteesta voi jatkua, kohde täyyy herättää reagoimattomuudestaan tekemällä jotain erilaista. Esimerkkinä: kerran sessiossa tarkoituksella piiskasin masokistini kehossa kohtaa, jonka tiedän olevan erityisen herkkä. Pitkä, samanlaisena toistuva ärsyke johti lopulta kohteeni täydelliseen reagoimattomaan tilaan, kehon omat endorfiinit veivät kaiken kivun pois. Mitä tein? Vaihdoin tyyliä, tein jotain ihan muuta, erilaista, kaivoin ne reaktiot esiin. Jälkeenpäin masokistini totesi, että juuri sen takia on ihanaa sessioida sadistin kanssa, joku muu olisi vain antanut jäädä sinne nautinnon aalloille surffailemaan.