Kirjoittaja Aihe: Kysymys SADISTEILLE lähinnä  (Luettu 37248 kertaa)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #30 : 24.01.2016, 16:09 »
Sillälailla... Hyvin trollattu.  :))

Minkä vuoksi se olis trolli?

Tottahan se on.

IKRM

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #31 : 24.01.2016, 16:50 »
Sillälailla... Hyvin trollattu.  :))

Minkä vuoksi se olis trolli?

Tottahan se on.

IKRM

Eikö elämä ole vähän liian lyhyt tuollaiseen "tahdon olla aina oikeassa"-mentaliteettiin? Sitä paitsi, ei opi ikinä mitään jos on "aina oikeassa" -, "parempi kuin te muut" - ja vielä "alistuvat akat hiljaa" -asenteella liikenteessä koko ajan?

Icebug85

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #32 : 24.01.2016, 16:57 »
Sillälailla... Hyvin trollattu.  :))

Minkä vuoksi se olis trolli?

Tottahan se on.

IKRM

Eikö elämä ole vähän liian lyhyt tuollaiseen "tahdon olla aina oikeassa"-mentaliteettiin? Sitä paitsi, ei opi ikinä mitään jos on "aina oikeassa" -, "parempi kuin te muut" - ja vielä "alistuvat akat hiljaa" -asenteella liikenteessä koko ajan?
Kieltämättä sama tuli mieleen..Näin sivustaseuranneena täytyy todeta.

Miriam

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #33 : 24.01.2016, 21:07 »
Käsittääkseni patologinen sadismi ja kinky-sadismi ovat kaksi eri asiaa. Ensin mainittu on sitä että nauttii toisten kärsimyksestä ihan riippumatta siitä, miten ne toiset sen kokevat. Mikä edellyttää tietysti empatiakyvyttömyyttä ja muuta mielen häiriintyneisyyttä. Sellainen voi liittyä esimerkiksi antisosiaaliseen persoonallisuushäiriöön.

Sen sijaan jälkimmäinen eli ei-patologinen kinky-sadismi tarkoittanee sitä, että nauttii kivun/tuskan/kärsimyksen tuottamisesta kohteelle, joka haluaa sitä. Joka nauttii siitä, tavalla tai toisella. Ja siitähän voi toki nauttia eri tavoilla: Voi nauttia silkasta kivusta, endorfiinihuuruista, niistä jäljistä mitä piiskauksesta jää, itsensä ylittämisestä, siihen kohteluun alistumisesta ja sadistin miellyttämisestä, tms. Syitä on erilaisia.

Väittäisin, että sadismia on sekä tervettä että syvästi epätervettä laatua. Ja tekisin erottelun näiden välillä sen perusteella, kiinnostaako sadistia bottomin kokemus vai ei.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #34 : 24.01.2016, 21:29 »
Tuli mieleen tuosta Miriamin kommentista, että itse harvemmin enää koen olevani alistunut millään tasolla piiskan alla. Kivulla kun minua harvemmin saa alistumaan sillä tavoin kun alistun subbaillessa. Kivun kohdalla alistun tilanteelle. Subbaillessa alistun ihmiselle, Dominoivalle.

Subbaillessa on tunteet enemmän mukana. Sitä on kaikin tavoin alastomampi, herkempi, enemmän ehkä kiinni todellisuudessa kuin silloin kun kipumatkailee sadistin käsittelyssä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #35 : 24.01.2016, 22:33 »
Väittäisin, että sadismia on sekä tervettä että syvästi epätervettä laatua. Ja tekisin erottelun näiden välillä sen perusteella, kiinnostaako sadistia bottomin kokemus vai ei.

Eikös sadisti ole aina kiinnostunut 'kohteensa' kokemuksesta.

IKRM

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #36 : 24.01.2016, 22:37 »
Sitä paitsi, ei opi ikinä mitään jos on "aina oikeassa" -, "parempi kuin te muut" - ja vielä "alistuvat akat hiljaa" -asenteella liikenteessä koko ajan?

Päinvastoin, sitä oppii silloin ihan koko ajan asioita, sekä itsestään että muista.

Elämä muuttuu aivan toisenlaiseksi, kun ei anna toisten vaikuttaa omiin tekemisiin, tekee itse omat päätöksensä, analysoi itse itsensä ja muut, eikä anna muitten mielipiteiden vaikuttaa tekemisiinsä.

IKRM

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #37 : 24.01.2016, 22:45 »
Sitä paitsi, ei opi ikinä mitään jos on "aina oikeassa" -, "parempi kuin te muut" - ja vielä "alistuvat akat hiljaa" -asenteella liikenteessä koko ajan?

Päinvastoin, sitä oppii silloin ihan koko ajan asioita, sekä itsestään että muista.

Elämä muuttuu aivan toisenlaiseksi, kun ei anna toisten vaikuttaa omiin tekemisiin, tekee itse omat päätöksensä, analysoi itse itsensä ja muut, eikä anna muitten mielipiteiden vaikuttaa tekemisiinsä.

No, jos tykkää elää kuplassa niin mikäpä minä sitä olen kritisoimaan. Jää todella paljon kokematta ja oppimatta noin. But hey, your life dude. Do as you wish.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #38 : 25.01.2016, 08:58 »
No, jos tykkää elää kuplassa niin mikäpä minä sitä olen kritisoimaan. Jää todella paljon kokematta ja oppimatta noin. But hey, your life dude. Do as you wish.

Nyt taisit mennä hiukan solmuun ajatuksesi kanssa.

IKRM

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #39 : 25.01.2016, 09:25 »
Voi luoja että joskus jotkut ei vaan kykene olemaan patronisoimatta. Ei sitten niin millään.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #40 : 25.01.2016, 10:12 »
No, jos tykkää elää kuplassa niin mikäpä minä sitä olen kritisoimaan. Jää todella paljon kokematta ja oppimatta noin. But hey, your life dude. Do as you wish.

Nyt taisit mennä hiukan solmuun ajatuksesi kanssa.

IKRM

En mennyt yhtään. Mutta koska sinä "tiedät kaiken", "olet aina oikeassa", ja ilmeisesti et juurikaan arvosta varsinkaan alistuvien naisten mielipiteitä, niin en lähde avaamaan ajatustani enempää. Et ansaitse sitä.

tyu

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #41 : 25.01.2016, 11:11 »
Minulle nämä suhteet ovat olleet aina eräänlainen prosessi itsensä ja toisen ymmärtämiseen. Niiden asioiden avoin esilletuominen siitä mitä itse haluaa ja pyrkimys ymmärrykseen siitä mitä toinen haluaa. Enkä tarkoita tässä sitä että löydettäisiin oikeat termit omille haluille ja silä selvä. Vaan minusta näyttää kuten tästäkin ketjusta tulee ilmi; ne ovat aivan liian jäykkiä kuvaamaan sitä moninaisuutta ja umpisolumua mitä oma kokemus on.

Itse en ole koskaan käsitellyt tätä asiaa näiden termien kautta, vaan oma kokemukseni tästä on ollut hyvin intuitiivista. Kuvailisin sitä ennemmin toiminnaksi missä toinen vapautetaan niistä elämän vaatimuksista toimia jollain tietyllä tavalla tai olla jokin tietynlainen; hallinnan keinoilla toisen ohjaaminen jonkun henkisen asian tai tilan "läpi".

Väittäisin, että sadismia on sekä tervettä että syvästi epätervettä laatua. Ja tekisin erottelun näiden välillä sen perusteella, kiinnostaako sadistia bottomin kokemus vai ei.
En itse ainakaan näkisi ongelmaa sinänsä siitä saako nautintoa vallasta toisen yli toisen tuntemuksista välittämättä vai juuri toisen tuntemuksien takia, vaan ennemmin näkisin tätä kysymystä kontrollin perusteella; jos tekevällä osapuolella ei ole kontrollia toimia osapuolille sopivissa rajoissa ei mikään ole terveellistä.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #42 : 25.01.2016, 11:15 »

Elämä muuttuu aivan toisenlaiseksi, kun ei anna toisten vaikuttaa omiin tekemisiin, tekee itse omat päätöksensä, analysoi itse itsensä ja muut, eikä anna muitten mielipiteiden vaikuttaa tekemisiinsä.

IKRM

Samaa mieltä pienellä sivuhuomautuksella.
Tämä ei varmaankaan sulje pois sitä tosiasiaa, että me kuitenkin tarvitsemme toisiamme.
Olla itseriittoinen vai olla liian itseriittoinen.

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #43 : 25.01.2016, 11:29 »

Itse tykkään leikkiä kipuleikkejä masokististen kumppanien kanssa, sillä tahdon tuottaa kipua itse tarkoituksellisesti, enkä esittää käyttäväni sitä jonkin muun tavoitteen (esim alistumisen, rangaistuksen, tms) välineenä.


Samoilla linjoilla Ainon kanssa tästä, en tykkää yhtään rangaista kivulla. Enkä kyllä oikein rankaista muutenkaan: kasvatushommat ei oo oikein mun juttu...

Mulla sadismiin liittyy kuitenkin myös omasta voimastani ja kehostani nauttiminen. Pidän siitä, että voin lyödä niin lujaa kun jaksan, että voin repiä ja purra ja riepottaa.

Parhaita sessiokokemuksia sadistina ovat olleet sellaiset, jossa vastapuolella on vähän kaikkiin suuntiin switchaava masokisti (siis vähän niiko määkin olen) jonka tunnen hyvin joten tiedän missä milloinkin mennään ja kuinka lujaa voi antaa; sitten voi antaa verenhimonsa viedä. Sitten kun se alkaa viedä, ja vastinkappaleena on se switch, niin sopivana päivänä satuttaminen muuttuu taisteluksi ja se on  :love: :love: :love: .
« Viimeksi muokattu: 25.01.2016, 17:08 kirjoittanut vorona »

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #44 : 25.01.2016, 12:50 »
Tämä ei varmaankaan sulje pois sitä tosiasiaa, että me kuitenkin tarvitsemme toisiamme.
Olla itseriittoinen vai olla liian itseriittoinen.

Ilman muuta juuri näin.

Raja on syytä miettiä ja vetää jokaisen ihmisen kohdalla erikseen, toisten kanssa on oltava tiukempi, ja toisten kanssa voi sitten avata itseään enemmän ja myös olla valmiimpi vastaanottamaan toiselta mitä nyt onkaan vastaanotettavissa.

IKRM