Kirjoittaja Aihe: Kysymys SADISTEILLE lähinnä  (Luettu 37246 kertaa)

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« : 23.01.2016, 17:47 »
 Yleinsä puhutaan, että paras vaihtoehto sadistille on masokisti, joka nauttii kivusta.
Tässä olen jo jonkun aikaa miettinyt, että mitenkä asianlaita on.
Sadisti kun saa yleinsä nautintonsa siitä, että pääsee rääkkään toista. Eli saa nautintonsa siitä toisen kivusta. Mutta entä jos se rääkättävä ei olekaan mikään erikoisempi masokisti, vaan onkin alistunut ihan sillä, että haluaa miellyttää toista.

Eli saako sadisti tällöin isommat kiksit, kun se toinen osapuoli ei saa sellaista nautintoa kuin masokisti, vaan kärsii enemmän?

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #1 : 23.01.2016, 18:03 »
Itse sadistina saan kyllä kiksit siitä, että toinen nauttii käsittelystäni jollain tasolla. Ei tulisi mieleenkään satuttaa sellaista ihmistä, joka ei ollenkaan halua fyysistä kipua. Siinä mun mielestä liikutaan aika vaarallisilla vesillä lähellä hyväksikäyttöä. Toki on sitten taas eri asia, jos alistuva osapuoli ei varsinaisesti saa kivusta kiksejä, mutta alistuu siihen eikä varsinaisesti siitä kärsi henkisesti. Toki minua voi miellyttää muillakin tavoin, kipu on vain yksi keino. :D

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #2 : 23.01.2016, 18:49 »
Minä saan nautintoa siitä että kun kokeilen jotain, niin huomaan kohteen reaktiosta että homma toimii. Eli saan onnistumisen iloa ja samalla seksuaalista kiihkoa. Olen joutunut peruuttamaankin asioita kun huomaan että nyt mennään yli. Joskus riittää vaan kun katsoo sidottua joka on epämiellyttävässä asennossa ja yrittää saada epätoivoisesti paremman asennon. Tai sitten vaan alkaa testailla kuinka pääsisi vapaaksi.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #3 : 23.01.2016, 19:07 »
Mä olen ainakin itse kokenut antoisimmat sessiot masokistien kanssa, jotka nimenomaan saavat kicksejä kivusta, reaktiot on omaa luokkaansa ja minä saan pistellä menemään.
Nykyään torppaan ne jotka sanovat etteivät välitä kivusta, mutta voisivat alistua siihen kipuun mitä tuotan- ei toimi ei. Tuntuu turhauttavalta, kun toinen on jo melko valmis viheltämään pelin poikki jo heti lämmitelllessä. Ei siis toimi ainakaan mun kanssa.
Ja ei, en mäkään oo mitenkään paha sadisti. Vaan varsin hellä sellainen.

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 961
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #4 : 23.01.2016, 20:04 »
Minä olen sadisti ja masokisti. Masokistina saan mahtavat kiksit kivusta. Nykyään hoitaja-asuiset kiduttajat on piste i:n päällä. Kunnollisen sadistin olen tavannut muutaman kerran.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #5 : 23.01.2016, 20:18 »
Olen jonkinasteinen sadisti ja masokisti. Tosin en välttämättä tuota kipua vaan olen Aistimusten Tuottaja ja nautin kun näen reaktiot :P ja nimenomaan sellaiset että niistä näkyy myös se että kohde nauttii, oli se sopivansävyinen voihkaisu tai vain henkäys, tärinä, kiemurtelu...ja niin, joskus se sattuukin vähäsen >:D Joskus välineenä on raippa tai muu hyvinpitelyväline...joskus hampaat, joskus vain sormi joka kulkee kevyesti pitkin selkärankaa.

Reagoimaton uhri on yhtä tylsä kuin potkisi kiveä. Ja vain mielikseni varsinkin kipuun suostuva reagoinee tavalla josta näen ettei toimi haluamallani tavalla...en usko että saisin siitä mitään enkä haluaisi edes kokeilla moista.

Yksipuolisena huvina se ei ole huvia ensinkään.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #6 : 23.01.2016, 20:51 »
Minoon sellanen, notta kun pääsen siihen "subspaceen", niin menen aikalailla reagoimattomaksi. Ja hengittelen hitaasti ja syvään. Tavallaan pääsen kipuun sisälle. Eikö sadisti silloin nauti jos olen ns.lahnana ja nautiskelen?

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #7 : 23.01.2016, 21:00 »
Oon joskus törmännyt siihen että D:t laskee reaktioksi vaan huutamisen. Kun itse mietin että reagoida voi, vaikkei huutaisi ja rimpuilisi hullun lailla. Onhan niitä reaktioita muitakin. Mietin samaa kun Ms.M, onko se sadistille nautittavaa, jos satutettava ei reagoi voimakkaasti ja äänekkäästi ?
Mä menen kanssa heti tiloihin, en puhu tai kuule mitään, enkä ikinä ainakaan huuda. Mutta sen sijaan alan tärisemään, ja saatanpa jotain epämääräistä hiljaista vinkunaa pitää. Mutta en tosiaan ole kovin äänekäs, mitä jotkut sitten ihmettelee.

Tate

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #8 : 23.01.2016, 21:14 »
Hankala sanoa mikä oma mieltymykseni on tämän suhteen. Omalta osaltaan se on jollain tavalla kiihottavaa ja nautinnollista kuulla ja nähdä kun toista oikeasti sattuu tavalla josta hän ei pidä, kuitenkin jos leikki menee liian pitkälle niin voidaan käyttää turvasanaa. Yleisesti ottaen kuitenkin koen parhaaksi jos molemmat osapuolet nauttivat leikistä edes jollain tasolla.

koo

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Dirty South
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #9 : 23.01.2016, 21:47 »
Mä menen kanssa heti tiloihin, en puhu tai kuule mitään, enkä ikinä ainakaan huuda. Mutta sen sijaan alan tärisemään, ja saatanpa jotain epämääräistä hiljaista vinkunaa pitää. Mutta en tosiaan ole kovin äänekäs, mitä jotkut sitten ihmettelee.

Vahvasti dominoinnista kiksini saavana itse ainakin aistin sen kun kumppani menee tiloihin. Aistin myös kuinka syvällä hän on. Mikään ei ole itselleni seksuaalisesti kiihottavampaa kuin että tekemisiini reagoidaan aina vain syvenevällä tilalla. Huutominen, ääntely, yms. on toissijaista minulle.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #10 : 23.01.2016, 22:09 »
Käytännössä sadisti,le paras vaihtoehto on masokista. Paremmat kiksit saa haluttomamman kohteen kanssa, mutta masokistin kanssa leikkiessä on helpompi välttää käräjäsali ja linna.

Purppura

Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #11 : 23.01.2016, 23:16 »
Yleinsä puhutaan, että paras vaihtoehto sadistille on masokisti, joka nauttii kivusta.
Tässä olen jo jonkun aikaa miettinyt, että mitenkä asianlaita on.
Sadisti kun saa yleinsä nautintonsa siitä, että pääsee rääkkään toista. Eli saa nautintonsa siitä toisen kivusta. Mutta entä jos se rääkättävä ei olekaan mikään erikoisempi masokisti, vaan onkin alistunut ihan sillä, että haluaa miellyttää toista.

Eli saako sadisti tällöin isommat kiksit, kun se toinen osapuoli ei saa sellaista nautintoa kuin masokisti, vaan kärsii enemmän?

Hmm, mulle kelpaavat molemmat.  Jos leikin 'palvelevan' subin kanssa joka palvelee vastaanottamalla kipua saan hyvät kiksit k.o. subin voihkaisusta ja nytkhtelystä. Siinä toki joutuu tarkemmin miettimään missä toisen rajat ovat. 

Maso-masot (siis kivusta kiihottuvat) ovat sitten toisella tapaa mukavia. Onhan sitä kiva katsella kun piiskattava alkaa valumaan. :P  Masokistin kanssa joutuu enemmn miettimään mitä toisen keho kestää...

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #12 : 23.01.2016, 23:23 »
Minoon sellanen, notta kun pääsen siihen "subspaceen", niin menen aikalailla reagoimattomaksi. Ja hengittelen hitaasti ja syvään. Tavallaan pääsen kipuun sisälle. Eikö sadisti silloin nauti jos olen ns.lahnana ja nautiskelen?

Vaikea sanoa. Omien kokemuksien mukaan hiljaisuus on sekin reagointia, varsinkin jos kroppa reagoi, ei siinä tarvita ääntä. Mutta jos kroppa pysyy paikoillaan ja masokisti ilmeettömänä ja hipihiljaisena niin mä alan himmailemaan ja tunnustelemaan enempi tai jopa huolestun ja kysyn suoraan tuntemuksia. Jonkinlaista reaktiota kaipaan tai tiedon etukäteen siitä, että näinkin voi reagoida. En ole kuitenkaan ajatustenlukija.
Ja sen verran rankkaa toimintaa kuitenkin on, että reagoiva masokisti on helpompi minulle kuin omaan maailmaansa uppoutunut subi kenestä en saa otetta. Mutta toki tässäkin ratkaisee se, että onko uusi tuttavuus vai vanha tuttu. Kun tuntee toisen ja tietää reaktiot niin onhan se aina antoisampaa. En tahdo kuitenkaan hajottaa ketään.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #13 : 23.01.2016, 23:39 »
Mä oon aina kyllä leikkikavereille sanonut, että reagoimattomuus tarkoittaa sitä, että olen ihan tiloissa ja nautin. On törmätty siihen ongelmaan välillä, ettei mua tahdo saada sieltä pois kivulla. Hellällä kosketuksella on saanut mut taas "hereille". Välillä on tullut mietittyä, että nauttikohan toinen lainkaan kun olin niin lahna..  O:-) Ja sit tietysti välillä tulee lauettua piiskan alla, siitä on leikkikaverit tykänneet kyllä..  ;D

D\s:n parissa harvemmin tulee tuohon tilaan mentyä. Puhtaasti S&M-leikissä taas tuo tulee aika äkkiä eteen piiskan alla, ellei ole sitten jokin lyöntiväline joka aiheuttaa ihan uudenlaisen kivun. Muistan eräänkin järeän kumilenkin, joka kyllä piti tässä maailmassa tehokkaasti.  :))

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kysymys SADISTEILLE lähinnä
« Vastaus #14 : 23.01.2016, 23:40 »
Könsönsööliäisisessä sadismissa ei satuteta, siinä tuotetaan nautintoa, joko uhrille tai tekijälle.
Siinä toisenlaisessa sitten taas on sadisti vallassa ja sillon ainoastaan tekijän haluilla on merkitystä.

 :o