Baarin kannatusmaksut
Siis eikö esim mies pääse sisälle dresscode bileisiin mustassa puvussa? Pitääkö olla naamiaisasu tai pellehousut, hassuhattu tai sukkahousut päässä? Minusta ei arvokkaampaa ja makeempaa ja kiihottavampaa ilmestystä voi olla kuin mies mustassa puvussa. Oli se sitten villakangasta tai nahkaa. Kyllä mun mielestä on ihan soveliasta määritellä dresscode ja vaatia sitä. Mutta että päälle kelpaa hömpät pilailupuoti trikoot, mutta ei miesten puku.
Tilaisuuden järjestäjä on tunkion kuningas ja päättää minkä on juhlan teema.
Bizarre on tarkentanut dresscodea ja jatkossa mies pääsee sisälle mustassa puvussa ja nainen juhlaleningissä. Mutta jommallakummalla osapuolella pitää olla fetissiasu.
Tämähän on ilahduttava päätös, eikä varmasti tule latistamaan bileiden tunnelmaa. Kuten usein on mainittu, monilla naisilla on lähes fetissinomainen mieltymys tummaan pukuun miehellä
Pitää kyllä muistaa tehdä semmoinen testamentti, että omiin hautajaisiini ei saa tulla juhlapuvussa, koska sehän vasta epäkunnioittavaa olisikin vainajaa kohtaan.Olen ollut koko elämäni ihan kaikkia pukukoodeja vastaan. Ei ole mielestäni enää nykyaikaa vaatia ihmisiä juhlimaan vaatteissa, jota he eivät itse tykkää käyttää. Hyväksyn ainoastaan työpaikkojen pukukoodit koskien työasua, vaikkei niissäkään kaikissa mitään järkeä olekaan.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 01.03.2016, 14:31Pitää kyllä muistaa tehdä semmoinen testamentti, että omiin hautajaisiini ei saa tulla juhlapuvussa, koska sehän vasta epäkunnioittavaa olisikin vainajaa kohtaan.Olen ollut koko elämäni ihan kaikkia pukukoodeja vastaan. Ei ole mielestäni enää nykyaikaa vaatia ihmisiä juhlimaan vaatteissa, jota he eivät itse tykkää käyttää. Hyväksyn ainoastaan työpaikkojen pukukoodit koskien työasua, vaikkei niissäkään kaikissa mitään järkeä olekaan. Mutta muista, että valtaosa arvioi ihmisiä heidän ulkonäkönsä, ml pukeutumsen, mukaan
Wastelandissä homma toimii aika hyvindoorbitchTo make sure the people who would go to Wasteland parties would stick to the dresscode, which is supposed to be kinky and sexual, the organisation hired women who would stand at the door and tell people whether they could come in or not.Normally this is a bouncers job, but since they're always mentally challenged and can't handle instructions that require a sound fashion judgement, the doorbitch was created.Since these women quickly became notorious for verbal abuse and fucking up your night out in general, the term 'doorbitch' came into life. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=door+bitch http://www.wasteland.nl/
Lainaus käyttäjältä: olivia-orjatar - 01.03.2016, 13:05Bizarre on tarkentanut dresscodea ja jatkossa mies pääsee sisälle mustassa puvussa ja nainen juhlaleningissä. Mutta jommallakummalla osapuolella pitää olla fetissiasu.Siis mies mustassa puvussa on ok jos on avec messissä
On hienoa, kun tietää mitä tahtoo ja sitten tekee juuri niin, se on taito, jota opettelen koko ajan. Oikeustajuani häiritsee oikeastaan juuri siksi pahasti ajatus, jossa muidenkin ihmisten pitäisi pukeutua miellyttääkseen fetisistisiä käsityksiä siitä, mitä seksikkyys on/millaista sen pitäisi olla, jopa vastoin omaa käsitystään seksikkyydestä. En nimeäisi sellaista itsensä somistamista kohteliaisuudeksi, vaan alistumiseksi. Not for me.
Aikuisuudessa verrattuna teini-ikään tai vähän päälle, on juuri se etu, että sitä saa olla mitä on, eikä kukaan supata missään nurkassa mitään. Ei se ole erilaisuuden kunnioittamista, että joku on säätelemässä millä tavalla saa olla erilainen, tai jos ylipäänsä on pakko olla jotenkin erilainen verrattuna valtaväestöön niissäkin asioissa, joissa ei aidosti ole. Entä jos ei tosiaan ole, eikä edes välitä olla? Entä jos kumi ja nahka ja goottityyli on jollekin täysin vastoin sitä, mitä itse pitää estetiikkana?