Kirjoittaja Aihe: Domin käytös?  (Luettu 53645 kertaa)

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #15 : 13.08.2016, 23:24 »
herra voi olla subilleen "Herra", tosin, viimeksi kun tarkistin, en ollut subisi.

Viimeksi kun tarkistit, aiemman kirjoituksesi perusteella, et ollut edes subi.

Mahtoikohan se nyt tässä välissä taas ehtiä muuttua.

IKRM

Et kai sinäkään ole minun subini? Sisältääkö sekin oletuksen, että olisit jonkun muun? ;)

Malphas

Vs: Domin käytös?
« Vastaus #16 : 13.08.2016, 23:28 »
Itse koen ja tunnin että D:n tulisi olla herrasmies/nainen käytökseltään. Kohteliaisuus, muiden huomioonottaminen sekä käytöstavat. En nyt puhu esiliinana tai ovimattona toimimisesta vaan peruskohteliaisuudesta. Mielestäni D:n tulee saavuttaa asema teoillaan ja olemuksellaa, jotka tulevat siitä, mitä hän sisimmässään on. Itse en ainakaan pystyisi olemaan 24/7 D vaan joskus on mukava vaihtaa vapaalle. Ei tämä minun mielestäni loppupeleissä ihmeellinen asia ole, D on kohtelias aina ja kaikkialla vaikka muut eivät sitä olisi. Se on esimerkin näyttämistä ja sillä pääsee elämässä pitkälle.

sweetchild

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #17 : 13.08.2016, 23:28 »
Kerrankin järkevä aihe, josta keskustella. Mutta lopettakaa nyt aikuiset ihmiset turhanpäiväinen kinastelu ja pysykää asiassa.

Ja domeja nyt on monenmoisia, mutta kuka ja mikä on kenelle kaikista sopivin, se onkin sitten aivan eri asia. Se, mitä minä arvostan domissa, ei välttämättä taas ole se, mitä henkilöt x,v, y ja p arvostavat.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #18 : 13.08.2016, 23:29 »
Et kai sinäkään ole minun subini? Sisältääkö sekin oletuksen, että olisit jonkun muun? ;)

Olen, tässäkin asiassa, luotettava, niin kuin Herran kuuluukin olla, eli en vaihda suuntaustani tilanteen tai fiiliksen mukaan, enkä minkään muunkaan mukaan.

Olen aina Dominoiva.

IKRM

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #19 : 13.08.2016, 23:37 »
Et kai sinäkään ole minun subini? Sisältääkö sekin oletuksen, että olisit jonkun muun? ;)

Olen, tässäkin asiassa, luotettava, niin kuin Herran kuuluukin olla, eli en vaihda suuntaustani tilanteen tai fiiliksen mukaan, enkä minkään muunkaan mukaan.

Olen aina Dominoiva.

IKRM

Pistetäänkö riita poikki ja voita väliin ;)

JustForMe

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #20 : 13.08.2016, 23:42 »
Hyvän Dominoivan ominaisuuksia:

1. Empatiakyky. Ilman kykyä ymmärtää toisen kokemusta ei voi olla vastuussa toisen kokemuksesta.
2. Empatiakyky. Ilman kykyä ymmärtää toisen kokemusta ei voi olla vastuussa toisen kokemuksesta.
3. Empatiakyky. Ilman kykyä ymmärtää toisen kokemusta ei voi olla vastuussa toisen kokemuksesta.
4. Empatiakyky. Ilman kykyä ymmärtää toisen kokemusta ei voi olla vastuussa toisen kokemuksesta.
5. Tietty itsekkyys. Mä koen, että seksissä Dominoivan rooliin kuuluu tehdä vain asioita joista itse nauttii (tuli nautinto sitten suoraan toiminnon tai subin reaktion kautta), ja että kaikki muu olisi subin kusettamista. Ei subi hakeudu Dominoivan seuraan tullakseen miellytetyksi, vaan tullakseen käytetyksi/viedyksi/ohjatuksi/omistetuksi tai kuka mitäkin. Muuten koko jutulta putoaa pohja.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #21 : 13.08.2016, 23:52 »
Pistetäänkö riita poikki ja voita väliin ;)

Toki.

IKRM

Sindy68

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #22 : 14.08.2016, 00:40 »
Hyvä D on käytökseltään määrätietoinen ja yhteisiin tavoitteisiin pyrkivä. Hän tietää mitä haluaa / mihin pyrkii...
ottaa ja toimii sen mukaan kyselemättä. Huomioi päätöksissä subinsakin ja suo sessioissa myös hänelle nautintoa.
Sanojensa takana oleva "tosimies", karismaattinen, rehellinen, luotettava ja sopivasti kontrolloiva.
Osaa asiansa ja ansaitsee kunnioituksen /Herruutensa, pitämättä sitä itsestään selvänä asiana  ;) 



 

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #23 : 14.08.2016, 12:14 »
Pitäisiköhän tästä ketjuista tehdä tilasto, jossa tilastoidaan kuinka moni haluaa kiltin ja kuinka moni haluaa vaativan ja pikkasen ilkeän dominoivan

Norja

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #24 : 14.08.2016, 17:31 »
Mun käytös on joskus todella huonoa ja mä kohtelen ihmisiä kuin paskaa. Tosin enimmäkseen sovittuna asiana. Tarkoitin sanoa etten kuvia kumarra tai ketään ihmistä ja sanon useimmiten suoraan mitä ajattelen. Tähän ketjuun vastaavat varmaankin ne jotka pitävät itseään dominoivina. Toisaalta se on vähän niinkuin alkoholismin kanssa, olet alkoholisti jos itse sanot olevasi. Näin tässäkin. Olet dominoiva jos niin itse sanot. Mä en pidä edelleenkään skenen useimpia mastereita millään lailla dominoivina, sillä ne ovat näitä netin ja bileiden satuolentoja. Dominointiin kuuluu itsekkyys aina, mutta nöyrästi omaa dominanssiaan tutkiva voi huomata omassa käytöksessään korjaamisen varaa ja siten olla halukas kehittymään. Olen alkanut kunnioittaa naisia ja on täysin selvää että muutama Domme jotka tunnen pesevät käytöksellään ja kunnioitettavuudellaan useimmat näistä niinsanoituista alfoista joita täällä käy esittelemässä tietämystään.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #25 : 14.08.2016, 17:49 »
Setämiehenä olen ikäluokkaa, jolle vielä opetettiin käyttäytymään.  Niin kotona kuin koulussa ja vielä asepalveluksessa oli käyttäytymiskoulutusta. En näe mitään syytä ruveta moukaksi naisenpuolen kohdatessani, ilkeäksi tai julmaksi kyllä saatan ryhtyä.
Ihan hyvin voin sanoa:Istu ole hyvä. Se ei ollenkaan heikennä arvovaltaani tai itsetuntoani.
Toisaalta kahviossa saatan kysyä naisenpuolen istuttua pöyään: Käskinkö istua? Ja annan luvan kun hän on ensin punastellen  vastaanut: Et, ja noussut ylös.

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #26 : 14.08.2016, 18:13 »
Setämiehenä olen ikäluokkaa, jolle vielä opetettiin käyttäytymään.  Niin kotona kuin koulussa ja vielä asepalveluksessa oli käyttäytymiskoulutusta. En näe mitään syytä ruveta moukaksi naisenpuolen kohdatessani, ilkeäksi tai julmaksi kyllä saatan ryhtyä.
Ihan hyvin voin sanoa:Istu ole hyvä. Se ei ollenkaan heikennä arvovaltaani tai itsetuntoani.
Toisaalta kahviossa saatan kysyä naisenpuolen istuttua pöyään: Käskinkö istua? Ja annan luvan kun hän on ensin punastellen  vastaanut: Et, ja nourssut ylös.

Millähän tavoin sä olet sen arvovaltasi siellä kahviossa lunastanut, kun muiden istumiset on sun määräysvallassasi? Ymmärrän tämän jos olet pomo ja kyseessä on toimistosi ja alaisesi, samoin ymmärrän jos kyseessä on subisi. Minä kysyisin, mikä kuningas sinä luulet olevasi jossain kahviossa käskyttäessä muita. -ja jättäisin sinut ylhäiseen yksinäisyyteesi. Punastelematta.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #27 : 14.08.2016, 19:55 »
Setämiehenä olen ikäluokkaa, jolle vielä opetettiin käyttäytymään.  Niin kotona kuin koulussa ja vielä asepalveluksessa oli käyttäytymiskoulutusta. En näe mitään syytä ruveta moukaksi naisenpuolen kohdatessani, ilkeäksi tai julmaksi kyllä saatan ryhtyä.
Ihan hyvin voin sanoa:Istu ole hyvä. Se ei ollenkaan heikennä arvovaltaani tai itsetuntoani.
Toisaalta kahviossa saatan kysyä naisenpuolen istuttua pöyään: Käskinkö istua? Ja annan luvan kun hän on ensin punastellen  vastaanut: Et, ja nourssut ylös.

Millähän tavoin sä olet sen arvovaltasi siellä kahviossa lunastanut, kun muiden istumiset on sun määräysvallassasi? Ymmärrän tämän jos olet pomo ja kyseessä on toimistosi ja alaisesi, samoin ymmärrän jos kyseessä on subisi. Minä kysyisin, mikä kuningas sinä luulet olevasi jossain kahviossa käskyttäessä muita. -ja jättäisin sinut ylhäiseen yksinäisyyteesi. Punastelematta.
Ensinnäkin työyhteyisöllä ei ole mitään tekemistä seksielämäni kanssa. En pelehdi työkavereiden kanssa, sukupuoleen katsomatta.
Ja jos ollaan siinä pisteessä, että olemme kahden kahviossa .. jotain sinua kiinnostavaa minussa sitten on. Silloin tilanne on eri. Mutta tuskimpa sitä päivää tulee ...

Mutta onneksi itse kirjoituksen sanoma jäi sinulta ymmärtämättä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #28 : 14.08.2016, 20:32 »
Mä en pidä edelleenkään skenen useimpia mastereita millään lailla dominoivina, sillä ne ovat näitä netin ja bileiden satuolentoja.

Tämä on totta. En kyllä sen puoleen pidä näitä skenen useimpia subejakaan millään lailla alistuvina, joten noissa suhteissa on vakka löytänyt kantensa.

IKRM

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Domin käytös?
« Vastaus #29 : 14.08.2016, 20:49 »
Jospa pidettäis tää keskustelu asiallisena..