Kirjoittaja Aihe: Raiskaus  (Luettu 22982 kertaa)

pikkusisko

Vs: Raiskaus
« Vastaus #45 : 12.01.2017, 09:22 »
Kellään ei ole oikeutta löytää yhteensopivaa itsensä kanssa, sopia että kokeillaan  ja hoitaa asiat niin kuin on sovittu?

Jos joku sanoo haluavansa sitä ja tätä, ja että voi kun on ihanaa kun on vihdoinkin löytynyt sopivaa seuraa ja sopivan ihmisen, on täysin oikein olettaa että aikuinen ihminen näitä sitten oikeasti tarkoittaa.

No mutta tietysti on oikeus, olemme varmasti kaikki yhtä mieltä siitä :) Tällaisten tapausten kanssa sillä ei tosin ole mitään tekemistä.

Se, että tahtoo kokeilla jotain, ei tietenkään tarkoita lupaa tehdä ja teettää välittömästi mitä tahansa sillä saralla. Jos kaiken lisäksi mielenkiinto ja kyky sen tekemiseen mahdollisimman turvallisesti ei mitä ilmeisimminkään riitä, on tosiaan se riski että seksuaalirikoksista siirrytään sujuvasti suoraan henkirikoksiin. "Tätähän sä halusit" on silloin aika paska puolustus, eikä se totta puhuen järin naseva argumentti ole ollut koskaan.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Raiskaus
« Vastaus #46 : 12.01.2017, 12:40 »
Tällaisten tapausten kanssa sillä ei tosin ole mitään tekemistä.

Sillä nimenomaan on kaikki tekeminen juurikin tämänkaltaisten kanssa.

Näitä subeja on maailma täynnä, kaikki mulle heti, haluan kokea kaiken, miten ihanaa kun viimeinkin joku tosiaan ymmärtää mitä tarvitsen ja haluan, kyllä minä kestän, ihan varmasti kestän, se on juuri sitä mitä olen etsinyt koko elämäni.

Ja hups vaan, jälkeenpäin ollaan sitten itku kurkussa valittamassa kun oli sitä ja sitä. Kaikenlaiset vertaukset seksi- ja henkirikokseen on pelkkää draaman rakentamista, myös subilla on vastuunsa, ja se on kannettava eikä keskityttävä valittamaan foorumilla kun se teki sitä ja tuo teki tätä.

Tärkeintä uuden subin tavattuaan, Dominoivalle siis, on selvittää ensin että onko kyseinen ihminen ylipäänsä mielenterveydeltään terve, tietääkö ja ymmärtääkö mistä puhuu ja mitä on haluamassa. Joskus kaikista ponnisteluista huolimatta käy niin, että sub on niin hyvä valehtelija että menee täydestä vaikkei pitäis.

IKRM

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Raiskaus
« Vastaus #47 : 12.01.2017, 13:52 »
Tällaisten tapausten kanssa sillä ei tosin ole mitään tekemistä.

Sillä nimenomaan on kaikki tekeminen juurikin tämänkaltaisten kanssa.

Näitä subeja on maailma täynnä, kaikki mulle heti, haluan kokea kaiken, miten ihanaa kun viimeinkin joku tosiaan ymmärtää mitä tarvitsen ja haluan, kyllä minä kestän, ihan varmasti kestän, se on juuri sitä mitä olen etsinyt koko elämäni.

Ja hups vaan, jälkeenpäin ollaan sitten itku kurkussa valittamassa kun oli sitä ja sitä. Kaikenlaiset vertaukset seksi- ja henkirikokseen on pelkkää draaman rakentamista, myös subilla on vastuunsa, ja se on kannettava eikä keskityttävä valittamaan foorumilla kun se teki sitä ja tuo teki tätä.

Tärkeintä uuden subin tavattuaan, Dominoivalle siis, on selvittää ensin että onko kyseinen ihminen ylipäänsä mielenterveydeltään terve, tietääkö ja ymmärtääkö mistä puhuu ja mitä on haluamassa. Joskus kaikista ponnisteluista huolimatta käy niin, että sub on niin hyvä valehtelija että menee täydestä vaikkei pitäis.

IKRM

Tämä sama ongelma on hyvin esillä myös sadistien ja masokistien välisessä toiminnassa. Ja korostuu nimenomaan jos alistuva haluaa sessioida sadistin kanssa. Silloin tulee ongelmaksi tuo miellyttämisenhalu ja seurauksena on taas IKRM:n kuvailema tilanne.
Realiteetit ei ole aina kohdallaan omissa mielikuvissa masolla/subilla ja sadistin vastuu on todella iso.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Raiskaus
« Vastaus #48 : 12.01.2017, 14:32 »
Kun kaikkensa tekee Dommena, luulee ottaneensa huomioon tähtien asennotkin ja subin mielialat. Sitten joskus jälkeenpäin saa kuulla sivulauseissa useammankin kerran jotain mikä on tulkittavissa epäonnistumiseksi. Tai jotain suurempaakin mitä puidaan päiviä.
Ainakin minulla tuollainen nostaa toleranssia ryhtyä minkäänlaiseen Dominointiin juuri sen alistuvan kanssa. Tulen varovaiseksi. Spontaanisuus vähenee. Tekemisen ilo häviää.

Jos se ei riitä, että tekee parhaansa eikä varsinaisia todellisia vaaratilanteita ole päässyt syntymään niin menee vaikeaksi.
Yksikin pikkuisen liian kova piiskanisku sadan muun sopivan iskun jälkeen on joillekin se valituksen paikka.

Peräänkuulutan subeilta sellaista asennetta, että onpas hankala paikka eikä mene ihan kuin toivoisin mutta kestetään, kestetään.

pikkusisko

Vs: Raiskaus
« Vastaus #49 : 12.01.2017, 15:10 »
Mitä tulee kipusessiointiin, ymmärrän että tuollainen ongelma voi tosiaan olla aivan todellinen. Silloin kipua vastaanottavalla osapuolella pitäisi tosiaan olla kristallinkirkkaana päässä, että turvasana (ja toisen varaukseton hyväksyntä sen käyttämiseen) on oltava ja sitä on myös empimättä käytettävä jos tahtoo tilanteen päättyvän, tai sitten yhteisten mieltymysten ja luottamuksen täytyy olla jo pirun vahvaksi lujittunut. Jos tarkoitus ja molempien toive onkin että sattuu ja tuntuu tosissaan pahalta, kivuntuottajan ei voi automaattisesti olettaa tietävän milloin tuntuu sillä tavalla pahalta että sessio kokonaisuudessaan tekee pahaa eikä hyvää. Tämä ei sulje pois velvollisuutta havainnoida tilannetta ja puuttua itse jos alkaa vähänkään epäilyttää toisen tila.

Miten vain, asiaa ei mitenkään voi oikaista niin suoraksi, että jos on halukas kinkyseksiin/sessiointiin, on silloin oltava valmis ottamaan vastaan mitä tahansa kulloinenkin kumppani keksii tehdä. Kinkyillä voi niin tuhansilla tavoilla, ettei ole reilua edellyttää että etukäteen tietäisi tarkalleen mitä on tulossa ja voisi validisti tehdä valintansa kyllä/ei-sektorilla. Melko ikävystyttävääkinhän sellainen pervoilu olisi, että voisi kaiken punnita etukäteen ja joko ottaa tai jättää koko paketin. Silläpä sitä keskinäisesti sopivaa ja toimivaa settiä pitää yhdessä luottamuksen kautta ja vuorovaikuttaen hakea, ja D/s-suhteessakin se onnistuu kyllä aivan hyvin kadottamatta sitä valtasuhdetta josta molemmat saavat kiksinsä. Jos sen vaiheen skippaa kokonaan yli ja alkaa suoralta kädeltä pakottamaan toista tasan siihen mitä itse haluaa, tämän vastustuksesta huolimatta, niin ei se kyllä minkäänlaisia suostumuksellisuuden edellytyksiä täytä.

Se tahto kokeilla/tehdä on aivan yhtä aitoa ja oikeutettua, vaikka jossain sessiossa tulisikin tilanne, että homma ei vain toimi. Sellainen tilanne tuleekin aivan varmasti ennemmin tai myöhemmin eteen, jos vastapuolella on oman näkemyksensä mukaan lupa ja oikeus mihin tahansa sillä perusteella että hänen kanssaan on yleensäkään alettu mitään tekemään.

Havainnollistava esimerkki siitä miten tuollainen näkemys tosiasiassa toimii: Subi tuumii, että olisipa ihana käydä uimassa. Sen kummemmin piittaamatta uimataidon tasosta ja muista suoritukseen vaikuttavista tekijöistä D soutaa tämän keskelle järveä, tipauttaa veneestä ja käskee polskimaan maihin. "Ui nyt sitten kun kerran halusit!"

Ei tolkun hiventäkään, minusta.

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Raiskaus
« Vastaus #50 : 12.01.2017, 19:02 »
vaikuttava ja hyvin kirjoitettu tarina, kaikkine surullisine käänteinen. ihailen aloittajan kykyä analysoida tilanteita ja suhteita, jotka ovat tietysti jokaisella omansa. hienoa myös lukea (enimmäkseen) asiallisia kommentteja ja mielipiteitä. tämä ketju pisti taas miettimään ds-suhteiden monimuotoisuutta, kiitos siitä.

Triss

  • Vieras
Vs: Raiskaus
« Vastaus #51 : 12.01.2017, 20:05 »
Mä saatan tuoreena wnb-kinksterinä esittää ihan hirvittävän hölmön kysymyksen mutta eikö aika moni ongelma olisi estettävissä ihan sillä että turvasanojen lisäksi käytettäisiin sitä harmaata tai keltaista korttia? Että nyt ollaan siinä rajoilla ettei subi enää tiiä et onko tää kipu kivaa vai liian jännää, ja dominoiva voi siitä päätellä että nyt on kevennettävä ja subi ei tällä hetkellä ole enempään valmis.

pikkusisko

Vs: Raiskaus
« Vastaus #52 : 12.01.2017, 20:19 »
Kiitos diaNa, kauniisti sanottu!  :) Minäkin olen hyvillä mielin tästä keskustelusta. On saanut paljon pohdiskeltavaa uusilta kanteilta, vaikka jo lähtöjään tiesi ettei tämä aihe ole mitenkään yksioikoinen.

Mä saatan tuoreena wnb-kinksterinä esittää ihan hirvittävän hölmön kysymyksen mutta eikö aika moni ongelma olisi estettävissä ihan sillä että turvasanojen lisäksi käytettäisiin sitä harmaata tai keltaista korttia? Että nyt ollaan siinä rajoilla ettei subi enää tiiä et onko tää kipu kivaa vai liian jännää, ja dominoiva voi siitä päätellä että nyt on kevennettävä ja subi ei tällä hetkellä ole enempään valmis.

Olen itse asiassa jo useampaan otteeseen ollut sanomaisillani melko pitkälti samaa. Eikä siinä välttämättä tarvita turvasanaa sen enempää kuin muutakaan koodistoa. Minulla ei muistaakseni useimmissa kinkysuhteissani ole ollut turvasanaa sovittuna, enkä ole koskaan tullut sitä sessiotilanteessa kaivanneeksi. Ja silti, minun rajojani on venytetty ja ylitetty niin, etten enää niihin kasvettuani ole tunnistanut niitä pikkuruisia ääriviivoja, jotka aiemmin olin itsekseni piirtänyt, eli ei todellakaan ole tarvinnut pelata varman päälle. Olen aina voinut luottaa siihen, että minut kiskaistaan takaisin turvaan siltä reunalta jolta voisi pudota kohtalokkaasti. Usein sen on keskinäisen vakiintuneisuuden ohella turvannut niinkin yksinkertainen ele, kuin että jossain sopivaksi katsomassaan vaiheessa D on tarttunut minua hiuksista, katsonut silmiin ja kysynyt, onko kaikki ok. Aina on ollut, huolimatta siitä että olen hetki sitten itkien taistellut vastaan. Eikä todellakaan session asetelma ole koskaan sen tarkistuksen tähden särkynyt.


IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Raiskaus
« Vastaus #53 : 13.01.2017, 08:08 »
Havainnollistava esimerkki siitä miten tuollainen näkemys tosiasiassa toimii: Subi tuumii, että olisipa ihana käydä uimassa. Sen kummemmin piittaamatta uimataidon tasosta ja muista suoritukseen vaikuttavista tekijöistä D soutaa tämän keskelle järveä, tipauttaa veneestä ja käskee polskimaan maihin. "Ui nyt sitten kun kerran halusit!"

Ei tolkun hiventäkään, minusta.

Havainnollistava esimerkki menee hyvin usein näin:

sub löytää kerrankin sellaisen Dominoivan joka on juuri sitä mitä on aina etsinyt, ainakin omien sanojensa mukaan. Dominoiva on epäilevä, epäröi, onko subista siihen mistä fantasioi ja mitä sanoo haluavansa ja ennen kaikkea tarvitsevansa.
sub vakuuttelee ja vakuuttelee, kyllä, minut voi pudottaa vaikka keskelle Atlanttia, uin sieltä kotiin, tuon mukanani sinikylkisen tonnikalan ja kasveja syvimmän syvänteen pohjasta, rantaan päästyäni itken onnen kyyneleitä viimeinkin saaneena sitä mihin minut on luotu, olen kerrankin onnellinen.

D uskoo, lopulta, epäröiden, ja vie soutuveneellä subin pienen lammen keskelle, ja kaataa veneen...

Loppunäytös esitetäänkin sitten baarin foorumilla, kun on ensin keritty terapeutille purkaa sekavia tuntoja, ja syödä mielialalääkkeitä ahdistuskohtauksiin, ja harkita sukupuolenvaihdosleikkausta sekä ammatinvaihtoa seksuaalineuvojaksi. Kuka oliskaan parempi neuvomaan muita kuin sellainen jolla on omatkin asiat sekaisin kuin irtokarkit kaupan lattialla.

IKRM

pikkusisko

Vs: Raiskaus
« Vastaus #54 : 13.01.2017, 13:17 »
Havainnollistava esimerkki menee hyvin usein näin:

sub löytää kerrankin sellaisen Dominoivan joka on juuri sitä mitä on aina etsinyt, ainakin omien sanojensa mukaan. Dominoiva on epäilevä, epäröi, onko subista siihen mistä fantasioi ja mitä sanoo haluavansa ja ennen kaikkea tarvitsevansa.
sub vakuuttelee ja vakuuttelee, kyllä, minut voi pudottaa vaikka keskelle Atlanttia, uin sieltä kotiin, tuon mukanani sinikylkisen tonnikalan ja kasveja syvimmän syvänteen pohjasta, rantaan päästyäni itken onnen kyyneleitä viimeinkin saaneena sitä mihin minut on luotu, olen kerrankin onnellinen.

D uskoo, lopulta, epäröiden, ja vie soutuveneellä subin pienen lammen keskelle, ja kaataa veneen...

Loppunäytös esitetäänkin sitten baarin foorumilla, kun on ensin keritty terapeutille purkaa sekavia tuntoja, ja syödä mielialalääkkeitä ahdistuskohtauksiin, ja harkita sukupuolenvaihdosleikkausta sekä ammatinvaihtoa seksuaalineuvojaksi.

Just.

Täytyy sanoa että on ensinnäkin hirvittävän vaikea samaistua tähän tarinaan, kun en koskaan ole lähtenyt enkä milloinkaan lähtisikään seksuaaliseen suhteeseen siltä pohjalta, että toinen saa tarpeeksi vinguttuaan tahtonsa läpi. Myöskin, jos itse olisin D, kiertäisin kyllä kaukaa sellaiset subit jotka rummuttaisivat sitä miten kovasti kestävät ja ylenmäärin haluavatkin. Pidän viisaampana ja ylivoimaisesti yleisempänä varovaisempaa suhtautumista omaan toleranssiin, useimmitenhan subit itse asiassa aliarvioivat omaa kestokykyään reippaasti ja parempi onkin niin päin. Herää väkisinkin ajatus, että jos toistuvasti törmää tuollaisiin tapauksiin, täytyy olla sekä harmillisen huono subimaku että kehnonpuoleinen ihmistuntemus ylipäätään. Ei sillä että siitäkään voisi ketään syyttää, säälihän se on.

Jos tahtoo ottaa toisesta vallan ja vieläpä onnistua tekemään sen niin että kokemus on molemmille osapuolille tyydyttävä, niin kyllä siinä vain on otettava se vastuu myös. Minusta on aivan naurettava ajatus, että vastuuntuntoinen ihminen tuolloin lähtisi toimimaan toisen nurkuvien puheiden perusteella sen sijaan, että ottaisi todella itse selvää ja varmistaisi toisen olevan tietoinen siitä mihin on lähdössä. Totta helkkarissa vielä vieraan ihmisen sanoihin pitää suhtautua varauksella missä tahansa tilanteessa, saati silloin jos lähdetään leikkimään niin vakavilla asioilla kuin kivulla ja hallinnalla. Voi sen muotoilla näinkin:
 
Tärkeintä uuden subin tavattuaan, Dominoivalle siis, on selvittää ensin että onko kyseinen ihminen ylipäänsä mielenterveydeltään terve, tietääkö ja ymmärtääkö mistä puhuu ja mitä on haluamassa.

Jos sen tahtoo nähdä kunniakkaana taisteluna väärämielisiä vastaan niin mikäs siinä. Minä tykkään sanoa sitä järjenkäytöksi.

Täysin tunnistamattomalta tuntuu tuollainen maailma, jossa oman vastuunsa kannettuaan ja omantuntonsa mukaan toimittuaan joutuisi murehtimaan mistään sosiaalisista oikeusmurhista. Jos koirat joskus perään haukkuvatkin niin karavaani kulkee kyllä, eikä edestään tarvitse pelätä mitään sen kummempaa kuin sitä minkä itse on jälkeensä jättänyt.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Raiskaus
« Vastaus #55 : 13.01.2017, 13:51 »

Tärkeintä uuden subin tavattuaan, Dominoivalle siis, on selvittää ensin että onko kyseinen ihminen ylipäänsä mielenterveydeltään terve, tietääkö ja ymmärtääkö mistä puhuu ja mitä on haluamassa.

IKRM

Miten tämä selvitetään?

Kun itse aikoinaan kieltäydyin tekemästä eräälle subille pyytämäänsä sessiota joka olisi mennyt yli hänen kykynsä ottaa vastaan ja jatkossa kymmenien kerjuumeilien jälkeen ignoorasin. Sain kuulla olevani epäoikeudenmukainen, julma kiukutteleva Domina. Että sillä tavalla.  :o



Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Raiskaus
« Vastaus #56 : 13.01.2017, 14:29 »
... useimmitenhan subit itse asiassa aliarvioivat omaa kestokykyään reippaasti ja parempi onkin niin päin. Herää väkisinkin ajatus, että jos toistuvasti törmää tuollaisiin tapauksiin, täytyy olla sekä harmillisen huono subimaku että kehnonpuoleinen ihmistuntemus ylipäätään. Ei sillä että siitäkään voisi ketään syyttää, säälihän se on.

Itseasiassa monet yliarvioivat, varsinkin miehissä. En tiedä onko naisissa sitten toisinpäin, en ole sessioinut naissubien kanssa.

Saan usein viestejä, joissa mainostetaan että haluaisivat edes kerran päästä mun käsittelyyn, saan tehdä mitä haluan, he kyllä kestävät jne. Nämä yleensä menevät suoraan sinne "ei kiitos" osastolle, koska sen verran olen oppinut jo näistä vonguista, että jos alan kysellä että no mites veri ja veitset, on vastaus no ei niitä... sitten seuraava kysysmys liittyy hengityksen rajoitukseen, no ei sekään käy. Tätä listaa voisi jatkaa melko loputtomasti, mutta loppujen lopuksi halutaan, että alistetaan ja sitten pitäisi saada palkinnoksi pillua, tavalla tai toisella.

Välillä tulee ihan asiallisiakin yhteydenottoja, joissa sitten puidaan tapauskohtaisesti erinäisiä asioita, koska tuo "ristikuulustelu" on pakko tehdä ihan vain sen vuoksi, että näkee onko toinen yhtään kärryillä hommasta ja siitä mihin on lähdössä. Todellisuus paljastuu sitten todella nopeasti, jos sessioon asti päästään.
Mutta kuten aiemmin on jossain postauksessa mainittu, toiset ovat erittäin taitavia valehtelijoita, eikä kaikkea välttämättä pysty huomata vaikka omaisikin hyvän ihmistuntemuksen. Näin vastuu on myös subilla/masolla/bottomilla, että puhuu totta, että käyttää sitä turvasanaa tarpeen vaatiessa. Niitäkin kun on oikeasti olemassa, jotka tappelevat vastaan ja huutavat eitä, sitä tarkoittamatta. Uuden tuttavuuden kanssa joutuu keskittyä enemmän ja tarkastella tilannetta, että onko se turvasana unohtunut vai onko tämä sitä "turhaa eitä", eli tilannetajua ja järjenkäyttöä se vaatii.
Kaikilla valitettavasti sitä tilannetajua tai järkeä ei ole. Ei niin topilla kuin bottomillakaan. Pointti on se, että vastuu on molemmilla, ei vain toisella.

Kun itse aikoinaan kieltäydyin tekemästä eräälle subille pyytämäänsä sessiota joka olisi mennyt yli hänen kykynsä ottaa vastaan ja jatkossa kymmenien kerjuumeilien jälkeen ignoorasin. Sain kuulla olevani epäoikeudenmukainen, julma kiukutteleva Domina. Että sillä tavalla.  :o

Itse olen törmännyt vähän vastaaviin. Paras analyysi on omalla kohdallani, että olen vain miesvihaaja ja puran sitä vihaani sessioissa miehiin, koska haluan satuttaa. Aloin kyllä miettiä, että olisiko ollut jopa sama tyyppi kun Lady Whipillä. ;D


stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Raiskaus
« Vastaus #57 : 13.01.2017, 14:50 »
Pitää nääs kysyy kuva arvista!
(runkkumatskuks!)

Tai sit purra pala sisäreidestä!
(om om om)

 >:D


"Mulkku"  8)
(Vastaan ite, muiden ei tarttee)

 ;D




tildalinda

  • Vieras
Vs: Raiskaus
« Vastaus #58 : 13.01.2017, 15:16 »
 Kauniisti kerrottu tarina rumasta asiasta!
(Tuo aloittajan kirjoittama)

Alkuun minä en halunnut edes kokeilla oikeestaan yhtään mitään.
Ei-listani oli piiiitkä ja ehdoton.
(Nykyään se on lyhentynyt jo tosi paljon)

Kai minä pelkäsin...kipua ja jälkiä ja epämukavuutta jne.
Silti halusin kokeilla asioita, joista olin jo pitkään haaveillut ja fantasioinut.

Yksi niistä oli väkisinottaminen...raiskaus.
Mutta niin, ettei minuun satu liikaa enkä menetä henkeäni enkä vammaudu.
Että minä tiedän milloin tuo tapahtuisi ja että minun ei-listaani noudatettaisiin.

Onko se silloin enää edes raiskaus???
Miten voidaan raiskata leikisti?

Oikea raiskaus on aina tuomittava asia.
Se on kertakaikkisen väärin!
Teki sen sitten tuttu tai tuntematon.
Yhden illan jutun päätteeksi tai parisuhteessa.

Ei! on aina ja joka tilanteessa ei.
Se tarkoittaa, ettei toinen halua sitä mitä toinen ehkä haluaisi.
Vaikka siitä asiasta se toinenkin fantasioisi vaikka kuinka paljon.

Minä siis jatkan raiskauksesta fantasioimista mutten halua että minut oikeasti raiskataan.






Hukankukka

  • Vieras
Vs: Raiskaus
« Vastaus #59 : 13.01.2017, 15:30 »
Minä pidän raiskausleikeistä, mutta näkisin sen niin, että kun se on kummankin tahto, ja kumpikin suostuu ja haluaa, ja tietää että yhteisestä sopimuksesta leikitään, ei siinä ole pahaa, vaan se voi olla erittäin kivaa.
Minä olen nuorena joutunut kokemaan seksuaalista väkivaltaa, ihan muunkinlaista josta tässä ketjussa mainitsin.
Ja se on repinyt rikki ja haavoittanut minua.
Se ei ollut leikkiä.