Kirjoittaja Aihe: Seuran löytäminen - löytääkö seuraa etsimällä vai ei etsimällä?  (Luettu 44876 kertaa)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Aloin tässä miettiä seuran löytymistä ja sen etsimistä. Löytääkö seuraa ns etsimällä esimerkiksi deitti-ilmoitusten avulla vai silloin, kun ei oikeastaan etsi mitään?

Itse olen huomannut juuri sen, että kun ei varsinaisesti etsi mitään, niin seuraa löytyy usein. Esimerkiksi silloin, kun olen etsinyt seuraa ilmoitusten avulla, ei välttämättä ole löytynyt ainakaan mitään pidempää. Toki tapaamisia on tullut jne, mutta esimerkiksi sessioseuraa en ole tainnut löytää kertaakaan pelkällä ilmoituksella.  Sen sijaan tuntuu, että kun lopettaa etsimisen, niin sitten löytääkin sitä seuraa heti. Mikähän tässäkin on? Joka tapauksessa siihen uskon, ettei ainakaan väkisin etsimällä löydä mitään.

Miten teillä, miten olette löytäneet seuraa? Ns etsimällä vai onko seuraa löytynyt silloin, kun ette ole oikeastaan etsineet mitään?

koo

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Dirty South
  • Galleria
Olen varmaankin sen verran epäsosiaalinen ihminen, etten oikein osaa löytää seuraa muuten kuin deitti-ilmoitusten kautta. Syy tähän on se, etten osaa tulkita muita ihmisiä parinmuodostusmielessä enkä myöskään antaa itsestäni sellaista signaalia että olisin toista ihmistä etsimässä. En ole tätä koskaan osannut, joten aika ennen nettiä oli todella hirveää minun näkökulmastani  8) Eipä tosiaan ole ikävä netitöntä parinmuodostusta.

Vinoutunutta seuraa olen löytänyt pääasiassa Iskurista. Joko jättämällä oman ilmoituksen tai vastaamalla muiden ilmoituksiin. Yhtään epästabiilia ihmistä en ole Iskurin kautta treffannut.

submit

  • Vieras
Lyhyesti:
- Chatissa tutustumalla ja sopimalla tapaamisen kinkybileiden etkoille ravintolaan, jossa useampi etkoilija.
- Bileissä spontaanisti tutustumalla.
- Oman deitti-ilmoituksen kautta.

Vastaukseni on: sekä että :)

isabella

Etsin seksiseuraa netistä ja löysinkin aviomieheni. Etsimme mieheni kanssa seksiseuraa netistä ja löysimme (sittemmin ex-) tyttöystävämme. Etsin toista suhdetta ja/tai seksiseuraa ja löysin poikaystäväni Wäiskin bileistä. En etsinyt mitään ja löysin subini myöskin Wäiskin bileistä. En todellakaan etsinyt mitään ja löysin leikkikaverini Fetlife-miitistä. Eli ainakin minä olen löytänyt seuraa sekä etsimällä että etsimättä.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Itse kaikki parhaimmat jutut on tulleet vastaan sattumalta. Avoimin mielin lähtee kaikkeen mukaan ja ennakkoluulottomalla asenteella, huumorin kera, niin aina sitä jotenkin sitä seuraa löytyy. Ihan vahingossa ja etsimättä. Itsellä on sellainen vika, että kyllästyn nopeasti, niin pitkäkestoisia juttuja ei ole kovin montaa ollut historiassa. Ne jotka ovat kuvioihin jääneet pidemmäksi aikaa, ovat kyllä jotenkin poikkeuksellisia kaikin tavoin, niin jutut kuin itse ihmisetkin.

Ilmoituksia en juurikaan koskaan ole tämän vuoksi harrastanut. Ekat treffi-ilmoni ovat olleet täällä, sessioseura mielessä ja sitä on kyllä löytynytkin jonkin verran.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Joskus harvoin seura on löytänyt minut. En tiedä ovatko etsineet ja mitä. Oisko vaan eksyneet...

ipoint

Sattuman kauppaa ja useiden osatekijöiden summa. Joskus mitättömät ratkaisut voivat johtaa seuran löytymiseen tulevaisudessa.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Kauan sitten löysin ex-puolisoni aivan sattumalta ravintolasta. Minulle vieras ravintola ja jonne menin itselleni epätyypillisenä iltana. Siitä sitten jatkoimme yhdessä 21-vuotta. Lyhyemmät suhteeni, kuten kinky-suhteeni, olen löytänyt netti-ilmoitusten kautta tarkoituksella etsien. Eli sattumalta etsimättä ja tarkoituksella etsien.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1024
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Helvetin harvoin onneks joutuu seuraa etsimään mutta viime vuonna etin 2x reilun viikon.
Keväällä lähestyin kolmea ja yksi jopa vastas niin siitä sitten kahville ja yli puoleks vuodeks sain hyvän lelun  :P
Kesällä hylkäsin kaksi kivaa ehdotusta harrastuksissani kun ei ollut tarvetta leikkiseuralle enkä muutenkaan sekoita leluja vapaa-aikaan  :)
Joulun alla ehdin lähestyä kahta (3) kivan tuntuista baarilaista joista toisen kanssa tosin hölisty syksystä asti kaikkee kivaa  :)
Joulun jälkeen sainkin sitten yllättäen viestin kiinnostuneelta naiselta ja seuraavana päivänä käytiin kaljalla,heti näin että tuon mä otan omakseni kun pari sanaa oli vaihdettu  :P
Loppukeväällä varmaankin taas on aika kattella kesäks lelua muttei kauheesti epäilytä että olis vaikeeta  :)

Eli lyhyesti: löytyy etsimällä ja etsimättä kunhan tietää mitä haluaa

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Eli lyhyesti: löytyy etsimällä ja etsimättä kunhan tietää mitä haluaa

Tässä on se olennainen juttu. Tietää mitä itse on, mitä on etsimässä ja mitä kykenee antamaan. Kun vielä vastapuolikin on tietoinen omista vastaavista ominaisuuksistaan, niin pitäis kyllä onnistua.

Jos sen sijaan on kellumassa, olettaa itsestään asioita eikä loppujen lopuksi ole muitten mielestä lähellekään omien oletustensa kaltainen niin ei se seuranhaku taida kovin hyvin edistyä.

IKRM

Knknti

  • Vieras
Olen ainakin minä ollut huomaavinani usein tuon ihan saman jutun. Kun olen etsinyt seuraa, niin kovin hiljaista on. Sitten kun en etsi seuraa, niin olen saanut useamman yhteydenoton. En tiedä johtuuko tuo sitten siitä, että henkilöä on helpompi lähestyä, jos hänellä ei ole mitään voimassaolevaa hakujuttua ihannekumppanin määritelmineen. Mutta paljon on asioissa osuutta myös tuurilla. Samanhenkisten pitää olla liikkeellä samaan aikaan.

Haamuraja

  • Vieras
Etsi seuraa päivä, vaikutat hölmöltä.
Etsi seuraa viikko, vaikutat eksyneeltä.
Etsi seuraa kuukausi, vaikutat nirsolta.
Etsi seuraa puoli vuotta, vaikutat epätoivoiselta.
Etsi seuraa vuosi, vaikutat ongelmajätteeltä.

Siitäkin huolimatta, en usko että kannattaa muurata itsensä vessaan jeesusteipillä ja sitten rukoilla, että sopiva kumppani luikertelee paikalle pöntön kautta.


nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Kala ui verkkoon kyllä ... virvelillä sen nappaaminen onkin sitten hankalampaa.

TEGAMi

  • Vieras
Hain seuraa ja sain viestejä paljon treffit.suomi24.fi sivulta. Noh se jäi taakse, kun baarin kautta tuli yks höhö vonku ja siitä lähti pikkutytön rauhoittuminen.
Nytten olenkin sitten vain vastaillut pariin deitti-ilmoon, ja pohtinut foliohatun päähän laittamista, koska juuri paria päivää ennen näitä deitti-ilmoja olin puhunut Daddyn kanssa juuri siitä, mitä nämä kaksi hakivat.
En enää ajattele mitään, mitä haluan niin ei tuu kenelläkään enää laitettua semmosta ilmoa, johon mie sitten vastaan :P

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 538
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Ei löydä.